Medvedisznoman fórum hozzászólásai

Medvedisznoman Elküldve: 2014-12-11 20:01 Motorgenerál!

andrew írta:
anubisz írta: Azt nem tudom, nem néztem, de gondolom hozzá kell férni, de hogy ki kell e venni vagy nem? fogalmam sincs. Az azért nem akkora mutatvány, legalább kimosod kívül,belül. Tuti tiszta ramaty


okés hát még nem tudom mi lesz nem kis beruházás ez az egész


Szia!
Nekem ugyanez volt a jelenség és szelepszárszimering volt a bűnös. Szóval, ha lekerül a hengerfej, akkor azokat is mindenképpen cseréltesd, meg minden kis szar tömítést, O-gyűrűt, hogy később ezek már ne okozhassanak gondot. És nem ijesztgetésből, de szólok, hogy nekem ez a műtét 300K+ volt és az csak 4 henger. De utána többé nem lesz gondod ezzel.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-12-07 22:47 Motorolaj

Pocses írta:
villas írta: Sziasztok
Májusba végén hoztam be magamnak a Bömöst!
És egy nagy szervizen esett át:
Összes lengéscsillapító plusz a kis apró dolgok mellette!
Komplett fék rendszer: tárcsák és betétek!
Plusz Olaj: szűrők, és az olaj! Eni Long Life olaj!
Az autóval mentem mindez-idáig 9000 km-t!

Ma úgy döntöttem megnézem az olajszintet!

És a minimum szint felett van egy kicsivel! (hideg mérés)

Utána mentem vele 4 km-t és leállítottam vártam egy kicsit és egy picivel volt több!

Úgy gondoltam öntök bele egy kicsit! De mikor lecsavartam a kupakot ott is fullon volt!

Az lenne a kérdésem hogy ilyenkor mi van?

A másik kérdésem meg hogy az autó jelzi ha nincs benne olaj?

A válaszokat előre is köszönöm!


Szia!

A "kupak" az az olajbetöltő nyílás? Ha ott volt fent a szint, az kérlek nem gyenge, abban nem csak olaj lehet vagy nem tom. Az enyém csökkenő olajszintet félszint alá csökkenésnél jelez, az olajos kanna sárgán világít.

Üdv.: Pocses


Az tényleg kemény lenne. Már csak azért is, mert ha a nívón a minimum fölött van, akkor ugye olyan sok eleve nem lehet benne. Melegen amúgy szinte mindegy is (na jó, azért nem teljesen), hogy mit mutat. 9000km-en ennyi fogyás normálisnak mondható, emiatt én nem aggódnék. Nálam a minimum alatt jelez, de a kérdésedre a válasz, hogy igen, van róla jelzés.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-12-04 21:00 Mi lehet a baj?

Coyote írta:
Medvedisznoman írta:
Coyote írta: Köszi a korábbi tippeket - bizony a motortartó és váltótartó bakok voltak cserések. Nem is gondoltam, hogy ennyit számít: most induláskor és leállításkor sem érzek rángatást a kasznin, ha szól a zene, induláskor csak a fordulatszámmérőn látom, hogy jár a motor.

Nagyon jó érzés, mintha új autóm lenne. Javaslom másnak is a cserét, ha már rezeg a kaszni - ja és a gumis olcsó bak helyett az olajos Lemförderbe érdemes befektetni.


Szia!
Szerinted ha menet közben vibráció jelentkezik az is ráfogható a bakokra? Nem keréktől jön az biztos, motorféknél pedig erősödik. Autópálya tempónál érezhető igazán. Most épp ezt nyomozom, és megörültem az írásodnak, lehet, hogy nálam is ez lesz. Alapjáraton is remeg amúgy és engem eléggé zavar.


Szerintem nem, de ezt csak abból gondolom, hogy ennek a hibája inkább alapjáraton állva és indításkor/leállításkor jelentkezik. Ha a kuplungon érzed a rángatást, akkor kettőstömegű lesz, ha menet közben vibrál, akkor kérdés, hogy a kormányon érzed-e vagy az egész kasznin, de én első körben a futóművet nézném mégiscsak. Alattomos gumihibák is lehetnek, amit nehéz észrevenni (nekem volt ilyen, nehezen észrevehető belső szálszakadás). Rohadt nehéz beazonosítani hogy honnan jön a hang, de végül kiderült hogy a szemét gumi volt.

