Nagla fórum hozzászólásai

Nagla Elküldve: 2016-02-16 22:03 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Medvedisznoman írta: Köszönöm!!! Kezdtek végképp meggyőzni! Az automata váltós BMW-ben nincs kettős tömegű lendkerék???


Nincs hál'isten.
Arra figyelj majd, hogy a váltóban 50-60 ezrenként cseréltess olajat és szűrőt, természetesen mindenből jó minőségűt és a megfelelő minősítésűt. Így sokáig jó lesz.
Sok sikert! [/quote]

Mindenkinek nagyon köszönöm a segítséget, jelentkezem majd a fejleményekkel!

Nagla Elküldve: 2016-02-14 00:17 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
Nagla írta:
YELLOW írta:
Nagla írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
Nagla írta: Kedves leendő márkatàrsak!
Segítséget kérek Tőletek: adott egy 2008-as BMW 320d touring, kb 270000 km-rel, automata váltóval. A tulaj személyes jóbarátom, megbízható. Tudom, hogy az autó minden szükséges szervízt megkapott, vigyáztak rá, karban tartották. Az árat 1,5 millió körül lőttük be, de még lehet alacsonyabb is. Jó vételnek tűnik az ismerettség/jó állapot/ismert előélet miatt, de sok horror sztorit hallottam a későbbiekben (a nagy futásteljesítmény miatt) felmerülő esetleges problémákról. Megengedhetem magamnak a rendszeres márkaszervízt, de nem szeretnék a vásárlás után azonnal egy milliós nagyságrendű szervízeléssel kezdeni... Mit gondoltok? Köszönöm előre is a segítséget!


Amennyire tudom, automata váltó kb 300ekm-t bír, a többi ajándék. Utána felújítás, mert belül szétkopnak az alkatrészek. Persze ettől most még lehet hibátlan a működése és nem elrettentésként mondom.
Ha ismerőstől van és ismered a kocsit is, akkor biztosan kevésbé lehet mellélőni, mintha kereskedésben egy kupectől vennél 2001-es "garantált" 100ezer km-t futott "patika" autót, ami nem mellesleg kb kamcsatkáról behozott első női tulajos kilencvenkettedik hobbiautóként volt használva.


hát árban mindenképp nagyon jó. sőt túl jó. vagy elhallgat valamit a "jó barátod", vagy nagyon kegyes az árban.
azárt 300ezer egy autómata váltó? max ha sosem cseréltek benne olajat, szűrőt. én inkább a motor miatt aggódnék. ha minden igaz ez a lánc problémás, ha volt cserélve, akkor azzal sem lehet gond. egy biztos jobb ismerőstől venni, főleg ha jól ismered. talán a legjobb.


Sziasztok,
Köszönöm a hozzászólásokat! Épp most beszélgettem a tulajjal, azt mondta, minden szükséges szervízt megkapott az autó, és ha megvenném, a kocsi átesne egy "nagy generálon", még az illető költségére. Tényleg jóban vagyunk nem árul zsákbamacskát, a hajtásláncot ő is mondta mint lehetséges tényezőt, de megnézeti. Én is a kupeces átverésektől félek, így szívesebben vennék olyan autót, amiről már biztosan tudom, hogy sokat futott, de megkapta a szükséges gondoskodást, mintsem egy "tekertet"... A kettős tömegű lendkerék cseréje és a váltó javítása mekkora nagyságrend szerintetek? Minek nézzek/kérdezzek nagyon utána? Mivel lehet gond az elején? Az autót inkább hosszabb, autópályás utakra használnám, mintsem városi közlekedésre...
Köszönöm a válaszokat előre is!


légszi ha lehet, akkor ne felülre válaszolj! tudom, nekem is rossz volt megszokni

figyelj. ha valóban olyan patika az autó, és még képes eladás előtt leszervízeltetni, sőt engedni az árból, ami így is nagyon jó!!! szerintem nem kellene, hogy zavarjon, ha esetleg lendkereket kell cserélni majd, meg kuplungot. ez legyen a legkevesebb ilyen ár mellett.
ez az ár így si olyan kb. mint az átverős hirdetésekben. én E46 20d-t 2002-2004-es kivitelben sem adnék oda ennyiért. ez meg egy E90 széria. 2-2,5 milla körül is lepukkantak vannak ennyiért itthon. szerintem ne habozz, főleg ah tényleg ismered és megbízol benne.
vagy add meg a számát, majd keresztfater megveszi ennyiért.


Ok, lentre írok, még én is csak tanulom a fórumozást itt!
Köszönöm a bíztatást, kezdtek meggyőzni a dologról! Akkor talán még befektetésként is megérné a dolog. Minden esetre a héten döntésre jutok a témában, és értesítelek Titeket. Ha össze is jön a dolog, még legalább egy hónap eltelik a vásárlásig, és addig még jelentkezem a fejleményekkel.
Ha bárkinek javaslata van mire figyeljek, minden tanácsért hálás lennék! Köszönöm mindenkinek előre is!


