Neo954 fórum hozzászólásai

Neo954 Elküldve: 2014-03-22 15:31 Vicces :)

Zoli90 írta: nem tudom ez volt e már itt... először csak nevettem, de lassan kezd felidegesíteni... gondoltam ezt meg kell osszam veletek


http://www.fuelsharksaver.com/hu4A6O12sK/


2,9l/100km ..... huuuuu b*zmeg..... az 50ccm-s robogóm is többet evett 100km-en....

Édes Istenem!

Neo954 Elküldve: 2014-03-12 15:18 Szervíz kilóméteróra nullázás

adri80 írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni.
Az olajcsere már megtörtént,és szeretném kitörölni a szervíz jelet.
Tudom hogy gyorsan megvan,csak sajna nem figyeltem meg ,hogy hogyan kell megcsinálni.
Egy BMW 325 TDS 98-as évjáratú autóról van szó.Azt hiszem E36-os,de javítsatok ki ha tévedek.Érdekelne a drótos,és a kódos megoldás is,már ha létezik erre a típusra is.
Eléggé sürgős lenne.
Előre is köszönöm szépen!!!


Szia!
Van kép a galériámban, hogy mit hova kell kötni, én a toronycsapágy csavarján szoktam letestelni a 7-es pin-t. Szerintem 5mp föle mire átkapcsolja, aztán gyújtás le.
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-03-12 15:01 Motorolaj

Levi46 írta: Hy mindenki!
Olvasgatom itt az olajos topikot es latom irjatok hogy sz@r a castrol magnatech! En a XIV.ker Róna u-i mintaboltjukba vettem 5w40 magnatech et! Az Edge-et akartam de ott lebeszelt az alkalmazott! Elmondta azt is hogy felesleges megvenni a 0W30 0W40 et mert az nem sokkal jobb, ill. az annak jo aki nagy minuszokba inditja sokszor az autojat, ill sok kulombseg nincs a castrol olajok kozott gondolok itt edge-magnatech csak nagyon minimalis ami szinte csak "marketing"
kerdesem hogy mennyivel jarok rosszabbul ha az 5W40 es magnatech et hasznalom mint a 0W40 v 5W40 es Edge-t! Telen is futott garazsban allok, ill keves km van a mociba es nulla az olajfogyas!
Koszonom a valaszokat!



Szia!

Gondolom a garázsban nincs télen sem -15 fok, úgyhogy 5W30 vagy 40 szerintem bőven jó, az olaj többi paraméteréről a többiek nyilatkoznak majd, én nem használtam még egyiket sem.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-03-12 09:59 Megvegyem? Vegyek ilyet?

laleeboy írta:
Neo954 írta:
TheMan írta: Sziasztok,

A jelenlegi E46 mellé szeretnék a feleségemnek egy 120d-t (2006-os, itt németbe venném)

Meg szeretnélek titeket kérdezni, hogy milyen típushibái vannak?

A tanknál hallottam valami csőről, meg az intercoolert.
(nem tudom ezek mennyire gyakoriak, és menyire drága és macerás alkatrészek)

Minden véleményt örömmel fogadok.

-Man-


Szegény asszony! Megfosztod a 6 henger élményétől.....

Végy neki egy e36 compact-ot az legalább formás, és van belőle 320i-is, és akkor 50-50.


E36 compactból 6 hengeres csak a 23Ti volt gyáriba (az meg elég ritka) 20-as pedig nem volt.
Minden más utólagos be/átépítés

http://www.realoem.com/bmw/sel...amp;arch=0






Látod ezt nem tudtam! Köszi a felvilágosítást!

Ui.: Olvastam Poweren a blogod, nagyon király csak így tovább, és nagyon pofás a járgány!

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-03-11 16:45 Társalgó

nickname írta: Na nyárra a vas előkészítve








Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-03-09 19:24 Üzemanyag fogyasztás

dbtibi írta: Tegnapi eredmény :
Debrecen - Budapest - Debrecen
Lukoil 95-el, 130-140km/h sebességgel, 5személlyel : 7,97(azaz 8 ) liter átlagban

Furcsa volt látni tesóm 2,3-as diesel Fiat Croma-ja(2003) után ami 140-nél hatodikban 2500-at forog, a BMW-m ugyanezen tempónál ötödikben ~3700-4000-at forgott.

olajat is gyorsabban eszi gondolom, lehet "kevés" bele az 5W30 már.
Kb. 7000km telt el olajcsere óta (de eddig ez szinte csak városi használat volt)a tegnapi utántöltéssel együtt már összesen 1 litert kellett utána töltenem.

