Norbi988 fórum hozzászólásai

Norbi988 Elküldve: 2015-09-29 13:07 manuális váltó

SP_323i írta:
Norbi988 írta:
SP_323i írta: Hali!

Mégse az olaj lesz a gond.
7végén nem akarta már bevenni a rükit. Had ne mondjam, hogy örültem neki. Kínomba megnéztem a pedálokat (mert mi mást ) és a kuplung pedál beljebb volt, mint a fék. Lábbal alá nyúltam és ki emeltem. Láss csodát tökéletesen műxik a váltás.
No de most jön a kérdés: mi a tosz okozhatja, hogy bent marad a kuplung pedál. A kinyomó szerkezet és a kuplung 1 éves ...


Hali! Én is jártam így, egyszerű a megoldás. Eltört a rugód a pedálnál ami visszahúzza.
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=35_0186 8as számú alkatrész.


Köszi!
Megnézem majd. Ez okozhat olyat, hogy a kuplung nem emel ki rendesen így a sebesség fokozatokat is nehezen lehet kapcsolni, vagy amiatt máshol keresgéljek hibát?


Szerintem igen, mivel a pedál "lóg" ezért nyomódig össze és mondjuk másnap már nem tudod annyira benyomni, hogy kiemeljen. Szinte biztos ez lesz a hiba. Én sem bírtam sebességbe rakni sokszor meg a pedál is beesett volt, ekkor kezdtem el utánanézni mi lehet és a robbantott ábránál találtam meg, hogy van rugó a kuplunghoz is. Alánézel, nem kell bontani se és látod, hogy van vagy nincs. Pár száz forint a bajorbolt.hu nál.

Norbi988 Elküldve: 2015-09-29 11:58 manuális váltó

SP_323i írta: Hali!

Mégse az olaj lesz a gond.
7végén nem akarta már bevenni a rükit. Had ne mondjam, hogy örültem neki. Kínomba megnéztem a pedálokat (mert mi mást ) és a kuplung pedál beljebb volt, mint a fék. Lábbal alá nyúltam és ki emeltem. Láss csodát tökéletesen műxik a váltás.
No de most jön a kérdés: mi a tosz okozhatja, hogy bent marad a kuplung pedál. A kinyomó szerkezet és a kuplung 1 éves ...


Hali! Én is jártam így, egyszerű a megoldás. Eltört a rugód a pedálnál ami visszahúzza.
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=35_0186 8as számú alkatrész.

Norbi988 Elküldve: 2015-08-21 09:35 manuális váltó

Halihó! Kérdésem az lenne, hogy tudja-e valaki mekkora a súlya a váltónak. 20d 99. Köszönöm!

Norbi988 Elküldve: 2015-07-20 21:39 hûtõ

Tano írta:
Norbi988 írta: Sziasztok! Kérdés a következő lenne: adott egy 99 20d, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 102 fokra is de a mutató középen áll. Nem hallom, hogy a venti bekapcsolna. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy működne. Klímánál bekapcsol ott nincs gond. A ventillátort cseréltem kb 1 hónapja mert klímánál nem kapcsolt be és csak kattogott meg forrósodott. Azóta ez a rész jó de nem tudom mikor kéne kapcsolnia alapból. Lehet, hogy marhaságot írna a menü és nincs az 100 fok fölött? Termosztátok cserélve kb 1,5 éve. Víz nem fogy.


Ez így normális. A dízelnél 75-107 fok között van középen a mutató a műszerfalon. A ventit a motorvezérlő fogja szabályozni, ahogy kell neki. Ilyen melegben nyilván magasabb a vízhőfok, de amíg a menetszéltől az üzemi tartomáynban van, addig a DDE nem vezérli ki a ventit. Lassabb tempónál esetleg, mint pl. klímázásnál is, mert akkor nincs meg a kellő hőcsere a menetszéltől.
Szóval no para!


Köszönöm a gyors és hasznos választ! Nem gondoltam volna, hogy a 105 az normális lenne.

