MavericK fórum hozzászólásai

MavericK Elküldve: 2010-07-13 01:26 izzók / izzókészlet

Udv!

Szeretnek izzot cserelni a belteri vilagitotestben, ami a belso visszapillanto mogott van. Ebbe 3 csuszkas izzo van, ha jol neztem, egy kozepen, ami ajtunyitasra gyullad ki, es ketto a szelen, ami olvasolampa, gombnyomasra gyullad. No a kerdes. A burkolatot szeretnem leszedni, hogy hozzaferjek az izzokhoz, de nem tudom, hogy patentes vagy milyen rogzitessel van megoldva. Nem szeretnem leszakitani a menyezeti karpitot. Probaltam keresni kepet a bmwfans-on, de eleg kicsi, es semmi sem latszik rajta. Aki cserelt mar izzot benne, tudna segiteni, hogy melyik oldalrol probaljam kipattintani?

Elore is koszi!

MavericK Elküldve: 2010-06-28 10:45 Kavics felverõdés

Koszonet, jo otletek voltak, sikerult is

MavericK Elküldve: 2010-06-28 04:10 Kavics felverõdés

Udv! Jobbat nem talaltam, igy itt kerdezem meg. Felverodestol vagy ki tudja mitol, de lepattant a motorhaztetorol a BMW emblema egy resze, es cserelni szeretnem. Rem egyszeru a kerdes, de mikor nekilattam volna, hogy lekapom, akkor azert megsem volt olyan egyszeru. Hogy lehet szepen leszedni az emblemat? A motorhazteto alatt midossze egy kb. 3 mm-es lyukat talaltam, semmi mast. Pattentes megoldas, vagy ragasztott ? Hogy szedjem ki a regi emblemat?

Elore is kosz a segitseget ...

MavericK Elküldve: 2010-05-27 21:10 Belsõ

hil írta:
MavericK írta:

On Nyert Uram! Igazad volt, az ajtokarpit mogotti szigeteles engedett el. Az alja teljesen szabadon logott a levegoben, ott folyt at a viz, ami az ablak mellett csorgott be. Megragasztottam, holnap megnezem hogy sikerult, addig nem is teszem vissza az ajtokarpitot.


Én úgy csináltam, hogy leszedtem azt a fekete ragacsot (nem mindet persze), gurigába gyúrtam, vissza a helyére, aztán hőpuskával melegítettem és visza nyomtam. Nagyon jó lett. Alőször időhiány miatt én is ragasztottam, 3 nap múlva leszedtem és a ragasztás elvált. Jó az a fekete ragacs nagyon, javaslom ezt, ha végleges megoldást akarsz. Most az összes ajtót megcsináltam, nem sajnálva rá az időt.


Ilyen ragacsot nem lehet kapni? Mert hopisztolyom nincsen. En mondjuk Palmatexet hasznaltam, abban meg nem csalodtam eddig...

MavericK Elküldve: 2010-05-27 20:05 Belsõ

Tiba írta: Az ötös meg a hatos, azok a patentjai, azok tartják. Csak felfelé kell feszíteni, és akkor lejön. Ritkán van, hogy egyben marad, általában eltörik az a kis sin, amiben a patentok vannak. Biztos van valamilyen trükk, amivel le lehet szedni, hogy egyben maradjon. Talán hőpisztollyal meg kell melegíteni!?...
Szerintem te a hármast akarod leszedni, de nem ott ázik be. Ami miatt beázik, az az, hogy az ajtókárpit mögötti szigetelés átengedi a vizet. Kárpitot le kell szerelni, és átnézni a szigetelés ragasztását.
Nem volt megbontva az az ajtód mostanában?



Tiba!

On Nyert Uram! Igazad volt, az ajtokarpit mogotti szigeteles engedett el. Az alja teljesen szabadon logott a levegoben, ott folyt at a viz, ami az ablak mellett csorgott be. Megragasztottam, holnap megnezem hogy sikerult, addig nem is teszem vissza az ajtokarpitot.

MavericK Elküldve: 2010-05-27 15:33 Belsõ

Valoszinu az lesz, mert bar mindent ugyan ugy kotottem vissza, most jelez a legzsak, de ezt majd megoldom.

MavericK Elküldve: 2010-05-26 20:53 Belsõ

Nos a kiszereles megtortent, elaztattam en is mindent, ugy csorgott a szivacsbol, bar nem tudom meg honnan jon, most egy darabig megyek karpit nelkul, es ha lesz eso, akkor meglatom hol csorog. A masik meg elektromos dolog, mikor az ulest kiszedtem lattam, hogy az alatta futo kabeleket az elozo tulaj babralta, szoval majd azt is meg kell nezessem, vagy a legzsak, vagy biztonsagi ov vagy nem tudom mi lehet ott az atkotes, no de ez mar mas tema.

