anubisz írta:
Azt nem vitatom,tisztába vagyok vele hogy kel hozzá nyomás ellenőrző,ebben igen hibás vagyok,hisz ha észre veszem nem teszem tönkre a gumit. Jogos. tanultam is belőle. Tavaszra teszek is fel,attól független hogy már amúgy is dobós lett volt a 4 nyári.
Természetesen azzal is tisztába vagyok hogy nem tesz jót a guminak a folytonos szerelés,viszont ilyet nem olvasol sehol egy gyártónál sem, hogy ezt a gumit csak egyszer lehet szerelni.
A 1.ha ilyen kizárás van a gumihoz, biztos nem teszem, főleg 60 rongyos gumival.
A 2.a gumisnak kell ehez érteni, ráadásul márka kereskedő, ha szól is, te ezt ne szerelgessük hagyjuk felnin, biztos megfogadom.
Amúgy ez egy szinte 100% os gumi volt, jól látszik, és egyszer volt szerelve ez idáig, tavaly. most lett másodszor feltéve, és nehogy már prémium kategória,prémium árral ne bírjon ki 1-2 szerelést az űrkorszakban mert beszarok,csak szakszerűen kellene szerelni.
Amúgy meg több fajta rendszer van, és ahol már a felni is erre van ki képezve,és direkt betét van a felnibe építve,hogy ne tudjon peremre ülni,az biztos is hogy nem ajánlott,és nem is kel szerelni.
Szerintem itt azért pont a gumi van így ki képezve,erősítve hogy azért szerelni lehessen, ha nem is 10 szer de azért azt ki bírja.
Kíváncsi vagyok hogy ki talál olyat, mondjuk a Bridgestone honlapján hogy ezeket a gumikat csak egyszer lehet szerelni. Attól függetlenül hogy semminek nem tesz jót ha,le ,fel feszegetik többször. Akkor írja ki a gyártó hogy csak egyszer szerelheted.
Megnézném utána mennyi fogyna belőle.
Attól, hogy a gumis Bridgestone First Stop gumiszervíz, az ott dolgozó legény még lehet annyira balf@sz, hogy hazavágja a gumidat. Nem fog neked nemet mondani a szerelésre, mert neki nem abban van az üzlet, ha nem szerel. Defekt-tűrő gumit is lehet többször szerelni, tény, hogy egy mezei gumis nem szereti szerelni, mert a kevláros falerősítés miatt iszonyú merev a fala, spéci gépet igényel. Defekt-tűrő guminál egy kiegészítő görgő nyomja be a gumi peremét, a merevítés miatt. Ha neked nem szakszerűen szerelték, még mindig tartom a véleményemet, hogy akor kellett volna cselekedned, rögtön levetetni felniről, megnézni a belsejét, lefotózni és az üzletvezető iráyába benyújtani a panaszod, és ha ő sem ismeri el a dolgot, akkor a vásárlók könyvében rögzíteni a dolgot és jogi irányba terelni, de így utólag ez már nem bizonyítható dolog. És még mindig tartom, hogy sofőrhibás is a dolog. A defekt-tűrő gumi nem a te autódra való! Ahogy az enyémre sem, nekem sincs nyomásellenőrző rendszerem. Tesóm bömösében van nyomásmérő (neki 16:9 navija nincs :mrgreen
, neki van defekt-tűrő gumija, de csak azért, mert 4db 2000km-t futott gumit kapott 25e ft-ért, a tulaj ugyanis külön eladta az E90-es felniket, mert nagyobbra váltott 16col-ról, a gumi árán meg nem akart keresni, szóval árban Best-buy volt, de nem szereti, ha elkopik, nem vesz többet ilyet. A nyomásellenőrző hiánya miatt egyébként is a gyári adatoknál messze túlhajtottad a defektes nyárigumidat ( hogy tőled idézzek: "Gondold el hogy a nyárival mentem defektesen vagy 120 km városban, pályán 150 el mert éreztem hogy valami van vele,csak kicsit húzott félre fékezéskor,mert nincs benne nyomás ellenőrző rendszer") Inkább örülj, hogy nem szállt szét a defektes gumi, nem tört meg az autód, és vegyél valami frankó peremvédős minőségi gumit, abból 4 kijön két defekttűrő árából.