Neo954 fórum hozzászólásai

Neo954 Elküldve: 2013-12-13 15:35 Társalgó

YELLOW írta:
lalada írta:
YELLOW írta:
lalada írta:

Idézet: Utána néztem ETK-ban nem találtam konkrétan lábtérvilágítást, de jó sok Diverse leuchten van, amin lehidaltam az a motorraumleuchte..... egyet be kell szereznem.


tudja valaki, hogy ez a motortérvilágítás esetleg E90/91-be is rakható? érdekelne nagyon..


olyan sűrűn kell nyitogatni a motorteret?

ja..esténként szoktam benne motort cserélni



el is hiszem, hisz dízel


Neo954 Elküldve: 2013-12-13 15:34 Társalgó

lalada írta:
YELLOW írta:
lalada írta:

Idézet: Utána néztem ETK-ban nem találtam konkrétan lábtérvilágítást, de jó sok Diverse leuchten van, amin lehidaltam az a motorraumleuchte..... egyet be kell szereznem.


tudja valaki, hogy ez a motortérvilágítás esetleg E90/91-be is rakható? érdekelne nagyon..




olyan sűrűn kell nyitogatni a motorteret?

ja..esténként szoktam benne motort cserélni



Megtaláltam az enyémen a helyét, nekem a motorháztető belsőburkolatán van egy szaggatott téglalap oda kerül a lámpa, csak ki kell vágnom , illetve tartó is van hozzá.
Nézd meg te is a burkolatodat, ha van rajta ilyen perforáció akkor sanszos hogy az a helye.

Neo954 Elküldve: 2013-12-13 12:52 Társalgó

YELLOW írta:
lalada írta:

Idézet: Utána néztem ETK-ban nem találtam konkrétan lábtérvilágítást, de jó sok Diverse leuchten van, amin lehidaltam az a motorraumleuchte..... egyet be kell szereznem.


tudja valaki, hogy ez a motortérvilágítás esetleg E90/91-be is rakható? érdekelne nagyon..




olyan sűrűn kell nyitogatni a motorteret?


Nekem lassan zárat kell cserélnem....
Tisztán kell tartanom, ki tudja mikor ki néz bele, meg látványnak sem rossz

Neo954 Elküldve: 2013-12-13 11:26 Társalgó

lalada írta:

Idézet: Utána néztem ETK-ban nem találtam konkrétan lábtérvilágítást, de jó sok Diverse leuchten van, amin lehidaltam az a motorraumleuchte..... egyet be kell szereznem.


tudja valaki, hogy ez a motortérvilágítás esetleg E90/91-be is rakható? érdekelne nagyon..




Szia!
Én nem találtam meg, bár 2 fajta van 2007-ből n47 és n47n2 motoros.
Itt tudsz böngészgetni.
N47N2-eshez a lámpák

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-12-13 11:21 Műszerfal kijelzés

Django írta: Üdv Mesterek.
Nemrég vettem egy 97-es 316-os Touring-ot, és a
kilométeróra digitális kijelzője csak félig működik, illetve ha erősen nyomom a nullázó gombot akkor megy a másik fele is. Házilag lehet javítani valahogy költséghatékonyan?


Szia!
Nem biztos, hogy pixelhibás, lehet csak a csatlakozó nem érintkezik rendesen (nekem a BC-nél volt ilyen gondom).
Ki kell szerelni az óracsoportot, és az összes csatit takarítsd meg, és fújd be contact-sprayvel.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-12-13 08:01 Társalgó

dbtibi írta:
Neo954 írta: "Na mész ám valahá.... Nem sminkülök."

"nem ... , elég lesz, nem kell extrákkal vagánykodni "


Azt hiszem elég népszerűvé váltam most a köreitekben......

Azért rakjak róluk fel képeket?


