Milo fórum hozzászólásai

Milo Elküldve: 2013-01-08 21:14 320d Motor

ZoleeSRB írta:

Há' nem megmondtam

A sokat fogyasztósnak: csak leszedném az adagolót, és beméretném, mert az "elvileg jó" az nem jó... (meg a csúcsokat is, még egyszer)




Szerintem is az adagolót nézesd meg!
Mondjuk én nem szedném le mindjárt,próbálj mással nézetni egy diagnosztikát!
Lehet hülye kérdés de a tényleges fogyasztása ennyi vagy a fogyasztásmérő mutatja

ezt?[/quote]

pillanatnyi fogyasztásmérö ami mutatos mindig az egekben van,van mikor állok alapjáraton azt gondol 1 et azt kimozdul 10 ig azt vissza 0 ra.
a digitkijelzön jelzi a 9,5-10.5 közti értéket

Milo Elküldve: 2013-01-08 20:05 320d Motor

kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?


igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.

még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.


motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?



tök száraz minden csö,vákum csövek is jok,ami gyanus volt cseréltük.kompressziot haver mérte akié a szervíz,de azt mondta h teljesen jok az értékek




EGR szelep vagy az egr vezérlü szelep miatt nem lehet töblet fogyasztás???????
mert másra már nem tudunk gondolni


azt ki kell probálni vagy szakit megkérdezni azt én nem tudom sajnos



nekem 5.6 ot eszik igy télen hogy benne van a hidrogén hajtás


de jó neked.én igy télen most egy 7 L el is megelégednék

Milo Elküldve: 2013-01-08 19:46 320d Motor

kecsurobi írta:
Milo írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?


igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.

még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.


motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?



tök száraz minden csö,vákum csövek is jok,ami gyanus volt cseréltük.kompressziot haver mérte akié a szervíz,de azt mondta h teljesen jok az értékek




EGR szelep vagy az egr vezérlü szelep miatt nem lehet töblet fogyasztás???????
mert másra már nem tudunk gondolni


azt ki kell probálni vagy szakit megkérdezni azt én nem tudom sajnos


köszönöm azért

Milo Elküldve: 2013-01-08 19:30 320d Motor

Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?


igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.

még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.


motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?



tök száraz minden csö,vákum csövek is jok,ami gyanus volt cseréltük.kompressziot haver mérte akié a szervíz,de azt mondta h teljesen jok az értékek




EGR szelep vagy az egr vezérlü szelep miatt nem lehet töblet fogyasztás???????
mert másra már nem tudunk gondolni

Milo Elküldve: 2013-01-08 19:27 320d Motor

kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?


igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.

még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.


motor kompreszió mérést is csináltatok?végigg néztétek a gázolaj csöveket a tanktól nem szivárog sehol?



tök száraz minden csö,vákum csövek is jok,ami gyanus volt cseréltük.kompressziot haver mérte akié a szervíz,de azt mondta h teljesen jok az értékek

Milo Elküldve: 2013-01-08 19:18 320d Motor

kecsurobi írta:
Milo írta:
kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt



és kompreszió nyomás mérést csináltatok rajta?


igen meg volt az is.mechanikusan elvileg minden rendben van.

még az egr szelep és a vezérlo szelepje amire tudok gondolni.

Milo Elküldve: 2013-01-08 19:14 320d Motor

kecsurobi írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.


Turbot kitakaritatad és utána szűnt meg hogy valamikor akadt a turbod?


szívocsonktol elkezdve egr minden fullra kitakarítva,turbo is teljesen,turbo tökéletes állapotban,geoja is tökéletes,mindezek után megmaradta jelenség magas fogyasztással.ma kicseréltuk a szab szelepet a turboét,igy ugy tunik h a néha elöjövö dolog h nem megy az autó 2000 alatt ,ez elmaradt de a 10l es fogy megmaradt

Milo Elküldve: 2013-01-08 18:51 320d Motor

YELLOW írta:
Milo írta: Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??


hűtőfolyadék melegszik rendesen? mutató hamar beáll középre?


az is jo.vízpumpát is cseréltem mert könnyezett.

Milo Elküldve: 2013-01-08 18:45 320d Motor

Sziasztok.
Megtörtént az autómon minden tisztítás,turbonyomás szab. szelep kicserélve,adagoló elvileg jó,porlasztók jo.ugy tünik hogy az a gond megszünt hogy néha nem megy 2000 alatt majd megindul,de viszont a magas fogyasztás meg maradt /9,5-10.5L/.egyenlöre a turbnyomás szelep hiba még bent van az agyába,holnap töröljük.de ez nem befolyásolja gondolom h ennyit eszik.Már nem tudjuk mi a fasz lehet vele.Hidegen melegen pöcc röff,finoman jár,nem rángat stb..
valami ötlet még??

Milo Elküldve: 2013-01-05 06:00 320d Motor

hemonoq írta:
Milo írta:
Tano írta:
Milo írta: Köszönöm szépen.
És ettöl a hibátol lehet hogy 9 L alá nem megy a fogyasztásom?????