Norbi988 Elküldve: 2015-07-20 15:47 hûtõ

Sziasztok! Kérdés a következő lenne: adott egy 99 20d, "titkos" menübe figyelve a víz hőfokát fölmegy akár 102 fokra is de a mutató középen áll. Nem hallom, hogy a venti bekapcsolna. Nem tudom mikor kéne de még soha nem hallottam hogy működne. Klímánál bekapcsol ott nincs gond. A ventillátort cseréltem kb 1 hónapja mert klímánál nem kapcsolt be és csak kattogott meg forrósodott. Azóta ez a rész jó de nem tudom mikor kéne kapcsolnia alapból. Lehet, hogy marhaságot írna a menü és nincs az 100 fok fölött? Termosztátok cserélve kb 1,5 éve. Víz nem fogy.

Norbi988 Elküldve: 2015-04-28 07:07 Business rádió kérdés

csbalu írta:
Norbi988 írta: Sziasztok! Kérdésem lenne mitől lehet, hogy a rádió kijelzője hidegben jól látható, melegben vagy miután kezd melegedni a rádió utána a fele eltűnik?!


Szalagkábel hiba!
Kérdezd meg a pixelfix kft-t hogy tudják-e javítani. Ha igen akkor általában 25e Ft. Google megtalálod az elérhetőségüket. Ha szerencséd van találsz ehhez a típushoz is az e-bayen szalagkábelt és how-to-t a beszereléshez, akkor olcsóbban megúszod.


Köszönöm!

Norbi988 Elküldve: 2015-04-26 19:25 Business rádió kérdés

Sziasztok! Kérdésem lenne mitől lehet, hogy a rádió kijelzője hidegben jól látható, melegben vagy miután kezd melegedni a rádió utána a fele eltűnik?!

Norbi988 Elküldve: 2015-01-08 13:20 320d Motor

SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta:
YELLOW írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Volna egy olyan jelenségem, hogy üresben mondjuk piroshoz gurulva a motor tart egy olyan 800-850es fordulatot és a pillanatnyi fogyasztásmérő mutatója folyamatosan emelkedik egészen 10-12-es fogyasztásig. Állóra fékezve a motor leejti a fordulatot és beáll 750-re viszont a fordulatszám mutató (és a motor is) be-be remeg picit. A furcsaság az, hogy nem állandó jelleggel hol egyszer, hol többször csinálja ezt.
Korábban ilyet nem tapasztaltam. Előzmény az volt, hogy az egyik turbócső elszakadt, amit azóta már orvosoltam. Most tökéletesen működik a moci a fenti jelenséget kivéve.
Ma benyás lenne a vas alapjárati szabályzóra gyanakodnék, de ha jól sejtem ennél a mocinál ilyen nincs.
Esetleg vkinek van 5lete merre keresgéljek?


üresben gurulásnál bizonyos mértékben normális a jelenség. mert ugye motorfirdulat avn (alapjárat) és gurulsz is x sebességgel. most az enyémhez tudom hasonlítani, bár nekem ebnyás, de nekem ilyen esetben kb 4 literig megy fel. ugye ha motorfékkel mész és még van motorfékező hatás, akkor nullán fekszik.
ha ilyen magasra kúszik fel, akkor légtömegmérő bibi lehet, legalábbis régebben erről volt errefelé szó.


Légtömegmérő? Akkor elkezdek visszafelé olvasni hátha rátalálok az okára.
Bizonyos mértékű emelkedéssel semmi gond nem lenne, de ahogy lassítok (fékezek) üresben a 4 környékéről határozottan felmegy 10-12-re minden esetben.
Amíg repedt volt a turbócső "normálisnak" vettem a dolgot, viszont most már kicsit furcsállom.
THX!


nem akarok nagy hülyeséget mondani (tudom akkor ne szólaljak meg ), de nem lehet, hogy valahogy a turbo tolja a levegőt és ugye most nincs szivárgás, nem szökik el, így ráterhel a légtömegmérőre. és ugye az a kis mutatós fogyi mérő, sebességből és beszívott, mért levegőből számol, ha jól emlékszem. az is lehet,. hogy turbós autónál normális, viszont lehet szívónál már gond lenne, ha ilyen magasra szökik fel.