Bennem nem változott meg semmi, én eddig is utáltam mindenkit
Félkomolyra véve: nem zavar, hogy a Tied JOBB
De tegyél fel képeket, ha már felajánlottad ezek után ez elvárható





Okés! Csinálok majd képeket róluk, azt néztem, hogy külön nem szerepel a VIN alapján kiadott listában sem, esetleg a P972A Komfortpaket részeként építhették bele nem tudom.
Meg mint lentebb írtam az ETK sem adott ki pontos rajzot róla.
Viszont ha egyezik az én lámpám az E46-ba valóval akkor nincs nehéz dolgotok beszerezni egy párat, mert E36-ot bontanak egy csomót, nem hiszem, hogy olyan nagy pénzért adnák magát a lámpát. A kérdés csak az amit Yellow is írt, hogy be van-e kábelezve.

Üdv.:Neo

Szerk.: Raktam fel képeket. A lábtérvilágítás cikkszáma: 63 31 8 360 588 a sima 3 pólusú BMW-s csati megy bele, 2 vezetékkel. Sminktükrös lámpa meg hella 140 929 amit találtam rajta, szintén ilyen csatival megy rá 2 szál. Kapcsol a tükör előtti csuszkával, és a napellenző felhajtásával.

Neo954 Elküldve: 2013-12-12 21:08 Társalgó

"Na mész ám valahá.... Nem sminkülök."

"nem ... , elég lesz, nem kell extrákkal vagánykodni "


Azt hiszem elég népszerűvé váltam most a köreitekben......

Azért rakjak róluk fel képeket?

Neo954 Elküldve: 2013-12-12 20:58 Társalgó

Pocses írta:
Neo954 írta:
dbtibi írta:
Pocses írta:
dbtibi írta:
Maistro2 írta:
Pocses írta:
Maistro2 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani hogy a belső világításban mekkora szofita izzók vannak ??? és ha jól tudom akkor 4 db ugye?? e46 facelift es autó.
A másik kérdésem pedig, hogy ki van égve a rendszám világításom és nem jelzi az autó normális ez?


Akkor nem 5 inkább? Tető, 2x C oszlop, 2x lábtér. Sajna azt nem tom én még eddig nem cseréltem egyiket sem.


A lábtérben nekem szerintem nincs vagy kiégett hol találom esetleg?
Amúgy ledesre szeretném cserélni őket azért kérdezem


Lábtérben, engem is érdekelne hol van ahol eddig nem vettem észre ?
Vagy enyémben nem széria ?


A "táskás" szeműekben még nincs, csak a "könnyes"ekben.


a manóba ...


Neb@sz nekem van az E36-ban lábtérvilágításom.


Nekem is, ha izzik a zoknim.....




Utána néztem ETK-ban nem találtam konkrétan lábtérvilágítást, de jó sok Diverse leuchten van, amin lehidaltam az a motorraumleuchte..... egyet be kell szereznem.

De azért a sminktükrötök világít ha elhúzzátok a csuszkát nem?

Neo954 Elküldve: 2013-12-12 20:42 Társalgó

dbtibi írta:
Pocses írta:
dbtibi írta:
Maistro2 írta:
Pocses írta:
Maistro2 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani hogy a belső világításban mekkora szofita izzók vannak ??? és ha jól tudom akkor 4 db ugye?? e46 facelift es autó.
A másik kérdésem pedig, hogy ki van égve a rendszám világításom és nem jelzi az autó normális ez?


Akkor nem 5 inkább? Tető, 2x C oszlop, 2x lábtér. Sajna azt nem tom én még eddig nem cseréltem egyiket sem.


A lábtérben nekem szerintem nincs vagy kiégett hol találom esetleg?
Amúgy ledesre szeretném cserélni őket azért kérdezem


Lábtérben, engem is érdekelne hol van ahol eddig nem vettem észre ?
Vagy enyémben nem széria ?


A "táskás" szeműekben még nincs, csak a "könnyes"ekben.


a manóba ...


Neb@sz nekem van az E36-ban lábtérvilágításom.

