Narumon írta:
Köszönöm a segítségeteket, ezek szerint Január 3-án vonatozom Münchenbe, visszafele pár nap múlva már remélhetőleg saját E46-al jövök. (Hacsak nem látok más jobb vételt
Megtörtént a dolog. Kimentem 2.án most jöttem haza. Szétnéztem elég sok helyen.
A kereskedések 99%-a mára már török, az olcsóbb járgányok lepuszilt leharcolt verdák amit csillámos papírba csomagolnak, hogy majd a hülye úgyis elviszi. Jellemző kép, hogy oda jön velünk a török a verdához, mosolyog aztán amikor elkezdjük nézni az autót módszeresen a hibapontoknál akkor lehorgasztott orral odébb megy, pontosan látja, hogy ebből nem lesz biznisz...
Persze vannak jó autók is sokkal több pénzért, amit valószínűleg hozzánk nem hoznak be mert már nem lehetne rajta hasznot realizálni.
Én végül egy kis faluban vettem egy német házaspártól az autót, drágább lett így mint a kereskedésben, de ennek legalább volt gazdája. Nem rohadt szét, a futoműve egyben van, a belseje nem úgy néz ki mintha abban élt volna egy család 1 évig, motorikusan is szinte teljesen hibátlannak tűnik pedig van benne majd 200.000 km. (Ezt itthon már szerintem 150.000km-el árulnák.) A km teljesen hihető - érdekes módon a török kereskedésben árult fiatalabb verda 145.000km-el kiült üléssel, kopott kormánnyal, megviselt motorral áll szemben ezzel. Szinte garantált, hogy amabban egy százassal több volt csak a töröknémet sem szentember.
Summa summárum itthon vagyok, örülök, ha eladnám akkor biznisz nem lesz belőle, de ha azt nézem, hogy ennyiért milyen leharcolt verdák vannak, akkor meg jó vétel volt.
Egyetlen gondom a multikormány hiánya... mindjárt kérdezek is ezzel kapcsolatban a megfelelő forumban
Jah az autó egy 2002-es 318i Touring 1995ccm 146LE N42B20 motorral, téli-nyári continental szettel, eredeti fénnyel. Extrák nem nagyon vannak - mondhatnám nincsenek.