Neo78 fórum hozzászólásai

Neo78 Elküldve: 2010-01-05 15:03 Társalgó

Az ALCO szurokrol tudtok valamit? Most kínáltak nekem jó áron uzemanyagfiltert (Bosch 13eFT, ALCO 4Eft) Szerintetek milyen márka? Nem fog megállni tole a kocsi?

Neo78 Elküldve: 2010-01-03 20:45 Társalgó

Szevasztok, és boldog új évet kívánok Nektek! Olajcsere lesz nálam nemsokára és nem szeretném vinni az elozo szervízbe, így olyan segítségre lenne szukségem, milyen szuroket ajánlotok (olaj ill. uzemanyag - dízel). Nézegettem az Unix oldalán a Knecht szuroket. Szerintetek jó minoséguek? Vagy vegyek esetleg Mann vagy Bosch szuroket?

Neo78 Elküldve: 2009-12-29 13:47 XENON utólag

A srác az áramot egyenesen az akkumulátortól húzta, viszont ami kapcsolja a relét, azt a lámpakapcsolóról húzta, mivel csak így tudta megoldani azt, hogy ha kihúzom a kulcsot az egész szerkezet áramtalanítva legyen. Egyébként elég sok autóba szerelt már hifit a srác, elég jó munkákat láttam tole, viszont ehhez lehet hogy nem ért, vagy mittudomén. Ha lesz egy kis idom még majd kipróbálom egyenként kicserélgetni az izzókat és a trafókat, mivel a havernak ugyanilyen kocsija van.

Neo78 Elküldve: 2009-12-26 18:20 XENON utólag

Tiba írta: Szia!
3 dolog lehet.
Izzó, trafó, gyújtó. (ebben a sorrendben)
Lehet még a kocsi elektronikájában is hiba, de szerintem ennek az esélye elég kicsi.
Többnyire izzó szokott lenni a baj. Elfogy belõle a higany idõvel.
Elvileg mielõtt végleg kiégne, meg szokott változni a színe is.
Nekem is így kezdte, elkezdett villogni. Kicseréltem az izzót, kb.. egy hét után megint csinálta. Kölcsönkértem egy trafót, (köszi waguszty ) kicseréltem, még mindig csinálta.
Na akkor lett elegem.
Ha így vakuzik, akkor szerintem nem az izzó lesz a baj. A trafónak van 9 (vagy mennyi?) begyújtási szakasza, lehet ott romlott el valami. Elég bonyolult szerkezet. De lehet még a gyújtó is.

Tudod a fura az, hogy azóta csinálja, mióta bekottettem az ulésfutéseimet. A srác aki csinálta, onnan vette az áramot a kapcsolókra, és elotte nem vettem észre ezt a hibát. Lehet hogy megnézetem vele, nem lehet e ez a hiba oka. Koszi

Neo78 Elküldve: 2009-12-23 15:40 XENON utólag

[quote="Tiba"]Gyári xenon lámpáim vannak, de mostanában villogtak, amikor felkapcsoltam õket.
Trafóknak nem volt bajuk, az izzók újak voltak. Igaz, hogy nem gyáriak, hanem 6000 kelvinesek, de én azt a színt szeretem.
Azt hallottam, hogy a gyári trafó+ gyújtó csak a gyári izzókat szereti.
Már megszokhattátok, hogy ha nekikezdek egy átalakításnak, akkor a BMW tervezõi többnyire infarktust kapnának, ha látnák (pl dupla din)

Fogtam magam, és vettem 2 xenon trafót, amibe bele van integrálva a gyújtó is, és hibakódot sem írnak, ráadásul új fejlesztésûek. 3 év garival, 10ezer / darab áron.
Ami gyárilag van a lámpába az elavultnak számít, úgy hallottam egy hozzértõtõl. Made in France ...
Kipakoltam a gyári motyókat, újrakábeleztem a lámpát belülrõl, és eddig jónak tûnik. Csatlakozók, és a "bi" rész is mûködik.

Szia, az enyém is elkezdett villogni, a bal oldalsó, ami 2 éve lett cserélve (izzó), mostanság viszont menet kozben elkezd villogni, vagyis elalszik de rogton be is kapcsol, olyan mint a fényképezo vaku. Szerinted az izzó lesz vagy a trafó?

Neo78 Elküldve: 2009-11-19 12:02 Rendszámkeret

daidka írta:
jrtom írta: Üdv mindenkinek!
Szeretném megkérdezni, hogy hogyan juthatnék hozzá az oldal logójával ellátott rendszámkerethez?

Elõre is köszönöm!


http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;t=231

Csakhogy az már nem létezik

Neo78 Elküldve: 2009-11-04 15:52 Termosztát

Hori írta:
Neo78 írta: Na az enyém is beadta a kulcsot, úgy tûnik. Tegnap a autópályán 70-72 fokot mutatott a titkos menü, viszont ahogy kikapcsoltam a tempomatot, alapjáraton lassulva lement 68-ra, és a mutató is elmozdult lefelé. Gázadásra felment 72-tõl 83-ig, viszont akkor már elég jól nyomattam neki. Szerintetek melyik lesz a ludas? Olvasgattam valakinek a nagy, valakinek az EGR termosztát csere segitett. Szintén érdekelne, hogy lehet e cserélni csak a belsejét a termosztátnak, vagy meg kell venni komplett.



Szerintem nem érdemes összerakóst játszani vele meg kell venni kompletten a termosztátot


Ok, kösz a hozzászólásokat és a segitséget.