Azért gondolom azt, hogy nem, mert gondolom nem alapjáraton közlekedsz, és magasabb fordulatszámon már annyira növekszik a motor rezgésének a frekvenciája, hogy nem érezheted a remegést. Alapjáraton, 1000 rpm alatt viszont durván.


Értem, köszönöm!
Nem valószínű a gumihiba, mert zsír új a téli, és a nyári szett is, más-más felnin is vannak és mindkettővel ezt csinálja. Futómű már át lett nézve pont emiatt, de nem találtak semmit ami ezt okozhatná. Következő lépésben a kardán körül fogunk keresgélni. Köszönöm a segítséget.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-12-04 17:02 Mi lehet a baj?

Coyote írta: Köszi a korábbi tippeket - bizony a motortartó és váltótartó bakok voltak cserések. Nem is gondoltam, hogy ennyit számít: most induláskor és leállításkor sem érzek rángatást a kasznin, ha szól a zene, induláskor csak a fordulatszámmérőn látom, hogy jár a motor.

Nagyon jó érzés, mintha új autóm lenne. Javaslom másnak is a cserét, ha már rezeg a kaszni - ja és a gumis olcsó bak helyett az olajos Lemförderbe érdemes befektetni.


Szia!
Szerinted ha menet közben vibráció jelentkezik az is ráfogható a bakokra? Nem keréktől jön az biztos, motorféknél pedig erősödik. Autópálya tempónál érezhető igazán. Most épp ezt nyomozom, és megörültem az írásodnak, lehet, hogy nálam is ez lesz. Alapjáraton is remeg amúgy és engem eléggé zavar.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-12-03 14:27 Motorolaj

Ben-g írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Ben-g írta:
YELLOW írta:
Ben-g írta: sziasztok!

Segítséget kérnék!!

Az autóm 2004 E46 318i Castrol edge 10w40 van benne mert az autószerelő komám azt mondta hogy ez jó bele , 135000 km van az autóban .
Kérdésem az lenne ,hogy ezzel a 10w40 es olajjal használhatom e vagy lecseréljem 5w40-re??
-esetleg okoz valamilyen problémát a fen említett olaj?

Válaszokat előre is köszönöm!


az autószerelő komádat el kéne küldeni továbbképzésre... a 10w-s olajat a könyv sem írja. ez már egy korszerű motor, a 10w nem belevaló, főleg nem 135ezernél.... végülis nem az én pénzem bánja. ha a koma ezt mondta....


3 Bmw je van elég komolyan űzi az említett komám de azzal érvel hogy 0W- , 5W olajok turbós motorokba kell önteni
Most Q8 5w40 olajat veszek hány l kell bele 4l elég lesz?



bahrom, már bocs. lehet van 3 BMW-je, de valszeg 95 előttiek lehetnek akkor
ami benne van a könyvbe olyan kell bele. és ott 0w30, 5w-30 szerepel, esetleg ezekhez 40-es melegoldali viszozitás.




Úgyvan, nekem ugyanez a motor van az autómban 220e km-rel és 5W30 van benne, ahogy a "nagykönyben". Nem eszi, imádja.


Ha neked is ugyan ez a motor van a gépedben akkor megtudnád mondani nekem hogy hány l olajat vegyek??:



Emlékeim szerint 4l elég bele. Én ötöt (4+1) vettem és a literes bontatlanul hever a csomagtartóban.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-12-03 14:13 Motorolaj

anubisz írta:
YELLOW írta:
Ben-g írta:
YELLOW írta:
Ben-g írta: sziasztok!

Segítséget kérnék!!

Az autóm 2004 E46 318i Castrol edge 10w40 van benne mert az autószerelő komám azt mondta hogy ez jó bele , 135000 km van az autóban .
Kérdésem az lenne ,hogy ezzel a 10w40 es olajjal használhatom e vagy lecseréljem 5w40-re??
-esetleg okoz valamilyen problémát a fen említett olaj?

