PBazsi fórum hozzászólásai
« előző12következő »

PBazsi Elküldve: 2019-03-19 14:12 BMW318i E46

horvathkornel írta: Hello, BMW E46 318i autóm sok olajat fogyaszt és nem tudom miből eredhet ez. A sok az azt jelenti hogy 6000km után 4 liter olajat kelett hozzá öntenem, ami szerintem rengeteg.
Van valakinem valami tapasztalata ilyen téren?
Előre is kösz a segítséget!


Halihó, nekem is olajfogyási problémám van (ezrenként 2-3 dl-t kell rátöltenem). Most 5W 40-est tetettem bele, kíváncsi vagyok hogy viselkedik, de attól tartok egy szelepszárszimering csere lesz már csak a megoldás. Már csak azt nem tudom, h. kihez furdolhatnék Bp.-en ezzel a problémával/munkával és vajon mi a reális ára egy ilyen műveletnek.

PBazsi Elküldve: 2015-09-19 09:48 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

YELLOW írta:
PBazsi írta:
YELLOW írta:
PBazsi írta: Sziasztok,
a következő történt ma velem: az autó (E46)indítása után egyszer csak kihagyott a gyújtás és rántott egyet az autó.
Volt már ilyen többször... a szerelőm elvileg kiütötte egyszer már a számgépen, de utána is csinálta... mind1.
Azóta kb. 4e km-t beletettem az elmúlt 4hét alatt. Szóval a mai rántás uán egyszer csak csippant egyet és leállt
a motor is és a DSC+kézifék jelző sárgán világított.
Újra beindítottam és mentem vele kb. 300 métert majd megint leállt, itt már picit félreálltam, mert
nem is akart már beindulni sem. Aztán mégis beindult és tudtam vele menni megint kb. 400m-t aztán kampec.
Fölhívtam a szerelőm, azt mondta vegyem le a negatív sarut s várjak 20 percet vele majd próbáljam újra.
Így tettem s beindult, de a probléma nem szűnt meg, mert megint leállt. Most úgy vagyok vele, h. itt a melóhelyemtől
nem messze sikerült ott hagyni, de nem tudom mit csináljak. Nem merek vele elindulni semerre sem, mert félek
megint leáll. Tud nekem v.ki segíteni, h. kit hívjak? Se trailerest se szerelőt nem ismerek...(
Budapest 10.ker.-ben vagyok az Infoparkban (a számom:30-425-6334).
Köszönöm előre is!


szedd ki a következő biztiket:
33, 40, 56, 61

ezeknek van köze a DSC-hez. az baxakodik valamit. lehet valamelyik hiányozni fog ne lepődj akkor meg. csak óvatosan vezess, mert nem lesz ABS-ed sem.

szerk.: jah a biztik, a kesztyűtartó lenyitásakor fenti ajtócska mögött vannak.


Köszi a választ, szétnéztem a topic-okban mielőtt ideírtam s olvastam olyat is, h. feszültségszabályzó, és computer vezérelt elektromos szelep amit cserélni kell.
Mivel rángatott már korábban is ezért én a feszültségszabályzóra tippelek, de nem vagyok szerelő. Ha a biztiket kiszedem, nem fog utána magától leállni megint 3 perc menet után?


ha leáll, akkor mással van gond. én azért írtam, hogy ha kiveszed, és nem áll le, akkor el tudsz vele menni haza, avgy akárhova. és akkor a DSC körben kell keresni a hibát.


Sziasztok,
a héten elkészült az autó. Azt mondták a szerelők, h. folyamatosan hibák íródtak a komputerbe és még a szervízbe menet közben is csak a hibakódok kiütésével tudták mozgásra bírni. Szerintük a hibákat a vezérműlánc megnyúlása generálta (folyamatosan rossz adatokat küldtek a szenzorok a komputernek) így végig kellett ellenőrizniük egy csomó szenzort. Ezeket cserélték: gyertyák (4db), gyújtótekercs (2db), főtengely pozíció érzékelő, benzinszűrő. A gyújtótekercsek cseréje volt a legutolsó, mert a megtorpanást még a csere előtt a vezérműlánc cseréje után is produkálta. Remélem segítettem.