Neo78 Elküldve: 2009-11-04 14:00 Termosztát

Na az enyém is beadta a kulcsot, úgy tûnik. Tegnap a autópályán 70-72 fokot mutatott a titkos menü, viszont ahogy kikapcsoltam a tempomatot, alapjáraton lassulva lement 68-ra, és a mutató is elmozdult lefelé. Gázadásra felment 72-tõl 83-ig, viszont akkor már elég jól nyomattam neki. Szerintetek melyik lesz a ludas? Olvasgattam valakinek a nagy, valakinek az EGR termosztát csere segitett. Szintén érdekelne, hogy lehet e cserélni csak a belsejét a termosztátnak, vagy meg kell venni komplett.

Neo78 Elküldve: 2009-11-02 20:41 privát üzenet

Robinson írta:
Neo78 írta:
Robinson írta:
gampetibor írta: Miért van az hogy ha privát üzenetet irok vkinek akor nem az elküldöttek hanem a kimenõk közé teszi? A címzett meg nem kapja meg?


Azért kerül a kimenõbe, mert még nem olvasta el a címzett. A címzett tuti megkapja, csak vaksi, vagy nem akarja megkapni, ha én lennék a címzett, akkor szar a rendszer


Akkor te ezek szerint megkaptad, csak nem válaszoltál...


Óvazz! Valóban küldtél múlthéten egy privit! Nem szokásom nem válaszolni, bocsánat! Pótlom mielõbb!

Csakmert holnap megyek Pestvárosba, és ha volna, akkor megejthetnénk...

Neo78 Elküldve: 2009-11-02 16:44 privát üzenet

Robinson írta:
gampetibor írta: Miért van az hogy ha privát üzenetet irok vkinek akor nem az elküldöttek hanem a kimenõk közé teszi? A címzett meg nem kapja meg?


Azért kerül a kimenõbe, mert még nem olvasta el a címzett. A címzett tuti megkapja, csak vaksi, vagy nem akarja megkapni, ha én lennék a címzett, akkor szar a rendszer


Akkor te ezek szerint megkaptad, csak nem válaszoltál...

Neo78 Elküldve: 2009-10-26 13:16 lámpabúra sötétítés

daidka írta:
Neo78 írta: Közben megcsináltam a lámpáimat, képek itt: http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;pos=1 , hogy tetszik? Nekem bejön


Mennyire látszik a féklámpád???


Használat közben én nem vettem észre nagy különbséget, minimális. Annyit hozzá kell tennem, hogy az elsõ indexeken 2 réteg van, mig a hátsó lámpákon csak 1 réteg.

Neo78 Elküldve: 2009-10-26 13:08 lámpabúra sötétítés

Közben megcsináltam a lámpáimat, képek itt: http://www.bmw3er.hu/modules.p...;amp;pos=1 , hogy tetszik? Nekem bejön

Neo78 Elküldve: 2009-10-21 19:58 lámpabúra sötétítés

guesswho írta:
hil írta:
Ha érdes lett a felület, az mint írtam korábban lehet attól is, vagy túl meleg volt és hirtelen száradt a festék és nem tudott szétterülni, vagy kevés ment rá. Szerencsére ez a problem engem nem érint, mert nem sötétítek lámpát...
hil


igen, nekem is az az érzésem, hogy kevesebb ment rá.. csak igyekeztem vigyázni, hogy nehogy sok legyen és megfollyon.. igen, finoman érdes


Vannak képek? Kíváncsi vagyok rá, lehet hogy megpróbálom én is...

Neo78 Elküldve: 2009-10-21 19:53 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta: nah újabb fordulat...
sokáig nem használtam az autót kb 2 hát, de közben egy hete volt beindítva, kiálltam-beálltam minden jó volt... ma töltenmi akartam az kksit, mert holnap megyek vele hosszabb távra, ám, ajtó nem nyílik, sebaj, majd kulccsal. akksi feltölt visszacucc... menet közben ahogy ma mentem vele kinyíltak belsõ nyitóra az ajtók, ám a teszkónál nem akart lezárni, csak a vezetõ oldali zárt le+a csomagtartó... a hátsó ajtó kicsit nehezen nyílt, talén egy picit rázárt... próbálkoztam, de mindhiába, autó újra beindít, belsõ nyitóval lezártam, majd kiszáll vezetõ oldali lezár... teszkóból kijövet már nyílni sem akart (korábban ez volt a gond), majd hazaérve lezárás ugyanaz mint elõtte, vezetõé lezár többi nem, így kézzel kellett lenyomkodnom szégyen szemre... kivágom az egészet

valakinek volt ugyanez, majd visszaolvasom kinél, de még a tanítás sem segített...

Én is hétfõn töltöttem fel az aksit, mert nem akart kinyitni, tegnap mûködött is minden, ma délután viszont már nem akart kinyitni. Lehet, hogy aksicsere lesz a végén, mert már nagyon idegesit.

Neo78 Elküldve: 2009-10-21 17:45 Társalgó

Neo78 írta:
Hori írta:
Neo78 írta:
YELLOW írta: nem! csak felnyitod a mocitetõt, aztán az indexet felülrõl fogja egy csavar/mûanyag rögzítõ (most nem tudom melyik van a faceliftnél és melyik a réginél) azt kicsavarod és elõre kicsúszik az index...

Neo78 írta: Sziasztok, az elsõ index-égõt hogyan tudom kicserélni, ki kell vennem az egész lámpát?


Köszi, kipróbálom.



Az index mögött va 1 nyilás a sárvédö peremén ott benyulsz 1 csavihuzoval és a müanyag fület elhuzod és kiveszed az indexet

Nem jon ki az a kib...tt index, félek hogy eltorom!!! Hány olyan ful van egy indexen, mert hiába húzom kifelé, nem jon.

Na, megvan végre, kigugliztam! Nem oldalra hanem lefelé kellett nyomni a pöcköt.