Sziasztok,
Köszönöm a hozzászólásokat! Épp most beszélgettem a tulajjal, azt mondta, minden szükséges szervízt megkapott az autó, és ha megvenném, a kocsi átesne egy "nagy generálon", még az illető költségére. Tényleg jóban vagyunk nem árul zsákbamacskát, a hajtásláncot ő is mondta mint lehetséges tényezőt, de megnézeti. Én is a kupeces átverésektől félek, így szívesebben vennék olyan autót, amiről már biztosan tudom, hogy sokat futott, de megkapta a szükséges gondoskodást, mintsem egy "tekertet"... A kettős tömegű lendkerék cseréje és a váltó javítása mekkora nagyságrend szerintetek? Minek nézzek/kérdezzek nagyon utána? Mivel lehet gond az elején? Az autót inkább hosszabb, autópályás utakra használnám, mintsem városi közlekedésre...
Köszönöm a válaszokat előre is!
YELLOW írta:
csatis1 írta:
Nagla írta:
Kedves leendő márkatàrsak!
Segítséget kérek Tőletek: adott egy 2008-as BMW 320d touring, kb 270000 km-rel, automata váltóval. A tulaj személyes jóbarátom, megbízható. Tudom, hogy az autó minden szükséges szervízt megkapott, vigyáztak rá, karban tartották. Az árat 1,5 millió körül lőttük be, de még lehet alacsonyabb is. Jó vételnek tűnik az ismerettség/jó állapot/ismert előélet miatt, de sok horror sztorit hallottam a későbbiekben (a nagy futásteljesítmény miatt) felmerülő esetleges problémákról. Megengedhetem magamnak a rendszeres márkaszervízt, de nem szeretnék a vásárlás után azonnal egy milliós nagyságrendű szervízeléssel kezdeni... Mit gondoltok? Köszönöm előre is a segítséget!
Amennyire tudom, automata váltó kb 300ekm-t bír, a többi ajándék. Utána felújítás, mert belül szétkopnak az alkatrészek. Persze ettől most még lehet hibátlan a működése és nem elrettentésként mondom.
Ha ismerőstől van és ismered a kocsit is, akkor biztosan kevésbé lehet mellélőni, mintha kereskedésben egy kupectől vennél 2001-es "garantált" 100ezer km-t futott "patika" autót, ami nem mellesleg kb kamcsatkáról behozott első női tulajos kilencvenkettedik hobbiautóként volt használva.
hát árban mindenképp nagyon jó. sőt túl jó. vagy elhallgat valamit a "jó barátod", vagy nagyon kegyes az árban.
azárt 300ezer egy autómata váltó? max ha sosem cseréltek benne olajat, szűrőt. én inkább a motor miatt aggódnék. ha minden igaz ez a lánc problémás, ha volt cserélve, akkor azzal sem lehet gond. egy biztos jobb ismerőstől venni, főleg ha jól ismered. talán a legjobb.