Mokkanat fórum hozzászólásai
« előző123következő »

Mokkanat Elküldve: 2011-02-25 22:52 Társalgó

zoliika írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: keresném azt a videót, ami egy találkozón készült.
Armin Van Buuren száma szól alatta, talán NT autós tali.


youtub-on? senki többet?



Keresd a BFG honlapján


Mokkanat Elküldve: 2011-02-25 22:26 Legjobb nyári gumik...

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:

Achtung achtung!
Buli lesz gumi ügyben figyeljetek fórumlakók!Kezdődik Apa KEZDŐDIK



nem lesz itt semmijen buli... Te ezért regisztráltál? kárörvendő egy egyén lehetsz. ha ilyen igényeid vannak, akkor ajánlom a videó megosztókat, azon belűl a maúnika sóót.
úgy örülsz ennek a témának, mint majom a farkának. szerintem nyugodj le, mert semmilyen fight nem lesz. részemről legalábbis.


Kárörvendő meg mónika show?Menj Te a büdös picsába nem tudtam,hogy ennyire nincs humorod tényleg egy tudálékos okoskodó gyökér vagy ahogy állítják a többiek itt a fórumon!Rajtad röhög mindenki mikor feljön témában a GUMI!Meg akarod győzni a többieket,hogy vegyenek "astrát mert a bmw nem jó"!


No comment...

1. Nem nézlek le, mert e46-od van! Tévedtem ne haragudj 1796 cm3 nem 1.6-os!
2. Az arcom nagy volt akkor is mikor Rönóm meg Fiátom vót!
3. Az e46 és az e90 futóműve nem azonos csak kb. 75%-ban, így az infód nem egész pontos.
4,5,6-os ponthoz no comment

Mokkanat Elküldve: 2011-02-25 21:49 Legjobb nyári gumik...

zoliika írta:
Mokkanat írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta: hát ez téli, de csak hideg aszfaltra, hóban tutti lenyomja, az amit én linkeltem. sajnos magyarországon elég gyatra az utak tisztítása, így ezekkel a gumikkal halál lenne

mert hogy hóban nem tapad be az fix.


Ez elött azt írtad az tud véleményt, aki hosszú távon és pályán használja.
Most a Magyar utakat mondod.
Nem értelek.
De ha gondolkozol rájössz, hogy a gumigyárak nem visszafelé fejlesztenek. Ezért valószínű, hogy a következő évre kiadott gumi jobb lessz vagy gumikeverékben, vagy mintában.
Az, hogy valamelyik gyártó másolja a másik mintáját, a keverék még különbözhet.


már bocs, de a hosszú távos véleménynyílvánítást nem én hanem Hori írta, amiben igaza van részben, de attól, hogy valaki sokat vezet, még egy gumit lehet fele annyira sem használ ki. szóval valamit keversz


Igazad van. Hori írta, de nem részben, hanem teljes mértékben igaza van.
De akkor ne keverjük ide a pályát aminek más az aszfalt minősége. Ezek nem pályára gyártott gumik, és ha egyszer kimész rájössz, hogy néhány kör alatt megeszi a gumit a pálya.
Aki sokat vezet az többet kerül olyan helyzetbe ahol vészfékezés, hirtelen irányváltás, kavics vagy sárfelhordás, deres aszfalt van. Ott kell bizonyítania a gumiknak (nem árt ha a sofőr tud vezetni) nem a versenypályán. Oda más gumi való.


Yellow!

Nem szeretnélek megbántani, de a 17-es gumikat az 1,6-os motorral szerelt vasadon mennyire tudod megterhelni?! Főleg, ha 6-7 ezer km-t mész egy évben?! Mindenki elmondta a véleményét, és senki nem bántotta a BFG általad imádott gumidat. A Kumho-ról írtam le a véleményemet ha jól emlékszem, márpedig jól!
Továbbmennék: Minden gumigyárnak elég jó markatingesei vannak akik meg tudnák szerezni ugyanúgy maguknak a komolyabb autógyárakat, mármint, hogy az autóik azzal a bizonyos Kumho, BFG, stb... gumival szerelve gördüljenek le a futószalagról és mégsem így van... Nem elgondolkodtató, hogy vajon miért?!


