MrNaylor fórum hozzászólásai

MrNaylor Elküldve: 2013-10-13 20:43 Önindító

toki24 írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben


most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.

Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!


milyen akksi került bele? márka, Ah?
mióta ezt csinálja, előtte közvetlen nem volt olajcsere?


amikor elkezdte a hibát, akkor a gyári volt benne. Bosch silver 80ah-ra cseréltem, két nap múlva újra jelentkezett a hiba.
Közvetlenül előtte nem volt csere, illetve mi számít közvetlennek, 10e-ként cserélek., tehát lehet, hogy 1-2 ezerrel előtte volt, erre nem emlékszem...



mondjuk rossz olaj inkább mínuszokban okozna gondot.
a gyári már gyenge volt. bosch? hát ilyen akksit sem vennék, főleg sanda sejtésem, hogy valamelyik nagyáruházban vetted, ahol 1-2 évet is állnak az akksik, ami nagyon nem jó, hisz gyártás után ha a fél évet túl lépik állásban, az ront a dolgon.


bárdi nagyáruház. friss volt és ropogós




ha Te mondod
ha "minden jó" ahogyan kimérték, akkor más ötletem nincs...


azért kösz a tippeket! hát ez a bajom, hogy "minden jó", aztán reggel meg bikázás... úgy látszik ennyit tud az autóvillamossági szakma..


valami biztos van vele, és ott valami nem jó. ha alapjáraton, a sarukra márve van 14,3-14,6V akkor a generátor tőt.
őőő azt javaslom kérj kölcsön valakitől egy mulimétert. mikor utóljára mész vele a nap, akkor leállítás után nézd meg az akksit, olyan 13,2V körül kéne neki lenni. aztán másnap reggel mikor indulnál előtte szintén mérj rá a sarukra, kiváncsi vagyok mennyit fog mutatni.


na ezt kipróbálom mielőtt leszedik a generátort



Szia.

ahogy mondták mérj rá, nekem még gyári akksi volt benne és hidegbe mikor volt multkorába nehezebben tekert... aztán kiderül hogy a fejegység szívja lefelé az akksit rosszul kötötték be hátha csak valami leszívja


Sziasztok.
A generátor 13,5el tölt, tehát elvileg nem lehet baja. Az akksi full fel van töltődve indulás előtt. Persze, most nem produkálta a hibát, miért is ne, majd hajnalban, mikor szakad az eső... Holnap generátor, önindító leszed, aztán viszema felújító emberhez, nézzem meg őket. Remélem valamelyik megoldja a dolgot, mert nincs több ötlet..

MrNaylor Elküldve: 2013-10-12 10:14 Önindító

YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben


most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.

Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!


milyen akksi került bele? márka, Ah?
mióta ezt csinálja, előtte közvetlen nem volt olajcsere?


amikor elkezdte a hibát, akkor a gyári volt benne. Bosch silver 80ah-ra cseréltem, két nap múlva újra jelentkezett a hiba.
Közvetlenül előtte nem volt csere, illetve mi számít közvetlennek, 10e-ként cserélek., tehát lehet, hogy 1-2 ezerrel előtte volt, erre nem emlékszem...



mondjuk rossz olaj inkább mínuszokban okozna gondot.
a gyári már gyenge volt. bosch? hát ilyen akksit sem vennék, főleg sanda sejtésem, hogy valamelyik nagyáruházban vetted, ahol 1-2 évet is állnak az akksik, ami nagyon nem jó, hisz gyártás után ha a fél évet túl lépik állásban, az ront a dolgon.


bárdi nagyáruház. friss volt és ropogós




ha Te mondod
ha "minden jó" ahogyan kimérték, akkor más ötletem nincs...


azért kösz a tippeket! hát ez a bajom, hogy "minden jó", aztán reggel meg bikázás... úgy látszik ennyit tud az autóvillamossági szakma..


valami biztos van vele, és ott valami nem jó. ha alapjáraton, a sarukra márve van 14,3-14,6V akkor a generátor tőt.
őőő azt javaslom kérj kölcsön valakitől egy mulimétert. mikor utóljára mész vele a nap, akkor leállítás után nézd meg az akksit, olyan 13,2V körül kéne neki lenni. aztán másnap reggel mikor indulnál előtte szintén mérj rá a sarukra, kiváncsi vagyok mennyit fog mutatni.


na ezt kipróbálom mielőtt leszedik a generátort

MrNaylor Elküldve: 2013-10-12 09:51 Önindító

YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben


most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.

Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!


milyen akksi került bele? márka, Ah?
mióta ezt csinálja, előtte közvetlen nem volt olajcsere?


amikor elkezdte a hibát, akkor a gyári volt benne. Bosch silver 80ah-ra cseréltem, két nap múlva újra jelentkezett a hiba.
Közvetlenül előtte nem volt csere, illetve mi számít közvetlennek, 10e-ként cserélek., tehát lehet, hogy 1-2 ezerrel előtte volt, erre nem emlékszem...



mondjuk rossz olaj inkább mínuszokban okozna gondot.
a gyári már gyenge volt. bosch? hát ilyen akksit sem vennék, főleg sanda sejtésem, hogy valamelyik nagyáruházban vetted, ahol 1-2 évet is állnak az akksik, ami nagyon nem jó, hisz gyártás után ha a fél évet túl lépik állásban, az ront a dolgon.


bárdi nagyáruház. friss volt és ropogós




ha Te mondod
ha "minden jó" ahogyan kimérték, akkor más ötletem nincs...


azért kösz a tippeket! hát ez a bajom, hogy "minden jó", aztán reggel meg bikázás... úgy látszik ennyit tud az autóvillamossági szakma..

MrNaylor Elküldve: 2013-10-12 09:39 Önindító

YELLOW írta:
MrNaylor írta:
YELLOW írta:
MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben


most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.

Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!


milyen akksi került bele? márka, Ah?
mióta ezt csinálja, előtte közvetlen nem volt olajcsere?


amikor elkezdte a hibát, akkor a gyári volt benne. Bosch silver 80ah-ra cseréltem, két nap múlva újra jelentkezett a hiba.
Közvetlenül előtte nem volt csere, illetve mi számít közvetlennek, 10e-ként cserélek., tehát lehet, hogy 1-2 ezerrel előtte volt, erre nem emlékszem...



mondjuk rossz olaj inkább mínuszokban okozna gondot.
a gyári már gyenge volt. bosch? hát ilyen akksit sem vennék, főleg sanda sejtésem, hogy valamelyik nagyáruházban vetted, ahol 1-2 évet is állnak az akksik, ami nagyon nem jó, hisz gyártás után ha a fél évet túl lépik állásban, az ront a dolgon.


bárdi nagyáruház. friss volt és ropogós


MrNaylor Elküldve: 2013-10-12 09:31 Önindító

YELLOW írta:
MrNaylor írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben


most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.

Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!


milyen akksi került bele? márka, Ah?
mióta ezt csinálja, előtte közvetlen nem volt olajcsere?


amikor elkezdte a hibát, akkor a gyári volt benne. Bosch silver 80ah-ra cseréltem, két nap múlva újra jelentkezett a hiba.
Közvetlenül előtte nem volt csere, illetve mi számít közvetlennek, 10e-ként cserélek., tehát lehet, hogy 1-2 ezerrel előtte volt, erre nem emlékszem...

MrNaylor Elküldve: 2013-10-12 09:07 Önindító

Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem, kifogytunk az ötletekből...
320d 2000évj, reggel első indításnál nem akarja rendesen forgatni az önindítót. erőlködik, olyan mint ha szar lenne az aksi, aztán általában nehezen, de bepördül és akkor indul is a gép. Utána már pöccre pörgeti mint állat. Ha nem indul, akkor bikázásra indul simán, olyankor tekeri is rendesen.
Na, a gond az, hogy már a 3. autóvillamosságis adja vissza úgy, hogy nincs baja az autónak...
Akksi vadi új, (azt hittük az lesz a baja, kicseréltem feleslegesen az 1 éves akksit.)
hibakód nincs
nem szívja semmi a feszt éjjel, megmérték.
generátor rendesen tölt.
vezetés szakadás, test, áthúzás nincs
akksi saru tiszta, csatlakozók, kábelek rendben
izzítás tökéletes
izzító relé rendben
önindító rendben


most az utolsó szerelő azt mondta, hogy végigmért rajta mindent, nincs baja az autónak (természetesen indul nap közben...), javasolta, hogy a kesztyűtartó mögött állítólag van valami elektronika, na az lesz a baj szerinte. nem tudja mi az, azt tudja, hogy jó drága, de már más nem lehet szerinte mert minden de minden rendben van.

Gyerekek, valami ötlet???
nem akarom feladni, szeretem ezt az autót, 5 éve jóban-rosszban 170e km-en át megbízható társam volt, de a mindennapos hajnali bikázások nem normális üzemre vallanak..
előre is köszönöm ha valaki tud segíteni valami használható ötlettel!