Norbo20 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Norbo20 Elküldve: 2017-03-01 03:50 Termosztát

Sziasztok!
Segítségeteket kérném!
Problémám a következő. Vízhőfokom 90-95 c° közt mozog, fűtésem jó, de az alsó vízcső hideg. 2 hónapja lettek cserélve a termosztátok és a vízpumpa.
Mi lehet a probléma?

Norbo20 Elküldve: 2017-02-01 08:21 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék. E61 525d ről lenne szó.
Hibajelenség: az autó nem húz egyenletesen, kicsi és nagy tempónál is egyértelműen érezhető, hogy nem húz szépen egyenletesen. Semmi hibajelzés nincs a kijelzőn. Esetleg találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Valami ötlet, megoldás, hogy mi lehet a probléma? Válaszokat előre köszönöm!
Szép napot mindenkinek!

Norbo20 Elküldve: 2017-01-17 16:53 Termosztát

Sziasztok!
Rákérdeztem telefonon a szervízre, azt mondták, hogy az egr termosztát is cserélve lett, meg is néztem az autóba és újnak tűnik. Mégsem megy fel a vizem 70 fok fölé. Ha fűtök ezerrel és nem nagy tempóval megyek, akkor lemegy egész 58-60 fokig. Mi lehet a probléma?

Norbo20 Elküldve: 2017-01-13 04:18 Termosztát

Sziasztok! Kész az autóm, hengerfej csere, izzítók, porlasztók, vízpumpa, termosztát, szívósor és egr kipucolva, és minden olaj, szűrők, tömítések cserélve. Problémám, hogy a vízhőfok nem megy 65 fok fölé. Valószínű az egr termosztát nem lett cserélce, vagyis abból gondolom, hogy az nincs rajta a számlán. Valószínű, hogy az lesz a probléma?

Norbo20 Elküldve: 2017-01-11 06:25 Külsõhömérséklet kiirás

Sziasztok!
E61 es bömbin hol találom a külső hőmérséklet érzékelőt?
Válaszokat előre köszönöm!

Norbo20 Elküldve: 2016-12-30 17:17 Részecskeszûrõ_

Kabi írta:
Norbo20 írta:
cene írta:
jons írta:
Coyote írta:
jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás!

Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan

Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.





Én ezt néztem:http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging de ez is nagyon drága,
a tisztítás még így is csak a töredéke lenne az összegnek.






Sziasztok!
Itt kint németbe e61 525d hez vettem gyári BMW partikelfiltert 338 €-ért (kb. 100 ezer Ft).
És a többi típushoz is 300-350 € körül mozog. Magyarba borzasztóan lehúzzák az autósokat az alkatrészekkel.



annyiért az valószínűleg olyan DPF volt, ami bár gyári, de vagy új a kerámia filter benne, vagy csak ki lett tisztítva és úgy adták el. Legalábbis én ilyeneket láttam német ebay-en, az általad írt összegre vonatkozóan. Ha tévedek, akkor megoszthatnád, hogy hol sikerült annyiért szerezni én BP-en találtam most két céget, akik foglalkoznak tisztítással, első körben megpróbálkozok velük majd, aztán ha nem segít, akkor nekem is kell szerezni másik DPF-et.



Szia! Elnézést, nem gyári, de zsír új, és szerintem jobban megéri, mint tisztítgatni, mert az kitudja meddig lesz jó megint, nem beszélve arról, hogy megkérik az árát annak is rendesen.
Pl. itt van a tiedhez való nagyon jó áron. Zsír új!
http://www.ebay.de/itm/RUsPART...SwKtlWj5h0


Norbo20 Elküldve: 2016-12-30 12:18 Részecskeszûrõ_

cene írta:
jons írta:
Coyote írta:
jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás!

Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan

Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.





Én ezt néztem:http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging de ez is nagyon drága,
a tisztítás még így is csak a töredéke lenne az összegnek.






Sziasztok!
Itt kint németbe e61 525d hez vettem gyári BMW partikelfiltert 338 €-ért (kb. 100 ezer Ft).
És a többi típushoz is 300-350 € körül mozog. Magyarba borzasztóan lehúzzák az autósokat az alkatrészekkel.

Norbo20 Elküldve: 2016-12-19 05:38 Szívócsonk-pillangószelep

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Tudja e valaki, hogy ebben a típusban van e pillangószelep? 2005 ös E61 525d 163 LE. A segítséget előre is köszönöm!

Norbo20 Elküldve: 2016-12-13 11:17 hûtõ

YELLOW írta:
Norbo20 írta:
YELLOW írta:
Norbo20 írta:
jamborj írta:
Norbo20 írta:
Norbo20 írta: Sziasztok!
Lenne nekem itt egy E61 525d-m. Azt a hibajelenséget produkálja, hogy a kiegyenlítő kupakjánál kinyomja a hűtővizet. Feltöltöm és kb 50-60 km megtétele után ismét jelzi hogy kevés a hűtőfolyadék szint. Megint csak kinyomta a vizet a kupaknál. Az autó nem füstől, a víz nem olajos. Esetleg valakivel volt már hasonló jelenség?


Mi ez a nagy csend embereeeeek!


Nem lehet, hogy levegős?
Ha nem töltöd utána, tovább fogy a víz?