Válaszokat előre is köszönöm!


az autószerelő komádat el kéne küldeni továbbképzésre... a 10w-s olajat a könyv sem írja. ez már egy korszerű motor, a 10w nem belevaló, főleg nem 135ezernél.... végülis nem az én pénzem bánja. ha a koma ezt mondta....


3 Bmw je van elég komolyan űzi az említett komám de azzal érvel hogy 0W- , 5W olajok turbós motorokba kell önteni
Most Q8 5w40 olajat veszek hány l kell bele 4l elég lesz?



bahrom, már bocs. lehet van 3 BMW-je, de valszeg 95 előttiek lehetnek akkor
ami benne van a könyvbe olyan kell bele. és ott 0w30, 5w-30 szerepel, esetleg ezekhez 40-es melegoldali viszozitás.




Úgyvan, nekem ugyanez a motor van az autómban 220e km-rel és 5W30 van benne, ahogy a "nagykönyben". Nem eszi, imádja.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-12-03 14:10 Motorolaj

Pocses írta:
Ben-g írta: sziasztok!
S.O.S
A köv. olajokból segítségetek kérném a választásban
autóm E46 2004 évj 318i 2.0 benzin 135000 km szinte csak városi hazsnálat
MOBIL SUPER 3000 XE 5W30
ENEOS PRENIUM HYPER 5W30
TOTAL QUARTZ INEO LONG LIFE 5W30
Q8 FORMULA 5W40

Válaszokat köszönöm előre





Szia!

Eneosra teszem a voksom legalábbis én. Bár én Castrol Edge 5W-40 amit használok. "135000 km szinte csak városi használat" ez szerintem felejtős...

Üdv.: Pocses


Szia!
Én is az Eneost mondanám, de abból a Sustinát. Igaz, a többit még nem próbáltam.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-12-03 13:19 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta: Mikor nekem elment akkor egyszer felvillant azt kész. Utána már nem világított, töltésem meg nem volt. Nekem 25 be volt, fesz, és csapágy is ki lett cserélve, én szedtem le,és raktam vissza a generátort, de neked lehet más a típusa.


Nekem most 24-et mondtak a fesszabályzóra (Valeo). Állítólag más nem is jó bele.


Azt nem tudom milyen kell bele, de nekem is úgy rendelte meg, mert mondta más való bele, mint amik általában. Ha szól megpörgetve akkor a csapágyat is cseréld, ha már le van véve. Hangtalanul kell forognia.


A csapágy 20ezerrel ezelőtt már volt cserélve, szénkefével, csúszógyűrűvel, meg szabadonfutóval együtt, azokkal szerintem nem lesz baj.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-12-02 14:52 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

anubisz írta: Mikor nekem elment akkor egyszer felvillant azt kész. Utána már nem világított, töltésem meg nem volt. Nekem 25 be volt, fesz, és csapágy is ki lett cserélve, én szedtem le,és raktam vissza a generátort, de neked lehet más a típusa.


Nekem most 24-et mondtak a fesszabályzóra (Valeo). Állítólag más nem is jó bele.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-12-02 12:21 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
lantika írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta: Jó reggelt!
Ismét a segítségetekre lenne szükségem.
Tegnap kigyulladtak topik címében szereplő lámpák sárgán, megfejelve egy váltóhibával (fogaskerékben felkiáltójel a fokozatjelző ablakban, automatáról beszélünk). Be is rakta magát vészüzembe, azaz 5-be és kézzel sem engedett kapcsolni. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt és nem is tért vissza egészen ma hajnalig.
Munkába jövet ismét az előző napi jelenség, majd leállít-újraindít, hiba eltűnik.
Egy perc múlva újra, de ekkor már a kézifék lámpája pirosan, a CD lejátszó elkezdett torzítani, majd az autó elvette a gázt. A motor nem állt le, viszont egyenetlen lett az alapjárat és ugye nem reagált gázra sem,ráadásul a műszerek is megfagytak (75km/h; 2000rpm; 10L/100km álló helyzetben) így leállítottam. Újraindítás sikertelen, a fényszórók villogtak, ez gondolom valamire utalhat. Az autót kénytelen voltam az út mellett hagyni és még most is ott van, ha a svédek el nem hordták azóta.
Bocs a kisregényért, de nem akartam kihagyni semmit.
Jól jönne egy kis segítség, hogy legalább a szerelőig el tudjak gurulni vele. Előre is köszönöm a véleményeket, hozzászólásokat.