Achtung achtung!
Buli lesz gumi ügyben figyeljetek fórumlakók!


Részemről lezártnak tekintem a dolgot Uraim! Csak gondoltam én is megnyilvánulhatok másképpen...

Mokkanat Elküldve: 2011-02-25 21:31 Legjobb nyári gumik...

hancurozo írta:
YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta: hát ez téli, de csak hideg aszfaltra, hóban tutti lenyomja, az amit én linkeltem. sajnos magyarországon elég gyatra az utak tisztítása, így ezekkel a gumikkal halál lenne

mert hogy hóban nem tapad be az fix.


Ez elött azt írtad az tud véleményt, aki hosszú távon és pályán használja.
Most a Magyar utakat mondod.
Nem értelek.
De ha gondolkozol rájössz, hogy a gumigyárak nem visszafelé fejlesztenek. Ezért valószínű, hogy a következő évre kiadott gumi jobb lessz vagy gumikeverékben, vagy mintában.
Az, hogy valamelyik gyártó másolja a másik mintáját, a keverék még különbözhet.


már bocs, de a hosszú távos véleménynyílvánítást nem én hanem Hori írta, amiben igaza van részben, de attól, hogy valaki sokat vezet, még egy gumit lehet fele annyira sem használ ki. szóval valamit keversz


Igazad van. Hori írta, de nem részben, hanem teljes mértékben igaza van.
De akkor ne keverjük ide a pályát aminek más az aszfalt minősége. Ezek nem pályára gyártott gumik, és ha egyszer kimész rájössz, hogy néhány kör alatt megeszi a gumit a pálya.
Aki sokat vezet az többet kerül olyan helyzetbe ahol vészfékezés, hirtelen irányváltás, kavics vagy sárfelhordás, deres aszfalt van. Ott kell bizonyítania a gumiknak (nem árt ha a sofőr tud vezetni) nem a versenypályán. Oda más gumi való.


Yellow!

Nem szeretnélek megbántani, de a 17-es gumikat az 1,6-os motorral szerelt vasadon mennyire tudod megterhelni?! Főleg, ha 6-7 ezer km-t mész egy évben?! Mindenki elmondta a véleményét, és senki nem bántotta a BFG általad imádott gumidat. A Kumho-ról írtam le a véleményemet ha jól emlékszem, márpedig jól!
Továbbmennék: Minden gumigyárnak elég jó markatingesei vannak akik meg tudnák szerezni ugyanúgy maguknak a komolyabb autógyárakat, mármint, hogy az autóik azzal a bizonyos Kumho, BFG, stb... gumival szerelve gördüljenek le a futószalagról és mégsem így van... Nem elgondolkodtató, hogy vajon miért?!

Mokkanat Elküldve: 2011-02-20 11:02 Legjobb nyári gumik...

Bero írta:
Tyetyi írta:
Bero írta: Nekem olyan gumi kéne ami annyira nem drága,de nem is gagyi! Nem nyomatom neki,nem száguldok a kanyarokat is normálisan veszem, azt,hogy hogyan néz ki az nem érdekel és nem is megyek a verdával sokat! Ne legyen hangos,és aránylag legyen biztonságos. Ilyen szempontok alapján mit ajánlotok? Én kumho-t vagy BFgoodrich-re gondoltam,de nagyon érdekelne a ti véleményetek is! Köszöntem



Milyen méretű gumi kell neked ?


Elölre: 225/40 R18
Hátra: 255/35 R18

Kumhoról nagyon jót írtak,mostanában eléggé kezd feljönni és egyre jobbak a gumiaik,nem úgy mint régen!



Szerintem döntsd el, hogy tegyük fel spórolsz egy db gumin (ha kumho-t veszel - Conti, Michelin, Bridgestone, Dunlop, Good Year helyett) 10.000.- Forintot az ugyebár 40.000 rongy egy garnitúrára és ne adj Isten, nem tudsz megállni avagy felúszol valahol, becsúszol az árokba és összetöröd a vasat. Ér ez 40.000 Forintot a több százezres kár ellenében?! Én ezen is elgondolkoznék a helyedben. Ha viszont nem közlekedsz soha úgy a Bömössel, hogy ez előforduljon akkor Kumho. Sose tudod előre mikor húz fel egy Suzuki WagonR+...
Én pl.: Continental Sport Contact 2 fogok venni RFT-ben, vagy Bridgestone Potenza RE025-öt.

