Nekem-8 fórum hozzászólásai

Nekem-8 Elküldve: 2014-05-13 19:24 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Érdekelne engem is gyári ülésfűtés szerelés:

- hogy kell szétszedni egy elektromos sport ülést? Lenne valakinek linkje?

Gyári ülésben ilyen az ülésfűtés elrendezése. Aki utólag akar ilyet beépíteni, annak a kocsi fő kábelkötegéhez illesztve be kell fűznie a kábeleket.



8



SP_323i írta: Sziasztok!

Gyári ülésfűtést szereltetett már be valaki utólag?
Az ülésfűtés lapokon, kapcsolókon meg egy hozzá értő szerelőn kívül kell e még hozzá vmi?

ezt néztem ki
http://www.ebay.de/itm/BMW-Ori...43c80ff877





Nekem-8 Elküldve: 2013-09-25 13:35 Akkumulátor

YELLOW írta: egy normális autóelektronikás kideríti neked melyik helyzet áll fent.


na ezekből van egyre kevesebb. Csak a lehúzás megy, ha befutok ilyen helyre egy BMW-vel még a végén komplett motorfelújítás kell, egy kidörzsölt kábel helyett.
Utánanézek ennek a előtte-közben-utána dolognak.

Nekem-8 Elküldve: 2013-09-25 12:22 Akkumulátor

YELLOW írta: esetlleg érdemes elvinni egy normális akkushoz, ahol mérnek neked önindító áramfelvételt, meg generátor töltést, hogy nem-e ludas valamelyik, bár ismét mondom öreg akksinál az akksi. sőt a gagyibb márkáknál 2-3 év és kaput.


Már volt benne másik akku. Már jó ideje szenvedek vele, de a nyarat kibírta. Most hogy kezdünk hűlni egyre veszélyesebb. Teljes feltöltéssel is olyan 2-3 hétig jó a kocsi, aztán megint gyengusz. Töltés van, már nézve, akku mindegy hogy milyen, 1 év alatt 3 is volt benne.
A csomitér lámpa nem világít, az sötétben jól látszana kívülről. Szerintem valami trükkösebb lesz.
Megpróbálok benne maradni, de van benne ez a belső tér érzékelő, lehet beriaszt.

Nekem-8 Elküldve: 2013-09-25 12:00 Akkumulátor

Az akku pár nap állás után gyengélkedik erősen. Még nem mértem rá a nyugalmi fogyasztásra, de korábban írta valaki hogy a fűtőventi ellenállása vagy mi szokott zárlatos lenni. Ezt hogy tudnám kiszűrni? Ha nagy a nyugalmi fogyasztás és kiveszem a pl: 34-es biztit és megint mérek és jó akkor megvan a hiba? Melyik biztit kellene kivenni a fent említett zárlat kiszűréséhez?
Mennyi a nyugalmi fogyasztás? Semmi extra nincs kocsiban.

Lehet számít, de ha leállítom a kocsit, a digitklíma vezérlőjében lévő pici kis venti forog, még 5 perc után is.

kb. 2 hete előfordult hogy a riasztó figyelmeztetett, vagyis hangosan pittyegett (nem riasztott) és villogott az elakadás jelző. Ha jól tudom lemerülés elleni figyelmeztetés lehetett.

8

Nekem-8 Elküldve: 2013-04-12 08:41 Tolótetõ - Schiebedach


Még nem, de azóta lett vele valami nyűg, mert bukóra működik, hátrafelé meg megszorul 5 centinél. Visszafelé is ilyenkor erőlködik. Most nézek rá másikat.

KÉRDÉS: belemegy az E46 Limóba az E46 Cupé tető? Mert a Realoem szerint más a cikkszám. Tényleg 2 féle tetőt gyártottak? Csak mert hirtelen ez lenne jó áron.

baranykak írta: Szia!
Érdeklődöm, hogy megoldódott ez a problémád? Ha igen, mi volt a gond?
Nekem ugyanez a bajom a tetőablakkal.