MavericK Elküldve: 2010-05-25 22:03 Belsõ

Koszi az otletet, igy utolag talan egyszerubb is az ajtokarpitot megnezni eloszot, akkor nem kell szetbombazni az egesz auto belsejet, mert a padlokarpitot csak ugy tudom felszedni, hogy kiszedem a ket elso ulest es a kozepboxot is. Ha igy belegondolok, akkor ha alulrol azott volna be akkor talan ki is foly volna, szoval lehet neked lesz igazad. Bar ez a padlokarpit ez egy ju 3-4 cm vastag szivacs szoval magaban tartja a vizet. De majd meglatjuk.

Elore is koszi az otletet.

MavericK Elküldve: 2010-05-25 14:21 Belsõ

Udv!

Egy kis segitseget kernek. Nemreg tapasztaltam, hogy a bal hatso ules labtorloje mondhatni tocsog a vizben, bar sosem ulnek hatul. Megneztem a karosszeriat alulrol (bar csak futolag) de ott nem lattam serulest. Kiszedtem a hatso uleslapot, az siman ment, az ala van hajtva a padlokarpit, de ahoz, hogy azt fel tudjam emelni, a bal oldali kuszobtakaro muanyagot is fel kene szedjem... es itt jon a kerdes. Csavaros-e vagy patenttel van rogzitve, vagy csak ossze van csusztatva ? Nem akarom feszegetni, tud benne segiteni valaki? Ezen a kis muanyag takaron van egy szervizkupak ami hianyzott ezen az oldalon. Kiserleti jelleggel a jobb oldalrol atettem a baloldalra, hogy akkor is beazik-e, de szerintem nem ilyen trivialis a dolog. Az ajto tomitesek kifogastalanok, szoval nem
hiszem, hogy ott azna be. Az elso ules alatt csont szaraz minden, csak hatul van viz.

Tehat az alkatresz amit le szeretnek szedni az pontosan ez: Kuszobtakaro
5-os es 6-os elem a kepen.

Remelem pontos voltam
Elore is koszi a segitseget ...

MavericK Elküldve: 2010-03-18 20:17 Üzemanyag fogyasztás

BarG írta:
MavericK írta: No ezt meseljetek el nekem, hogy ez most mi. Mindig sima dieselt tankoltam az autoba. Nemreg irtam egy masik temaban (akkor meg nem tudtam mi a gond) a hideginditassal kapcsolatban, mert nagyon nehezen indult az auto. Igy utolag akkor elmondom az elozmenyeket is. Egyszer kiprobaltam a V-Power dieselt, mert egye fene miert is ne. Mert hogy akkor ilyen szuper, ilyen jo, meg ilyen tutti lesz tole az autonak. 25 litert tettem bele, hogy akkor kapjak egy poharat is. Na most ezek utan alug akart elindulni a gep, es tobb mint fel literrel megnott a fogyasztas is, kb 3 nap alatt. Az atlagfogyasztas mero. Miutan kiautoztam a cuccot, sima dieselt tankoltam vissza bele, es azota megint rendesen indul, bar a fogyasztas meg nem kezdett csokkenni. Eddig valami uzemanyagvisszafolyora gyanakodtunk, vagy valami levegosodesre. De ezek utan akkor mire gondoljak?


A zsíroskenyérhez és a vöröshagymához szokott gyomra zokon vette a kaviárt ....


Ahha, es akkor most egyen zsiroskenyeret tovabbra is, vagy szoktassam at a kaviarra? Jo lenne ha ertenem az dolgot

MavericK Elküldve: 2010-03-18 00:06 Üzemanyag fogyasztás

No ezt meseljetek el nekem, hogy ez most mi. Mindig sima dieselt tankoltam az autoba. Nemreg irtam egy masik temaban (akkor meg nem tudtam mi a gond) a hideginditassal kapcsolatban, mert nagyon nehezen indult az auto. Igy utolag akkor elmondom az elozmenyeket is. Egyszer kiprobaltam a V-Power dieselt, mert egye fene miert is ne. Mert hogy akkor ilyen szuper, ilyen jo, meg ilyen tutti lesz tole az autonak. 25 litert tettem bele, hogy akkor kapjak egy poharat is. Na most ezek utan alug akart elindulni a gep, es tobb mint fel literrel megnott a fogyasztas is, kb 3 nap alatt. Az atlagfogyasztas mero. Miutan kiautoztam a cuccot, sima dieselt tankoltam vissza bele, es azota megint rendesen indul, bar a fogyasztas meg nem kezdett csokkenni. Eddig valami uzemanyagvisszafolyora gyanakodtunk, vagy valami levegosodesre. De ezek utan akkor mire gondoljak?

