MrKopu fórum hozzászólásai

MrKopu Elküldve: 2016-09-08 14:31 Vezérműlánc

tusi_ írta:
MrKopu írta: Sziasztok,

egy jóbarátom nemrég vette egy 2011-es évjáratú F10-es 530d-t, manuális váltóval. A motor ez a tipus: N57D30O0

Azt szeretnénk megtudni, hogy vezérműláncot milyen futásteljesítmény után kell cserélni, vagy van-e esetleg valami tipushiba ennél a motornál, amire oda kell figyelni?

Előre is köszönöm a segítségeteket.

off: látom, hogy ez a 3-as széria topicja, de mivel nem tudtam új topicot létrehozni, így ide írom a kérdésem, reméllem az admin-ok elnézik ezt az apróságot.


Hali.

Ez nem 3-as topik, szvsz sima BMW Vezermulanc topik.
Ha tudsz nemetul, itt egy nagyon jo leiras egy "BMW_Örülttöl".
http://www.motor-talk.de/faq/b...l#Q3793080
Nem egy uj bejegyzes, jo par eves, de az M57-eshez hasonlitja, amivel volt mar akkor is tapasztalat. Ezek alapjan eleg megbizhato, esetleg a szivosor tomitetlensege lehet baj, ha nem orvosolta a gyar az N57ben.
Mivel en is n57t akartam venni anno - 325d UL - ezert utanaolvastam sokat, de annak alapjan nem egy problemas motor. Lanc ott is szakadt par peldanynal, de az szakad az osszes fritz autoban. (stutgarti, ingolstadti, wolfsburgi)Nem kell 30et varni az olajcserevel



Szia,

köszi szépen a linket, át fogom olvasni, tudok németül

Köszönöm mégegyszer. És ja, 30e km-s olajcsere meg jó lesz a mesekönyvbe

MrKopu Elküldve: 2016-09-08 10:11 Vezérműlánc

Sziasztok,

egy jóbarátom nemrég vette egy 2011-es évjáratú F10-es 530d-t, manuális váltóval. A motor ez a tipus: N57D30O0

Azt szeretnénk megtudni, hogy vezérműláncot milyen futásteljesítmény után kell cserélni, vagy van-e esetleg valami tipushiba ennél a motornál, amire oda kell figyelni?

Előre is köszönöm a segítségeteket.

off: látom, hogy ez a 3-as széria topicja, de mivel nem tudtam új topicot létrehozni, így ide írom a kérdésem, reméllem az admin-ok elnézik ezt az apróságot.

MrKopu Elküldve: 2016-01-17 10:06 Autóvásárlás

Sziasztok,

szeretném a segítségeteket, tanácsotokat kérni.
Egy jó ismerősöm szeretné nyugalmazni jelenlegi E39-es 2001-es 525d-ét. Manual váltós, és közel 600.000 km lesz, vagy már van is benne. Minden héten jön-megy Bécs - Borsod útvonalon. A futásteljesítmény már kezdi megviselni az autót, ill. ami talán ettől is nagyobb gond, hogy nem talál normális szerelőt, és csak lehúzzák, érdemi eredménye nincs a beavatkozásoknak.

Szeretne ismét egy 5-t venni, 4-5 éveset, dízelt, manualis váltóval. Azt mondta, hogy ragaszkodna most is a 2,5 literes lökettérfogathoz, de nem zárkózik el mástól sem.

Érdemes E60-t nézegetni 2009-2010-es évjárattal, vagy akkor már több értelme van az F10-nek? Mi lehet a hátulütő, mire kell figyelni, vannak esetleg tipushibák? Menyik motort ajánlanátok? Bármi tanácsot szivesen fogadnuk. A keret kb. 20e EUR. Még megfordult a fejében hasonló korú és specifikációjú X5-ös is, de a limuzin a preferencia.

Előre is köszönöm a segítséget az ő nevében is.

Üdv,
Kornél

MrKopu Elküldve: 2016-01-16 19:13 Társalgó

Bitu79 írta:
MrKopu írta: Sziasztok,

szeretném a segítségeteket, tanácsotokat kérni.
Egy jó ismerősöm szeretné nyugalmazni jelenlegi E39-es 2001-es 525d-ét. Manual váltós, és közel 600.000 km lesz, vagy már van is benne. Minden héten jön-megy Bécs - Borsod útvonalon. A futásteljesítmény már kezdi megviselni az autót, ill. ami talán ettől is nagyobb gond, hogy nem talál normális szerelőt, és csak lehúzzák, érdemi eredménye nincs a beavatkozásoknak.

Szeretne ismét egy 5-t venni, 4-5 éveset, dízelt, manualis váltóval. Azt mondta, hogy ragaszkodna most is a 2,5 literes lökettérfogathoz, de nem zárkózik el mástól sem.

Érdemes E60-t nézegetni 2009-2010-es évjárattal, vagy akkor már több értelme van az F10-nek? Mi lehet a hátulütő, mire kell figyelni, vannak esetleg tipushibák? Menyik motort ajánlanátok? Bármi tanácsot szivesen fogadnuk. A keret kb. 20e EUR. Még megfordult a fejében hasonló korú és specifikációjú X5-ös is, de a limuzin a preferencia.

Előre is köszönöm a segítséget az ő nevében is.

Üdv,
Kornél





http://www.bmwfanatics.hu/cikk...bmw-k.html


Köszönöm a link-et, végig fogom olvasni.

MrKopu Elküldve: 2016-01-16 13:04 Társalgó

Sziasztok,

szeretném a segítségeteket, tanácsotokat kérni.
Egy jó ismerősöm szeretné nyugalmazni jelenlegi E39-es 2001-es 525d-ét. Manual váltós, és közel 600.000 km lesz, vagy már van is benne. Minden héten jön-megy Bécs - Borsod útvonalon. A futásteljesítmény már kezdi megviselni az autót, ill. ami talán ettől is nagyobb gond, hogy nem talál normális szerelőt, és csak lehúzzák, érdemi eredménye nincs a beavatkozásoknak.

Szeretne ismét egy 5-t venni, 4-5 éveset, dízelt, manualis váltóval. Azt mondta, hogy ragaszkodna most is a 2,5 literes lökettérfogathoz, de nem zárkózik el mástól sem.

Érdemes E60-t nézegetni 2009-2010-es évjárattal, vagy akkor már több értelme van az F10-nek? Mi lehet a hátulütő, mire kell figyelni, vannak esetleg tipushibák? Menyik motort ajánlanátok? Bármi tanácsot szivesen fogadnuk. A keret kb. 20e EUR. Még megfordult a fejében hasonló korú és specifikációjú X5-ös is, de a limuzin a preferencia.

Előre is köszönöm a segítséget az ő nevében is.

Üdv,
Kornél