Neo954 fórum hozzászólásai

Neo954 Elküldve: 2013-06-03 12:10 Motorolaj

sens írta: Sziasztok, nekem is ugyan ez a problémám! 2000km-rel ezelőtt vettem az autót, Mobil 1 0w40 fullszintetikust tettem bele. Azóta kb 1cm-ert nőtt a szint. Mitől lehet ez? Mi tévő legyek? köszi


Szia!
Feltöltésnél nem vártad meg míg az összes olaj lefolyik, és túltöltötted. Nem tesz jót az autónak, ha sok benne az olaj, ha tudsz egy fél litert engedj le belőle az kb 1 cm a nívópálcán, bár nem tudom neked mennyi, mert nekem 6 hengeres blokkom van 6,9liter olajjal.
A lényeg, hogy napi első indítás előtt tedd ezt, mert akkor a rendszerben nincs olaj, csak az olajteknőben.
Remélem tudtam segíteni
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-06-03 08:45 320d Motor

kundof1 írta:
SirToma írta:
kundof1 írta: Melegen van ez.. am szokatlan, ez, még nem az enyém az auto, csak néztem és feltünt ez a picit csattogó hang, lehet ez normális...nekem benzines autom van és azért fura ez. Megkell madj nézzek másikat h az is csinálja-e.
Am ezeknek tipushibájuk, h az olajlámpa kivullan menet közbe, de van benne olaj.. A jeledó szokott tönkremenni?


Olajszint jeladó hiba a sárga lámpa, tapasztalatok alapján csak hella-t érdemes venni, a többi gyorsan bekrepál.Nekem is beadta a kulcsot.

üdv:Toma


És egy ilyen jeladó mennyibe fáj? Am ezt csak olajcserekor lehet cserélni.


Szia!
Itt 23e-ért van.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-06-02 23:33 Társalgó

nickname írta:
jons írta:
nickname írta:
Mindenki másképp gondolkodik


Olvashattad, hogy mind a két fickó költ a kocsijára rendesen. Oda van figyelve az autóra, szervizelik ha kell. Nem ezen az alkatrészen múlik, hogy jók-e a kocsik. 30ezret én is sokallnék két műanyag darabért, amik valószínűleg csak az M3 fékek hűtésére kellenek. Nem ezen múlik, hogy ki hogy bánik a kocsival. Valóban másképp gondolkodunk.



Ha azt oda tervezték, annak funkciója is van, ezt hidd el. Az hogy sokallsz valamit az már a te döntésed, de akkor suzukit kell venni nem BMW-t.



Szia!

Bocs, de nem értek veled egyet. Azt az elemet M3-hoz tervezték nem 320d-hez, a gyári fékei utcai használat közben az életben nem fognak annyira felmelegedni, hogy ilyen hűtést igényeljenek. Ennek tudatában már csak optikai elemként szolgálnak a műanyagok.

Én az M-es lököshöz 7k-ért vettem lippét, egy darab műanyag.... több mint 1 hetet töprengtem rajta, hogy kiadjak-e érte ennyi.
Mivel elég koros, és kilóméter is van már a gépemben több mint 10 év után letettem a cigarettát, mert a kocsira költöm inkább a pénzem.

Ennyit erről.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-06-01 19:21 Mi lehet a baj?

vikti írta:
vikti írta:
bbali81 írta:
vikti írta:
Ropika írta:
vikti írta:
Ropika írta:
vikti írta: Sziasztok!
A gondom a következő : belül az autoban mikor gyorsitok olyan 1500-től 2500 fordulatig súgó hang hallatszik be a fűtés felett a légbeömlőkön olyan mint ha a ventillátor indulna be akkor de viszont semmi levegőt nem nyom a fúvókákon keresztül. De szerintem nem a ventillátor,csak nemtudok rájönni, hogy mi lehet az sosem találkoztam még ilyennel.
Diagnosztikára rátettem semmi olyan hiba nemvolt benne aminek ehhez köze lenne...
Szóval nemtudom milehet ez valaki ha tudna legyenszives segitsen.
Addigis köszönöm


Szia.

Szerintem nézd a tükörbe, hogy nem e füstöl jobban az autó a kelleténél és a teljesítménye nem csökkent e, mert nekem akkor volt ilyen amikor a turbó cső kilyukadt, és gázadásnál süvítő hang jött a szellőzőből.


Igen nekem is olyan süvites jön, de a füstöt nemis figyeltem de majd meglesem.
A javitasa drága??
Köszönöm az infot.



Nekem a turbót az intercooler-el összekötő gumi cső repedt el, ráadásul hétvégén, ezért az akkori szerelő egy audiból való csővel helyettesítette, ez mér 5 éve volt azóta is az van benne. 5000 Ft-ból megúsztam.