MavericK Elküldve: 2010-03-08 00:10 Izzítás vezérlõ

hil írta:
MavericK írta: Gondom a kovetkezo. Telen is volt mar problemam a hidegben torteno inditassal, azota lett akksi cserelve, de gondoltam -20 fokban neha elofordul. Na de most -2-ben is kb 5 mp-ig oninditoztam es olyan nyogve-nyelosen akart beindulni a vas, hogy azt hittem ottmaradok. Mint ha nem lenne elegge felmelegitve a hengerter, es nem tudna begyulladni a gazolaj, de nem tudom mitol. Az izzitospiral a muszerfalon nalam soha nem egett kb. 1 mp-nel tovabb. Hibauzenet nincs. Elkepzelheto, hogy az izzitassal van valami gond?
Eddig sima dieselt tankoltam, most eletemben eloszor probaltam ki a V-Power-t, es igy mint ha megnehezebben indulna. Tankolas ota mentem mar vagy 200 km-t, szoval atfolyt a rendzeren mar biztos, szinte urres tankba toltottem bele. Bar a sokak altal eszlelheto javulast, vagy valtozast en meg nemv ettem eszre, igaz eddig sem hittem benne nagyon, de mondhassam el akkor, hogy legalabb kiprobaltam. Szoval mit javasoltok, hogy lehetne kideriteni, hogy mitol ilyen nehezkes az inditas hidegen?


Önindító jól teker?? Mert ha annak a fordulata kevés a kopottság miatt, akkor a dizel soha nem fog beindulni


Azt honnan tudom meg, hogy az onindito nem 100-as ?

MavericK Elküldve: 2010-03-07 11:54 Izzítás vezérlõ

Gondom a kovetkezo. Telen is volt mar problemam a hidegben torteno inditassal, azota lett akksi cserelve, de gondoltam -20 fokban neha elofordul. Na de most -2-ben is kb 5 mp-ig oninditoztam es olyan nyogve-nyelosen akart beindulni a vas, hogy azt hittem ottmaradok. Mint ha nem lenne elegge felmelegitve a hengerter, es nem tudna begyulladni a gazolaj, de nem tudom mitol. Az izzitospiral a muszerfalon nalam soha nem egett kb. 1 mp-nel tovabb. Hibauzenet nincs. Elkepzelheto, hogy az izzitassal van valami gond?
Eddig sima dieselt tankoltam, most eletemben eloszor probaltam ki a V-Power-t, es igy mint ha megnehezebben indulna. Tankolas ota mentem mar vagy 200 km-t, szoval atfolyt a rendzeren mar biztos, szinte urres tankba toltottem bele. Bar a sokak altal eszlelheto javulast, vagy valtozast en meg nemv ettem eszre, igaz eddig sem hittem benne nagyon, de mondhassam el akkor, hogy legalabb kiprobaltam. Szoval mit javasoltok, hogy lehetne kideriteni, hogy mitol ilyen nehezkes az inditas hidegen?

MavericK Elküldve: 2010-02-26 10:44 Kuplung__

Megtortent a kuplung csere, most olyan mint az alom, igaz csak 2 napja van benne az uj cucc, de eddig jol muzsikal.

MavericK Elküldve: 2010-02-22 21:29 Kuplung__

Robin68 írta:
MavericK írta: En is akkor hasonlo muvelet elott allok mint te. Mar egy ideje elegge fent fogott a kuplungom, es a legutobbi onzetlen segitsegnyujtasomkor, kihuztam egy autot a hóból, hat az betett neki es a kovetkezo dombon megcsuszott a tarcsa. Nekem is Sachs-ot ajanlottak, es orultem hogy azt irtad Robin68, hogy meg vagy vele elegedve, mert szerintem sem megfizethetetlen, aminek nagyon is orulok. Igazabol azt akartam kerdezni, hogy mit ajanlanatok, de akkor mar meg is kaptam a valaszt
No csak ennyi volt, elore es utolag is koszi ...


Na igen.... még most sem mondhatok mást róla
Remélem nálad is sokáig fog szolgálni


Ugy legyen