MillionUSDSmile Elküldve: 2015-01-31 17:21 316i leáll menet közben!
anubisz írta:MillionUSDSmile írta:anubisz írta: Ez pedig vezérműtengely jeladó lesz. 90% ban. Nekem is ugyan ezt csinálta. Szerintem nyugodtan kicserélheted, csak tudni kellene melyik a hibás a kettőből. Nekem menet közben kanyarodáskor leállt. Nem 1x,nem 2x.
Ha főtengely jeladó a hibás akkor többnyire melegen nem indul, ha lehűl akkor igen.
Ha kell egy hely ahol tényleg diagnosztikával foglalkoznak,írj és megadom, vagy veszel 2 jeladót és berakod,aztán le lesz róluk a gond egy darabig megint.
Attól még lehet egy harmadik hiba,ami ezt a kettőt generálja.de ott a jeladók körül lesz a gond. Ha rossz a jeladó akkor úgy áll le ahogy írod, meg úgy is leáll,ha lámpánál állsz járó motorral, és zöld lesz és indulnál,rálépsz a gázra és leáll. Újra indítasz és megy mintha semmi nem történt volna. Aztán kiszámíthatatlan mikor áll le megint.
Szia Anubisz!
A két VT jeladó teljesen egyforma ? Én is arra gondoltam, hogy lecserélem mindkettőt, az a biztosabb. Ha utána is jelentkezik a hiba, legalább lesz kiindulási pont.
Egyébként erre volt szükségem, hogy valaki megerősítést adjon akinek már volt ezzel a problémával tapasztalata. Köszönöm a válaszod!
Nem egyforma, az enyémbe biztos nem,a tiedbe mindjárt megnézem, de szerintem ott se.
ez milyen motor? mert 1.6 ból van több fajta.
Nekem már mind a kettő lett cserélve, külön,külön. Ugyan azt csinálta mind a kettő, mikor beszart. Gondolt egyet és leállt a kocsi menet közben,vagy induláskor, volt hogy 2 hétig se,volt hogy naponta többször is. Majdnem összetörtem miatta a kocsit, mert egyszer pont kanyarba állt le. Elment szervó minden.Alig tudtam fogni a kocsit.
a tiedbe egyforma, ha N42 motor.
http://bmwfans.info/parts-cata..._on_parts/
a Febi 15000 a Bárdiba. ha van kedvezménye valakinek akit ismersz 40,50% akkor fillérekért megveszed a kettőt. Talán 15 ből ki is jön a kettő.
Enyém az 316i 1796 cm3 (85 KW), a motorkód N42B18A
Én is ezt néztem, szerinted ez megfelelő ?
http://www.bardiauto.hu/websho...ont-jelado