Nem próbáltam még azt, hogy nem töltök utána, mert nem merek úgy menni vele. Azóta még azt vettem észre vele, hogy keményednek a vízcsövek járó motornál és ha letekerem a kiegyenlítőkupakot, akkor látszik hogy buborékol a víz járó motornál. Lehet hogy hengerfejes lett a gép?


le kell légteleníteni úgy, hogy közben a fűtés is maxra van tekerve, hőfokilag is és befúvásilag is.


Van külön légtelenítő csavar, vagy elég ha csak letekerem a kupakot és hagyom hohy kidolgozza magából a levegőt?


kell lennie légtelenítő csavarnak, valószínű nem is egy. és sorba kell menni. mindig a kiegyenlítő tartálytól a legtávolabbival kell kezdeni, aztán haladni a tartályig.


Sziasztok! Meglett a probléma. Hengerfejrepedése lett a vasnak sajnos , most van a szakinál, kap új hengerfejet és ha már szétvan kapva akkor cserélünk termosztátok, vízpumpa, hűtő, ékszíjtárcsa. Remélem egy jó darabig nem kell hozzányúlni.
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget!

Norbo20 Elküldve: 2016-12-08 17:56 hûtõ

YELLOW írta:
Norbo20 írta:
jamborj írta:
Norbo20 írta:
Norbo20 írta: Sziasztok!
Lenne nekem itt egy E61 525d-m. Azt a hibajelenséget produkálja, hogy a kiegyenlítő kupakjánál kinyomja a hűtővizet. Feltöltöm és kb 50-60 km megtétele után ismét jelzi hogy kevés a hűtőfolyadék szint. Megint csak kinyomta a vizet a kupaknál. Az autó nem füstől, a víz nem olajos. Esetleg valakivel volt már hasonló jelenség?


Mi ez a nagy csend embereeeeek!


Nem lehet, hogy levegős?
Ha nem töltöd utána, tovább fogy a víz?


Nem próbáltam még azt, hogy nem töltök utána, mert nem merek úgy menni vele. Azóta még azt vettem észre vele, hogy keményednek a vízcsövek járó motornál és ha letekerem a kiegyenlítőkupakot, akkor látszik hogy buborékol a víz járó motornál. Lehet hogy hengerfejes lett a gép?


le kell légteleníteni úgy, hogy közben a fűtés is maxra van tekerve, hőfokilag is és befúvásilag is.


Van külön légtelenítő csavar, vagy elég ha csak letekerem a kupakot és hagyom hohy kidolgozza magából a levegőt?

Norbo20 Elküldve: 2016-12-08 11:37 hûtõ

[quote="jamborj"]
Norbo20 írta:
Norbo20 írta: Sziasztok!
Lenne nekem itt egy E61 525d-m. Azt a hibajelenséget produkálja, hogy a kiegyenlítő kupakjánál kinyomja a hűtővizet. Feltöltöm és kb 50-60 km megtétele után ismét jelzi hogy kevés a hűtőfolyadék szint. Megint csak kinyomta a vizet a kupaknál. Az autó nem füstől, a víz nem olajos. Esetleg valakivel volt már hasonló jelenség? [/quot



Mi ez a nagy csend embereeeeek!



Nem lehet, hogy levegős?
Ha nem töltöd utána, tovább fogy a víz?


Nem próbáltam még azt, hogy nem töltök utána, mert nem merek úgy menni vele. Azóta még azt vettem észre vele, hogy keményednek a vízcsövek járó motornál és ha letekerem a kiegyenlítőkupakot, akkor látszik hogy buborékol a víz járó motornál. Lehet hogy hengerfejes lett a gép?

Norbo20 Elküldve: 2016-12-02 14:24 hûtõ

[quote="Norbo20"]Sziasztok!
Lenne nekem itt egy E61 525d-m. Azt a hibajelenséget produkálja, hogy a kiegyenlítő kupakjánál kinyomja a hűtővizet. Feltöltöm és kb 50-60 km megtétele után ismét jelzi hogy kevés a hűtőfolyadék szint. Megint csak kinyomta a vizet a kupaknál. Az autó nem füstől, a víz nem olajos. Esetleg valakivel volt már hasonló jelenség? [/quot

Mi ez a nagy csend embereeeeek!

Norbo20 Elküldve: 2016-11-25 14:54 Termosztát

Senkinek semmi tanács, vagy tapasztalat?

Norbo20 Elküldve: 2016-11-21 03:31 Termosztát


Sziasztok!
Lenne nekem itt egy E61 525d-m. Azt a hibajelenséget produkálja, hogy a kiegyenlítő kupakjánál kinyomja a hűtővizet. Feltöltöm és kb 50-60 km megtétele után ismét jelzi hogy kevés a hűtőfolyadék szint. Megint csak kinyomta a vizet a kupaknál. Az autó nem füstől, a víz nem olajos. Esetleg valakivel volt már hasonló jelenség?

Norbo20 Elküldve: 2016-11-21 03:03 kiegyenlítő tartály

kicsikocsi írta: Sziasztok!
Van egy kis problémám! A kiegyenlítőtartálynál a kupaknál jön ki a víz. Mi okozhatja? Cseréltem kupakot nem használt. A csövek nem kemények. Ha tud valaki segítsen légyszi! Előre is köszi!

Szia! Megoldódott a probléma? Nekem is hasonló a jelenség.
« előző12következő »