Jah, értem. De megnéztem énis és semmi lyuk semmi repedés egyszeren nemtudom már, hogy mit nézzek vagy keressek...


Csàó

Csak ötlet: nem lehet,hogy a leömlőd van elrepedve? Ültess be valakit, hogy túràztassa és ha làtsz némi kormolàst a motortérbe akkor ez a hiba, legalàbb is nàlam màr ez cserés volt

Üdv BBali


Köszi de próbáltuk néztük és sajna ott sincs hiba...


Még mindig senkinek semmi ötlet??? :


Csak egy tipp, de lehet hogy ékszíj feszítő görgő adja a süvítő hangot?
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-06-01 16:03 Vicces :)

A minap találtam, eszméletlen!
M5

Neo954 Elküldve: 2013-05-30 14:36 Mi lehet a baj?

szajmon írta:
YELLOW írta:
Csacsa12 írta:
szajmon írta: Szevasztok!

Lenne egy kis problémám. Tegnap kb 200km-et mentem a kocsival, a szomszéd városban megálltam, majd mikor újra elindultam 2.-3. sebességi fokozatban, olyan 30-35-ös tempónál úgy éreztem, mintha ki akarna esni a kocsi alól a jobb első kerék. A kormány is mozgott, olyan 1 centiket full sima úton egyenesben (mármint úgy, mintha a holtjátékot néznéd apró mozdulatokkal). Megállok, kiszálltam, nézem a kerekeket elől mozgattam is amerre csak tudtam, de semmi az ég világon. Felnicsavarok is meg vannak és meg is vannak húzva. Úgyhogy passz!!! Aztán hazáig kb 15 km nem is mertem 60-nál gyorsabban menni, nehogy legyen valami gebasz, de aztán már nem éreztem semmit. Otthon szerelő kollégával néztük, próbálgattuk és nem jelentkezett a dolog. Szilentek nem 100%-osak, de amíg új gumikat nem veszek rá, addig azokat sem cserélném, de szerintem/szerintünk nem az a probléma. Ma megnézik nekem, csak éppen dolgozok és nem leszek otthon, de ez akkor is rejtély!
Kérdés: valaki találkozott már hasonlóval? vagy esetleg van valami okos tippje, h mi a bűbánat lehet ez!?

szajmon

Szevasz!
Lehet fék hiba is. Ha picit is melegszik a felni/féktárcsatárcsa, érdemes lesz ellenőrinzi a munkahenger dugattyúit. Öreg fékfolyadék esetén esélyesebb dolog, tartalmazhat vizet ami rozsdát hozhat létre és így mozgásban akadályozhatja a dugattyút.


csak épp vedd azt észre, hogy elállt vele az út szélére, és csak utána jött elő. esélyesebb, hogy felszedett valamit...


A fékhibát azt kizárnám, mert kb. egy hónapja szedtük szét teljesen, átkezeltünk rajta mindent, dugattyúkat átnéztük és lefestettem a nyergeket, tárcsák közepét.
A jelenség elindulás után volt és ahogy észrevettem azonnal megálltam, megnéztem, majd miután újra elindultam már nem jelentkezett, csak már nem mertem hajtani a kocsit. Mikor hazaértem és próbáltuk, hátha megint előjön a hiba, akkor sem produkálta még egyszer.
Tehát qrva x-akta a dolog, csak az idegesít, hogy holnap mennék vele Győrbe és nem szeretnék elszállni.
Sár.... az látod nem lehetetlen, de az tudna ilyen tünetet okozni?
Remélem este felé már okosabb leszek....
Addig is köszi az eddigieket, de ha valakinek még van valami tippje az ne tartsa magában!


Mennyi ideig álltál egy helyben? Előtte mennyit mentél?
Akár az is lehetett, hogy megállás után a gumi kihűlve egy kicsit tojás lett, majd miután fordult párat visszanyerte eredeti formáját, de addig rázott.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-05-27 22:04 Mi lehet a baj?



"Nagyon köszönöm az infókat.Tavaly februárba hoztam el a gépet és cseréltem olajat, majd hűtővizet (ioncserélt vízzel). Mivel az összes vizet kinyomtam belőle és mentem azt hiszem bérletért akkor szökött fel a mutató pirosba és leállítottam, majd kinyitottam a kiegyenlítő tartály fedelét lassan és utána minden jó lett.
Viszont hogy hidegbe fel lett e pörgetve emberesen max 1-2 alkalomról tudok, természetesen én csináltam mert az ékszij nyikorgott és utána ha kicsit felpörgetem akkor már tökéletes.
Télen hideg időben mindig járatom egy cigi erejéig és nem viszem fel 2000 felé sőt 1000-1500 között használom mindig.
Szóval a motorba a csövön mit nézzek? ha jön ki gőz az jó/rossz?
Elektrotechnikus vagyok és ehhez nagyon nem értek csak az alap dolgokat...
Légszűrőházba nem megy semmi onnan jön ki egy cső de az az alapjárati motorba megy."

