Neo954 fórum hozzászólásai

Neo954 Elküldve: 2013-05-07 15:25 Motorolaj

Sziasztok!

Félve kérdem.
Van valakinek tapasztalata GM 10W40 ACEA A3/B3/B4, API SL/CF olajjal?

Előre is köszönöm!

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-05-07 13:13 Társalgó

YELLOW írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:


Szia!

Na ez a kép pont kapóra jött a "kérdésemet" illetően.

1,5 hónapja van meg a Bömbim, eddig kb 3000km-t mentem vele, de valamiért mindenki meg akar előzni az úton. Nem közlekedek lassan, de indokolatlanúl nem is megyek 160-al....
Egyszerűen még a kis nyuggerek a Suzuki Alto-val is bepróbálkoznak.
Igaz felirat nincs az autó hátulján, de nemhiszem, hogy mindenki értené is mit jelentenek a számok és a betűk, aki mögöttem halad.
Ti nem tapasztaltátok még ezt?

Üdv.:Neo


dehogynem! én általában szabályt betartva megyek sebesség ügyileg. minap egy szaros ignáccal, egy vénaszony úgy jött a seggembe, aztán megelőzött, persze kb 200m múlva megállt. aztán én mentem, majd megint utolért, ugyanez a szitu. azt vártam a hídon mikor csapódik neki valaminek, mert látni nem lehetett szemből jön-e valaki.
én főleg szufoklisokon veszem észre, vagy valami japán járgánynál, meg tuningbetyároknál.
én jót szoktam rajtuk nevetni. igaz nem egy erőgépem van, felirat nincs rajta.
az említett útszakaszon ugyanakkor haver faterja is úgy vágódott ki a seggemből, mondjuk érdekes egy előzési stílusa van, na de mindegy. mentünk egy boltba, láttam ott parkol. mondom én is csak ideértem. elkezdi abban a csigatempóban amiben jöttem ő elalszik. mondom a megengedettel jöttem. ha így száguldozik akkor is el fog aludni csak lehet örökre. persze a pénztárhoz hamarabb értünk

a képhez ami inkább jobban kapcsolódik, hogy egyszerűen ha megállok a zebrán, nem mernek átmenni. most oké, hogy kopasz is vagyok elég sűrűn, meg fekete BMW, nah de megint az előítélet. aztán meglepődnek milyen egy normális BMW-s ez. ilyenkor flesselek be olyat, hogy mamóka köszönget milyen udvaroas kisfiú vagyok BMW-vel, és ahogy megy át az úton integet boldogan, a másik irányból elcsapja egy roma X5-sel




Sebesség ügyileg én kicsit ódivatú vagyok Lakott terület 50, kinnt meg ami éppen jó nekem, a nyújtott nagy sebességű kanyarok, meg a keményebb S-ek a kedvenceim, értek is meglepetések a sperrdifi miatt, mikor odaléptem neki.
De lakott területre érek akkor mint a PIT limiter 50-re beállok, még a tempomatot is rá szoktam nyomni
Aztán kifelé már 4-5 autó a seggemben, ilyenkor jön nekik a meglepetés, mikor koppan a gázpedál aztán csak a következő faluban találkozunk újra...

Azért a TDS sem egy izomautó, de szedi a lábát rendesen, a sport kapcsolót még nem kellett használnom az automataváltón, Eco-ban is 4500-nál vált el, bőven jó.

A zebrákra rátérve én mostanában mindig megállok, és ahogy írtad sokan meglepődnek, hogy jé a bunkó BMW-s átenged minket..

Ui.:Nem semmi flesseid vannak...

Neo954 Elküldve: 2013-05-07 12:30 Társalgó

YELLOW írta:


Szia!

Na ez a kép pont kapóra jött a "kérdésemet" illetően.

1,5 hónapja van meg a Bömbim, eddig kb 3000km-t mentem vele, de valamiért mindenki meg akar előzni az úton. Nem közlekedek lassan, de indokolatlanúl nem is megyek 160-al....
Egyszerűen még a kis nyuggerek a Suzuki Alto-val is bepróbálkoznak.
Igaz felirat nincs az autó hátulján, de nemhiszem, hogy mindenki értené is mit jelentenek a számok és a betűk, aki mögöttem halad.
Ti nem tapasztaltátok még ezt?

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-05-05 12:18 Motorolaj

jons írta:
jlaci74 írta:
Hogy témánál maradjunk, egy benzines rendellenesen magas olajfogyasztásának feltárását nem úgy kezdik, hogy motor ki és szét...
Létezik kompresszió mérés, nyomásveszteség mérés, szelepszár szimering csere, olajszeparátor csere, stb ... Persze ezt egy laikusnak nem kell tudni, de ne is riasszuk már el őket irreális javítási költségekkel.


Bár nekem már nem fogy az olajam a Xado óta, de:
a TIS szerint a szelepszárszimering csere azzal kezdődik, hogy hengerfej le. Biztosan szükséges ez?