A tesztekkel meg csupán az a probléma, hogy nem ekkora mérettel tesztelik a gumikat. Ebben a méretben szerintem Prémium kategória kötelező!!!

Mokkanat Elküldve: 2011-02-20 10:40 Hasznos weboldalak

YELLOW írta:
Mokkanat írta: Bömbikről minden:

http://www.realoem.com/bmw/select.do



neked biztos újdonság, de ha visszanézel, akkor...
sokan több éve használjuk



Nekem sem újdonság, csupán nem néztem visszamenőleg...

Mokkanat Elküldve: 2011-02-20 10:22 Hasznos weboldalak

Mokkanat Elküldve: 2011-02-19 10:32 Gumi

anubisz írta:
Mokkanat írta:
anubisz írta:
Tyetyi írta:
Mokkanat írta:

Sziasztok!

Erre mit léptek?!
Nem tudom kinek van közületek defekttűrő gumija, mondjuk 225/45 r17-es méretben?! Annak nem rázza a kormányt a defekttűrő gumi bizonyos sebességtartományban?!
Nekem igen sajna, holnap viszem el futómű beállításra, ami remélem sikeres lesz, mert már mindent kizártunk a gumissal, pl.: felni. Használt téligumi (7-8mm-es) volt az autón Bridgestone Blizzak LM025-ös, és már rázott. Megforgattuk a hátsókat az elsőkre és a jelenség ugyanaz volt.
Nem volt más vettem előre két vadi új gumit 100.000.- HUF-ért viszont így megszűnt a kormány rázása, ami meg annyira nem rázott a centírgépen, azt beraktam hátra, de a kocsi farát rendesen rázza. Kb. 2 hónapja van fent az új gumi elöl és megint elkezdett rázni, 2000km van benne. Esetleg nem találkoztatok már ilyen problémával, mert én több helyről is azt a hírt hallottam, hogy az E90-ek nem bírják, azaz megzabálják a defekttűrő gumikat.

Ha holnap sem lesz semmi változás, akkor szerintem felejtős a defekttűrő abroncs.
Tipp, ötlet?!



Ott pedig valami gond van. Olyan nincs hogy ráz és nem lehet megcsinálni. Az hogy az E90 nem bírja a defekttűrő gumit kétlem,mert szinte erre a tipusra lett kitalálva, normál gumis verzió nem létezett belőle. Az hogy fogy a gumi az a defekttűrő technológia kiforratlansága miatt van. A kemény oldalfal - ami normál guminál rugózik - defekttűrő esetében nem bír annyit csillapítani az útról érkezett ütésekből és ezért a futófelületet veri szét. Erre mondják hogy "eszi". Ha normál gumit teszel fel akkor lehetnek problémáid defekt esetén, mivel nincs pótkereked.
Km mennyi van a gumidban ?


Én ezért is állíttok futóművet minden évben,nekem se a nyárival,se a télivel nem volt gondom, a felület is gyönyörűen egyforma.


Valószínűleg a futómű volt a ludas, mert ma ellátogattam egy ismerős ismerőséhez, aki rally autóknak is állít futóművet. El volt menve az első kerékösszetartás elég rendesen, a hátsóról nem is beszélve, sőt a tavalyi évben amikor voltam a Wallis Pest-nél biztos, hogy nem nyúltak hozzá, pedig kifizettem 18.000 HUF + ÁFA-t a futóműállításért. No Comment... Azért gondolom, hogy nem nyúltak hozzá, mert a srác is mondta, hogy ezt biztos nem 6 hónapja állították be... A másik pedig egyetlen nagyobb kátyúba sem mentem bele, szar úton lassan megyek vele, azaz vigyázok rá mint állat...
Köszi a tippeket Uraim.

Konzekvencia: egy jó futóműállítás minden évben ráfér, még egy M pacekos 3-ra is...