Szerintetek is kevés bele az 5W30 ??



Szia!

Hát az olajfogyasztásod egy kicsit magas, pláne, hogy nincs turbó ami megnyomná azt.
Véleményem szerint az 5W30 inkább a nyári 35-40 fokban lehet kevés, de most a max 15-20 fokban még vígan jónak kell lennie.

Nekem 7-8 ezer kilométer után kezdi el komolyabban fogyasztani az olajat, addigra fárad el annyira, hogy már 1000km/1,5 deci fogy belőle, 4000km-ig szinte nem is eszik talán 2 decit összesen.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-02-21 16:54 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

hanzi320 írta:
YELLOW írta:
Zolee írta:
hanzi320 írta: Sziasztok.

Nyári szettet szeretnék vásárolni.
Kinéztem egy felnit,csak nem vagyok benne biztos h jó a méret, illetve simán elférne-e a kocsi alatt, és h nem ér bele semmibe.Ebben szeretném kérni a segítségeteket, illetve a tanácsokat.
Most gyári Styling 46 alu van alatta 16-os.

A felni adatai: RONDELL 0021, 5x120 8x18 ET 40

És milyen gumikat lenne érdemes rátenni?

Előre is köszönöm a tanácsokat, segítséget Nagyon bizonytalan vagyok ebben a kérdésben.

Szia,
Simán el fog férni a felni (e46-on kicsit vadul néz ki a 0021, persze Neked kell h tetsszen) 225/40 R18 méretű gumi lenne a legideálisabb, a márka Continental v Michelin - szerintem



szép felni az, mondjuk nem annyira E46 stílusa, de legalább ritka E46-on. én is elfogadnám. és méretekben is jó lenne...


Köszönöm a tanácsokat!
Még olyan kérdésem lenne, h mennyire viseli meg a futóművet a 18 colos felni?
Mert egy szerelő ismerősöm azt mondta h szétszedi a futóművet.(talpasok,szilentek,csapágy, stb.....)
Azt tudom h a magyar utak alapból is tönkrevágják a futóművet, de mennyire gyorsít rá az h a méret 18 colosra változik?Van valakinek tapasztalata?Nem jobb választás a 17 col?
Előre is köszi


A peres gumival értelemszerűen kevesebbet rugózik maga a gumi, és keményebb lesz az úthibák érzete is, jobban terhelődnek a futómű elemei.

Az ET számmal kapcsolatban, ha a szám minél kisebb a kerék széle annál kijjebb kerül a kerékagyhoz képest, ezáltal megnő az erőkar, és szintén jobban terhelődnek a futómű forgáspontjai.

Nálad a ET szám nem gond, mert 42 azt hiszem a 3-asok gyári ET-je, de ettől 5-8-al ajánlatos eltérni, és ez a felni 40-es szal nem vészes.

Neo954 Elküldve: 2014-02-21 12:14 Krómozás, krómcsíkok

aeroengine89 írta:
Neo954 írta:
aeroengine89 írta:
Neo954 írta:
aeroengine89 írta:
aeroengine89 írta: Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni hogy az 2002-es E46 Touringra a hátsó oldalsó ablakra amire gözölték az antennát hogyan lehet kicserélni gyári alsó matt lécet Krómra? Ugyanis vettem egy króm szettet sikerült is kicserélnem kivéve a kátsó ablak-nál nem mert ahogy nézem az egybe van az ablak tömítésével? Talán alá majd rácsúsztató teknikával kell vagy hogy mert egyszerűen nem jövök rá!!!
Köszi előre is a segítséget


Tényleg senki nem csinált még ilyet vagy nem tud segíteni?????????? Egy kis segytség is sokat számítana.
Köszönöm


Szia!

Talán ez segít!
5-ös alkatrész
Valami klammer-ek fogják (3-as alkatrész).

Üdv.:Neo



Hát sokra nem jutottam de azért nagyon köszönöm szépen hogy segítettél!!