Valaki írt a DSC újraindításáról. Azt hogy kell csinálni?








Úgy tűnik mintha laza lenne az akkusaru.


Ezt már én is akartam írni, majdnem ugyan ilyeneket produkált nekem is mikor lelazult a test saru. Bár a váltóm nem dobott hibát.Nekem ki,be kapcsolt a hifi, meg a többi jelenség. Frászt hozta rám.


Valóban a tünetek akku és/vagy töltés bajokra utalnak. Megkukkolom az akksit, meg fel is töltöm, mert már az ablakot sem húzta fel a végén, de még járó motornál is alig-alig. Köszi szépen, jelezni fogok hogy mi volt.


Igen szerintem valami elektromos dolog lesz. Mikor hoztunk haza autókat régen, akkor elment a generátora egynek Ausztriába. Váltott aksival hoztuk haza. Ugyan ez jön elő mikor már kezdett elhasalni az aksi, menet közben. Lekapcsolt az ABS, DSC, stb aztán a végén már kihagyott a gyújtás néhány hengerben. Akkor álltunk meg, és cseréltünk aksit. Szerintem,valami fesz. gondod lesz.


Kivettem, rámértem, 12V. Itt lesz a baj. Akkor már csak az kérdés, hogy az akksi vagy a töltés a szar. Holnap kiderül.


Az fos. azzal indítasz, lemegy 10 voltra. Vagy a generátor, vagy az aksi nem vesz már fel áramot, amennyi kell.Bár ha a generátor jó lenne akkor mikor jár a kocsi,nem szabadna gondnak lenni, gyenge aksival sem.


Úgy is lett. Feltöltöttem az akksit, 13,6V volt lett reggelre. Indításkor lerántotta a feszültséget 10V-ra. Ez még nem lenne baj, csakhogy járó motornál sem ment feljebb 12,6 V-nál, de volt hogy csak 10,8V volt. Úgy fest, hogy egyszer van töltés, egyszer nincs, de amikor van az sem az igazi. Szerintetek mi okozhat ilyen tünetet? Januárban volt generátor csapágy, csúszógyűrű, szénkefe, szabadonfutó csere.


Fesszabályzó?? Talán az.


Nagyon valószínű, hogy az lesz. Holnap kiderül. Majd jelzem az eredményt.


Gondoltam, hogy fesz gond lesz. mert ha aszar az aksi,és jó a gen,akkor nincs gond csak indításkor. Kevés volt az áram a kocsinak,persze hogy hol ment hol nem, gyújtás is kimaradt. Bizonyos hibáknál nem lejez vissza a töltés jelző lámpa pirosan. Villamossági mondta nekem. Csak mész azt vége a dalnak.


Hívott a szerelő. Fesszabályzó...

Medvedisznoman Elküldve: 2014-12-01 18:44 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

lantika írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta: Jó reggelt!
Ismét a segítségetekre lenne szükségem.
Tegnap kigyulladtak topik címében szereplő lámpák sárgán, megfejelve egy váltóhibával (fogaskerékben felkiáltójel a fokozatjelző ablakban, automatáról beszélünk). Be is rakta magát vészüzembe, azaz 5-be és kézzel sem engedett kapcsolni. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt és nem is tért vissza egészen ma hajnalig.
Munkába jövet ismét az előző napi jelenség, majd leállít-újraindít, hiba eltűnik.
Egy perc múlva újra, de ekkor már a kézifék lámpája pirosan, a CD lejátszó elkezdett torzítani, majd az autó elvette a gázt. A motor nem állt le, viszont egyenetlen lett az alapjárat és ugye nem reagált gázra sem,ráadásul a műszerek is megfagytak (75km/h; 2000rpm; 10L/100km álló helyzetben) így leállítottam. Újraindítás sikertelen, a fényszórók villogtak, ez gondolom valamire utalhat. Az autót kénytelen voltam az út mellett hagyni és még most is ott van, ha a svédek el nem hordták azóta.
Bocs a kisregényért, de nem akartam kihagyni semmit.
Jól jönne egy kis segítség, hogy legalább a szerelőig el tudjak gurulni vele. Előre is köszönöm a véleményeket, hozzászólásokat.