Neo954 Elküldve: 2013-12-12 15:09 Társalgó

Már építem a rámpát! Jösztök???!!!!
Youtube


Neo954 Elküldve: 2013-12-12 14:14 Társalgó

hancurozo írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
viszont ha mostanság, csak így indítgatva van, akkor simán lehet habos, ha nem tud kipárologni a víz az olajból (nem hűtővíz). azt kell megnézni, hogy hosszabb út útán másnap milyen.
nem mellesleg ez a téma kb pont annyira szezonális, mint az akkumulátor hibák, vagy a termosztát gondok. mindig télen, a hideg beköszöntével jönnek elő. télen nagyon úgy látni mintha fehér füst lenne, de csak az a kipuff melege pára formájában, mikor kikerül. parsze írja, hogy bemelegedve nem látni. dízelnél hidegen, normális. főleg abban a formában, hogy indítasz, semmi pár másodperc után meg jön a fehér füst. ami akár kipufban maradt kondenzvíz is lehet.


Ezt az "olajvizesedést" én még nem tapasztaltam soha, az indítás utáni pára az okés de az a kipufogó miatt van.
Hogy juthat az olajba vízpára? A kartergáz elvezetésen keresztül vagy hol?


Dieselnél nagyon ritkán fordul elő (benzinesnél is csak kis ccm-es BMW-nél láttam ilyet). Főleg a VW 1.6 8v motorjaira jellemző. Mikor a karterszellőztetés nem működik rendesen. A szellőztetés a szívócsőbe van bekötve, ahol a szívó motoroknál elég nagy gázlengés alakul ki.


Ahha!
Így már értem! Köszi a felvilágosítást!

Neo954 Elküldve: 2013-12-12 14:03 Társalgó

anubisz írta: Ez a disznóvágás.
http://www.liveleak.com/view?i=338_1386761270


A vadbarmok!

Neo954 Elküldve: 2013-12-12 14:01 Társalgó

YELLOW írta:
Neo954 írta:
BMWcompact2004 írta:
Neo954 írta:
BMWcompact2004 írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy szinte minden menetnél egy kis időre egy furcsa, csípős, ferodol vagy olajszerű (de nem az) szagot érzek a fülkébe beáramolni. Nem a motortérből jön, mert ha megállok onnan nem érzem. Mi lehet ez? Megállás után a nívópálcát kihúzva rajta habos az olaj, ez normális jelenség?


Szia!

Közvetlen megállás után lehet buborékos olaj a pálcán, az nem baj, sötét fekete színe legyen.
Szoktál utána önteni olajat? Ha igen akkor figyelj rá, hogy mindig ugyanolyan kerüljön bele.
Azonos alapú olajoknál nem jellemző a felhabzás, általában szintetikus és ásványi olaj keveredésekor szokott előfordulni.

A szagot nem kuplung, vagy váltóolaj okozza? Esetleg kardántengely középső csapágya.

Üdv.:Neo


Nekem inkább fehér habos, és honnan tudnám kideríteni hogy a szag honnan jön, mi okozza?


Szia!
Ha fehéres szürke az olajad akkor hűtővíz került a olajrendszerbe valahonnan, ami nagyon nem jó!
Meglehet, hogy ennek az elégése is okozhatja a szagot, vagy befolyik valahol a kuplungházba és a kuplungod égeti a hűtővizet.
A szag forrását ki kell szagolni, mese nincs. Járasd egy helyben, ha előjön a szag akkor motor, kuplung esetleg váltóolaj, nézd meg nem-e folyik rá a kipufogóra valahol.
Ha nem jön elő a szag akkor hajtás részen, fékeknél kell keresni.

Szerk.: Nézd meg a hűtővíz szintedet, illetve egy olajcserét kellene csinálni, mert lehet az is ha csak szimplán össze lett keverve két különböző olaj, azért habzik, és lehet, hogy az ég büdösen.
Sajnos sok változós az egyenlet, egyesével kell kizárni mindent amíg meg nem lesz hiba.

