Oldboy fórum hozzászólásai

Oldboy Elküldve: 2009-01-06 17:30 NT Autómatrica & ezzel járó kedvezmények

01. Steve
02. Robinson
03. Ducati113
04. c1711
05. Feci
06. InsectKiller
07. Énközpont
08. Pappkari
09. KoPasz
10. fejes[/quote]
11. ricsimeister
12. Oldboy

Oldboy Elküldve: 2009-01-06 17:27 Chip tuning

Teljesen egyetértek Raven sporttársal. A komoly tuning a "moci szétkapásánál" kezdõdik. De ez egy teljesen más kategória.

Oldboy Elküldve: 2009-01-06 13:29 Chip tuning

Bocs, hogy hozzá szólok, az 540i-imnél - 286LE - az a 20 LE annyi plussz mint a talicskán a szervó kormány. ( Akinek 330Ci-je van itt, az tudja még, hogy mirõl beszélek. Ha nem elég, M-et kell venni. )

Oldboy Elküldve: 2009-01-05 13:35 Társalgó

Nekem tetszene!
( Egyszer már majdnem vettem egy E36 cabrio-t . )

Oldboy Elküldve: 2009-01-04 16:18 Társalgó

3 (E46) 320d touring
bmw mítosz mögött a valóságban idegölõ pénznyelõ
TOTALCAR Népitélet

Na, az ilyeneket utálom mint a sz..t, hülye a vásárlásnál, aztán szidja a márkát.

Oldboy Elküldve: 2009-01-03 15:00 Autóvásárlás

Igazából már nem akartam hozzá szólni, de még egy utólsót!

E90 = 1599ccm, 122LE / 6000-en, 160Nm / 4250-en, Duna Wallis adatok 2009.

E46 = 1595 ccm, 105LE / 5600-on, 150Nm / 4100-on, Autó2 2001/9. szám.

Ha belegondolunk az adatokba a fordulatszám függvényébe nincs mirõl beszélni. ( Hat év múlva az akkori 1.6-os, 1599ccm-el 6800-on 130LE lesz, nyomaték 4500/170Nm. Ezzel azt akarom mondani amíg nem lesz turbó - lásd MINI 170LE - nincs pontot érõ változás. Ezért írtam azt lentebb, amit írtam. Egy ismerõsöm megpiszkálta az 1.6-ost, szerinte "kicsit rugalmasabb" alsó fordulaton, de nincs csoda. Amikor elõször vezettem Paci 320i-jét, akkor egyértelmûvé vált vagy maradok a seggemen, vagy váltani kell. A BMW úgy egybe ahogy van komplexen BMW, de BMW. Ezért nem "rágódik" sokat egy 1.6-os suzuki balenós, hogy mért nem 1.8-as. Bocs, hogy hosszú voltam, továbbra is szivesen olvasgatom a témát, gondolom mindig felfog dobódni a kérdés, lássuk már azt a "tuningot". Ha pesti tuning mûhelybe megy az illetõ tavasszal, egyeztetett idõpontra, én is oda megyek, 1000 Ft-ot szerényen felajánlok ha megcsináltatja és én is bele ülhetek. )
Oldboy!

Oldboy Elküldve: 2009-01-02 20:26 Autóvásárlás

Most mit mondjak, teljesen igazad van. Csak egy kicsit másképp nézzük a dolgot.
( Én úgy oldottam meg, hogy a 316-ot elcseréltem egy 540i-re, nincs mit "sóvárogni" a LE-õk iránt. Ettõl függetlenül imádom az 1.8-as compactot is, már meg van rá a 225-ös gumi, március elején "sederintünk" mint állat. De én annó azt mondtam magamnak - fél év után, miután egy suziból beültem a 316-ba, õszintén nagy élmény volt - miután vezettem 320i-320d-750i-540i-t, nem küzdök néhány LE-ért, azt kell meg venni ami már megfelel. Azért szoktam mindig mondani az elsõ BMW tulajoknak, akik ugyancsak 316-al akarják kezdeni, gondolják meg alaposan. Ha tényleg elég a 105-115 LE nincs mirõl beszélni, a BMW nem csak a teljesítményrõl szól, nem vitatom. De nekem a BMW= LE az elsõ, utánna a többi. A compactba szinte "semmi sincs", de a moci 1.8, nem véletlen, alapból 175 Nm. Fentiektõl függetlenül érthetõ ha valaki próbál javítgatni a gépen nincs mit "véleményezni" rajta. Én csak leírtam a személyes szubjektív álláspontomat. Ha egy talin egyszer összefutunk komolyan érdekel a mûszaki eredmény, hátha lehet a 175-bõl 200-at csinálni. Sok sikert hozá. )
Oldboy!

