Neo954 fórum hozzászólásai

Neo954 Elküldve: 2014-01-16 21:58 Társalgó

Sziasztok!

Köszi a jókívánságokat!

Ilyen felnit kapott.


Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-16 15:10 Társalgó

Sziasztok!

Ma van az autóm születésnapja!
Kapott is ma 4 alufelnit télire!

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-15 10:03 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

nickname írta:
Puli írta:
nickname írta:
Puli írta:
negativ0001 írta: Diseles haveraim nagyon dicsertek ezt....en meg ezt a revitalizalot nem probaltam, ugyhogy no komment, annyit tudok, h nehezen oldodik.
http://www.xado.co.hu/webshop#!/~/product/category=2302529&id=9944788
http://www.xado.co.hu/webshop#!/~/product/category=2302529&id=9944798


Éppen erről a cuccról érdeklődtem volna én is!
Xado Fémkondícionáló Maximum 1 stage

Van-e valakinek tapasztalata?



Személyes vélemény.

Nem hiszek benne. Az hogy ki mit mond és mi mond az csak egy dolog, de egyértelmű bizonyíték nincs és nem is lesz a hasznosságára.

Használ inkább PRÉMIUM üzemanyagot lehetőleg OMW MAXX MOTION annak legalább kézzelfogható eredményei vannak.



Érdekes, mert nálam pedig az üzemanyag a kamu! Rengeteg tesztet olvastam és én is próbáltam, de annak nincs eredménye!



Igen és mit próbáltál ? leírnád ? mert érdekelne.


Sziasztok!

Ezekről a "mézekről" megegyezik a véleményem Nickname-el, nemrég olvastam az egyik TDS-es fórumon, hogy a srác valami adalékot öntött a motorolajhoz, aztán turbótengely törés lett a vége... hát én inkább kihagynám.

Üzemanyag már más tészta, én a Shell diesel-t tartom a legjobbnak, érzés alapján, valamiért jobban indul tőle az autó hidegben. Az OMV-vel csak annyi a problémám, hogy nem fér bele a pisztoly a tankszűkítőbe, és nehéz tankolni így.
Néha "ipari" gázolajat tankolok, de ahhoz mindig teszek 5 cent 2T motorolajat egy teli tankhoz, adagolós tanácsára.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-14 23:01 Autóvásárlás

pifu írta: Hello most vettem egy 525-ös tds set és érdekelnének a tapasztalatok a tipusrol elöre is köszönöm


Szia!

A motorról tudok nyilatkozni. Mindig melegítsd be mielőtt meghajtod, mert hamar hengerfejes lesz, ha megállsz vele várj kb 30mp leállítás előtt(turbó visszahűtés). Tartsd be a 10ezres olajcseréket, és ne önts bele moslék gázolajat (legkésőbb 1,5-2 évente gázolajszűrő csere).Olyan 450-500 ezer körül kezd el szólni a vezérműlánc, addig általában el is mennek!
Ha jól tudom neked is a műanyag szívósoros van már, ha törődsz vele, sokáig fog szolgálni!

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-13 18:46 320d Motor

Hammon írta:
hancurozo írta:
Hammon írta: Elkiabáltam..............egy darabig megy rendesen, majd lekapcsolja a turbót...Újraindítás után megszűnik a probléma.Olyankor olyan,mint egy szívódízel.egy vödör hibát kidobott

Kitöröljük megy egy pár km-t majd megint elmegy az erő.

Szerintetek mi lehet?


Menjetek vele gépre kötve egy kört. (a hibakódokat az élőadatokkal együtt értelmezzétek) Olyan nincs,hogy lekapcsolja a turbót. Esetleg a geometrián állít. (de a turbó akkor is dolgozik, csak nem szállít annyi levegőt)
Menet közben tudod figyelni a levegő mennyiségét, aktuális turbónyomást, stb. Lehet, hogy megragad a geometria, vagy a szabályzó szelepe, de azt látni fogod a gépen (túltöltés). Ha nem tölt rendesen azt is látni fogod.


Meg is van. A turbó 2.5-2.9-et tölt.Ezért szabályozza le.....Viszont a szerelőmnek nincs idő most a kocsimmal foglalkozni, így nekem kell lejjebb állítanom a turbót,hogy ne legyen ekkora nyomás. Valaki csinálta már?