Én nem is értem miért nem azzal kezditek. Gumi,felni ép,logikus hogy azt nézetem meg. Gondolod ha kérsz futómű beállítást,és kajakra nem nyúlnak hozzá? Hát nem tudom,nem bírom elképzelni. Max azt mondtad nézzék át,nem? Attól még nem fognak be állítani mindent,mikor nekem még egy alátétet is elszámolnak. El állítódhat az utána is, hiába állították be.Látom külön kérted a futómű állítást. Nem hiszem hogy meg merik csinálni, hogy nem nyúlnak hozzá.


Pedig el lehet képzelni róluk mindent. Tegnap mondta a futóműves, hogy volt egy kuncsaftja X6-al akinek szinten nem nyúltak hozza a Wallisban, pedig szigorúan arra vitte be a vasat. Egy szervizes gyerek súgta meg neki utólag. Vehetett 2 új gumit hátra mert recésre kopott neki. Ennyi...

Mokkanat Elküldve: 2011-02-18 21:22 Gumi

anubisz írta:
Tyetyi írta:
Mokkanat írta:

Sziasztok!

Erre mit léptek?!
Nem tudom kinek van közületek defekttűrő gumija, mondjuk 225/45 r17-es méretben?! Annak nem rázza a kormányt a defekttűrő gumi bizonyos sebességtartományban?!
Nekem igen sajna, holnap viszem el futómű beállításra, ami remélem sikeres lesz, mert már mindent kizártunk a gumissal, pl.: felni. Használt téligumi (7-8mm-es) volt az autón Bridgestone Blizzak LM025-ös, és már rázott. Megforgattuk a hátsókat az elsőkre és a jelenség ugyanaz volt.
Nem volt más vettem előre két vadi új gumit 100.000.- HUF-ért viszont így megszűnt a kormány rázása, ami meg annyira nem rázott a centírgépen, azt beraktam hátra, de a kocsi farát rendesen rázza. Kb. 2 hónapja van fent az új gumi elöl és megint elkezdett rázni, 2000km van benne. Esetleg nem találkoztatok már ilyen problémával, mert én több helyről is azt a hírt hallottam, hogy az E90-ek nem bírják, azaz megzabálják a defekttűrő gumikat.

Ha holnap sem lesz semmi változás, akkor szerintem felejtős a defekttűrő abroncs.
Tipp, ötlet?!



Ott pedig valami gond van. Olyan nincs hogy ráz és nem lehet megcsinálni. Az hogy az E90 nem bírja a defekttűrő gumit kétlem,mert szinte erre a tipusra lett kitalálva, normál gumis verzió nem létezett belőle. Az hogy fogy a gumi az a defekttűrő technológia kiforratlansága miatt van. A kemény oldalfal - ami normál guminál rugózik - defekttűrő esetében nem bír annyit csillapítani az útról érkezett ütésekből és ezért a futófelületet veri szét. Erre mondják hogy "eszi". Ha normál gumit teszel fel akkor lehetnek problémáid defekt esetén, mivel nincs pótkereked.
Km mennyi van a gumidban ?


Én ezért is állíttok futóművet minden évben,nekem se a nyárival,se a télivel nem volt gondom, a felület is gyönyörűen egyforma.


Valószínűleg a futómű volt a ludas, mert ma ellátogattam egy ismerős ismerőséhez, aki rally autóknak is állít futóművet. El volt menve az első kerékösszetartás elég rendesen, a hátsóról nem is beszélve, sőt a tavalyi évben amikor voltam a Wallis Pest-nél biztos, hogy nem nyúltak hozzá, pedig kifizettem 18.000 HUF + ÁFA-t a futóműállításért. No Comment... Azért gondolom, hogy nem nyúltak hozzá, mert a srác is mondta, hogy ezt biztos nem 6 hónapja állították be... A másik pedig egyetlen nagyobb kátyúba sem mentem bele, szar úton lassan megyek vele, azaz vigyázok rá mint állat...
Köszi a tippeket Uraim.

Konzekvencia: egy jó futóműállítás minden évben ráfér, még egy M pacekos 3-ra is...

Mokkanat Elküldve: 2011-02-18 15:06 Gumi

Burns írta:
Mokkanat írta:
BarG írta:
Burns írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
Tyetyi írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Aki gumi ügyben infózik itt is érdemes körül néznie. ADAC a legtutibb teszt oldal,de ezt úgy is tudjátok.
http://www.adac.de/infotestrat...geId=31821

Aki GOOGLE CROMOT használ automat lefordítja, németről,angolról.

