Paco fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Paco Elküldve: 2015-10-16 09:05 Vezérműlánc



Paco Elküldve: 2015-09-29 15:41 Ajtónyítási Gondok!

Paco írta:
YELLOW írta:
Paco írta: Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy a kocsi jobb oldali ajtaja nem nyílik. A pöcök nem jön fel, viszont belülről nyitható, kívülről nem. Bal ajtó, csomagtér rendben nyílik.
Szétszedés után, mechanikai hibát nem nagyon találtunk.
A belső központi zár gomb sem mozgatja.
Valamelyik relé lehet? Melyik, merre találom?

Előre is köszi!


szerintem inkább a motorja halt meg. a relé nem olyan egyszerű, mint elképzeled. ha visszaolvasol, akkor mindenre kapsz választ. de szerintem itt most nem relé gond lesz.
ha már szét volt szedve, akkor ki kellett volna mérni a motor megkapja-e a tápot (amikor nyitnád, vagy zárnád), ha megkapja, akkor mozog-e. ha van táp és nem mozog, akkor motor. ha nincs táp, akkor lehet a relé.



Tehát motor van a fekete dobozban !?
Annyit kimértünk, hogy fesz jön 2-es 5-ös lábra váltogatott polaritással - nyit/zár.
Mozgat is valamit ide-oda, a pöcök még se mozog.
Pontosabban távvezérlővel nyit - nem nyílik, de belülről lehet nyitni, viszont zárni zár, pöcök le!
Valami ötlet?
Kár hogy nem fényképeztem, mert akkor megtudnám mutatni mi mozgott. A neten még nem találtam szétszedett képet.

Köszi!





Paco Elküldve: 2015-09-28 10:15 légzsák lámpa világít

Paco írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
tibee01 írta:
YELLOW írta:
Paco írta: Sziasztok!

Nekem is világít állandóan a légzsák lámpa (2002 compact).
Zuglóban (Pesten) lenne esetleg valaki aki rá tudna nézni (törölni a figyelést), hogy az ülésfoglaltság figyelő-e a gond, mielőtt neki állok a dióda-ellenállás kombó bekötésének.

Köszi


ha már valaki törli a hibát, akkor ne kínlódj a diódával, hanem diaggal ki kell kapcsoltatni a figyelést, aztán csókolom.


Sziasztok!

Ha diaggal ki van kapcsolva az ülésfoglaltság érzékelő figyelése, akkor balesetnél nyitja az utas oldali légzsákokat ugye?



Igen. Ha elromlik a foglaltsägerzekelö akkor is nyilik a legzsäk minden keppen.


a diódás megoldás is ugynaazt csinálja. azt adja be, hogy mindig ül ott valaki.
ha diaggal kikapcsolod, utána le kell húzni a csatit az ülés alatt. (elektromos ülésed van, akkor nem az egészet kell lehúzni) aztán törölni a hibaüzit.
egyébként a diódás, ellenállásos dolog 100Ft-ból megoldható. sőt ha SMD alkatrészeket tud az ember, akor még nagyon pici is lesz, csati kupakjában elfér.


Yellow megkérlek hagyd a hülyeséget,Miki már egyszer elmagyarázta miért nem azonos a két megoldás!!!! Nem az ülés csatiját kell lehúzni programozás után,ha lehúzod az ülés csatiját akkor bedobja a feszítőpatront!!!!!!


két oldalon van csati, mármint két oldala van.
nekem sima ülésem van, nincs fűtés sem benne. ami hátrafelé néz csati, abban csak az ülésfoglaltság jelző van.
nem rég próbáltam ki (amiről írtam), hogy fent a fekete dobozkánál hiába húzom le, marad a hiba, hiéba nem figyeli, és hiába törlöm.
viszont ha a sárga csati hátsó részét húzom le, akkor jó. és nincs övfeszítő hiba.
biztos az enyémet rosszul kötötték be.


Sziasztok!

Köszi az eddigieket is!
Tehát mivel diaggal nem tudom kiütni akkor marad a diódás megoldás?
Cuccok már megvannak hozzá .
Fekete csatis kék-fehér vezetékes cucc elvág és beforraszt a 2 ellenállás és diódából álló kis átbaszó beforraszt, kék vezetékre a katódot!?
Mi ez a sárga csati? Ha azt lehúzom akkor is kialszik? Az merre van?

