BalaBMW írta:
A következő problémával találkozott már valaki? Ha 5-ikben van a váltó és elkezdek gyorsítani anélkül, hogy visszaváltana a váltó, kb 100-tól jön egy egyre erősödő "búgó" hang. Ilyen hullámvasút szerűen. Szóval búg-nem-búg-nem... Hétvégén voltam Kempelen kollégánál (akinek ezúton is köszönök minden eddigi és további segítségét) és ő a kardánt mondta. 1-2 heten belül viszem a gépet olajcserére, akkor megemeljük és ránézünk. De rémálmomba előjött már az a gondolat is, hogy a diffivel van a gond. Olyan 120-nál már elég zavaró a hang. Viszont nem gyorsításnál hanem sima haladásnál (pl 120 tempomattal) nem jön elő. Ti mit mondotok?
Ugye Automataról beszélünk ("Visszaváltana a váltó")
Szóval nálam az van hogy így kezdődött ahogy te is írtad. Haladok 100-al, akarok gyorsítani és amikor 2000-2500 között van a ford. sz. mérő akkor középen alul üt, rúg az Autó. Viszont ha nagyobb gázt adtam (majd próbáld ki, 3000-es fordulat) akkor nem jött elő.
kb 3-4 ezer km után megadta magát. 100 meter-t tudok menni, aztán leállít, kulcs kiszed, vár 1 perc, utána megint 100 meter. Ja! Németországban élek, voltam szervízben, elirányítottak egy váltó specialistához. Elkezdtem mondani hogy milyen autóm van. A hibáig el sem jutottam mire ő! Mennyi km van az Autóban? 180000? Mondom 173000! Erre ő! Gyere velem! Típushiba. Drehmomentwandler elkopik. Nem tudom mi a magyar neve. De ilyen kerek kb.15 cm átmérőjű vékony fémlapok, amiknek a külső peremén fogaskerékszerű barázdák vannak. (EZ NEM FOGASKERÉK!!!) Talán Lamelláknak nevezném. Azt mondta 2300 Euró Cakk-Pakk. Szóval neked mennyi km van a vasban?
Remélem NEM tudtam segíteni.