Medvedisznoman Elküldve: 2014-06-27 21:34 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:Medvedisznoman írta:Sword írta:YELLOW írta:Sword írta:YELLOW írta: kék füst = olajégés. olaj pedig csak akkor ég, ha bekerül az égéstérbe, ami két 3 helyen tud.
1. hengerfejtömítés. de valószínű inkább kartelgáz lenne nagyobb, minthogy az olaj menjen be ott, ahol ereszt a tömítés.
2. szelepszár szimmering
3. dugattyú gyűrűk
ezért írtam ezeket korábban.
Okééé! Ezzel egyet értek, és így is van. Csak azt hittem 10ezer alatt eszik meg neki ennyi olajat. Benéztem....
ezt most nem neked írtam, hanem Medvének, mert ő azt mondja, hogy nem az, mert hidegen nem csinálja. akkor ez egy X-akták lesz...
Akkor végülis nem írtam hülyeséget ezzel: "ha a szimmering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig", ugye?
szerintem nem feltétlen függ össze. így nem tudom meleg hatására hogyan változnak a dolgok, lehet akkor tágul úgy valami, hogy mellette beszedi az olajat. hidegen ezért nem csinálja. mellesleg nagyobb fordulaton tudja jobban felkapni az olajat.
Igen, ez a melegedéses dolog logikus, a furcsa viszont az, hogy ha pörgetem akkor nem füstöl. Mármint autópályán 1000km egyhuzamban és egy deka füst nem volt. Másnap amikor csak városban botorkáltam, akkor meg jött a füst. Faszom az egészbe, felcsapok kalóznak!