PBazsi Elküldve: 2015-08-21 14:13 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

YELLOW írta:
PBazsi írta: Sziasztok,
a következő történt ma velem: az autó (E46)indítása után egyszer csak kihagyott a gyújtás és rántott egyet az autó.
Volt már ilyen többször... a szerelőm elvileg kiütötte egyszer már a számgépen, de utána is csinálta... mind1.
Azóta kb. 4e km-t beletettem az elmúlt 4hét alatt. Szóval a mai rántás uán egyszer csak csippant egyet és leállt
a motor is és a DSC+kézifék jelző sárgán világított.
Újra beindítottam és mentem vele kb. 300 métert majd megint leállt, itt már picit félreálltam, mert
nem is akart már beindulni sem. Aztán mégis beindult és tudtam vele menni megint kb. 400m-t aztán kampec.
Fölhívtam a szerelőm, azt mondta vegyem le a negatív sarut s várjak 20 percet vele majd próbáljam újra.
Így tettem s beindult, de a probléma nem szűnt meg, mert megint leállt. Most úgy vagyok vele, h. itt a melóhelyemtől
nem messze sikerült ott hagyni, de nem tudom mit csináljak. Nem merek vele elindulni semerre sem, mert félek
megint leáll. Tud nekem v.ki segíteni, h. kit hívjak? Se trailerest se szerelőt nem ismerek...(
Budapest 10.ker.-ben vagyok az Infoparkban (a számom:30-425-6334).
Köszönöm előre is!


szedd ki a következő biztiket:
33, 40, 56, 61

ezeknek van köze a DSC-hez. az baxakodik valamit. lehet valamelyik hiányozni fog ne lepődj akkor meg. csak óvatosan vezess, mert nem lesz ABS-ed sem.

szerk.: jah a biztik, a kesztyűtartó lenyitásakor fenti ajtócska mögött vannak.


Köszi a választ, szétnéztem a topic-okban mielőtt ideírtam s olvastam olyat is, h. feszültségszabályzó, és computer vezérelt elektromos szelep amit cserélni kell.
Mivel rángatott már korábban is ezért én a feszültségszabályzóra tippelek, de nem vagyok szerelő. Ha a biztiket kiszedem, nem fog utána magától leállni megint 3 perc menet után?

PBazsi Elküldve: 2015-08-21 13:44 help dsc & kézifék visszajelzõ magátol elkezdett világít

Sziasztok,
a következő történt ma velem: az autó (E46)indítása után egyszer csak kihagyott a gyújtás és rántott egyet az autó.
Volt már ilyen többször... a szerelőm elvileg kiütötte egyszer már a számgépen, de utána is csinálta... mind1.
Azóta kb. 4e km-t beletettem az elmúlt 4hét alatt. Szóval a mai rántás uán egyszer csak csippant egyet és leállt
a motor is és a DSC+kézifék jelző sárgán világított.
Újra beindítottam és mentem vele kb. 300 métert majd megint leállt, itt már picit félreálltam, mert
nem is akart már beindulni sem. Aztán mégis beindult és tudtam vele menni megint kb. 400m-t aztán kampec.
Fölhívtam a szerelőm, azt mondta vegyem le a negatív sarut s várjak 20 percet vele majd próbáljam újra.
Így tettem s beindult, de a probléma nem szűnt meg, mert megint leállt. Most úgy vagyok vele, h. itt a melóhelyemtől
nem messze sikerült ott hagyni, de nem tudom mit csináljak. Nem merek vele elindulni semerre sem, mert félek
megint leáll. Tud nekem v.ki segíteni, h. kit hívjak? Se trailerest se szerelőt nem ismerek...(
Budapest 10.ker.-ben vagyok az Infoparkban (a számom:30-425-6334).
Köszönöm előre is!

PBazsi Elküldve: 2013-12-04 09:34 Mi lehet a baj?

Zolee írta:
PBazsi írta: Sziasztok,
szerintetek hová tűnhet el 1000km után 1l motorolaj, ha kb. 1000km-el ezelőtt volt olaj, olajszűrő, légszűrő-csere az autóban? A kocsi alatt nincs folt és nem is füstöl feltűnően.
Most kb. 136e km van benne. A szerelő szerint a szelepszár-szimeringnél mehet el, mert megkeményedett ott a gumi és szimeringpuhító adalékot kéne töltsek az olajhoz, h. rendesen tömítsen. Ha viszont cseréltetni akarom, akkor többe kerülne, mint maga az autó...(mert szét kell szedni a motort) Van v.kinek ilyenirányú tapasztalata / tanácsa?

Előre is köszi,


Szia,
Nekem is zabálta, még nem mentem annyit h tutit írjak, de sztem az olajszeparátort és esetleg a csöveket kellene cserélni, szelepszár szimeringnél nem mehet el ennyi olaj, ill. ha igen akkor hidegen nagyon kellene füstölnie, ha mégis szimering, akkor se bontasd szét a motort, meg lehet csinálni szétszedés nélkül


Szia,
hú köszi, faja lenne, ha nem kéne szétszerelni a blokkot az biztos, köszi a tippet, majd futok ezzel is egy karikát...

