Neo954 fórum hozzászólásai

Neo954 Elküldve: 2014-04-09 15:36 Társalgó

Totyasrac írta:
Neo954 írta:
Legjobb védelem az átugrás ellen, ha leállítás után soha nem teszed sebességbe a váltót, hanem csak kéziféket használsz. Járó motornál nem valószínű, hogy elugrik a vezérlésed.

Üdv.:Neo


Mondjuk én ki sem tudom venni a kulcsot, ha nem P-ben van a váltó, szóval itt nincs ilyen opció
(Más kérdés, hogy P-ben a rögzítés nem olyan, mint kézi váltósok esetén sebességben hagyva.)


A P egy külön kilincsszerkezet a váltóban, nincs összeköttetésben a főtengellyel. Nekem is ilyen van.

Neo954 Elküldve: 2014-04-09 15:27 Társalgó

YELLOW írta:
Neo954 írta:
Totyasrac írta:
YELLOW írta:
nem nyert. 12,13-as vagy is az a két cucc.


Köszi!
Akkor már csak az a kérdés maradt, hogy ezeket végül is érdemes-e lecserélni (van-e belőlük olyan, ami megbízhetóbb változat, akár gyártó, akár kivitel alapján), vagy simán a két cikkszámon lévő cuccot kell berendelni és beépíteni/kicserélni?


Legjobb védelem az átugrás ellen, ha leállítás után soha nem teszed sebességbe a váltót, hanem csak kéziféket használsz. Járó motornál nem valószínű, hogy elugrik a vezérlésed.

Üdv.:Neo


érdekes gondolat, én mindig sebességben hagyom, főleg télen. de ha nyomod a kuplungot indítózás közben, akkor nem lehet baj. mondjuk én sokszor indítás előtt veszem ki fokozatból és úgy indítok, de üresben is kuplunggal. néha szoktam kuplung nélkül üresben, de kedv függő


Mivel álló motornál nincs olajnyomás, ha a hátrafelé guruló autódat 1-esbe teszed akkor a főtengelyed a normál motor forgásirányával ellenkezőleg elfordulhat, és lelazíthatja a láncodat, ami az indítás pillanatában elugorhat, függetlenül attól, hogy kivetted-e már sebességből, vagy kuplunggal indítasz. Ezért veszélyes!

Ui.:Múltkor a Novoth Tibi ezt ecsetelte az egyik égéstér adásban...

Neo954 Elküldve: 2014-04-09 15:22 Társalgó

Totyasrac írta:
YELLOW írta:
nem nyert. 12,13-as vagy is az a két cucc.


Köszi!
Akkor már csak az a kérdés maradt, hogy ezeket végül is érdemes-e lecserélni (van-e belőlük olyan, ami megbízhetóbb változat, akár gyártó, akár kivitel alapján), vagy simán a két cikkszámon lévő cuccot kell berendelni és beépíteni/kicserélni?


Legjobb védelem az átugrás ellen, ha leállítás után soha nem teszed sebességbe a váltót, hanem csak kéziféket használsz. Járó motornál nem valószínű, hogy elugrik a vezérlésed.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-04-09 10:25 Társalgó

YELLOW írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Totyasrac írta: Sziasztok!

318i esetén (N46B20A motorral) mi a cikkszáma a vezérműlánc átugrását meggátolni hivatott láncvezetőnek? Próbáltam itt a fórumon is keresni, meg gugliztam is, de nem találtam meg, viszont bedobatnám a kocsiba, biztos, ami biztos alapon...

Előre is köszi, ha valaki súg

Szia!
Sajnos azt mondják hozzáértő emberek, hogy nem sokat javít helyzeten. Én ezért mondtam le az fl autó vásárlásáról. Az N42 és N46 lényegében ugyanaz.
ezt a linket ismered?:

https://www.youtube.com/watch?v=HgGIW3j3M1w

hil


én most is azt mondom, ha normálisan van olaj cserélve, meg normális olaj van beletéve, akkor nem lesz gond. na meg ha normálisan van használva. most egy orosz, vagy ukrán vagy miylen videó... azok betegek, hogy használnak azok autót...


Ha jól láttam a rajzot, az N46-on a láncspannolás az csavaros, nem olajnyomásos. Ettől függetlenül oda kell figyelni az olajra.


dehogy csavaros. csak úgy néz ki, a képen is látszik felül a lyuk. azon megy be az olaj, és a "csavar" végében lévő pöcköt kinyomja, ami láncterelőt neki feszíti a láncnak.


A rohadt tényleg! Hiányoltam is a rugót a csavar végéről.....

Neo954 Elküldve: 2014-04-09 10:13 Társalgó

YELLOW írta:
hil írta:
Totyasrac írta: Sziasztok!

