Neo954 fórum hozzászólásai

Neo954 Elküldve: 2014-02-02 22:44 Futómû és hibái

anubisz írta:
attila88 írta:
nickname írta:
attila88 írta: Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne hogy sikeresen megpadkáztam a jobb első lemezfelnimet egy megcsúszás alkalmával és elég szépen meggyűrődött emiatt 100km/h-nál kicsit ráz a kormány de latta fölötte nem. Mi a véleményetek azonnali csere vagy még ki lehet vele húzni a nyári kerekek felszereléséig? Nem teszi tönkre a futóművet vagy a gumit esetleg?


Komolyan nem hiszem el hogy ilyen kérdést tesztek fel.

IGEN el kell vinni gumishoz aki rendbe teszi, vagy megvárod a tavaszt hátha szétrázza addig a futóművet.



csak nem szívesen ad ki az ember 30ezret egy lemezfelnire de hát nem lesz más választásom


Egy normális felni javító simán helyre melegíti, aztán hátra kel rakni, ha nem lesz 100% legalább kormányon nem érezni. Ha nagyot kapott inkább vegyél egy használtat, van egy rakat a neten, nem kell már költeni erre,aztán lehet mégse lesz jó, és csak kidobott pénz.


Sziasztok!

A normál acél lemezfelnit simán helyre lehet kalapálni, semmi baja nem lesz.
Nekem lemezfelnim mind a 4 padkázva volt mikor vettem az autót, fogtam, felszerelt állapotban simán helyrekalapáltam a peremeit, pedig nem voltak gyengék a padkázások rajta.

Szóval nyugodtan kikalapálhatod, de ne egyből kalapáld a felnit, hanem fogj valami gömbölyített végű vasat tedd a sérülésre, és a vasat üsd ne a felnit, így elég kevés nyom marad a felnin, lehet a festék is megússza.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-02-02 17:12 lámpa

Lajko írta:
MattM325 írta:
Lajko írta: Hali. egy kis segítésget kérnék. állítani akartam a fényszóró magasságon mert a földet világították a lámpáim. bal tökéletesen állítható. jobb oldalit elkezdtem nagyon nehezen mozgatta majd kattant egyet és azóta felfele nem megy csak lefele mi lehet a gond és hogyan hárítsam el? amivel állítja a magasságot az henger alakú ami belemegy a lámpatesben könnyen mozog ki-be esetleg lehet ez gond?


Valószínű, hogy eltört a lámpaállító kis műanyag pöcök, az belül van, szét kell szedni a lámpát.


Köszönöm, ránézek a napokban. szemöldököt mivel tegyem majd vissza, mert ahogy olvasotam a szétszedését úgy írták,hogy nem jön ki együtt a lámpa és az index.


Szia!

Az indexet egy köröm fogja belül a lámpa mellett , óvatosan ki kell akasztani, és előre kijön az indexbúra.
Aztán a lámpának 4 csavarja van (2 a tetején látni is, 1 az index alatt kb és egy belül) , azokat kicsavarva előre felfele kijön a lámpa is. A belső (vesék felőli)alsó csavarokkal vigyázz, mert hajlamosak bepottyanni a hűtő alá a műanyagra, aztán lehet kibányászni. Hosszú dugókulccsal meg egy kis gépzsírral megoldható.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-31 18:07 Autóvásárlás

csbalu írta:
ui.: Diesel 20d BMW fogyasztásmérője szinte SOHA nem mutat valós értéket, kb 1 litert adj hozzá és akkor nem jársz messze a valóságtól.


25TDS dettó!

Neo954 Elküldve: 2014-01-29 23:03 Termosztát

ute107 írta: A nagy termosztát vitába beleszólok.

Milyen 20d az amibe nincs EGR termosztát? Puszta kiváncsiságból.

Az enyém kilyukadt...vagyis a hőcserélő és nézegetem az EGR-hűtő/fűtőket és találtam egy olyat ami csak egy cső.

Itt a LINK



E46 320 CD M47N 2006

Itt a cső

2000 320D Touring M47N motoros

Beleteheted a tiédbe is, csak a vizet kell elvezetni valahogy.
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-29 12:21 Termosztát

ember84 írta:
b_imi írta:
ember84 írta: Üdv!
Hát nagyon mondjátok,hogy a hűtővíz nem elég,ha 80 fok körül mozog,kicseréltem mindkét termót,és ugyanaz!!Nem lessz ez 88-89.Sztem azért,mert automata,és nincs zsalua hűtő előtt!Ennyit gondolok!Ezért most van 2 eladó termóm,mégpedig gyári!!!