Szerintem ez a hiba ennyivel nagyobb fogyasztást nem okozna. Mivel nincs megfelelő levegőmennyiség, a vezérlés nem fog mégtöbb üzemanyagot befecskendezni (ezért is erőtlen), inkább kevesebbet.
De nagyobb fogyasztást sokminden okozhat. Pl. légtömegmérő, porlasztók, termosztát, hogy csak néhányat említsek. Ha megszünteted ezt a hibát, akkor ki fog derülni, hogy ez befolyásolta-e, vagy még máhol is akad még probléma.


de viszont sztem ha ezek közül vmelyik rossz lenne azt a diagnosztike kiírná.de csak a vezérlöszelepet írja mindig vissza sajnos

kezd tele lenni a f.....om

Szia! Esetleg vmelyik porlasztód nem porlaszt hanem pisil , mondjuk azt lehetne hallani, kopogosabb lenne , meg menet közbe ciceregne a motor, egr szelep , szívó sor tiszta, ja de azt tisztítottátok, akkor a turbó nyomás szabályozó szelep lesz, vagy ha vákumos a turbo akkor vmeik vákumcső, v csatlakozásnál van gond!



Vákumcsövek rendben,szívótól elkezdve minden ami koxosodhat ki lett takarítva,turbo rendben,különös hangot nem észleltönk,elég halkan és szépen jár a motorja.
igazából már csak a vezérlöszelep ami nem uj benne,de sztem ennyi többletfogyasztást nem szabadna h eredményezzen.vagy mégis??

Milo Elküldve: 2013-01-04 17:38 320d Motor

Tano írta:
Milo írta: Köszönöm szépen.
És ettöl a hibátol lehet hogy 9 L alá nem megy a fogyasztásom?????


Szerintem ez a hiba ennyivel nagyobb fogyasztást nem okozna. Mivel nincs megfelelő levegőmennyiség, a vezérlés nem fog mégtöbb üzemanyagot befecskendezni (ezért is erőtlen), inkább kevesebbet.
De nagyobb fogyasztást sokminden okozhat. Pl. légtömegmérő, porlasztók, termosztát, hogy csak néhányat említsek. Ha megszünteted ezt a hibát, akkor ki fog derülni, hogy ez befolyásolta-e, vagy még máhol is akad még probléma.


de viszont sztem ha ezek közül vmelyik rossz lenne azt a diagnosztike kiírná.de csak a vezérlöszelepet írja mindig vissza sajnos

kezd tele lenni a f.....om

Milo Elküldve: 2013-01-04 09:56 320d Motor

Tano írta:
Milo írta: Sziasztok.
Múlt héten írtam ,hogy olyan gondom van az autóval (320D) hogy egyre sürübben csinálja azt hogy 1-2. ba elindulok,padlon nyomom neki és 2000 es fordulatig nagyon nagyon lassan pörög ki majd utánna megindul és semmi gond.az auto fogyasztása viszont 9L alá nem megy még hosszu távon se.
Tegnap megtörtént hogy a szívósortól elkezdve turbo,szelepek stb ki lett takarítva,turbo tökéletes,vákumcsövek ,vagyis minden elvileg müködik,de a jelenség még mindig fenn áll.A motordiagnosztika a turbonyomás szelep hibát írta,ki lett törölve de sztem ugyanugy visszaírja mint korábban.
De tudtommal ha a szelep rossz lenne akkor a turbo nem menne egyáltalán.

De viszont 2 egyforma szelepet találtam egy a turbo közelében a másik viszont a tul oldalon van.

Segítségeteket és tanácsaitokat elöre is köszönöm


Ha a szelep rossz, attól még megy a turbó, csak a geometriaállítás nem működik. Ezért kis fordulaton nem tölt megfelelően, ezért lesz erőtlen ott az autó. Ugyanis ebben az esetben a geometriát szabályzó szelep alaphelyzetben marad, ami a magas fordulatnak megfelelő töltésvezérlést jelenti.
A túloldali szelep az EGR-t vezérli. Ezért cseréld meg a két szelepet, és ha utána működik rendesen a turbóvezérlés, de az EGR nem fog, akkor egyértelmáen a szelep lesz a hibás.


Köszönöm szépen.
És ettöl a hibátol lehet hogy 9 L alá nem megy a fogyasztásom?????

Milo Elküldve: 2013-01-04 07:33 320d Motor

Sziasztok.
Múlt héten írtam ,hogy olyan gondom van az autóval (320D) hogy egyre sürübben csinálja azt hogy 1-2. ba elindulok,padlon nyomom neki és 2000 es fordulatig nagyon nagyon lassan pörög ki majd utánna megindul és semmi gond.az auto fogyasztása viszont 9L alá nem megy még hosszu távon se.
Tegnap megtörtént hogy a szívósortól elkezdve turbo,szelepek stb ki lett takarítva,turbo tökéletes,vákumcsövek ,vagyis minden elvileg müködik,de a jelenség még mindig fenn áll.A motordiagnosztika a turbonyomás szelep hibát írta,ki lett törölve de sztem ugyanugy visszaírja mint korábban.
De tudtommal ha a szelep rossz lenne akkor a turbo nem menne egyáltalán.

De viszont 2 egyforma szelepet találtam egy a turbo közelében a másik viszont a tul oldalon van.

Segítségeteket és tanácsaitokat elöre is köszönöm

Milo Elküldve: 2012-12-31 12:35 Boldog Új Évet

Boldog uj évet kívánok minden Tagnak...

Milo Elküldve: 2012-12-29 21:49 Alufelni méretek

YELLOW írta:
Milo írta:
YELLOW írta:
Milo írta: sziasztok.320d touring ra a gyári 7 küllös M5 ös 18x8" ET18 as adatokkal 235/45 ös gumikkal mennyi az esély hogy normálisan elfér és semmit és semmibe se fog beleérni????
köszi


Nulla!

köszönöm.És mi az a kerék méret ami maximum elfér?



esetleg talán 225-ös gumival elmenne. 8,5 széles, ET35, de ez is 225-ös gumival.
pl keress 8x18-ast ET35-ben az 235-tel elmegy még.


szuper.Köszönöm szépen