Ez is egy jó oldal,rengeteg vélemény van a gumikról BRIDGESTONE RE-11 nagyon tetszik, és nagyon jókat írnak róla,végig 8-9 pont a tízből.

http://www.tirerack.com/survey...enza+RE-11

Kár hogy az ADAC nem tesztel sok gumit,mert ők igazán átfogó,megbízható teszteket csinálnak,bár a 225/17 R45 be van 17 gumi,de abból csak 5 a jó minősítés.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric csak azért kapott sárgát mert emelte a fogyasztást.

Dunlop SP Sport MAXX TT
Pirelli Cinturato P7
Continental ContiSportContact 3
Michelin Pilot Sport PS3
Bridgestone Potenza RE050 A

ezek kaptak csak jó minősítést.



csak azt is tudni kell, hogy az ADAC mindig a gyártók legfrissebb gumijait teszteli. én kiváncsi lennék, hogy a régebbi szériák hogyan állnának. ugyanis nem véletlen, hogy egyes márkákból ilyen 4-5 éves típusokat még mindig gyártanak. ezek a tesztek inkább azért vannak, hogy felfuttassák az új gumikat. ha már fejlesztették el is tudják adni.
a gumigyártás már elérte a csúcsát szerintem. különböző összetételű gumikeverék, a külső és belső blokkokban ...stb. sok újat nehéz már kitalálni.


Bizony igazad van,F1 be is már csak szenvednek.Mit tudnak még bele keverni.Ebbe már sok fejlődés nem lesz.Kicsit mindig alakítanak a mintázaton aztán jólvan,lehet új gumiként forgalmazni.Mondjuk nem is várok már többet a gumik teljesítményétől,mert ezeket a gumikat is jól lehet kezelni, ha fel ismerjük a határaikat.


Azért nem kell leborulni ezek előtt a gumitesztek előtt. Mivel én már több éve nézegetem őket, többször futottam bele olyan gumikba amik a teszteken nagyon jól szerepeltek, viszont a valóságban hihetetlen dolgokat produkáltak. Itt most a hétköznapi használat során felmerülő problémákra gondolok..pl: tartósság,zajszint stb. Az élet teszteli a gumikat a legjobban, ezeknek a teszteknek a fele reklám.(sajnos)


Nagy igazság.Azért is olvasom a külföldi fórumon a privát véleményeket a gumikról,ott nagyobb menyiségbe van vélemény,tirerack.com on csak a Potenza RE050A ra van 379 privát véleményezés,akik le is írják a tapasztalataikat. Tanulságos az biztos.


Persze, tanulságos.
Ugyanarra a gumira egyik azt írja, hogy űberszuper, sose volt ilyen faszányos gumija, csak ilyet fog venni, még a következő életében is, a másik szintén ugyanarra a gumira leírja, hogy még a napját is átkozza, amikor először hallott erről a típusról, ha esetleg találkozik a tervezőjével, azt bizony karóba fogja húzni, hetediziglen.
Én az ilyen magánember teszteknél a nagyon különböző igényeket tartom félrevezetőnek, mert mindenki máshonnan nézi a dolgokat.



Igen,végül is összességében kel ezeket a véleményeket értékelni.Az a probléma,hogy sokan azt hiszik ha 50 ezer forintos gumit vesznek akkor csoda fog történni,és valami kis manók fogják az autót az aszfalthoz préselni,vízen,szárazon,és hát lehet százzal hajtű kanyarokat bevenni majd.Be kéne látniuk hogy ezek csak gumik,és a fizika törvényét nem fogják felül írni mert kicsit, jobb minőséget vesz az ember.Így hát fel háborodnak hogy nem történik meg a csoda.Igaz a másik gumival se fog ezeknek


Azért egy friss gyártású prémium gumival szerintem nem nagyon lehet mellényúlni. Egy teszt meg akkor értékelhető, ha ua. az autó, sofőr, út, időjárás, felni paraméterek, csak a gumiabroncsot cserélgetik. Akkor tényleg össze lehet hasonlítani a különböző termékeket.