Mivel a most kapható EGR termosztát 70°C-nál nyit, így nem lesz 88°C a víz normál használatnál, csak esetleg nagy terhelésen.
A középérték 79°C
Ha gyári az EGR termosztát, nézd már meg, milyen szám van beütve a termoelembe.


100 százalék ez a baj,hogy az egr termo!!Behr bmw emblémával,gondolom 70 fokos lehet.Érdemes azzal foglalkozni,hogy beszerezzek valahonnan 90 fokosat??Vagy jó ez így??


Minek?
Egy motornak nem 88-89 fok az üzemi hőfoka! Sokkal nagyobb határok között van, simán lehet 20-25fokos tartomány (terheléstől függően). Ha a MUTATÓ középen áll már terhelhető a motor és nem kell itt fokokat lesegetni, meg azon parázni, hogy szétmegy a motor. Nyáron majd mindenki azért fog termosztátot cserélni, mert 94 fokos lesz a hűtővíz vagy mi?

Neo954 Elküldve: 2014-01-29 09:44 Autóvásárlás

csbalu írta: Valaki bőrös okos mondja már meg nekem hogy reális-e egy ilyen bőrülés 155.000km-es futással. Én úgy képzelem hogy nem.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ar-7601707

Nyilván tekergetnek, megértem, de...

eléggé jó árban kezdenek lenni ezek a 2009-es 20d-k 3-4 között szépet kapni. Akkorát már nem zuhan az áruk pár év alatt mint eddig zuhant.
Gondolkozom 1-en, céges kocsinak, jó sok költséget el lehet számolni rá.


Nincs ez rossz állapotban, alig van megnyúlva, kopás sem látszik rajta komolyabb, bár élőben jobb lenne megnézni.
De így képek alapján korrektnek tűnik, igaz attól még lehet tekerve, mert 50-100-ezret nem nagyon fogsz észrevenni a beltéren, pláne ha vigyáztak rá.

Neo954 Elküldve: 2014-01-29 09:21 Autóvásárlás

Szabi46 írta: Soha nem értettem, az ilyen hirdetések lényegét!
Talán saját magának akar áll konkurenciát az illető?
Mert az eredeti képet innen vette.


Lusta fényképezni....

Neo954 Elküldve: 2014-01-27 23:10 Megvegyem? Vegyek ilyet?

TheMan írta: Sziasztok,

A jelenlegi E46 mellé szeretnék a feleségemnek egy 120d-t (2006-os, itt németbe venném)

Meg szeretnélek titeket kérdezni, hogy milyen típushibái vannak?

A tanknál hallottam valami csőről, meg az intercoolert.
(nem tudom ezek mennyire gyakoriak, és menyire drága és macerás alkatrészek)

Minden véleményt örömmel fogadok.

-Man-


Szegény asszony! Megfosztod a 6 henger élményétől.....

Végy neki egy e36 compact-ot az legalább formás, és van belőle 320i-is, és akkor 50-50.

Neo954 Elküldve: 2014-01-27 22:30 Mi lehet a baj?

Zsolt1975 írta:
Zsolt1975 írta:
Neo954 írta:
Zsolt1975 írta: Üdv mindenkinek!

Teljesen új vagyok az oldalon,és a segitségeteket kérem.
Nemrég vettem egy E65 750i bömöst.V8 4,7liter.
Egy ideje füstöl.Viz olaj nem fogy.Erő rendben.
Érdekes meghatározhatatlan szaga van a kipufogógáznak.
Nincs égett olajszaga,nem is viz hanem számomra teljesen ismeretlen.
Hibakód is van P0014 Antriebstrang "B" camshaft Position-Timing over-Advanced or System Performance(Bank1)
Motor szépen jár,erő mint régen.
Köszönöm előre is a segitséget.


Huha ez valami VANOS hiba, de eléggé ritka a motorod ezért nem biztos, hogy itt találsz rá megoldást..

"vezérműtengely pozíció-időzités"

Gondolom nincs chippelve?

Nincs tuningolva,és azért gyanús hogy esetleg szenzor hiba
mert a motor hibátlanul jár,és húz.Ja,és 265000km van a motorban.
Kezdek elkeseredni....



Üdv.:Neo




P0014 Vezérműtengely-állító, kipufogó oldal/jobb/hátsó, hengersor 1 - vezérlés túl előre állítva/működési hiba
Ezt találtam még a neten.

Üdv!


Talán csak a légtömegmérő, vagy valami szenzor ment el, és mivel az rossz adatot közöl a motorvezérlőnek ezért füstöl.

Próbáld ki lehúzott légtömegmérő csatlakozóval.
Egyenlőre ennyi ötletem van.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-27 22:19 Mi lehet a baj?

