BMW_0902 írta:
Menten lehidalok. Vagy ahogyan Ford Fairlane fogalmazna: eszem f@szom megáll!
Most Ti tényleg azon töritek magatokat, és versenyeztek, hogy hogyan eszik kevesebbet a BMW-tek klímával, vagy klíma nélkül, meg ha nyomod neki, meg ha nem? Persze kell spórolni, de kérdem én ennyire?
Elképedve olvasom a hozzászólásokat, mindenki alálicitál a másiknak...
Valaki esetleg még nem hozott ki a 320d-jéből 3 litert? vagy 2,5-et? Mert akkor Ö esetleg alapjáraton gurult 200 km-t, vagy ahogyan gampetibor fanatikus társam fogalmaz "egyébként ha meg tolnátok nem enne semmit"
Persze nem azt mondom, hogy nem számít a fogyasztás! Dehogyisnem ilyen benzin és diesel áraknál, de szerintem azért a BMW-nél nem az az első, hogy mennyit fogyaszt, hanem hogy milyen élvezetet ad. Általában nem a fogyasztásért vesszük, hanem az élvezetért.
És igen. Én megetetek vele közel 10 litert is. Vállalom. De cserébe mindig nagy mosollyal az arcomon szállok ki az autóból és nem azt nézem, hogy mikor kapcsoljak vissza meg mikor ne nyomjam a gázt. (Jó, az utóbbit nézem, de csak azért, hogy nehogy kukucskáéknak jó napot szerezzek!)
És azt is tudom, hogy legközelebb még nagyobb köbcentis BMW-m lesz. Persze benzines, mert hát hadd szeresse! Egyszer élünk, avagy carpe diem!
/Ja és nem vagyok milliomos, nem tankolok ingyen, én is ugyanúgy becsületesen dolgozom éjjel nappal keservesen a forintjaimért stb./
Egész jól megfogalmaztad az elején azt, amit utána szerintem csúnyán elírtál
)). PONTOSAN, BMW tulajdonosnak lenni életérzés. Akinek egy ilyen márkájú gépsárkány van a birtokában az nem a gázpedál taposása miatt szereti. Az életérzésnek csak kis szelete a sebesség és a motorhang. A kényelem, a biztonság,a minőség, a gyönyörű időtálló forma és a tekintély összeségében adja ki azt a szót, hogy B M W.
Egyébként mondjuk nem értem, hogy hova taposod? Ha nem TI-d van akkor neked is csak 118LE, amihez viszonylag nagy súly párosul, mint detto nálam és habár meglepően jól megy és alacsony fordulatról is jól húz a Wankel motor, nem ezzel leszel az autópályák belső sávjának királya
.