Szia!
Nincs mit!
Na a lényeg hogy a 3. képen lévő cső eléggé annak tűnik, sajna így egyből nem tudom megmondani, mert nekem TDS-em van ahol visszavezették a légszűrőházba az euro akárhányas norma miatt.
A cső vége, belseje olajsáros kell legyen, akkor az lesz az.
De a lényeg hogy melegítsd be rendesen a motort és nézd meg, hogy jön-e belőle gőz, ha igen az baj mert akkor több mint valószínű, hogy elrepedt a hengerfej, vagy a tömítés ment el.

A v8-as hang megvan még? a gyújtást, gyertyákat megnézted?

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-05-27 17:01 Mi lehet a baj?


"Hali!
Nem volt még hengerfejtömítés csere.
Árban mennyit kóstál? Csak a munkadíj kb.? az alkatrészeket megveszem az olyan 11e-12e között van. Esetleg én magamnak a garázsba megtudnám oldani?! ( nyomaték kulcsot ha veszek, a nyomaték meghúzására találtam adatlapot)
Ha repedt a hengerfej akkor az milyen árba lenne a javítása? kb.?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Melegen (kinti hőmérséklet: 30-32 fok) látni ha jól pislogok h gőzölög egy kicsit a kipufogó ha üzem melegben van a motor.
Még annyit hagy kérdezzek már, hogy miért reped meg a hengerfej illetve ég át a tömítés?
Legközelebb mire figyeljek oda.
Valahol olvastam hogy az alapjárat ingadozása is betudható ennek a jelenségnek, ami persze nekem is volt ( míg a lambda szondát ki nem kötöttem) de most már csak hideg motornál csinálja olykor olykor."

Szia!
Az árakkal nem vagyok tisztában, ha nem tanultál soha, és nem csináltál még ilyen műveletet, akkor ne a saját kocsidon gyakorolj! Ha elteszed a vezérlést akkor törik a szelep, himba, dugattyú.. stb.
De nem olyan vészes meló szal nem százezres tétel.
Amit mondtam, hogy nézz meg az nem a kipufogó hanem a motoron (lehet a szelepfedélen) van egy cső általában gumi ujjnyi vastag kb , ami vagy a légszűrőházba vagy a szabadba végződik ezen hivatott az elpárolgó olaj (olajgőz, kartergáz) távozni, ahogy neked az olajban víz van itt annak üzemmeleg motornál kb 80-90fok (mutató középállásban) kell kipárologni. Egyerűbben tudod ellenőrizni, ha este, de inkább kora reggel beindítod a motort melegíted és ha kinyitod a motorteret valahol gőz csap ki akkor ez azért lesz.

A hengerfej repedését két fő dolog okozhatja, az egyik hogy hidegen megvan küldve az autó, ilyenkor túl gyorsan melegszik a fém és elrepedhet, a másik ha forró a motor (vízhő mutató pirosban) és leállítják ekkor a hűtővíz felforr a motorban mivel nem megy a vízpumpa és leáll a cirkuláció a hengerfej furataiban, ilyenkor először jön a tömítés kinyomása, ha az nem sikerül akkor reped a fém.

Fontos! Hűtővíz mutató! Mindig legalább az első csík-ig a kék mező után járasd a motort alapjáraton, de ha elindulsz vele 2000 felett semmiképp ne pörgesd , ha pedig meghajtod akkor miután megérkeztél hagyd egy kicsit járni a motort legalább míg visszamegy középre a mutató!

Remélem tudtam segíteni!

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-05-27 07:33 BMW kulcsok

Olivier1982 írta: Bocs ha volt mar, csak gyors segitseg kene. Bmw 325i Coupe E92 2006-os, a kulcs nyitja az ajtot de csukni nem csukja a gombal, a kozponti zarnak nincs baja mert automatikusan bezar menet kozben, meg belulrol a gombot lenyomva is mukodik. Angol oldalon irtak nezzem meg a biztiket, de azok is rendben vannak, volt aki azt mondta uj kulcsot kell rendelni a BMW-tol.... Mind 2 kulcsot probaltam de ugyanaz a helyzet. Nem tud valaki valami megoldast, ki szeretnek probalni mindent mielott uj kulcsot rendelek mert az azert nem 2Ft..