Szia!
És azt hogy csinálod? Azt nem a számítógép vezérli az üzemanyagot meg a fordulatot nézve?
Nem hinném, hogy csak úgy lehet tekergetni, ahogy az emberfia kitalálja.

Ahogy Hancurozo írta megragadt a geometriád, és túltölt.
Én max lehúznám a villanyt a turbóról, ha jól tudom olyankor beáll "középre" aztán leállít vissza, hátha.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-12 19:59 Mi lehet a baj?

Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
Neo954 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok.
E46 318ci automatánál olyan gondom van, hogy intenzívebb kigyorsítás után kivillan a DSC és az ABS hibalámpája, ezzel egyidőben lekapcsol a rádió és a klíma. Mindez tart 2-3 másodpercig, utána a jelzések eltűnnek, a rádió visszajön. Ezen kívül semmit sem befolyásol a jelenség, az autó simán megy, nem torpan meg. Bár a leutóbbi más egy kicsit kajakabb volt, akkor 10-15 másodpercig tartott a történet, pedig akkor épp lassítottam. A rádió és a klíma ki-be kapcsolgatott, ráadásul a múszerfalon a váltó fokozatvisszajezője mellett megjent egy fogaskerék, benne egy felkiáltójel. A váltó is furán viselkedett utána, eléggé csúsztatott indulásnál, és a fokozatok között is lassabb volt a váltás. Leállítás és újraindítás után a jelenség megszűnt a hibajellel együtt.
Van valakinek ötlete?
Köszi előre is


Szia!
Az első az valamilyen elektronikai hiba lehet, kábel kidörzsölődés, vagy kontakt. Esetleg generátor.

A második már rosszabb ha a fogaskerék világít akkor a váltó olajnyomás, szivattyú, vagy váltóelektronika lehet. Mindenképp nézesd meg a váltód szakemberrel!

Üdv.:Neo


Köszönöm szépen, megfogadom!



Sziasztok!
Megoldódott a probléma, gondoltam megosztom a tapasztalatot, hátha máson is segít. Neo, igazad volt, a bűnös a generátor volt. Szénkefék már alig voltak, a csúszógyűrű sem volt túl pompás. Ezek cseréje, és természetesen csapágyazás + szabadonfutó (totál be volt állva) csere óta a jelenség megszűnt. Az automata váltó hibajel szintén a feszültség ellátás bizonytalanságából adódott. Ismételten köszönöm a segítő hozzászólásokat!


Örülök, hogy sikerült megoldani a problémát!

Neo954 Elküldve: 2014-01-10 07:08 Autóvásárlás

nickname írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta:
Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).



azt garantálom, hogy abban nem 137ezer km volt


Mit garantalsz te???Markaszervizből lett vasarolva németországban,es lelett nyomozva...Ne legyel ekkora hozzáértő megmondóember...mert.


mit mert?
137ezernél nem szokás lendkereket cserélni.
az a biztos, ha valamit újonann veszel és egyedül használod. sőt meg az sem garancia arra, hogy szállításkor nem sérült-e meg.




Na megint...Azért mert te laikus ugy gondolod hogy nem kell lendkereket cserelni 137 nel attol fuggoen meg kellett.Az hogy a kuplung es a lendkerek milyen allapotban van fugg a hasznalttol nagyreszben,mivel a nemet tulaj varosozott rengeteget megvolt az ok.Es elhiheted hogy egy akkori aron 3 millios kocsinal az ember biztosra megy es nem vesz meg szart....Hiaba is bizonygatod...nincs igazad.Vezettél már egyáltalán dízelt...?



Nézd

Ha kuplungot "természetes" kopás miatt kellet cserélned az tényleg felvet némi gyanút az autó előéletével kapcsolatban, ha egyéb műszaki probléma az oka akkor tárgytalan a hozászolásom. Az hogy egyfolytában a kuplungon feküdt az előző gazdája és csak városban használta az nem biztos hogy megnyugtató indok.


Hát igen!
Anyám Peugeot 307-esében harmincötezer környékén beszakadt a kuplungtárcsa rugólapja, mert nem jegyezte meg, hogy nem állunk rajta a pirosnál...