Hmmm..
Az egyik gumit a maximális tapadásra tervezik, a másikat a jó komfortra - hogy ne legyen zajos, a harmadikat esőre optimalizálják, a negyediket a minimális fogyasztásra, az ötödiket a maximális élettartamra .... el tudom képzelni, hogy valaki nem igazán utánanézve nem arra való gumit vesz, amit keres. Aztán vannak olyan kultúrszintű egyének, akik ezután köpködve hibáztatják a gumit, ahelyett, hogy először a tükörrel konfrontálódnának ....


Sziasztok!

Erre mit léptek?!
Nem tudom kinek van közületek defekttűrő gumija, mondjuk 225/45 r17-es méretben?! Annak nem rázza a kormányt a defekttűrő gumi bizonyos sebességtartományban?!
Nekem igen sajna, holnap viszem el futómű beállításra, ami remélem sikeres lesz, mert már mindent kizártunk a gumissal, pl.: felni. Használt téligumi (7-8mm-es) volt az autón Bridgestone Blizzak LM025-ös, és már rázott. Megforgattuk a hátsókat az elsőkre és a jelenség ugyanaz volt.
Nem volt más vettem előre két vadi új gumit 100.000.- HUF-ért viszont így megszűnt a kormány rázása, ami meg annyira nem rázott a centírgépen, azt beraktam hátra, de a kocsi farát rendesen rázza. Kb. 2 hónapja van fent az új gumi elöl és megint elkezdett rázni, 2000km van benne. Esetleg nem találkoztatok már ilyen problémával, mert én több helyről is azt a hírt hallottam, hogy az E90-ek nem bírják, azaz megzabálják a defekttűrő gumikat.

Ha holnap sem lesz semmi változás, akkor szerintem felejtős a defekttűrő abroncs.
Tipp, ötlet?!


Csak azt nem értem, ha tényleg ennyi baj van a defekttűrő gumikkal, miért szórjátok rá a pénzt? Problémás a javítás, drágább, mint a hagyományos, kisebb komfort és gondolom nehezebb is.
A garanciával mi van?


Nincs garancia a rendellenes kopásra semmilyen gumigyártónál.

Mokkanat Elküldve: 2011-02-17 22:56 Gumi

BarG írta:
Burns írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta:
Tyetyi írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Aki gumi ügyben infózik itt is érdemes körül néznie. ADAC a legtutibb teszt oldal,de ezt úgy is tudjátok.
http://www.adac.de/infotestrat...geId=31821

Aki GOOGLE CROMOT használ automat lefordítja, németről,angolról.

Ez is egy jó oldal,rengeteg vélemény van a gumikról BRIDGESTONE RE-11 nagyon tetszik, és nagyon jókat írnak róla,végig 8-9 pont a tízből.

http://www.tirerack.com/survey...enza+RE-11

Kár hogy az ADAC nem tesztel sok gumit,mert ők igazán átfogó,megbízható teszteket csinálnak,bár a 225/17 R45 be van 17 gumi,de abból csak 5 a jó minősítés.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric csak azért kapott sárgát mert emelte a fogyasztást.

Dunlop SP Sport MAXX TT
Pirelli Cinturato P7
Continental ContiSportContact 3
Michelin Pilot Sport PS3
Bridgestone Potenza RE050 A

ezek kaptak csak jó minősítést.



csak azt is tudni kell, hogy az ADAC mindig a gyártók legfrissebb gumijait teszteli. én kiváncsi lennék, hogy a régebbi szériák hogyan állnának. ugyanis nem véletlen, hogy egyes márkákból ilyen 4-5 éves típusokat még mindig gyártanak. ezek a tesztek inkább azért vannak, hogy felfuttassák az új gumikat. ha már fejlesztették el is tudják adni.
a gumigyártás már elérte a csúcsát szerintem. különböző összetételű gumikeverék, a külső és belső blokkokban ...stb. sok újat nehéz már kitalálni.


Bizony igazad van,F1 be is már csak szenvednek.Mit tudnak még bele keverni.Ebbe már sok fejlődés nem lesz.Kicsit mindig alakítanak a mintázaton aztán jólvan,lehet új gumiként forgalmazni.Mondjuk nem is várok már többet a gumik teljesítményétől,mert ezeket a gumikat is jól lehet kezelni, ha fel ismerjük a határaikat.