Szia!
Ha nem veszed le a hengerfejet akkor nem tudod visszatenni a szelepet a helyére, mert mikor szétszeded beesik az égéstérbe, feltéve ha nem forgatod a motort minden egyes szelepnél a felső holtpontra, de még akkor sem biztos hogy vissza tudod rakni a szelepet.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-04-08 11:01 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta: E36 kulcs betanítása

mondjuk E46-nál legalábbis nekem ha nyitva van a vezető oldali ajtó, akkor nem zár le. Azért írtam fentre, hogy ha másnak kell könnyebb legyen rékeresni.

Neo954 írta:

Leírom a tortúrát, hogy sikerült.

1.lépés összes ajtó kinyit!
2. lépés 5x gyorsan az kulcsot 1-es gyújtáshelyzetbe.
3. lépés folyamatosan nyomni a nyitást közben 3x a zárást aztán megvárni míg a kulcs kivillogja magát.
4. lépés ajtók becsuk
5. lépés a kulcsgombbal bezár kinyit.
Működik.

Üdv.:Neo




Magától nekem sem zárt le, ezért el is kenődtem, hogy ez sem vált be, aztán becsuktam az ajtókat és mondom azért rányomok hátha...és bezárta.

Neo954 Elküldve: 2013-04-08 10:35 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Szeretnék tőletek tanácsot kérni, a központi zárammal kapcsolatban.
Sajnos nem működik gombnyomásra az ajtó nyitás-zárás. Kulccsal megy szépen, mindent lezár, de gombnyomásra nem történik semmi.
Cseréltem elemet a kulcsban, utána tanítottam a kulcsot, de amikor zárni nyitni kellene neki nem csinál semmit, csak a kulcs villog (kb 5-6 villanást). CF01-es kulcsom van.

Mi lehet a probléma?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv.:Neo



már múltkorában, kerestem többféle E36 tanítási megoldást, de akkor sme jött össze egyiksem, egy itteni user-nek. pedig videó is volt róla.


Szia!
Köszi a választ!

Szerintem a tanítás menne, mert a kulcs dolgozik, csak valamiért az autó nem akar engedelmeskedni. Meglehet kontakthiba, bár én attól félek, hogy a kocsimban volt valaha riasztó és tuti valamit összegányoltak, mert találtam az autóban nem odaillő, ismeretlen kábeleket,amiknek már nem volt funkciójuk.

Megtudod mondani, hogy merre keressem az ajtónyitó elektronikát, mert az ETK ebben nem a barátom.

Üdv.:Neo



sajnos E36-ban nem vagyok annyira kompetens, imerőseimnek ilyen gondja még nem volt, így nem is foglalkoztam vele annyira.


Szia!
Megoldódott a probléma!

Leírom a tortúrát, hogy sikerült.

1.lépés összes ajtó kinyit!
2. lépés 5x gyorsan az kulcsot 1-es gyújtáshelyzetbe.
3. lépés folyamatosan nyomni a nyitást közben 3x a zárást aztán megvárni míg a kulcs kivillogja magát.
4. lépés ajtók becsuk
5. lépés a kulcsgombbal bezár kinyit.
Működik.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-04-07 18:21 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Szeretnék tőletek tanácsot kérni, a központi zárammal kapcsolatban.
Sajnos nem működik gombnyomásra az ajtó nyitás-zárás. Kulccsal megy szépen, mindent lezár, de gombnyomásra nem történik semmi.
Cseréltem elemet a kulcsban, utána tanítottam a kulcsot, de amikor zárni nyitni kellene neki nem csinál semmit, csak a kulcs villog (kb 5-6 villanást). CF01-es kulcsom van.

Mi lehet a probléma?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv.:Neo



már múltkorában, kerestem többféle E36 tanítási megoldást, de akkor sme jött össze egyiksem, egy itteni user-nek. pedig videó is volt róla.


Szia!
Köszi a választ!

Szerintem a tanítás menne, mert a kulcs dolgozik, csak valamiért az autó nem akar engedelmeskedni. Meglehet kontakthiba, bár én attól félek, hogy a kocsimban volt valaha riasztó és tuti valamit összegányoltak, mert találtam az autóban nem odaillő, ismeretlen kábeleket,amiknek már nem volt funkciójuk.

Megtudod mondani, hogy merre keressem az ajtónyitó elektronikát, mert az ETK ebben nem a barátom.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2013-04-07 12:16 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok!

Szeretnék tőletek tanácsot kérni, a központi zárammal kapcsolatban.
Sajnos nem működik gombnyomásra az ajtó nyitás-zárás. Kulccsal megy szépen, mindent lezár, de gombnyomásra nem történik semmi.
Cseréltem elemet a kulcsban, utána tanítottam a kulcsot, de amikor zárni nyitni kellene neki nem csinál semmit, csak a kulcs villog (kb 5-6 villanást). CF01-es kulcsom van.

Mi lehet a probléma?

Előre is köszönöm a válaszokat!

Üdv.:Neo