Fogj egy műanyag mondjuk szélvédő jégkaparót, aztán csúsztasd alá a lécnek. A képek alapján felfele ki kell pattannia a "klammer"-eknek.


Ui.:elméletileg ezek derékszög csatok, ha benyomod a fület rajta akkor könnyen ki kell jönniük, azért ne használj fém eszközt mert megkarcolhatja a fényezést!



Sziasztok Megoldódott a Faceliftes e46 Touring hátsó oldalablak (amire az antenna is fel van gőzölve)Diszlécének krómra cserélése!!!
A probléma az ha kiszeretnéd cserélni a sima matt fekete ablak keretet Chrom Line vagy Shadow Line-ra egy e46-os touringon akkor a hátsó ablak keretet nem lehet gyárilag cserélni mivel hogy egybe van az ablak tömítésével öntve a díszléc.
Megjegyezném hogy pontosságot és odafigyelést igényel a munka mert könnye megsérthetjük a fényezést és netán az ablakot!



















































Nem használtam fel külföldi oldalakat és saját magam találtam ki és valósítottam meg az egészet!
Kérdésekkel fordulhattok bátran hozzám



Jól van, a lényeg, hogy megoldottad!

Azt a bizonyos hátsó díszlécet most a csavarok tartják csak? Lehet érdemes lenne egy kicsi rugalmas ragasztóval (Pl. Palmatex) lebiztosítani, nehogy elvesszen ha esetleg kiakadna a csavaroknál.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-02-21 11:49 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az előbb csinált egy ilyet az autó, hogy lekapcsolta a műszerfal világítást jó 10-15 másodpercre és lenullázta az összes számlálót (napi km, átl.fogy, átl.seb, óra). A fűtést és a rádiót nem kapcsolta le és a tempomatot sem piszkálta. Rezzenéstelenül ment tovább az autó, mindössze ennyi történt, még egy hibalámpa sem villant fel. Mi a szösz lehetett?
Köszi a segítséget előre is!


nem mászkáltál a titkos menüben véletlen? mart van ott reset menüpont, ami pont ezt csinálja.


Épp az autópályán közlekedtem, tehát nem.
Azt sem tudom hogy kell oda belépni.


Szia!

Vagy csatlakozó kontakthiba, vagy valahol kidörzsölődött a kábel és letestel, vagy zárlatot okoz.
Ki kell venni a műszeregységet, és le kell ellenőrizni a kábeleket, csatlakozókat.

Üdv.:Neo


Köszi szépen, utánajárok. Kell-e félnem attól, hogy emiatt megáll az autó?


Nem tudom, eddig nem állt meg,talán ezután sem fog?!

Neo954 Elküldve: 2014-02-21 11:36 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:
YELLOW írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
Az előbb csinált egy ilyet az autó, hogy lekapcsolta a műszerfal világítást jó 10-15 másodpercre és lenullázta az összes számlálót (napi km, átl.fogy, átl.seb, óra). A fűtést és a rádiót nem kapcsolta le és a tempomatot sem piszkálta. Rezzenéstelenül ment tovább az autó, mindössze ennyi történt, még egy hibalámpa sem villant fel. Mi a szösz lehetett?
Köszi a segítséget előre is!


nem mászkáltál a titkos menüben véletlen? mart van ott reset menüpont, ami pont ezt csinálja.


Épp az autópályán közlekedtem, tehát nem.
Azt sem tudom hogy kell oda belépni.


Szia!

Vagy csatlakozó kontakthiba, vagy valahol kidörzsölődött a kábel és letestel, vagy zárlatot okoz.
Ki kell venni a műszeregységet, és le kell ellenőrizni a kábeleket, csatlakozókat.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-02-17 08:36 Futómû és hibái

tibee01 írta: Sziasztok!

E46 320d touringnál (2005) hátul a lengéscsillapító porvédőjénél vmi nem kerek, mert kilátszik a lengéscsillapító krómozott rúdja. Az a kérdésem, hogy ennek a javításához mit kell venni?

http://bmwfans.info/parts-cata...rber_rear/

Az 1-es rész lenne az? Még nem szedtem szét, mert napi használatban van a gép és nem akarom kétszer szerelni!
Az es rész gumi pogácsája az szorosan van a rúdon, és arra lehet felhúzni a harmonikát?