Neo954 Elküldve: 2014-01-09 14:43 BMW alufelni

YELLOW írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
laleeboy írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
petike73 írta: Sziasztok Fan-ok!
Eladó 4 db gyári felni 5x120 7x16 sérülésmentes,A link neve


ez, hogy lehet ET20, ha az agy átmérő E46 méret, ráadásul a felni is E46 style. viszont ET47, ET43 körül kell ezeknek lenni.


Igen ezen én is csak lestem, az enyém is ET 47.


Az agyméret csak az E39-nek meg azX5 X6-nak más (74) azok közöl amik 5*120-as oszásúak miért ne lehetne ET 20?




szerintem fussál még egy kört
a felni E46 style, máshoz nem igazán jött ki. az agyátmérő is 3-as széria. de 3-as szériának nem volt ET20-as felnije. a többinél, aminél jó lehetne az agyátmérő, meg az ET, arra meg kicsi a 16 coll. szóval maradjunk ennyiben.


Nekem JWL style 32 replikám van 7,5jx17 ET20.


ez most konkrétan érdektelen ebből a szemszögből, mert más felniről van szó ad 1. ad 2 replika amiknél meg olyan az ET amilyen. de nem hiszem, hogy a gyári felniből, ebből a style-ból valaki is csinált volna replicát. nem valószínű, hogy megérte volna. szóval más felniket ne keverjünk már ide....


Ja értem... Nem figyeltem eléggé a diskurzust.

Neo954 Elküldve: 2014-01-09 14:34 BMW alufelni

YELLOW írta:
laleeboy írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
petike73 írta: Sziasztok Fan-ok!
Eladó 4 db gyári felni 5x120 7x16 sérülésmentes,A link neve


ez, hogy lehet ET20, ha az agy átmérő E46 méret, ráadásul a felni is E46 style. viszont ET47, ET43 körül kell ezeknek lenni.


Igen ezen én is csak lestem, az enyém is ET 47.


Az agyméret csak az E39-nek meg azX5 X6-nak más (74) azok közöl amik 5*120-as oszásúak miért ne lehetne ET 20?




szerintem fussál még egy kört
a felni E46 style, máshoz nem igazán jött ki. az agyátmérő is 3-as széria. de 3-as szériának nem volt ET20-as felnije. a többinél, aminél jó lehetne az agyátmérő, meg az ET, arra meg kicsi a 16 coll. szóval maradjunk ennyiben.


Nekem JWL style 32 replikám van 7,5jx17 ET20.

Neo954 Elküldve: 2014-01-09 10:04 lámpa

ateszka86 írta: Sziasztok! Segítsetek. mindkét lámpám párásodik és nem jövök rá h mitől. Fülek a gyáriak, a lámpa burán semmi törést repedést nem láttam. Nem tudok rájönni mi lehet az oka. Hátha lenne pár jó öteletetek, köszi


Szia!

Én a helyedben hátulján keresném a hibát, nekem van ott egy szellőző nyílás is, nézd meg neked van e, aztán ha van időd rá vidd be melegre és szárítsd ki. Lehet csak bemostál neki egy kis vizet.

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-08 22:24 Autóvásárlás

Harkh írta: Sziasztok!

Új vagyok itt, úgyhogy elnézést, ha már korábban volt ilyesmi kérdés.
Autóvásárlás előtt állok, ebben szeretnék segítséget kérni. Alapvetően dízeles voltam eddig, de a "paramétereim" mellett, márkától függetlenül több szervizes, barát és kolléga meglátásai alapján is egyértelműen benzinessel járnék jobban. Két japán, illetve a 320i maradt a körben, kombi. Abban nem tudok dönteni, hogy E46-ot vagy E91-et akarjak inkább. Egy szép állapotú E46 nekem jobban tetszik kívül-belül, illetve a sorhatos jobban megdobogtatná a szívemet, az E91 mellett pedig az szól, hogy valamivel nagyobb (elsősorban csomagtér), fiatalabb, illetve statisztikák alapján 1-1,5 literrel kevesebbel is beéri. E46-ból a késeieket nézem, E91-ből 2005-2007-esek azok, amik kb beleférnének a keretbe, olyan 110-130e km körüliek. (Tekert meg törött példányok kizárva).
Érdekelnének a vélemények, különös tekintettel arra, hogy fenntarthatóság/gazdaságosság szempontjából melyik a jobb, típushibák, gyenge pontok vannak-e, melyikkel járnék jobban.
(pl. úgy tudom, hogy az E46 320i láncos vezérlésű, jól tudom?)