Valaki írt a DSC újraindításáról. Azt hogy kell csinálni?








Úgy tűnik mintha laza lenne az akkusaru.


Ezt már én is akartam írni, majdnem ugyan ilyeneket produkált nekem is mikor lelazult a test saru. Bár a váltóm nem dobott hibát.Nekem ki,be kapcsolt a hifi, meg a többi jelenség. Frászt hozta rám.


Valóban a tünetek akku és/vagy töltés bajokra utalnak. Megkukkolom az akksit, meg fel is töltöm, mert már az ablakot sem húzta fel a végén, de még járó motornál is alig-alig. Köszi szépen, jelezni fogok hogy mi volt.


Igen szerintem valami elektromos dolog lesz. Mikor hoztunk haza autókat régen, akkor elment a generátora egynek Ausztriába. Váltott aksival hoztuk haza. Ugyan ez jön elő mikor már kezdett elhasalni az aksi, menet közben. Lekapcsolt az ABS, DSC, stb aztán a végén már kihagyott a gyújtás néhány hengerben. Akkor álltunk meg, és cseréltünk aksit. Szerintem,valami fesz. gondod lesz.


Kivettem, rámértem, 12V. Itt lesz a baj. Akkor már csak az kérdés, hogy az akksi vagy a töltés a szar. Holnap kiderül.


Az fos. azzal indítasz, lemegy 10 voltra. Vagy a generátor, vagy az aksi nem vesz már fel áramot, amennyi kell.Bár ha a generátor jó lenne akkor mikor jár a kocsi,nem szabadna gondnak lenni, gyenge aksival sem.


Úgy is lett. Feltöltöttem az akksit, 13,6V volt lett reggelre. Indításkor lerántotta a feszültséget 10V-ra. Ez még nem lenne baj, csakhogy járó motornál sem ment feljebb 12,6 V-nál, de volt hogy csak 10,8V volt. Úgy fest, hogy egyszer van töltés, egyszer nincs, de amikor van az sem az igazi. Szerintetek mi okozhat ilyen tünetet? Januárban volt generátor csapágy, csúszógyűrű, szénkefe, szabadonfutó csere.


Fesszabályzó?? Talán az.


Nagyon valószínű, hogy az lesz. Holnap kiderül. Majd jelzem az eredményt.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-12-01 17:59 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta: Jó reggelt!
Ismét a segítségetekre lenne szükségem.
Tegnap kigyulladtak topik címében szereplő lámpák sárgán, megfejelve egy váltóhibával (fogaskerékben felkiáltójel a fokozatjelző ablakban, automatáról beszélünk). Be is rakta magát vészüzembe, azaz 5-be és kézzel sem engedett kapcsolni. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt és nem is tért vissza egészen ma hajnalig.
Munkába jövet ismét az előző napi jelenség, majd leállít-újraindít, hiba eltűnik.
Egy perc múlva újra, de ekkor már a kézifék lámpája pirosan, a CD lejátszó elkezdett torzítani, majd az autó elvette a gázt. A motor nem állt le, viszont egyenetlen lett az alapjárat és ugye nem reagált gázra sem,ráadásul a műszerek is megfagytak (75km/h; 2000rpm; 10L/100km álló helyzetben) így leállítottam. Újraindítás sikertelen, a fényszórók villogtak, ez gondolom valamire utalhat. Az autót kénytelen voltam az út mellett hagyni és még most is ott van, ha a svédek el nem hordták azóta.
Bocs a kisregényért, de nem akartam kihagyni semmit.
Jól jönne egy kis segítség, hogy legalább a szerelőig el tudjak gurulni vele. Előre is köszönöm a véleményeket, hozzászólásokat.


Valaki írt a DSC újraindításáról. Azt hogy kell csinálni?








Úgy tűnik mintha laza lenne az akkusaru.