PBazsi Elküldve: 2013-12-04 09:25 Mi lehet a baj?

anubisz írta: előtte meg méress kompressziót, mégis milyen a motor tömítettsége, ez a minimum,!!! ez eszedbe jutott már? lehet az egyik hengerbe törött egy lehúzó, aztán az zabálja meg, szerintem ennyit nem szik a szimering, 10 ezer alatt 10 liter olaj!!!


Köszi a hozzászólást, kompressziómérés még nem volt, most kezdem még csak beleásni magam, h. kiderítsem mekkora a baj ("hová tűnt démonhill" ill. az olaj). Kompressziót hol mérnek amúgy?

PBazsi Elküldve: 2013-12-04 09:19 Mi lehet a baj?

compact írta:
PBazsi írta: Idén aug.-ba hoztam be németből és már ott kint rá kellett tölteni 1x. Aztán az út után itthon megint... aztán cserélték az olajat (5w 35 Castrol), ami biztos, h. megtörtént. Az, h. tényleg annyi van-e benne mint amit a műszerfal ír... hát nemtom. Egy ilyen szelepszimering-csere mennyibe fáj, nem tudjátok?


Nagy bátorság volt megvenni úgy, hogy akkor már kint sejthettétek, hogy vmi nem ok!
Az a baj, hogy hiába írunk árakat, úgy is az fogja megmondani, hogy mi mennyi, akivel csináltatod.



Hát igen, de ilyet nehéz intézni itthonról, ebbe a kategóriába meg rögtön elviszik az autót, ha nem állsz ott készpénzzel a kezedben... De most fölhúztam magam ezen, mert erről persze egy büdös szót nem szólt az "eladó"... (tanultam ebből is).
Csak egy tól-ig árra lettem volna kíváncsi amúgy.
Kszi a kommentet

PBazsi Elküldve: 2013-12-03 18:27 Mi lehet a baj?

Idén aug.-ba hoztam be németből és már ott kint rá kellett tölteni 1x. Aztán az út után itthon megint... aztán cserélték az olajat (5w 35 Castrol), ami biztos, h. megtörtént. Az, h. tényleg annyi van-e benne mint amit a műszerfal ír... hát nemtom. Egy ilyen szelepszimering-csere mennyibe fáj, nem tudjátok?

PBazsi Elküldve: 2013-12-03 16:09 Mi lehet a baj?

Sziasztok,
szerintetek hová tűnhet el 1000km után 1l motorolaj, ha kb. 1000km-el ezelőtt volt olaj, olajszűrő, légszűrő-csere az autóban? A kocsi alatt nincs folt és nem is füstöl feltűnően.
Most kb. 136e km van benne. A szerelő szerint a szelepszár-szimeringnél mehet el, mert megkeményedett ott a gumi és szimeringpuhító adalékot kéne töltsek az olajhoz, h. rendesen tömítsen. Ha viszont cseréltetni akarom, akkor többe kerülne, mint maga az autó...(mert szét kell szedni a motort) Van v.kinek ilyenirányú tapasztalata / tanácsa?

Előre is köszi,

PBazsi Elküldve: 2013-11-25 11:56 Társalgó

Sziasztok,

bocsi, ha már van ilyen topic, de a fagyállófolyadékkal kapcsolatban kérdeznék, h. pl. a hűtővízhez mennyit kell hozzáadni (rátölteni)?

Köszi,

PBazsi Elküldve: 2013-11-15 12:13 Teligumiszett

YELLOW írta:
PBazsi írta: Sziasztok,
azt tudja v.ki, h. milyen paraméterekkel ajánl téligumit a gyár egy 2003-as (okt.) E46 318i -hez?

Köszi


valószínű 195/65 R15


Köszi, viszont találtam egy ilyet:

http://www.treffseiten.de/bmw/...ine_03.pdf



PBazsi Elküldve: 2013-11-15 11:45 Teligumiszett

Sziasztok,
azt tudja v.ki, h. milyen paraméterekkel ajánl téligumit a gyár egy 2003-as (okt.) E46 318i -hez?

Köszi

PBazsi Elküldve: 2013-08-29 16:46 Műszerfal kijelzés

Sziasztok,

hogyan tudom a műszerfalon az óra helyett az aktuális 100km-kénti átlagfogyasztást megjeleníteni?

Köszi,

PBazsi Elküldve: 2013-08-22 14:22 DSC funkciót magyarázó videó, sajna angol

A DSC teljes kikapcsolásáról kis videó (angol):


YouTube videó

PBazsi Elküldve: 2013-08-22 14:02 BMW 3 History

Ez pedig kb. 2 éve készülhetett, döbbenetes milyen technológiával dolgoznak...


YouTube videó
« előző12következő »