Koszi



Szia!
Itt van egy videó E92 kulcs programozásról, hátha segít.
3 series E92 key programming
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-05-26 16:43 Mi lehet a baj?

mrdani írta: Üdv Mindenkinek!
Olyan problémám van hogy ilyen nyirkos párás esős időbe indokolatlanul leáll a motor esik a fordulat hiába tövig van nyomva a gázpedál...
Lépeket raktam fel az olaj beöntő sapkájáról belsejéről.
van video is a jutubon amit ide nem tudtam feltölteni de a linket megadom.:
YouTube videó
az elején a csörgés az az ajtóba a hangszóró nem az a lényeg hanem h V8-as hangot produkál a motor, illetve nagyon alacsony fordulaton pörög s leáll...
A videó másik felében ha jól füleltek hallhattok egy koppanó hangot ami a légtömegmérőtöl jön. Lambda szonda nincs bekötve.( a csatlakozó alul nincs elszigetelve)
A gyertya oldalon olaj jelent meg vagy ami eddig sose volt ott...
Száraz időbe minden tökéletes csak ilyen párás időbe van valami.
A hűtővizem abszolut nem fogy úgy hogy gőzöm sincs mi a gáz.


Szia!
Én a helyedben kivenném a gyertyákat, és ellenőrizném a gyújtást illetve a vezetékeit is( ha valamelyik gyertya nedves akkor az nem gyújt rendesen)!
A beöntőnyílásos képed pedig arról árulkodik, hogy valahol víz jut a motorba, de az olajrendszerbe biztosan. Én valószínűnek tartom, hogy a hengerfej repedt el valahol, bár nem tudom cseréltél-e már tömítést. Még azt nézd meg, hogy meleg motornál mekkora a kartergőz, bár nem tudom ezeken a motorokon hogy van megoldva, de ha melegen sok vízpára jön ki ott( aminek egyáltalán nem szabadna) akkor tuti, hogy hengerfej.
Az olaj a motor oldalán csak egyszerű tömítéshiba, szerintem ehhez a működéshez nincs köze.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-05-25 20:01 Polír

jons írta: Jött egy nagyon kedves barátom egy e39-cel, hogy kicsit kéne kezdeni valamit a fényezéssel, meg a jobb fényszóróval, mert nem lát már vele. De a felnik se nagyon látszanak ki a fékpor alól. Előkaptam az új szereimet és tárcsáimat, aztán ez jött ki belőle. A képek telefonosak, de a lényeg látszódik.


Szép munka, ma én is simogattam az enyémet!

Neo954 Elküldve: 2013-05-24 19:55 Társalgó

dbtibi írta:
bbali81 írta:
dbtibi írta:
bbali81 írta:
b_imi írta:
zoliika írta:
Szép!
Hol csináltattad?


Pepita CarPit


Balázs szépen dolgozik csak ajánlani tudom, az enyémet is Ő csinálta


Milyen árat képvisel egy ilyen munka ? Debrecenben nem tudom mennyiért dolgoznak, csak viszonyításképpen kérdezem, még most fogok menni érdeklődni


15e körül + kormány ki be szerelés + váltógomb bőrözés ha kell
de kérdezd meg pontosan mert hátha az infláció odaba..ott és már 200e HUF a bőrözés


A kormány ki beszerelést magam is meg tudom oldani otthon, az enyémben "csak" légzsák van ?! Vagy ha kiveszem akkor be is kell állítgatni valamit, esetleg tudok olyat művelni, amivel elcseszhetem a légzsákot vagy annak működését ?!


Szia!
Mielőtt lekötöd a légzsákot előtte célszerű lekötni az akksit is, nehogy megjegyezze, hogy rossz a légzsákod, és azt csak szervízben tudják kiütni, vagy jómagad kalapáccsal....

Neo954 Elküldve: 2013-05-07 16:36 Motorolaj

YELLOW írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Félve kérdem.
Van valakinek tapasztalata GM 10W40 ACEA A3/B3/B4, API SL/CF olajjal?

Előre is köszönöm!

Üdv.:Neo


más tapasztalatai alapján SZAR! kerüld messzire.


Köszi!

Sajna mástól is csak ilyen jellegű információt halottam, úgyhogy hamarabb lesz olajcsere mint terveztem.

Üdv.:Neo


én a helyedben egy motormosást (belső) mindenképp csináltatnék.


Mindenképp, már beszereztem erre a célra egy flakon Valvoline Engine Flush-t is.

Neo954 Elküldve: 2013-05-07 16:20 Bontó

Sziasztok!

Keresek E36-hoz motorháztető teleszkópokat lehet használt, de erős.

Előre is köszönöm!

Üdv.:Neo


Találtam Köszönöm!

Neo954 Elküldve: 2013-05-07 15:44 Motorolaj

YELLOW írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Félve kérdem.
Van valakinek tapasztalata GM 10W40 ACEA A3/B3/B4, API SL/CF olajjal?

Előre is köszönöm!

Üdv.:Neo


más tapasztalatai alapján SZAR! kerüld messzire.


Köszi!

Sajna mástól is csak ilyen jellegű információt halottam, úgyhogy hamarabb lesz olajcsere mint terveztem.

Üdv.:Neo