Ezt már én is akartam írni, majdnem ugyan ilyeneket produkált nekem is mikor lelazult a test saru. Bár a váltóm nem dobott hibát.Nekem ki,be kapcsolt a hifi, meg a többi jelenség. Frászt hozta rám.


Valóban a tünetek akku és/vagy töltés bajokra utalnak. Megkukkolom az akksit, meg fel is töltöm, mert már az ablakot sem húzta fel a végén, de még járó motornál is alig-alig. Köszi szépen, jelezni fogok hogy mi volt.


Igen szerintem valami elektromos dolog lesz. Mikor hoztunk haza autókat régen, akkor elment a generátora egynek Ausztriába. Váltott aksival hoztuk haza. Ugyan ez jön elő mikor már kezdett elhasalni az aksi, menet közben. Lekapcsolt az ABS, DSC, stb aztán a végén már kihagyott a gyújtás néhány hengerben. Akkor álltunk meg, és cseréltünk aksit. Szerintem,valami fesz. gondod lesz.


Kivettem, rámértem, 12V. Itt lesz a baj. Akkor már csak az kérdés, hogy az akksi vagy a töltés a szar. Holnap kiderül.


Az fos. azzal indítasz, lemegy 10 voltra. Vagy a generátor, vagy az aksi nem vesz már fel áramot, amennyi kell.Bár ha a generátor jó lenne akkor mikor jár a kocsi,nem szabadna gondnak lenni, gyenge aksival sem.


Úgy is lett. Feltöltöttem az akksit, 13,6V volt lett reggelre. Indításkor lerántotta a feszültséget 10V-ra. Ez még nem lenne baj, csakhogy járó motornál sem ment feljebb 12,6 V-nál, de volt hogy csak 10,8V volt. Úgy fest, hogy egyszer van töltés, egyszer nincs, de amikor van az sem az igazi. Szerintetek mi okozhat ilyen tünetet? Januárban volt generátor csapágy, csúszógyűrű, szénkefe, szabadonfutó csere.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-11-30 18:23 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

anubisz írta:
Medvedisznoman írta:
anubisz írta:
bmw320d4 írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta: Jó reggelt!
Ismét a segítségetekre lenne szükségem.
Tegnap kigyulladtak topik címében szereplő lámpák sárgán, megfejelve egy váltóhibával (fogaskerékben felkiáltójel a fokozatjelző ablakban, automatáról beszélünk). Be is rakta magát vészüzembe, azaz 5-be és kézzel sem engedett kapcsolni. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt és nem is tért vissza egészen ma hajnalig.
Munkába jövet ismét az előző napi jelenség, majd leállít-újraindít, hiba eltűnik.
Egy perc múlva újra, de ekkor már a kézifék lámpája pirosan, a CD lejátszó elkezdett torzítani, majd az autó elvette a gázt. A motor nem állt le, viszont egyenetlen lett az alapjárat és ugye nem reagált gázra sem,ráadásul a műszerek is megfagytak (75km/h; 2000rpm; 10L/100km álló helyzetben) így leállítottam. Újraindítás sikertelen, a fényszórók villogtak, ez gondolom valamire utalhat. Az autót kénytelen voltam az út mellett hagyni és még most is ott van, ha a svédek el nem hordták azóta.
Bocs a kisregényért, de nem akartam kihagyni semmit.
Jól jönne egy kis segítség, hogy legalább a szerelőig el tudjak gurulni vele. Előre is köszönöm a véleményeket, hozzászólásokat.


Valaki írt a DSC újraindításáról. Azt hogy kell csinálni?








Úgy tűnik mintha laza lenne az akkusaru.


Ezt már én is akartam írni, majdnem ugyan ilyeneket produkált nekem is mikor lelazult a test saru. Bár a váltóm nem dobott hibát.Nekem ki,be kapcsolt a hifi, meg a többi jelenség. Frászt hozta rám.


Valóban a tünetek akku és/vagy töltés bajokra utalnak. Megkukkolom az akksit, meg fel is töltöm, mert már az ablakot sem húzta fel a végén, de még járó motornál is alig-alig. Köszi szépen, jelezni fogok hogy mi volt.