Köszi!


Szia!

Az E46 M52 és M54-es motoros is láncos vezérlésűek.
A keresett típusokhoz nem nagyon értek, de egy jótanács , ha megfogadod : Soha ne kilométert vegyél, hanem állapotot. Nem biztos, hogy az elején kiderül a tekerés, és ha nálad az autó akkor már késő.
Nem kell félni a kicsit több kilométerrel árult autóktól, át kell vizsgáltatni, és ha nincs baja akkor nyugodtan belevághatsz.
Sok sikert!

Üdv.:Neo

Neo954 Elküldve: 2014-01-08 17:38 Vicces :)

Fogalomkiegészítés!

"A SPER, úgynevezett diffizár, egy idő után összezár a diffi, és ezáltal úgy rúgod neki, hogy FÖLFOSIK MINDENKI A HÁTÁRA !!!"

Neo954 Elküldve: 2014-01-08 15:44 Töltés hiány

anubisz írta:
Neo954 írta:
hancurozo írta:
anubisz írta:
hancurozo írta:
anubisz írta: Hát akkor holnap villamossági, nem szerelgetem le, mert utána úgy is nekem kel visszarakni, nem szívok vele. Köszi a segítséget,így úgyse fog megjavulni,majd odafigyelek a szerelőnél nehogy megszívasson. Ha fesszabálytót mond, úgy se tudok mit csinálni, ki kell cserélni, mert attól ha ránézek nem fogom tudni megmondani, hogy az a dióda kulázott be, ami pár 100 ft, vagy az egész szabályozó.


Nem a dióda pár száz, hanem a kefe a feszültség szabályzóban. A legtöbb szerelő kompletten cseréli a szabályzót (pedig ha a kefék koptak csak el és a szabályzó hibátlan, elég lenne a keféket)


Értem, most beszéltem a sráccal, azt mondta az lenne a legjobb, ha leszedném, mert akkor egyből meg tudják csinálni, mert alig van hely,akkor lehet neki állok és lekapom, még nem szedtem le generátort E46 on remélem nem lesz katasztrófa a vége

találtam is egy videót

YouTube videó

Fasza, kell oda láb is.


Nem a lábad fog fájni. A derekad és a hátad. De az nagyon.


Ne riaszd el a feladattól!
Amúgy ezért kerül egy 100 forintos alkatrész cseréje is több ezerbe, mert ki kell bányászni előtte, és utána visszatenni..
Aztán ott vannak a kényes dolgok műanyag patentek, csavarok, illesztések, és magyarázd meg egy szerelőnek akinek ott áll az udvaron még vagy 5-6 autó egy napra, hogy óvatosan mahináljon..

Ezzel a művelettel spórolsz egy csomó pénzt, és tudod, hogy nem tört el semmi, minden meg van húzva...

Üdv.:Neo


Már le is kaptam,nem rossz idő,hogy még sosem csináltam.


Ügyes vagy!

Neo954 Elküldve: 2014-01-08 14:38 Társalgó

Zoli90 írta:
Neo954 írta:
feco7939 írta:
Neo954 írta:
Zoli90 írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem!

Futárt keresek, egy garnitúra felni+gumi elhozásához, nemrég boltoltam, de a srác szerint 15ezerért hozná el nekem a posta.
Azt tudom, hogy a futár olcsóbb, de nem tudom melyik a legmegbízhatóbb legjobb cég.

Ha van valamelyikkel pozitív tapasztalatotok, akkor légyszi segítsetek nekem.

Előre is köszi!

Üdv.:Neo


Szia! Fürgefutárral hozattam el győrből fehérvárra egy nagy kanapét meg egy fogast 15ért. nem tudom neked honnan hová kell de ajánlani tudom őket! Igaz várni kell rá pár napot max egy hetet de végig nyomonkövetheted a cuccot, folyamatosan emailben tájékoztatnak és telefonon is tartják a kapcsolatot! www.furgefutar.hu persze, nem a leg olcsóbb cég, de irtózatosan megbízható!



