Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 15:33 elektromos ablakemelõ_
Be lehet tanítani műszer nélkül az ablakot, hogy zárásra felhúzódjon? Köszi a segítséget előre is!
Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 15:33 elektromos ablakemelõ_
Medvedisznoman Elküldve: 2014-03-27 14:35 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás
Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-21 12:19 Mi lehet a baj?
Neo954 írta:Medvedisznoman írta:Neo954 írta:Medvedisznoman írta:YELLOW írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az előbb csinált egy ilyet az autó, hogy lekapcsolta a műszerfal világítást jó 10-15 másodpercre és lenullázta az összes számlálót (napi km, átl.fogy, átl.seb, óra). A fűtést és a rádiót nem kapcsolta le és a tempomatot sem piszkálta. Rezzenéstelenül ment tovább az autó, mindössze ennyi történt, még egy hibalámpa sem villant fel. Mi a szösz lehetett?
Köszi a segítséget előre is!
nem mászkáltál a titkos menüben véletlen? mart van ott reset menüpont, ami pont ezt csinálja.
Épp az autópályán közlekedtem, tehát nem.
Azt sem tudom hogy kell oda belépni.
Szia!
Vagy csatlakozó kontakthiba, vagy valahol kidörzsölődött a kábel és letestel, vagy zárlatot okoz.
Ki kell venni a műszeregységet, és le kell ellenőrizni a kábeleket, csatlakozókat.
Üdv.:Neo
Köszi szépen, utánajárok. Kell-e félnem attól, hogy emiatt megáll az autó?
Nem tudom, eddig nem állt meg,talán ezután sem fog?!
Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-21 11:42 Mi lehet a baj?
Neo954 írta:Medvedisznoman írta:YELLOW írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az előbb csinált egy ilyet az autó, hogy lekapcsolta a műszerfal világítást jó 10-15 másodpercre és lenullázta az összes számlálót (napi km, átl.fogy, átl.seb, óra). A fűtést és a rádiót nem kapcsolta le és a tempomatot sem piszkálta. Rezzenéstelenül ment tovább az autó, mindössze ennyi történt, még egy hibalámpa sem villant fel. Mi a szösz lehetett?
Köszi a segítséget előre is!
nem mászkáltál a titkos menüben véletlen? mart van ott reset menüpont, ami pont ezt csinálja.
Épp az autópályán közlekedtem, tehát nem.
Azt sem tudom hogy kell oda belépni.
Szia!
Vagy csatlakozó kontakthiba, vagy valahol kidörzsölődött a kábel és letestel, vagy zárlatot okoz.
Ki kell venni a műszeregységet, és le kell ellenőrizni a kábeleket, csatlakozókat.
Üdv.:Neo
Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-21 11:30 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az előbb csinált egy ilyet az autó, hogy lekapcsolta a műszerfal világítást jó 10-15 másodpercre és lenullázta az összes számlálót (napi km, átl.fogy, átl.seb, óra). A fűtést és a rádiót nem kapcsolta le és a tempomatot sem piszkálta. Rezzenéstelenül ment tovább az autó, mindössze ennyi történt, még egy hibalámpa sem villant fel. Mi a szösz lehetett?
Köszi a segítséget előre is!
nem mászkáltál a titkos menüben véletlen? mart van ott reset menüpont, ami pont ezt csinálja.
Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-21 00:53 Mi lehet a baj?
Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-14 23:35 Xenonlámpa
anubisz írta:Medvedisznoman írta:anubisz írta: Szólsz valakinek akinek van kedvezménye a Bárdiban, 40,50 % és fillérekért veszel egy ujjat.
Igazad van, felesleges tökölni vele, ezt én is tudom. Az a baj, hogy műszaki ember lévén becsületbeli ügyet csinálok az ilyenekből
Tudom, én is szeretek bütykölni, meg is csinálok amit lehet, de ezt csak úgy tudod, ha van hasonlítási alapod egy ép, de mivel nincs így csak az időd pocsékolod, különben secc,perc meg tudnád csinálni.
Ha meg szerzel egy épet,akkor nem fogod szétszedni, hanem berakod. Ezt rakd el tartalékba, ha veszel egyet és bevállalod azt szétszeded, és ezt is megcsinálod, lesz egy tartalékba.
http://bmwfans.info/parts-cata...ol_sensor/
Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-14 23:16 Xenonlámpa
anubisz írta: Szólsz valakinek akinek van kedvezménye a Bárdiban, 40,50 % és fillérekért veszel egy ujjat.
Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-14 23:10 Xenonlámpa
anubisz írta: Van pozíciója a tengelynek, vagy ellenállás nélkül teljesen körbepörög? mert ha igen akkor nem tudod majd beállítani, újat vegyél, csak akkor tudod a jó állásba ragasztani, ha mondjuk valami rugós, és a tengely vissza áll egy pozícióba, ha körbe pörög, akkor dobd ki, úgyse tudod hol állt normálisan.
Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-14 23:07 Xenonlámpa
Medvedisznoman írta:anubisz írta:Medvedisznoman írta:anubisz írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!
Nem fixen van rögzítve a 2rész? van annak mozgása, a csuklón kívül?
A műanyag kar egy potmétert forgat, aminek a tengelyére van fixen rögzítve az előbb említett műanyag kar. Nálam ez a rögzítés engedett el, így a műanyag kar elforog a tengely körül, ahelyett, hogy forgatná azt.
Az szívás, mert akkor nem tudod melyik pozícióba volt a helyes rögzítése.Ebből lehet,hogy új alkatrész lesz, mert ha vissza ragasztod lehet nem fog szabályozni, vagy túl fog szabályozni, vagy pedig megnézel egy ugyan olyat, és abban az állásban ragasztod vissza, ahogy a másikon van,akkor biztos jó lesz, mert biztos van egy nyugalmi pozíciója a tengelynek, és logikus, hogy az a beszerelési állása, aztán a csukló rákötése után áll be a mérési pozícióba.
https://www.google.hu/search?q...mp;bih=720
Valóban ez lenne a jó, de esetemben a csukló állása nem releváns, mivel a tengely is mozdult (sokszor). Azt kéne megtudnom, hogy az hol állt, csak nehéz rávenni bárkit, hogy szedje szét és méregesse meg
Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-14 23:05 Xenonlámpa
anubisz írta:Medvedisznoman írta:anubisz írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!
Nem fixen van rögzítve a 2rész? van annak mozgása, a csuklón kívül?
A műanyag kar egy potmétert forgat, aminek a tengelyére van fixen rögzítve az előbb említett műanyag kar. Nálam ez a rögzítés engedett el, így a műanyag kar elforog a tengely körül, ahelyett, hogy forgatná azt.
Az szívás, mert akkor nem tudod melyik pozícióba volt a helyes rögzítése.Ebből lehet,hogy új alkatrész lesz, mert ha vissza ragasztod lehet nem fog szabályozni, vagy túl fog szabályozni, vagy pedig megnézel egy ugyan olyat, és abban az állásban ragasztod vissza, ahogy a másikon van,akkor biztos jó lesz, mert biztos van egy nyugalmi pozíciója a tengelynek, és logikus, hogy az a beszerelési állása, aztán a csukló rákötése után áll be a mérési pozícióba.
https://www.google.hu/search?q...mp;bih=720
Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-14 22:53 Xenonlámpa
anubisz írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok! Beillesztem ide is, hátha...
Az van, hogy az első lengőkaron lévő xenon szintező jeladómnak a "karja" és a tengely közti rögzítés megadta magát, így a szintezés nem működik. Maga a tengely nem szorult meg, forog szépen és kis szerencsével még szabályozni is képes, csak mivel már össze-vissza lett forgatva nem tudom, hogy hol volt az alaphelyzete. Nem ismerem a lelki világát a jeladónak ezért szeretnék egy kis segítséget kérni, hogy alaphelyzetben melyik lábakon milyen villamos mennyiséget kell tudni mérni, milyen értéknél tudom, hogy az az alaphelyzete a tengelynek. Ha ez meglesz, akkor valamilyen módom megpróbálom rögzíteni a kart a tengelyhez. Még annyi, hogy utóbbinak nincs végállása. Kéne, hogy legyen? Remélem, hogy nem volt nagyon kesze-kusza a sztori.
Köszi a segítséget előre is!
Nem fixen van rögzítve a 2rész? van annak mozgása, a csuklón kívül?
Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-14 21:31 Xenonlámpa
Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-12 17:37 xenon próbléma.
Medvedisznoman Elküldve: 2014-02-12 17:28 xenon próbléma.
Medvedisznoman írta:tomy1228 írta:Medvedisznoman írta:ember84 írta:Medvedisznoman írta: Sziasztok! Most vettem észre, hogy a balos xenonom lilásan világít. Tegnap még fehér volt. Mi lehet a kínja? Köszönöm.
Annyi a baja,hogy ki fog egni a xenon izzod!Csereld,es jó lessz
Végre valami jó hír
Köszönöm szépen! Milyen izzót ajánlotok azon belül, hogy márkás legyen? Esetleg valami konkrét?
Philips d2s 4300k a gyári,de itt irták már hogy az osram nightbreaker is elég fasza,bár ez lényegesen drágább is
Ez a Philips teljesen jó lesz. Köszönöm