318i esetén (N46B20A motorral) mi a cikkszáma a vezérműlánc átugrását meggátolni hivatott láncvezetőnek? Próbáltam itt a fórumon is keresni, meg gugliztam is, de nem találtam meg, viszont bedobatnám a kocsiba, biztos, ami biztos alapon...

Előre is köszi, ha valaki súg

Szia!
Sajnos azt mondják hozzáértő emberek, hogy nem sokat javít helyzeten. Én ezért mondtam le az fl autó vásárlásáról. Az N42 és N46 lényegében ugyanaz.
ezt a linket ismered?:

https://www.youtube.com/watch?v=HgGIW3j3M1w

hil


én most is azt mondom, ha normálisan van olaj cserélve, meg normális olaj van beletéve, akkor nem lesz gond. na meg ha normálisan van használva. most egy orosz, vagy ukrán vagy miylen videó... azok betegek, hogy használnak azok autót...


Ha jól láttam a rajzot, az N46-on a láncspannolás az csavaros, nem olajnyomásos. Ettől függetlenül oda kell figyelni az olajra.

Neo954 Elküldve: 2014-04-09 06:58 Társalgó

Totyasrac írta: Sziasztok!

318i esetén (N46B20A motorral) mi a cikkszáma a vezérműlánc átugrását meggátolni hivatott láncvezetőnek? Próbáltam itt a fórumon is keresni, meg gugliztam is, de nem találtam meg, viszont bedobatnám a kocsiba, biztos, ami biztos alapon...

Előre is köszi, ha valaki súg


Szia!

Itt a vezérlésről a rajz, alul cikkszámok. 318i N46 2004

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-04-08 21:19 Hűtővíz..:S

vick666 írta: hello

nem viszkós, tömítő se volt bele öntve és a blokk sikja is jó!

azt tudjátok hogy hány légtelenítő van ezen? 1 vagy 2?

alapjáraton kapcsol a venti, de mikor elindulok megy fel a wasser de akkor már nem kapcsol.

Vick



A kiegyenlítő tartály termosztátját néztétek? Ha automataváltós akkor van benne, vagy hűtő csere volt?


Csak a hűtő felső könyökcsatlakozójában van légtelenítő csavar, legalábbis én csak azt találtam.

Neo954 Elküldve: 2014-04-08 14:41 Hűtővíz..:S

laleeboy írta:
Neo954 írta:
vick666 írta: sziasztok!

ötletek tapasztalatok kellenének!

vásároltunk havernak kinntről egy vasat! (E46 318i 199
alapjáraton üzemmelegre áll ás szépen jár!
ha elindulunk vele felmegy a víz.... probáltuk légteleniteni és a légtelenítője olyan mint a kukta, cső bekeményedik és gözt enged ki.

ott tartunk hogy hengerfej le, 1es 2es henger picit mosott és tömítés se az igazi. új tömítéssel, síkolással vissza és a jelenség megmaradt!!! most megint hengerfej le gépműhely, persze semmi baja....

kifogytunk az ötletből.

vízpumpa új, temosztát jó!

előre is köszi.

Vick


Szia!

Lehet dugulás van valahol, takony hűtőtömítő nem lett beleöntve valamikor?

Üdv.:Neo


Nem tudom hogy ebben van e még viszkó, de ha van benne és sz@r az is okozhat hasonló jelenséget.
Ha nem viszkós akkor a venti elindul amikor felmegy a hőfok?


Elektronyos

318i M43 1998 kühler

Neo954 Elküldve: 2014-04-08 14:11 Hűtővíz..:S

vick666 írta: sziasztok!

ötletek tapasztalatok kellenének!

vásároltunk havernak kinntről egy vasat! (E46 318i 199
alapjáraton üzemmelegre áll ás szépen jár!
ha elindulunk vele felmegy a víz.... probáltuk légteleniteni és a légtelenítője olyan mint a kukta, cső bekeményedik és gözt enged ki.

ott tartunk hogy hengerfej le, 1es 2es henger picit mosott és tömítés se az igazi. új tömítéssel, síkolással vissza és a jelenség megmaradt!!! most megint hengerfej le gépműhely, persze semmi baja....

kifogytunk az ötletből.

vízpumpa új, temosztát jó!

előre is köszi.

Vick


Szia!

Lehet dugulás van valahol, takony hűtőtömítő nem lett beleöntve valamikor?

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-04-07 20:28 Társalgó

Futómű hiba miatt (kiment a térdem) kényszerpihenek, így volt időm kicsit feltuningolni az F10 M5-öt.



Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-04-07 19:18 Társalgó

YELLOW írta: amit angolul nem tudok azt németül tudom, illetve fordítva, vagy magyarul


Irány Hollandia!