Zsolt1975 írta: Üdv mindenkinek!

Teljesen új vagyok az oldalon,és a segitségeteket kérem.
Nemrég vettem egy E65 750i bömöst.V8 4,7liter.
Egy ideje füstöl.Viz olaj nem fogy.Erő rendben.
Érdekes meghatározhatatlan szaga van a kipufogógáznak.
Nincs égett olajszaga,nem is viz hanem számomra teljesen ismeretlen.
Hibakód is van P0014 Antriebstrang "B" camshaft Position-Timing over-Advanced or System Performance(Bank1)
Motor szépen jár,erő mint régen.
Köszönöm előre is a segitséget.


Huha ez valami VANOS hiba, de eléggé ritka a motorod ezért nem biztos, hogy itt találsz rá megoldást..

"vezérműtengely pozíció-időzités"

Gondolom nincs chippelve?

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-27 20:36 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

anubisz írta:
Zolee írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Tud erről a görgőről valaki valamit? a klima kompresszornál feszít, de csak egyben lehetne megvenni a feszítővel 17-25 ezer pézzér, pedig simán cserélhető csak a görgő.
Itt is azt taglalják.
http://forum.bmw5.co.uk/topic/...er-pulley/
a 2 es. Mondjuk levettem, ahogy írták leszedtem a műanyag zárógyűrűt, szuperül kijön, kimostam benzinnel, faszán bezsíroztam, és visszaraktam, tökéletes, de hát a kopás előbb utóbb majd úgy is megzabálja, most egy darabig kibírja, mintha új lenne.
Azért vennék egyet tartalékba. 70x26 os a mérete, de nem olyan mint a középső sima feszítő görgő, ennek teljesen natúr a belseje.


Ilyen okosság van ráírva. BRS 003-814-149/372


Ilyenre gondoltál?
http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/...9_s52_2004|01_s13___17812/Sz%C3%ADjhajt%C3%A1s_s70___Ford%C3%ADt%C3%B3-|vezet%C5%91g%C3%B6rg%C5%91_s60____s80___.Mind._s74_?gyakori=&cikkkod=SKF+VKM38004+*BR
http://delman.hu/autoalkatresz...35594.html



Nem.Mindjárt bemásolom a képet, ez máshova való.


Ez pl. 320d: http://alkatreszek.hu/termek_o...+531078110|P


nem jó, valami adatlapot ad be Keresett termék megszűnt,azt írja



Nem tudom beszúrni a linket. Erre gondoltam én is. A google képekkel kerestem rá az "e46 feszítő görgő" szövegre. Sok találat van ezeken az oldalakon. főleg a zsu.hu-n.
Próbáltam mindent, de nem megy a link beszúrás.


mindjárt keresgélek azon az oldalon amit írtál.

Sziasztok Urak!
Anubisz lehet jobban jársz, ha rendelsz 1 ilyet


ezt megtehettem volna idáig is, de már csak azért se. Elmennek a picsába, egy görgő miatt majd komplett cserélem, inkább zsírzom amíg le nem pottyan.


Majd ne csodálkozz, ha átlövi a hűtőt!
Azt azért kell egyben cserélni, mert az a nyamvadt feszítő sincs hosszabb élettartamra tervezve mint a csapágy...

Neo954 Elküldve: 2014-01-27 19:33 Mi lehet a baj?

Pocses írta:
ArkyCsaba írta:
Pocses írta:
ArkyCsaba írta: Sziasztok.Nem biztos,hogy jó helyre írok,de nem találtam külön erre a problémára témát.Volt-e már valakinek olyan problémája vagy tudja mi lehet a megoldás a következőre: nagyobb(erőteljesebb) fékezés után a gázpedálom beragad alapállásba és csak eléggé erős nyomással lehet működésre bírni.Ez még nem is annyira gáz,de sűrűn csinálja akkor is,ha nyugdíjas tempóban közlekedek és csak szimplán visszaengedem a váltás miatt.Ilyenkor ez elég kellemetlen,mert ha nem csúsztatom jól a kuplungot akkor megugrik az autó és attól félek egyszer "beleugratok" így valakibe.Valakinek valami ötlet?Köszönöm


Szerintem Neked is bowdenes a gáz. Első körben olajozd meg attól is akadhat szorulhat.


apropó,mi a módja?Hol kell kivülről,belülről?


Én WD40-el fújtam be felülről a spray vékony csövével. Csak finoman, ne olajozz össze mindent.