Köszi




Nekem-8 Elküldve: 2013-03-12 13:05 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Problémám lenne a gyári ülésfűtéssel. A vezető oldali eleinte csak ki- kikapcsolt magától indulás után. Majd 5-10 nyomkodás után már működött. Jelenleg ott tart hogy ma 30x nyomtam meg 10 km alatt és meguntam... a jobb oldali működik rendesen. Modul vagy valami érzékelő fáradt el?

Nekem-8 Elküldve: 2012-01-13 08:45 Üzemanyag fogyasztás

Nekem utolsó számolásnál 6,72 -es fogyi jött ki. BC szerint 5,2

lalada írta: sztem se aggódj, nekem az elmúlt telitank így ment el: 80% város, betartva,20% országút ~120km/h-val, 7,11-re jött ki számolással, BC szerint 5,5
ugyanúgy kint állok vele,16-os acélfelnin, nyáron kb 1 literrel kevesebbet eszik..

RePTaiL írta:
Coyote írta:
RePTaiL írta: Az mitől lehet, hogy ha alapjáraton ketyegtetem a gépet akkor az átlagfogyasztása 1-2 dl-el feljebb megy, ezáltal a még megtehető km is jócskán lejjebb esik! Ez a jelenség természetesen nem csak hideg motornál fordul elő


Nullázd le a fogyasztásmérőt téli hideg indításkor, vicces számokat fogsz látni
Alapjáraton (üresben) értelemszerűen nem a km alapján méri, hanem időarányosan - legalábbis így lettem felvilágosítva itt a fórumon. Hideg motornál nekem 70 liter körül kezdi, aztán olyan 35-40 liter, de 20 km múlva már beáll a normál átlagra, ami most 5.8, autópályán 6.5 (télen-nyáron)


Az klafa! 6.5 :O Basszus én egyszerűen 7.1-nél lejjebb nem tudom tornázni! Pedig nem is tolom neki, hímes tojásként bánok vele, ha kicsit meg is ugrasztom az csak akkor van ha eléri az üzemit! Itt fennállhat valami probléma? Mondjuk hozzá kell tennem, hogy csillaggarázsom van sajnos, betudható ennek?






Nekem-8 Elküldve: 2011-07-20 07:38 Csomagtartó - köllcsönbe

Megpróbálom hátha....

Felmerült egy lehetőség hogy belföldön mennék pihenni 1 hétre és vinnénk bicókat. Ennek akadálya hogy nincs tetőcsomagtartóm. Mivel egyáltalán nem használok és évente max. 1x ezért venni nem, inkább kölcsönbe keresnék.
Gondoltam megkérdezem itt hátha van 1 jólelkű BMW-s aki kölcsön tudná adni bicós tartóit Július 29 - Augusztus 8 közé.
Ráadásul Esztergom - T.bánya - Budaörs kereteken belül....

8

Nekem-8 Elküldve: 2011-07-15 13:04 Navi frissítés

Még nem, nem volt időm befejezni, felénél járok....

Most a CD van benn, itthon elég az. Ráérek, nem tervezek külföldet még 1 hónapig....

pintair írta:

Szai! Le tudtad szedni? Működik?


Nekem-8 Elküldve: 2011-07-15 08:15 Navi frissítés

Nekem is ilyen a Rechner, ez MK IV, tudja a DVD-t. Sőt a dual layer -t is. Próbáld meg 2-4x sebességgel egy "-" -os DVD-re kiírni. Nem tudom pontosan melyik volt nekem, sérült a lemez és már kidobtam...

Ez nem tálcás, csak úgy be kell tolni...

Nekem-8 Elküldve: 2011-07-14 07:42 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Az olvasót írd le hogy MK melyik verzió, a IV -es tudja csak a DVD-ket. A többi CD-t olvas.

Norbee80 írta: Sziasztok!

Abban kérném a segítségeteket hogy az alábbi navigációhoz honnan tudnék dvd/cd-t szerezni? melyikkel megy, vagy hogyan keressem?



