TomyMU írta:
Üdv mindenkinek! Frissen regisztrált vagyok, és a segítségeteket szeretném kérni. BMW-t szeretnék venni, és érdekelne mire számíthatok. (egy IV-es Golfom volt) Benzinesben gondolkodom, mert évi 10-12 ezer km megtételére fölösleges dízelt venni, bár ha dízelt vennék úgyis többet mennék, de megmondom őszintén nagyon félek a dízeltől, mert ha valami tönkremegy nagyon zsebbe nyúlós, benzinesnél meg max gyertyát kell cserélni.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...tt-9325181
Ez a 3as szerintetek megér ennyit?
Illetve 1esben is gondolkodom, akinek van tapasztalata azzal kapcsolatban szívesen elolvasom.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ot-9736156
Maximum 2milliót szánok rá, érdekelne a véleményetek, előre is köszönöm.
Szia!
Szerintem jó a gondolat, hogy ilyen éves futáshoz inkább a benzines, mint a dízel. Én is pont ezek miatt félek a dízeltől. Azért kicsit optimista vagy ezzel a "max gyertyát kell cserélni" gondolkodással.
Ezer más probléma felmerülhet a benzineseknél is, de tény, hogy turbóval, adagolóval, nagynyomású szivattyúval meg porlasztókkal nem kell foglalkozni.
1-es szériával nem vagyok képben, nem ismerem az árakat, de azt gondolom, hogy egy jó állapotú hármasért nem feltétlen sok 1,7-1,8 millió, a lényeg, hogy valóban megkímélt legyen gondos tulajtól (de még jobb, ha fanatikustól
) és nagyon fontos, hogy tuningmentes legyen.
Ezért lehet hogy meg leszek köpködve, de a helyedben nem vennék kis köbcentiset, mert könnyen lehet, hogy meg fogod bánni. Fogyasztásban nem feltétlen jobb, de erőben - és ezzel együtt élményben - lényegesen kevesebbet fog nyújtani. Nekem is csak 2000ccm 4 henger, közlekedésre elég is, de azért sajnálom, hogy nem vettem 6 hengereset. Városban ez is megeszi a 11-12 litert, városon kívül viszont viszonylag gazdaságos (főúton 6-7, pályán 8 liter).
Az óraállás szerintem másodlagos, úgyis meg van tekerve, tényleg inkább az állapotát nézd, és ha lehetőséged van, akkor vétel előtt vidd el egy teljes állapotfelmérésre, lehetőleg BMW szervízbe (vagy BMW-re szakosodott műhelybe). Itt kb. 20ezerért átnézik az utolsó csavarig és dokumentálják az autó állapotát. Ha ezt megteszed, akkor minden tőled telhetőt megtettél, hogy elkerüld a lyukra futást.
Jól felszereltet keress, mert később hiányozhat, mondjuk egy tolatóradar, vagy egy ülésfűtés és utólag drága és macerás lesz felextrázni a gépet.
Ja, és nézz meg nagyon sok autót! A tizedik után már tudni fogod, hogy mire figyelj, addigra már túl leszel rengeteg, a képeken jól kinéző, jó szögből fotózott, "makulátlan állapotú, keveset futott" leharcolt hulladékon.
Segítség képpen itt egy remek írás innen a fórumól