Üresben gurulva alapjáraton kb 800-as fordulatnál ennyire nem tolhatná. A motor szempontjából oly mindegy, hogy álló vagy guruló helyzetben forog alapjáraton
De mér ezzel nem is lenne akkor gond, hogyha megállva nem ejtené vissza 750-re az alapjáratot és be-be remegne meg bizonytalankodna.



esetleg próbáld ki lehúzott légtömegmérővel. de akkor fog beírni hibát. csak azért mondom ha lehúzod és utána elviszed kiolvastatásra lehet emiatt lesz benne hiba.
a visszajetés lehet a kiegészítő fűtés miatt is, meg a remegés is akár, bár nem tudom mennyire remeg. asszem többet nem tudok hozzátenni, hátha más.


A kiegészítőre gyanakszom megint, mert azt tudom, hogy sz@r csak eddig nem foglalkoztam velle, most meg a csőrepedés miatt árgus szemmel figyelem a kocsi viselkedését és minden apró jelenségre "ugrok"
Köszi a HSZ-eket



Vidd el porlasztóshoz. Nem teljesít 100% ot valamelyik így próbál a többi porlasztó korrigálni.

Norbi988 Elküldve: 2014-08-03 14:00 Motor-váltó

Pitykoo írta:
szotakdavid írta:
Pitykoo írta: Hali!
Kérdésemet ide írom mert nem találtam külön difi hibákról szóló részt csak amiben olajról van szó! Ha van de átsiklottam felette bocsi!
Szóval egy olyan gondom lenne, hogy mikor sebességet váltok hátulról egy dübbenést hallok!
Az elején csak rükvercben és 1-be csinálta, de most már minden sebességberakásnál csinálja!
Azt hittem kardántartó a rossz és csere után jó lesz! Sajna nem, ki lett cserélve és még mindig csinálja!A kardánkereszt és Hardy-tárcsa jó!
Mit érdemes megnézni, kicserélni?! Mi okozhat még ilyen hibajelenséget?! Valaki találkozott már ilyennel?! Ja és az olaj is most lett lecserélve benne és az se segített!
Előre is köszönöm a válaszokat!


Féltengelyeket néztétek??


Lett benne a féltengelyeknél szimering cserélve és nézte a féltengelyeket és azt mondta azok jók!
A difi szilentek csinálhatnak ilyen jelenséget?!

hali! valószínű difi nagyszilent,nekem is ez áll fönn de nem ennyire súlyos még. A képen a 9-es http://realoem.com/bmw/showpar...&fg=30
Remélem tudtam segíteni.

Norbi988 Elküldve: 2014-07-29 20:28 Beázás!!!

kempelen írta:
Levi46 írta: Latszik a "bársony szerű" anyagnál nagyon nedves, mintha ott folyna le a kárpit alatt a pedálokhoz! Ha valakinek volt hasonló megköszönöm ha segít!







Szerintem mindenkivel előfordult már. Ha még nem, akkor elő fog, ha megpiszkálja a szürke szigetelést az ajtókárpit mögött.

Azt hiszem, ha csak simán vissza akarod nyomkodni az már kevés lesz. Keresni kell nyersgumi szerű tekercsben kapható anyagot, ami ragad, melyet az autóiparban használnak és egy vékony fólia választja el attól, hogy az egész tekercs egybe ragadjon.

Valami ilyesmi.

Ez pont olyan, mint a gyári, amivel felragasztották.

Csak ezt a problémát kell megoldani és nem lesz több beázásod. Persze kivéve, ha nem húzod fel az üveget szakadó esőben.





Szia, én is pont ezzel szívok már hónapok óta csak a bal hátsó ajtónál. Törve volt az üveg és cserénél nem lett visszaragasztva a fólia. Na hőlégfúvóval fölmelegítettem és visszaragasztottam. Láss csodát ugyan annyira vizes lett eső után mint előtte. Ajtót locsolva vettem észre, hogy nem a fóliánál hanem az ajtokárpit patent lyukánál folyik a víz,nincs alatta a tömítő gyűrű! Új patentokat kell szereznem és remélem jó lesz.