Oldboy Elküldve: 2009-01-02 13:48 Boldog Új Évet

M3-ban gazdag Boldog Új Évet Mindenkinek!!!
( Ha tudom elõre a lottó számokat szólok! )

Oldboy Elküldve: 2009-01-02 13:44 Autóvásárlás

....nehogy megchippeljetek már egy szívó benzinest!....

Annó nekem is ezt mondták. Kitalálta ezt a BMW igény és pénztárca függvényébe, 316i - 330i - M3, lehet választani.

Oldboy Elküldve: 2009-01-02 13:36 Láncburkolat

Szia,
Mi volt a gond a gyári trafókkal? Mi változott a cserét követõen? Mennyibe fájt?
Köszi

Eredendõen nekem nem volt gondom vele, de a régi tulaj mondta, hogy a négybõl már cserélt kettõt ill. amikor az NT Autónál átnéztük a gépet ott is mondták, hogy ezek a "fekete" BMW szériák szarok, azaz "ötlet szerûen" tönkre mennek 5000-30 000 Km között bármikor, csere után is. Megoldás a "szürke" Bosch trafók, azok megbizhatók.

Átgondoltam, nem lenne nyerõ ha ezért bármikor otthagyhat az út szélén kicseréltem a maradék hármat is. ( Az egyik már szürke volt. )
Itt rendeltem az oldalon - Alkatrész rendelés - ha jól emlékszem 7200Ft/db + posta költség. Nekem megérte az a 23 e. körüli összeg, hogy ezzel már nem lehet gondom. Maga a csere nem nagy dolog, annyi macera van benne, le kell szedni a pólen szûrõ házat, hogy normálisan le tudd venni a mûanyag burkolatot a motor tetejérõl ill. így férsz hozzá a belsõ trafóhoz, egy torx csavarhúzó kell hozzá semmi más. ( Meg legalább kitakarítgattam mögötte a motor teret is. ) Amúgy pöcre indult a verda, nem érezni válzozást, azóta is megy mint a "golyó".
Oldboy!

Oldboy Elküldve: 2008-12-31 12:37 Boldog Új Évet

Hiba mentes Boldog Új Évet Kívánok!!!

Oldboy Elküldve: 2008-12-31 07:41 Láncburkolat

A trafót nekem is mondták, lényeg, a "tiszta fekete" színût amit gyárilag tesznek bele lecseréltem "szürke" Bosch-ra, ezzel álítólag nem lesz gond.
( A Bosch trafó középen szürkére van festve, egy "C" alakú vas köpeny. )

Oldboy Elküldve: 2008-12-30 07:46 Autóvásárlás

Akkor Gratula!
( Én is suzukiból ültem az elsõ bömibe, tudom milyen érzés. )

Oldboy Elküldve: 2008-12-29 13:46 Autóvásárlás

Hirtelen ránézésre nem tûnik rossznak. Nekem ilyen volt más színben, egy év után elcseréltem az 1.6 miatt. Az lenne a jó ha kitudnál próbálni egy 1.6-ost ill. 20d, 20i-23i-t. Ha ezután is elég a LE, vedd meg ha amúgy nincs baja. Ellenkezõ esetben "gyûjtsél" még egy kis lóvét. BMW vásárlásnál az elsõ szabály a TÜRELEM.

Oldboy Elküldve: 2008-12-25 10:55 Autóvásárlás

.....Szóval röviden, a BMW egy jó kocsi függetlenül attól hogy mi lapul a mocitetõ alatt.....

Teljesen igazad van!!! ( A többi, egyéni szubjektív hozzá állás, vélemény pl.: dízel v. benzin. Amúgy a használt autó vétel szerencse kérdése is, sajnos. )