Előre is köszönöm!


Szia!

Igen az 1-es az, van benne egy felütődésgátló gumi és az azon kiképzett horonyba ül bele a védőműanyag.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-02-07 23:28 Társalgó

AteszE46 írta: Sziasztok!

Láttátok már ezt az új motort a Nissan -tól? Lehet nem ide való, de kíváncsi vagyok a véleményekre.

1500cc
3 henger
400LE
40Kg!!!!!!



Röviden: Nagyon kivan hegyezve, biztos nem lesz hosszú életű, ráadásul könnyűfém blokkos, elég egyszer megfőzni a motort aztán a blokk kuka....

Neo954 Elküldve: 2014-02-06 19:00 Short Shifter

attila88 írta: Ha esetleg valakit érdekel a beszerelés:
YouTube videó


Nem rossz holmi, a manus eléggé spórolt a lubrication-nel... maradt neki 2 tubus a 3-ból.

Neo954 Elküldve: 2014-02-06 09:56 Mi lehet a baj?

iSTi93 írta: Szevasztok, Jó napot !
2004/11, 178 000km, e46 320d Automata gondjaim vannak: Hidegen , melegen ugyan úgy mukodik S-ben SOHA és manuálisan két hónapban egyszer használom. Ha Teljes gázzal vagy fél gazzal megyek simán és úgy vált , hogy nem is érezni csak a fordulatszám kijelzon latom, hogy váltott ... A gond akkor kezdodik mikor állok es kicsit leengedem a lábam a fékrol (foleg R fokozatban) akkor beráz és a fordulat egy maximum két masodpercre leugrik olyan 400-500-ra majd egy hatalmas fust felhot nyom ki magaból, Ezek utan megint normálisan jár a motor megfelelo fordulatszamon. Minden nap hasznalom az autót hosszu mint rovid utakon egyaránt. Egy héten egyszer csinalja azt is , hogy pl: 2000es fordulatrol leesik 1000re mikor vált (Manuális váltáskor is), de ha tobb mint fél gazzal megyek akkor ugy elvallt mint egy vadonatúj f30-as ...
Az olajat és a szurot még a gondok elott lecsereltem ,de utanna is cseréltem mégegyszer !!!
Diagnosztika semmit nem jelez...

Koszi elore is


Szia!

Vagy a wandler szarakodik, vagy valamelyik vezérlőszelep lesz a bűnös, nézesd meg egy váltóssal.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-02-06 09:51 Mi lehet a baj?

Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

A napokban vettem észre, hogy búg valami hátul menet közben. 50 km/h már hallani, ország úton 100-nál már egész rendesen. Ha kiteszem üresbe a váltót akkor is ugyan úgy hallani a búgást...
Kerékcsapágy, difi.... ?
Volt már valakinek hasonló?

Üdv.: Pocses



vagy téli gumi... képes megviccelni az embert. főleg ha nagyon fagyos az idő még jobban van hangja a tálinek, vagy ha már elég kopott. persze lehet csapágy is, de előbb, mindenképp a gumira gyanakodnék, pl az enyém eléggé kopott már, és vannak benne ilyen ilyen figyelmeztető gumidarabok, ezek olyan 5mm magasak, amik képesek hangot kiadni. de pl ha kint áll az autó mondjuk -5-ben aztán megyek vele sokkal hangosabb, mintha garázsból álltam volna ki és úgy mennék.


Nekem kint áll csillag garázsos.
Igaz nem mai darabok a téli gumik, de nagyon jó a futófelületük én is gondoltam erre, vagy esetleg de remélem nem qúrtak el semmit mikor állították kormányösszekötőcserekor a futóművem, bár ott voltam végég a vas alatt és a műszert is lestem. A bal hátsó kerekem terpeszt előrefelé egy igen kicsit kifelé. Ugye anno ott kapott egyet...


Száraz hidegben nekem is búg a téligumim.
Nekem is előrefelé állnak a hátsó kerekeim, meg ha a kis ET-s felni van rajta akkor elég komolyan terpeszt is, most a gyári lemezzel nem olyan látványosan.
De szerintem csak a gumit hallottad, esetleg ha van időd emeld meg az autót, és mozgasd meg a kerekeket, ha kicsit sem kottyan akkor nincs baj.

Üdv.:Neo