Nekem-8 Elküldve: 2011-07-13 22:21 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

Kössz, utólag raktam be. Aztán ma írtam egy másik lemezt 4x sebességgel és most frankón megy. Lehet a 8x írást nem szereti.....

8

Kvaszy írta: Hello !

Elméletileg minden hivatalos BMW márkakereskedésben meg lehet venni ha nincs akkor megtudják rendelni.
Az ára kb 20 000 Ft körül lehet vagy kevesebb, de alvázszám alapján azonnal tudják mondani az árat


good luck!
P


Nekem-8 Elküldve: 2011-07-13 14:50 Navi frissítés

Ez a DVD-s verzión hiba vagy a CD-sen is? Most a 2011-2012 -es CD van benn, de járkálok kifelé is és akkor maradna a DVD. De ha ennyire hiányos....

Coyote írta:
Ott van a jobb felső sarokban a KERESÉS, kb. 20 másodpercbe telt kiguberálni a fórumból. Klikk ide, én innen töltöttem le, és kiválóan működik. Nekem is ez a rádióm van, DVD meghajtós navival és CD tárral.



A kiírásra elég egy sima DVD-t elpazarolnod, csak az ISO-ból (pl. PowerISO-val) szedd ki a nyelveket (LANG mappák) egy kivételével. Én csak az angolt hagytam benne, most már ráfér egy sima DVD-re. Tökéletesen működik, de hiányos, pl. sárvári elkerülő nincs rajta (2008 óta létezik), illetve hétfőn kiderült, hogy nem ismeri az M6 90 km-nyi szakaszát Bajától északra. Emiatt teljesen kiábrándultam belőle, kidobom az egészet rádióstul


Nekem-8 Elküldve: 2011-07-13 14:04 Navi frissítés

Próbáld ezt, én most szedegetem...

De ha elég CD akkor az a másik topikban van

http://www.fileserve.com/list/w7QgAD8

pintair írta:

Neked nem a BUSINESS kell, hanem a HIGH szerintem. Nekem is a HIGH van, be is linkeltem a másik topikba. Keress rá.


Légyszi segits hova linkelted be. De nekem az a kis piros kijelzős van, biztos hogy az kell? [/quote]

Nekem-8 Elküldve: 2011-07-12 19:10 Valaki segítsen


Honnan lehet megtudni melyik sw. van a gépben? Nekem turbó csere óta nincs a "seggberúgás" effekt 2000 rpm -től. Csak olyan gumisan gyorsul...

hancurozo írta:
ute107 írta: Vákumcsövek ellenőrzése megvolt, az általad belinkelt 17-es alkatrész kitisztítva. Hibakód olvasás megvolt - negatív eredmény. Turbó leszed- kitisztítva - javulás volt, de még mindig maradt a "torpanás". :S Majd rá két hónapra újra megint csak rosszabb...

1800 körül elkezd tölteni a turbó...betölt a beszerelt óra szerint (légköri nyomás ha jól tudom) 1,4 - 1,5 köröl majd 2100 fordulaton eldobja 0,5-re ...és újra tölt... magas fordulaton már tökéletes. Ha a gázolajhoz öntök Spurit... nem észlelhető annyira a teljesítmény vesztés, de az órán ugyanezt látom.

Sokan javasolták a szoftverfrissítést...de mindig nagyon távol vagyok az igazi szakiktól....

Köszi hancurozo...




A gyári nyomás ha jól tudom 0,8 bar. Most a melegben hazafelé nekem is csinálta. Mikor megszalad a nyomás 1.4-1.5 bar-ra nagyon visszaveszi a geometriát. Tavaly nyáron is csinálta, akkor nem volt megfelelő a vákum a rendszerben (veszített a vákumszivattyú utáni csőnél) Ezért mikor megszaladt a nyomás és állított a terelőlapokon (elengedte a vákumot), hirtelen leesett a töltőnyomás, és nem tudott a vákum hiánya miatt gyorsan visszaállítani a geometrián.
A frissítés viszont szerintem is jó dolog. (én is tervezem)