Norbo20 Elküldve: 2017-03-01 03:50 Termosztát
Segítségeteket kérném!
Problémám a következő. Vízhőfokom 90-95 c° közt mozog, fűtésem jó, de az alsó vízcső hideg. 2 hónapja lettek cserélve a termosztátok és a vízpumpa.
Mi lehet a probléma?
Norbo20 Elküldve: 2017-03-01 03:50 Termosztát
Norbo20 Elküldve: 2017-02-01 08:21 Mi lehet a baj?
Norbo20 Elküldve: 2017-01-17 16:53 Termosztát
Norbo20 Elküldve: 2017-01-13 04:18 Termosztát
Norbo20 Elküldve: 2017-01-11 06:25 Külsõhömérséklet kiirás
Norbo20 Elküldve: 2016-12-30 17:17 Részecskeszûrõ_
Kabi írta:Norbo20 írta:cene írta:jons írta:Coyote írta:jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,
fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás!
Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan
Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.
Én ezt néztem:http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging de ez is nagyon drága,
a tisztítás még így is csak a töredéke lenne az összegnek.
Sziasztok!
Itt kint németbe e61 525d hez vettem gyári BMW partikelfiltert 338 €-ért (kb. 100 ezer Ft).
És a többi típushoz is 300-350 € körül mozog. Magyarba borzasztóan lehúzzák az autósokat az alkatrészekkel.
annyiért az valószínűleg olyan DPF volt, ami bár gyári, de vagy új a kerámia filter benne, vagy csak ki lett tisztítva és úgy adták el. Legalábbis én ilyeneket láttam német ebay-en, az általad írt összegre vonatkozóan. Ha tévedek, akkor megoszthatnád, hogy hol sikerült annyiért szerezni én BP-en találtam most két céget, akik foglalkoznak tisztítással, első körben megpróbálkozok velük majd, aztán ha nem segít, akkor nekem is kell szerezni másik DPF-et.
Norbo20 Elküldve: 2016-12-30 12:18 Részecskeszûrõ_
cene írta:jons írta:Coyote írta:jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,
fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás!
Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan
Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.
Én ezt néztem:http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging de ez is nagyon drága,
a tisztítás még így is csak a töredéke lenne az összegnek.
Norbo20 Elküldve: 2016-12-19 05:38 Szívócsonk-pillangószelep
Norbo20 Elküldve: 2016-12-13 11:17 hûtõ
YELLOW írta:Norbo20 írta:YELLOW írta:Norbo20 írta:jamborj írta:Norbo20 írta:Norbo20 írta: Sziasztok!
Lenne nekem itt egy E61 525d-m. Azt a hibajelenséget produkálja, hogy a kiegyenlítő kupakjánál kinyomja a hűtővizet. Feltöltöm és kb 50-60 km megtétele után ismét jelzi hogy kevés a hűtőfolyadék szint. Megint csak kinyomta a vizet a kupaknál. Az autó nem füstől, a víz nem olajos. Esetleg valakivel volt már hasonló jelenség?
Mi ez a nagy csend embereeeeek!
Nem lehet, hogy levegős?
Ha nem töltöd utána, tovább fogy a víz?
Nem próbáltam még azt, hogy nem töltök utána, mert nem merek úgy menni vele. Azóta még azt vettem észre vele, hogy keményednek a vízcsövek járó motornál és ha letekerem a kiegyenlítőkupakot, akkor látszik hogy buborékol a víz járó motornál. Lehet hogy hengerfejes lett a gép?
le kell légteleníteni úgy, hogy közben a fűtés is maxra van tekerve, hőfokilag is és befúvásilag is.
Van külön légtelenítő csavar, vagy elég ha csak letekerem a kupakot és hagyom hohy kidolgozza magából a levegőt?
kell lennie légtelenítő csavarnak, valószínű nem is egy. és sorba kell menni. mindig a kiegyenlítő tartálytól a legtávolabbival kell kezdeni, aztán haladni a tartályig.
Norbo20 Elküldve: 2016-12-08 17:56 hûtõ
YELLOW írta:Norbo20 írta:jamborj írta:Norbo20 írta:Norbo20 írta: Sziasztok!
Lenne nekem itt egy E61 525d-m. Azt a hibajelenséget produkálja, hogy a kiegyenlítő kupakjánál kinyomja a hűtővizet. Feltöltöm és kb 50-60 km megtétele után ismét jelzi hogy kevés a hűtőfolyadék szint. Megint csak kinyomta a vizet a kupaknál. Az autó nem füstől, a víz nem olajos. Esetleg valakivel volt már hasonló jelenség?
Mi ez a nagy csend embereeeeek!
Nem lehet, hogy levegős?
Ha nem töltöd utána, tovább fogy a víz?
Nem próbáltam még azt, hogy nem töltök utána, mert nem merek úgy menni vele. Azóta még azt vettem észre vele, hogy keményednek a vízcsövek járó motornál és ha letekerem a kiegyenlítőkupakot, akkor látszik hogy buborékol a víz járó motornál. Lehet hogy hengerfejes lett a gép?
le kell légteleníteni úgy, hogy közben a fűtés is maxra van tekerve, hőfokilag is és befúvásilag is.
Norbo20 Elküldve: 2016-12-08 11:37 hûtõ
Norbo20 írta:Norbo20 írta: Sziasztok!
Lenne nekem itt egy E61 525d-m. Azt a hibajelenséget produkálja, hogy a kiegyenlítő kupakjánál kinyomja a hűtővizet. Feltöltöm és kb 50-60 km megtétele után ismét jelzi hogy kevés a hűtőfolyadék szint. Megint csak kinyomta a vizet a kupaknál. Az autó nem füstől, a víz nem olajos. Esetleg valakivel volt már hasonló jelenség? [/quot
Mi ez a nagy csend embereeeeek!
Nem lehet, hogy levegős?
Ha nem töltöd utána, tovább fogy a víz?
Norbo20 Elküldve: 2016-12-02 14:24 hûtõ
Norbo20 Elküldve: 2016-11-25 14:54 Termosztát
Norbo20 Elküldve: 2016-11-21 03:31 Termosztát
Norbo20 Elküldve: 2016-11-21 03:03 kiegyenlítő tartály
kicsikocsi írta: Sziasztok!
Van egy kis problémám! A kiegyenlítőtartálynál a kupaknál jön ki a víz. Mi okozhatja? Cseréltem kupakot nem használt. A csövek nem kemények. Ha tud valaki segítsen légyszi! Előre is köszi!