Üdv.:Neo




viszont ha mostanság, csak így indítgatva van, akkor simán lehet habos, ha nem tud kipárologni a víz az olajból (nem hűtővíz). azt kell megnézni, hogy hosszabb út útán másnap milyen.
nem mellesleg ez a téma kb pont annyira szezonális, mint az akkumulátor hibák, vagy a termosztát gondok. mindig télen, a hideg beköszöntével jönnek elő. télen nagyon úgy látni mintha fehér füst lenne, de csak az a kipuff melege pára formájában, mikor kikerül. parsze írja, hogy bemelegedve nem látni. dízelnél hidegen, normális. főleg abban a formában, hogy indítasz, semmi pár másodperc után meg jön a fehér füst. ami akár kipufban maradt kondenzvíz is lehet.


Ezt az "olajvizesedést" én még nem tapasztaltam soha, az indítás utáni pára az okés de az a kipufogó miatt van.
Hogy juthat az olajba vízpára? A kartergáz elvezetésen keresztül vagy hol?

Neo954 Elküldve: 2013-12-12 12:29 Társalgó

BMWcompact2004 írta:
Neo954 írta:
BMWcompact2004 írta: Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésem, hogy szinte minden menetnél egy kis időre egy furcsa, csípős, ferodol vagy olajszerű (de nem az) szagot érzek a fülkébe beáramolni. Nem a motortérből jön, mert ha megállok onnan nem érzem. Mi lehet ez? Megállás után a nívópálcát kihúzva rajta habos az olaj, ez normális jelenség?


Szia!

Közvetlen megállás után lehet buborékos olaj a pálcán, az nem baj, sötét fekete színe legyen.
Szoktál utána önteni olajat? Ha igen akkor figyelj rá, hogy mindig ugyanolyan kerüljön bele.
Azonos alapú olajoknál nem jellemző a felhabzás, általában szintetikus és ásványi olaj keveredésekor szokott előfordulni.

A szagot nem kuplung, vagy váltóolaj okozza? Esetleg kardántengely középső csapágya.

Üdv.:Neo


Nekem inkább fehér habos, és honnan tudnám kideríteni hogy a szag honnan jön, mi okozza?


Szia!
Ha fehéres szürke az olajad akkor hűtővíz került a olajrendszerbe valahonnan, ami nagyon nem jó!
Meglehet, hogy ennek az elégése is okozhatja a szagot, vagy befolyik valahol a kuplungházba és a kuplungod égeti a hűtővizet.
A szag forrását ki kell szagolni, mese nincs. Járasd egy helyben, ha előjön a szag akkor motor, kuplung esetleg váltóolaj, nézd meg nem-e folyik rá a kipufogóra valahol.
Ha nem jön elő a szag akkor hajtás részen, fékeknél kell keresni.

Szerk.: Nézd meg a hűtővíz szintedet, illetve egy olajcserét kellene csinálni, mert lehet az is ha csak szimplán össze lett keverve két különböző olaj, azért habzik, és lehet, hogy az ég büdösen.
Sajnos sok változós az egyenlet, egyesével kell kizárni mindent amíg meg nem lesz hiba.

Üdv.:Neo


Neo954 Elküldve: 2013-12-12 11:20 Elsõ lámpák

anubisz írta:
Nem is értem, hogy mindenkinek csak az lehet rossz,ami eltörött, attól még lehet szar, ha kívülről ép.


Persze, de egyből nem arra fogsz gyanakodni nem?!
Nekem pl nem ment a klímám, már egyből jöttek a szerelők, hogy kompresszor, meg ventilátor stb. stb.

Elvittem feltöltetni, nem volt benne gáz mondom oké egy hibaforrás kilőve, megjött a hideg is, de nem kapcsolt a ventilátor, mondom kiderítem én mi a bibi. Kimértem a ventilátornál a csatit nem kap áramot, elindultam visszafelé, és 30 centi után megtaláltam a kidörzsölődést ahol letestelt a karosszérián.
Összeraktam a kábeleket, még mindig nem ment, aztán kiderült, hogy a gyári csati is elolvadt azt is kicseréltem és megperdült végre.

Üdv.:Neo