Egyetértek Yellow-val, szerintem is jó vétel az autó, ha minden úgy van ahogy elmondtad. Én nem aggódnék a motor miatt sem, de egy vezérlést mindenképpen cserélnék, ha eddig még nem történt meg, csak hogy nyugodtan aludjak. (amúgy szerintem Yellow is a vezérműláncra gondolt)
Ezt most lehet, hogy rosszul tudom, de mintha az automata váltósokban nem lenne kettős tömegű, de javítsatok ki ha tévedek.


igazad van elírtam. éjszakás voltam, szóval 30+ órája ébren. előtte valami kettőstömegűről olvastam ez kavarhatott be.


Köszönöm!!! Kezdtek végképp meggyőzni! Az automata váltós BMW-ben nincs kettős tömegű lendkerék??? Ha nem volt/lesz benne (a vásárlás előtt) cserélve, a vezérmű láncot mindenképp cserélném!

Nagla Elküldve: 2016-02-13 11:23 Megvegyem? Vegyek ilyet?

YELLOW írta:
Nagla írta:
YELLOW írta:
csatis1 írta:
Nagla írta: Kedves leendő márkatàrsak!
Segítséget kérek Tőletek: adott egy 2008-as BMW 320d touring, kb 270000 km-rel, automata váltóval. A tulaj személyes jóbarátom, megbízható. Tudom, hogy az autó minden szükséges szervízt megkapott, vigyáztak rá, karban tartották. Az árat 1,5 millió körül lőttük be, de még lehet alacsonyabb is. Jó vételnek tűnik az ismerettség/jó állapot/ismert előélet miatt, de sok horror sztorit hallottam a későbbiekben (a nagy futásteljesítmény miatt) felmerülő esetleges problémákról. Megengedhetem magamnak a rendszeres márkaszervízt, de nem szeretnék a vásárlás után azonnal egy milliós nagyságrendű szervízeléssel kezdeni... Mit gondoltok? Köszönöm előre is a segítséget!


Amennyire tudom, automata váltó kb 300ekm-t bír, a többi ajándék. Utána felújítás, mert belül szétkopnak az alkatrészek. Persze ettől most még lehet hibátlan a működése és nem elrettentésként mondom.
Ha ismerőstől van és ismered a kocsit is, akkor biztosan kevésbé lehet mellélőni, mintha kereskedésben egy kupectől vennél 2001-es "garantált" 100ezer km-t futott "patika" autót, ami nem mellesleg kb kamcsatkáról behozott első női tulajos kilencvenkettedik hobbiautóként volt használva.


hát árban mindenképp nagyon jó. sőt túl jó. vagy elhallgat valamit a "jó barátod", vagy nagyon kegyes az árban.
azárt 300ezer egy autómata váltó? max ha sosem cseréltek benne olajat, szűrőt. én inkább a motor miatt aggódnék. ha minden igaz ez a lánc problémás, ha volt cserélve, akkor azzal sem lehet gond. egy biztos jobb ismerőstől venni, főleg ha jól ismered. talán a legjobb.


Sziasztok,
Köszönöm a hozzászólásokat! Épp most beszélgettem a tulajjal, azt mondta, minden szükséges szervízt megkapott az autó, és ha megvenném, a kocsi átesne egy "nagy generálon", még az illető költségére. Tényleg jóban vagyunk nem árul zsákbamacskát, a hajtásláncot ő is mondta mint lehetséges tényezőt, de megnézeti. Én is a kupeces átverésektől félek, így szívesebben vennék olyan autót, amiről már biztosan tudom, hogy sokat futott, de megkapta a szükséges gondoskodást, mintsem egy "tekertet"... A kettős tömegű lendkerék cseréje és a váltó javítása mekkora nagyságrend szerintetek? Minek nézzek/kérdezzek nagyon utána? Mivel lehet gond az elején? Az autót inkább hosszabb, autópályás utakra használnám, mintsem városi közlekedésre...
Köszönöm a válaszokat előre is!


légszi ha lehet, akkor ne felülre válaszolj! tudom, nekem is rossz volt megszokni

figyelj. ha valóban olyan patika az autó, és még képes eladás előtt leszervízeltetni, sőt engedni az árból, ami így is nagyon jó!!! szerintem nem kellene, hogy zavarjon, ha esetleg lendkereket kell cserélni majd, meg kuplungot. ez legyen a legkevesebb ilyen ár mellett.
ez az ár így si olyan kb. mint az átverős hirdetésekben. én E46 20d-t 2002-2004-es kivitelben sem adnék oda ennyiért. ez meg egy E90 széria. 2-2,5 milla körül is lepukkantak vannak ennyiért itthon. szerintem ne habozz, főleg ah tényleg ismered és megbízol benne.
vagy add meg a számát, majd keresztfater megveszi ennyiért.


Ok, lentre írok, még én is csak tanulom a fórumozást itt!
Köszönöm a bíztatást, kezdtek meggyőzni a dologról! Akkor talán még befektetésként is megérné a dolog. Minden esetre a héten döntésre jutok a témában, és értesítelek Titeket. Ha össze is jön a dolog, még legalább egy hónap eltelik a vásárlásig, és addig még jelentkezem a fejleményekkel.
Ha bárkinek javaslata van mire figyeljek, minden tanácsért hálás lennék! Köszönöm mindenkinek előre is!