Azért nem kell leborulni ezek előtt a gumitesztek előtt. Mivel én már több éve nézegetem őket, többször futottam bele olyan gumikba amik a teszteken nagyon jól szerepeltek, viszont a valóságban hihetetlen dolgokat produkáltak. Itt most a hétköznapi használat során felmerülő problémákra gondolok..pl: tartósság,zajszint stb. Az élet teszteli a gumikat a legjobban, ezeknek a teszteknek a fele reklám.(sajnos)


Nagy igazság.Azért is olvasom a külföldi fórumon a privát véleményeket a gumikról,ott nagyobb menyiségbe van vélemény,tirerack.com on csak a Potenza RE050A ra van 379 privát véleményezés,akik le is írják a tapasztalataikat. Tanulságos az biztos.


Persze, tanulságos.
Ugyanarra a gumira egyik azt írja, hogy űberszuper, sose volt ilyen faszányos gumija, csak ilyet fog venni, még a következő életében is, a másik szintén ugyanarra a gumira leírja, hogy még a napját is átkozza, amikor először hallott erről a típusról, ha esetleg találkozik a tervezőjével, azt bizony karóba fogja húzni, hetediziglen.
Én az ilyen magánember teszteknél a nagyon különböző igényeket tartom félrevezetőnek, mert mindenki máshonnan nézi a dolgokat.



Igen,végül is összességében kel ezeket a véleményeket értékelni.Az a probléma,hogy sokan azt hiszik ha 50 ezer forintos gumit vesznek akkor csoda fog történni,és valami kis manók fogják az autót az aszfalthoz préselni,vízen,szárazon,és hát lehet százzal hajtű kanyarokat bevenni majd.Be kéne látniuk hogy ezek csak gumik,és a fizika törvényét nem fogják felül írni mert kicsit, jobb minőséget vesz az ember.Így hát fel háborodnak hogy nem történik meg a csoda.Igaz a másik gumival se fog ezeknek


Azért egy friss gyártású prémium gumival szerintem nem nagyon lehet mellényúlni. Egy teszt meg akkor értékelhető, ha ua. az autó, sofőr, út, időjárás, felni paraméterek, csak a gumiabroncsot cserélgetik. Akkor tényleg össze lehet hasonlítani a különböző termékeket.


Hmmm..
Az egyik gumit a maximális tapadásra tervezik, a másikat a jó komfortra - hogy ne legyen zajos, a harmadikat esőre optimalizálják, a negyediket a minimális fogyasztásra, az ötödiket a maximális élettartamra .... el tudom képzelni, hogy valaki nem igazán utánanézve nem arra való gumit vesz, amit keres. Aztán vannak olyan kultúrszintű egyének, akik ezután köpködve hibáztatják a gumit, ahelyett, hogy először a tükörrel konfrontálódnának ....


Sziasztok!

Erre mit léptek?!
Nem tudom kinek van közületek defekttűrő gumija, mondjuk 225/45 r17-es méretben?! Annak nem rázza a kormányt a defekttűrő gumi bizonyos sebességtartományban?!
Nekem igen sajna, holnap viszem el futómű beállításra, ami remélem sikeres lesz, mert már mindent kizártunk a gumissal, pl.: felni. Használt téligumi (7-8mm-es) volt az autón Bridgestone Blizzak LM025-ös, és már rázott. Megforgattuk a hátsókat az elsőkre és a jelenség ugyanaz volt.
Nem volt más vettem előre két vadi új gumit 100.000.- HUF-ért viszont így megszűnt a kormány rázása, ami meg annyira nem rázott a centírgépen, azt beraktam hátra, de a kocsi farát rendesen rázza. Kb. 2 hónapja van fent az új gumi elöl és megint elkezdett rázni, 2000km van benne. Esetleg nem találkoztatok már ilyen problémával, mert én több helyről is azt a hírt hallottam, hogy az E90-ek nem bírják, azaz megzabálják a defekttűrő gumikat.

Ha holnap sem lesz semmi változás, akkor szerintem felejtős a defekttűrő abroncs.
Tipp, ötlet?!

« előző123következő »