Ilyesmit keress!
gázpedál

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-27 19:22 izzítógyertya

bata0305 írta:
hancurozo írta:
bata0305 írta:
hancurozo írta:
bata0305 írta: Sziasztok

Olyan kérdésem lenne, hogy az autószerelő beletörte az egyik hengerbe az ízzítógyertyát(320d 150le) és most csak valami fémragasztóval akarja megragasztani azt ami beletört. Azt mondta h semmi baja nem lesz csak nem izzít, de cserélni kell!
olyan kérdésem lenne hogy ha megragassza kibírja -e azt a 150 km t amíg elviszem a szerelőmhőz, vagy csinálták -e meg így valakinek ideiglenesen?
illetve ilyenkor hengerfejtömítés, szívósortömítés, hengerfejcsavar, hengerfej felújításon kivül cseréltessek- e valamit?

a válaszokat előre is köszönöm


Én el sem indítanám. Kilőheti (ez a jobbik eset), vagy beszívhatja. (akkor teljes felújítás)


Ne haragudj de ezt nem értem
a menetes része benne van a hengerfejbe, úgy is beszívhatja?



Igen. Mert az alsó része (ami felizzik) kieshet.
http://www.agraragazat.hu/site...pitese.jpg



na így már értem

ha hazahúzzuk úgy jó vagy tréler kell?



Húzni lehet, csak ne indítsátok! Ha teszik bele az új izzítógyertyákat, rézpasztával (azt hiszem) meg kell kenni a menetet!

Neo954 Elküldve: 2014-01-27 14:30 váltó

iSTi93 írta: Szevasztok, Jó napot !
2004/11, 178 000km, e46 320d Automata gondjaim vannak: Hidegen , melegen ugyan úgy mukodik S-ben SOHA és manuálisan két hónapban egyszer használom. Ha Teljes gázzal vagy fél gazzal megyek simán és úgy vált , hogy nem is érezni csak a fordulatszám kijelzon latom, hogy váltott ... A gond akkor kezdodik mikor állok es kicsit leengedem a lábam a fékrol (foleg R fokozatban) akkor beráz és a fordulat egy maximum két masodpercre leugrik olyan 400-500-ra majd egy hatalmas fust felhot nyom ki magaból, Ezek utan megint normálisan jár a motor megfelelo fordulatszamon. Minden nap hasznalom az autót hosszu mint rovid utakon egyaránt. Egy héten egyszer csinalja azt is , hogy pl: 2000es fordulatrol leesik 1000re mikor vált (Manuális váltáskor is), de ha tobb mint fél gazzal megyek akkor ugy elvallt mint egy vadonatúj f30-as ...
Az olajat és a szurot még a gondok elott lecsereltem ,de utanna is cseréltem mégegyszer !!!
Valami más megoldás esetleg egy uj válto beszerelése elott ???
Koszi elore is


Én vezérlőszelepre gyanakodnék a helyedben, de meg kell nézetni váltóssal.
Amit leírtál, abból arra következtetek, hogy nem nagy a baj, és időszakos, úgyhogy valami elektronika, vagy vezérlés lehet.
Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-26 19:43 Heeelp...!

Lajko írta:
Neo954 írta:
Lajko írta:
Neo954 írta:
Lajko írta: üdv. Azt szeretném kérdeni,hogy e36 318tds 97 évjáratú autóm tud olyat,hogy kiírja a km/h óra alatti kijelzőn a fogyasztást és egyéb adatokat? vagy csak a nagy bc tudná ha lenne benne?


Szerintem nem. Ha benyomod a kilométer nullázót, és ráteszed 1-es helyzetbe a gyújtást akkor előjön a menü, tudsz benne olajcsere óta eltelt kilométert, illetve motorüzemórát nézni, feltéve ha ki lett ütve olajcserekor.
Ha hagyod e LESE 01-es helyzetben a végén megcsinálja az óracsoport tesztet.

De miért akarod kiíratni vele, mikor ottvan mellette a mutató az mutatja a pillanatnyi fogyasztást.

Üdv.:Neo

Ui.: Bajuszlécet cseréltetek, vagy tetszik a "kisvese" mert a képeden a 96 előtt használt bajuszléc van.


köszönöm a választ. csak kiváncsi lettem volna,hogy kb mennyire egyezik a két műszer kimutatása,de akkor marad az analog így került hozzám most az autó, nem tudom ,hogy lett e cserélve


VIN decoder

Ha ide beírod a VIN kódját az autódnak, akkor kiadja az extralistát ahogy a gyárból kijött.

A VIN kód az alváz szám utolsó 7 számjegye 2betű 5 szám.

Üdv.:Neo


köszönöm szépen a segítségedet


Szívesen!