Nagla Elküldve: 2016-02-12 23:53 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok,
Köszönöm a hozzászólásokat! Épp most beszélgettem a tulajjal, azt mondta, minden szükséges szervízt megkapott az autó, és ha megvenném, a kocsi átesne egy "nagy generálon", még az illető költségére. Tényleg jóban vagyunk nem árul zsákbamacskát, a hajtásláncot ő is mondta mint lehetséges tényezőt, de megnézeti. Én is a kupeces átverésektől félek, így szívesebben vennék olyan autót, amiről már biztosan tudom, hogy sokat futott, de megkapta a szükséges gondoskodást, mintsem egy "tekertet"... A kettős tömegű lendkerék cseréje és a váltó javítása mekkora nagyságrend szerintetek? Minek nézzek/kérdezzek nagyon utána? Mivel lehet gond az elején? Az autót inkább hosszabb, autópályás utakra használnám, mintsem városi közlekedésre...
Köszönöm a válaszokat előre is!

YELLOW írta:
csatis1 írta:
Nagla írta: Kedves leendő márkatàrsak!
Segítséget kérek Tőletek: adott egy 2008-as BMW 320d touring, kb 270000 km-rel, automata váltóval. A tulaj személyes jóbarátom, megbízható. Tudom, hogy az autó minden szükséges szervízt megkapott, vigyáztak rá, karban tartották. Az árat 1,5 millió körül lőttük be, de még lehet alacsonyabb is. Jó vételnek tűnik az ismerettség/jó állapot/ismert előélet miatt, de sok horror sztorit hallottam a későbbiekben (a nagy futásteljesítmény miatt) felmerülő esetleges problémákról. Megengedhetem magamnak a rendszeres márkaszervízt, de nem szeretnék a vásárlás után azonnal egy milliós nagyságrendű szervízeléssel kezdeni... Mit gondoltok? Köszönöm előre is a segítséget!



Amennyire tudom, automata váltó kb 300ekm-t bír, a többi ajándék. Utána felújítás, mert belül szétkopnak az alkatrészek. Persze ettől most még lehet hibátlan a működése és nem elrettentésként mondom.
Ha ismerőstől van és ismered a kocsit is, akkor biztosan kevésbé lehet mellélőni, mintha kereskedésben egy kupectől vennél 2001-es "garantált" 100ezer km-t futott "patika" autót, ami nem mellesleg kb kamcsatkáról behozott első női tulajos kilencvenkettedik hobbiautóként volt használva.


hát árban mindenképp nagyon jó. sőt túl jó. vagy elhallgat valamit a "jó barátod", vagy nagyon kegyes az árban.
azárt 300ezer egy autómata váltó? max ha sosem cseréltek benne olajat, szűrőt. én inkább a motor miatt aggódnék. ha minden igaz ez a lánc problémás, ha volt cserélve, akkor azzal sem lehet gond. egy biztos jobb ismerőstől venni, főleg ha jól ismered. talán a legjobb.


Nagla Elküldve: 2016-02-12 23:51 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Sziasztok,
Köszönöm a hozzászólásokat! Épp most beszélgettem a tulajjal, azt mondta, minden szükséges szervízt megkapott az autó, és ha megvenném, a kocsi átesne egy "nagy generálon", még az illető költségére. Tényleg jóban vagyunk nem árul zsákbamacskát, a hajtásláncot ő is mondta mint lehetséges tényezőt, de megnézeti. Én is a kupeces átverésektől félek, így szívesebben vennék olyan autót, amiről már biztosan tudom, hogy sokat futott, de megkapta a szükséges gondoskodást, mintsem egy "tekertet"... A kettős tömegű lendkerék cseréje és a váltó javítása mekkora nagyságrend szerintetek? Minek nézzek/kérdezzek nagyon utána? Mivel lehet gond az elején? Az autót inkább hosszabb, autópályás utakra használnám, mintsem városi közlekedésre...
Köszönöm a válaszokat előre is!

Nagla Elküldve: 2016-02-09 23:21 Megvegyem? Vegyek ilyet?

Kedves leendő márkatàrsak!
Segítséget kérek Tőletek: adott egy 2008-as BMW 320d touring, kb 270000 km-rel, automata váltóval. A tulaj személyes jóbarátom, megbízható. Tudom, hogy az autó minden szükséges szervízt megkapott, vigyáztak rá, karban tartották. Az árat 1,5 millió körül lőttük be, de még lehet alacsonyabb is. Jó vételnek tűnik az ismerettség/jó állapot/ismert előélet miatt, de sok horror sztorit hallottam a későbbiekben (a nagy futásteljesítmény miatt) felmerülő esetleges problémákról. Megengedhetem magamnak a rendszeres márkaszervízt, de nem szeretnék a vásárlás után azonnal egy milliós nagyságrendű szervízeléssel kezdeni... Mit gondoltok? Köszönöm előre is a segítséget!