Szia!

Köszi az infót! Az a bajom, hogy az összes k**rva futárcég 30 meg 40 kilókat ad meg és nem férek bele a 4 kerékkel, ha meg pótdíjat számolnak akkor meg egyből 10e felett van mindjárt az ár.

Üdv.:Neo


MPL Postacsomag 10kg-ig 1490 Ft, 20kg-ig 1690 Ft.......terjedelmes méret felár 50%.......ha a 20 kg-ba belefér 2 db kerék akkor 5070 Ft, ha 20 kg-ba csak 1 kerék fér bele akkor 10140 Ft.



Köszi!
A srác akitől jönne a cucc már egyszer megérdeklődte a postát túlsúly miatt mondtak rá 15ezret.

Annyi a baj, hogy kb 65x65x95 lenne a 4 kerék egyben, de hogy csomagoljon az ember egybe 4 kereket? Ráadásul lenne vagy 60-70 kiló ki fogja betenni az autóba, meg ki veszi azt ki?

2 órája lesegetem a különböző cégeket de normálisan egyik sem írja le hogy itt ennyi oszt kész.



http://furgefutar.hu/ajanlatkeres
beírtam a méreteket amit írtál, 70kilót, és speciális csomag alatt hengert erre adott ki 12000 körül. fürgefutár soksok céggel áll kapcsolatban, érdemes kapcsolatba lépni velük. telefonon ha hívnak, hogy jönnének, megmondod, hogy kétemberes a csomag, de ha segítesz neki az is szerintem járható út! nekem úgy hozták el 15ért a 80X90X210 es 70 kilós ágyat, hogy hozzá se nyúltunk. se én se a feladó



Igen én is beírtam TNT a legolcsóbb, de áfával az is már 16866 ft ráadásul szükséges hozzá nyomtató az meg nekem nincs sajna kéznél.

Valószínűleg felnégyelem aztán akkor problémamentes lesz a szállítása.

Köszi az infót!

Neo954 Elküldve: 2014-01-08 14:04 Társalgó

feco7939 írta:
Neo954 írta:
Zoli90 írta:
Neo954 írta: Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem!

Futárt keresek, egy garnitúra felni+gumi elhozásához, nemrég boltoltam, de a srác szerint 15ezerért hozná el nekem a posta.
Azt tudom, hogy a futár olcsóbb, de nem tudom melyik a legmegbízhatóbb legjobb cég.

Ha van valamelyikkel pozitív tapasztalatotok, akkor légyszi segítsetek nekem.

Előre is köszi!

Üdv.:Neo


Szia! Fürgefutárral hozattam el győrből fehérvárra egy nagy kanapét meg egy fogast 15ért. nem tudom neked honnan hová kell de ajánlani tudom őket! Igaz várni kell rá pár napot max egy hetet de végig nyomonkövetheted a cuccot, folyamatosan emailben tájékoztatnak és telefonon is tartják a kapcsolatot! www.furgefutar.hu persze, nem a leg olcsóbb cég, de irtózatosan megbízható!



Szia!

Köszi az infót! Az a bajom, hogy az összes k**rva futárcég 30 meg 40 kilókat ad meg és nem férek bele a 4 kerékkel, ha meg pótdíjat számolnak akkor meg egyből 10e felett van mindjárt az ár.

Üdv.:Neo


MPL Postacsomag 10kg-ig 1490 Ft, 20kg-ig 1690 Ft.......terjedelmes méret felár 50%.......ha a 20 kg-ba belefér 2 db kerék akkor 5070 Ft, ha 20 kg-ba csak 1 kerék fér bele akkor 10140 Ft.



Köszi!
A srác akitől jönne a cucc már egyszer megérdeklődte a postát túlsúly miatt mondtak rá 15ezret.

Annyi a baj, hogy kb 65x65x95 lenne a 4 kerék egyben, de hogy csomagoljon az ember egybe 4 kereket? Ráadásul lenne vagy 60-70 kiló ki fogja betenni az autóba, meg ki veszi azt ki?

2 órája lesegetem a különböző cégeket de normálisan egyik sem írja le hogy itt ennyi oszt kész.