Igen szerintem valami elektromos dolog lesz. Mikor hoztunk haza autókat régen, akkor elment a generátora egynek Ausztriába. Váltott aksival hoztuk haza. Ugyan ez jön elő mikor már kezdett elhasalni az aksi, menet közben. Lekapcsolt az ABS, DSC, stb aztán a végén már kihagyott a gyújtás néhány hengerben. Akkor álltunk meg, és cseréltünk aksit. Szerintem,valami fesz. gondod lesz.


Kivettem, rámértem, 12V. Itt lesz a baj. Akkor már csak az kérdés, hogy az akksi vagy a töltés a szar. Holnap kiderül.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-11-30 14:56 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

anubisz írta:
bmw320d4 írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta: Jó reggelt!
Ismét a segítségetekre lenne szükségem.
Tegnap kigyulladtak topik címében szereplő lámpák sárgán, megfejelve egy váltóhibával (fogaskerékben felkiáltójel a fokozatjelző ablakban, automatáról beszélünk). Be is rakta magát vészüzembe, azaz 5-be és kézzel sem engedett kapcsolni. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt és nem is tért vissza egészen ma hajnalig.
Munkába jövet ismét az előző napi jelenség, majd leállít-újraindít, hiba eltűnik.
Egy perc múlva újra, de ekkor már a kézifék lámpája pirosan, a CD lejátszó elkezdett torzítani, majd az autó elvette a gázt. A motor nem állt le, viszont egyenetlen lett az alapjárat és ugye nem reagált gázra sem,ráadásul a műszerek is megfagytak (75km/h; 2000rpm; 10L/100km álló helyzetben) így leállítottam. Újraindítás sikertelen, a fényszórók villogtak, ez gondolom valamire utalhat. Az autót kénytelen voltam az út mellett hagyni és még most is ott van, ha a svédek el nem hordták azóta.
Bocs a kisregényért, de nem akartam kihagyni semmit.
Jól jönne egy kis segítség, hogy legalább a szerelőig el tudjak gurulni vele. Előre is köszönöm a véleményeket, hozzászólásokat.


Valaki írt a DSC újraindításáról. Azt hogy kell csinálni?








Úgy tűnik mintha laza lenne az akkusaru.


Ezt már én is akartam írni, majdnem ugyan ilyeneket produkált nekem is mikor lelazult a test saru. Bár a váltóm nem dobott hibát.Nekem ki,be kapcsolt a hifi, meg a többi jelenség. Frászt hozta rám.


Valóban a tünetek akku és/vagy töltés bajokra utalnak. Megkukkolom az akksit, meg fel is töltöm, mert már az ablakot sem húzta fel a végén, de még járó motornál is alig-alig. Köszi szépen, jelezni fogok hogy mi volt.

Medvedisznoman Elküldve: 2014-11-30 12:03 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

Medvedisznoman írta: Jó reggelt!
Ismét a segítségetekre lenne szükségem.
Tegnap kigyulladtak topik címében szereplő lámpák sárgán, megfejelve egy váltóhibával (fogaskerékben felkiáltójel a fokozatjelző ablakban, automatáról beszélünk). Be is rakta magát vészüzembe, azaz 5-be és kézzel sem engedett kapcsolni. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt és nem is tért vissza egészen ma hajnalig.
Munkába jövet ismét az előző napi jelenség, majd leállít-újraindít, hiba eltűnik.
Egy perc múlva újra, de ekkor már a kézifék lámpája pirosan, a CD lejátszó elkezdett torzítani, majd az autó elvette a gázt. A motor nem állt le, viszont egyenetlen lett az alapjárat és ugye nem reagált gázra sem,ráadásul a műszerek is megfagytak (75km/h; 2000rpm; 10L/100km álló helyzetben) így leállítottam. Újraindítás sikertelen, a fényszórók villogtak, ez gondolom valamire utalhat. Az autót kénytelen voltam az út mellett hagyni és még most is ott van, ha a svédek el nem hordták azóta.
Bocs a kisregényért, de nem akartam kihagyni semmit.
Jól jönne egy kis segítség, hogy legalább a szerelőig el tudjak gurulni vele. Előre is köszönöm a véleményeket, hozzászólásokat.


Valaki írt a DSC újraindításáról. Azt hogy kell csinálni?