Neo954 Elküldve: 2014-04-07 15:28 Társalgó

Robin68 írta:
duend írta:
Szemy írta:
Bero írta:
Mi is most vasárnap megyünk ki Salzburgba. Itt nem lehet megélni (legalábbis én nem tudok) Asszony babysitterkedni fog,én meg megyek aluminium gyárba. 1500Euro/hó egész jó kezdő fizetés


Hat...ööö...nekem a havi fix kiadasom több, mint 1500 euro ugy, hogy a tesom nagyobb labon el Budapesten, mint en a nemeteknel.

Remelhetöleg a beigert 1500 euro netto összeg, mert ha meg ebböl adozni is kell, akkor...


Az aläbbi kiadäsokkal kell szämolni:
-250-300 euro/fö, ha ketten vesztek ki egy lakäst
-80-150 euro a rezsi/fö
-100 euro a kajära eleg/fö
-egy ideig lehet magyar autot hasznälni...
-munkäbajäräs ugye erösen vältozo, 0-tol (en 50km-re järok, ez havonta 160)
Ennyi a kötelezö. Tehät ha jol csinäljätok, es a minimumra törekedtek, akkor hazautaläsok, es hazautazäsok utän is egyikötök fizujänak meg kell maradnia!
Sok sikert!
szerk.: Tehät annyival egeszitenem ki Szemy kollegät, hogy ha egyedül mennel, akkor nehezebb lenne, az 1500-böl nem lenne kolbäszbol az a kerites, de ket ember mär jo uton van fele!


Én is kint vagyok már 2 éve Bécsben és hát tényleg nincs kolbászból kerítés. Az biztos, hogy nem lesz könnyű az elején, főleg az első pár hónap. De ha kitartóak lesztek és okosan osszátok be a pénzt akkor meg lesz a gyümölcse. Sok sikert és kitartást nektek


Én is 2. évemet taposom kint, mondjuk én ingázok hetente, koleszos feeling, kicsi nélkülözés-nagy megtakarítás, de legalább telik banánra a majmomnak!

Neo954 Elküldve: 2014-04-07 14:56 Motorgenerál!

paleszb írta:
ZoleeSRB írta:
paleszb írta: Sziasztok!

Nem értek hozzá, egy kérdés: a turbó lehet félig, vagy valamennyire gyenge vagy erős?
Az vagy nyomja vagy nem?


Igen lehet gyengébb ha már kopott belül.


Az is lehet hogy amiatt fogy az olaj?, az intercoolert telenyomja, mármint vettem egy tisztát, jó állapotút, aztán már ugyan olyan mint előtte.


Szia!

Igen lehet, a turbó tengelye folyamatosan kapja a motortól az olajat kenés végett, két oldalon szívó és kipufogó oldalon is távozhat az olaj a turbóból. Esetedben a szívó oldalon megy el, és az az olaj ami ott kijön leül az intercooler radiátorban.
Ennek azon kívül, hogy mondjuk 10ezrenként 1-3 liter az olajfogyásod, még az a hátránya, hogy fennáll a veszélye hogy felkapja a felgyülemlett olajat a szívócső, és akkor szabályozatlanul fog szétpörögni a motor, mindegy hogy te leállítod-e, mert azt az olajat fogja égetni amit beszív a coolerből.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-04-04 20:46 Társalgó

nickname írta: Kettészakadt az E46

A link neve


Ez odab*sz az alját mintha flex-el vágták volna durva...

Neo954 Elküldve: 2014-04-04 10:08 325tds dadogva jár nem pörög fel

paleszb írta: Sziasztok!

Tegnap meghuzattam, de nem nagyon, éppen hogy elérte 5000-t. tudom nehéz megállni, de nem szoktam egyáltalán tolni neki. Hipp hopp dadogás, alapjárat időnként megszűnik, leáll. 6-ból 5 porlasztót kicseréltem már, de nem hiszem hogy ez a baj. Ma azért még kicserélem a 6-t is.
km: van vagy 300 000 benne az óra szerint. Az olaj: egy olajcsere alatt 2 l-t kell utántölteni.
Van valami ötletetek? Vagy csak computeren derül ki, hogy mi szállhatott el.



A jeladós porlasztót a 4. hengerhez tetted? csatlakozója rendben van, kábele sértetlen?

Az olajfogyasztásodat meg valószínű a turbód okozza.

Esetleg VIN kód segíthetne a hibakeresésben, bár szerintem ua. mint az enyém.

Üdv.:Neo

Légtömegmérő, illetve turbónyomás mérő hiba miatt elveheti az üzemanyagot, ezért lehet, hogy nem pörög fel rendesen.