Köszi!


Szisztok!

Lenne valaki aki rátudna nézni diaggal?
Köszi !

Paco Elküldve: 2015-09-27 16:04 Ajtónyítási Gondok!

[quote="YELLOW"][quote="Paco"]Sziasztok!

O



Paco Elküldve: 2015-09-27 14:26 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok!


Paco Elküldve: 2015-09-27 14:07 légzsák lámpa világít

YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
tibee01 írta:
YELLOW írta:
Paco írta: Sziasztok!

Nekem is világít állandóan a légzsák lámpa (2002 compact).
Zuglóban (Pesten) lenne esetleg valaki aki rá tudna nézni (törölni a figyelést), hogy az ülésfoglaltság figyelő-e a gond, mielőtt neki állok a dióda-ellenállás kombó bekötésének.

Köszi


ha már valaki törli a hibát, akkor ne kínlódj a diódával, hanem diaggal ki kell kapcsoltatni a figyelést, aztán csókolom.


Sziasztok!

Ha diaggal ki van kapcsolva az ülésfoglaltság érzékelő figyelése, akkor balesetnél nyitja az utas oldali légzsákokat ugye?


Igen. Ha elromlik a foglaltsägerzekelö akkor is nyilik a legzsäk minden keppen.


a diódás megoldás is ugynaazt csinálja. azt adja be, hogy mindig ül ott valaki.
ha diaggal kikapcsolod, utána le kell húzni a csatit az ülés alatt. (elektromos ülésed van, akkor nem az egészet kell lehúzni) aztán törölni a hibaüzit.
egyébként a diódás, ellenállásos dolog 100Ft-ból megoldható. sőt ha SMD alkatrészeket tud az ember, akor még nagyon pici is lesz, csati kupakjában elfér.


Yellow megkérlek hagyd a hülyeséget,Miki már egyszer elmagyarázta miért nem azonos a két megoldás!!!! Nem az ülés csatiját kell lehúzni programozás után,ha lehúzod az ülés csatiját akkor bedobja a feszítőpatront!!!!!!


két oldalon van csati, mármint két oldala van.
nekem sima ülésem van, nincs fűtés sem benne. ami hátrafelé néz csati, abban csak az ülésfoglaltság jelző van.
nem rég próbáltam ki (amiről írtam), hogy fent a fekete dobozkánál hiába húzom le, marad a hiba, hiéba nem figyeli, és hiába törlöm.
viszont ha a sárga csati hátsó részét húzom le, akkor jó. és nincs övfeszítő hiba.
biztos az enyémet rosszul kötötték be.


Sziasztok!

Köszi az eddigieket is!
Tehát mivel diaggal nem tudom kiütni akkor marad a diódás megoldás?
Cuccok már megvannak hozzá .
Fekete csatis kék-fehér vezetékes cucc elvág és beforraszt a 2 ellenállás és diódából álló kis átbaszó beforraszt, kék vezetékre a katódot!?
Mi ez a sárga csati? Ha azt lehúzom akkor is kialszik? Az merre van?

Köszi!

Paco Elküldve: 2015-09-27 08:17 légzsák lámpa világít

Sziasztok!

Nekem is világít állandóan a légzsák lámpa (2002 compact).
Zuglóban (Pesten) lenne esetleg valaki aki rá tudna nézni (törölni a figyelést), hogy az ülésfoglaltság figyelő-e a gond, mielőtt neki állok a dióda-ellenállás kombó bekötésének.

Köszi

Paco Elküldve: 2014-03-09 10:18 Nem indul. please help me!

MattM325 írta:
Paco írta:
YELLOW írta:
Paco írta:
YELLOW írta:
Paco írta:
Sziasztok!

Megint megállt, most az outlet-be Biatorbágyon !
A jelenség: beindult, döccent néhányat, de leállt - hiába nyomtam a gázpedált. Ezt még néhányszor megtette, aztán nem kísérleteztem. Hibát nem ír!

Múlt héten hoztam el a szerelőtől, ahol vezérműlánc csere volt, mert meg volt nyúlva és átugrott. Azóta semmi gond, hangja is szebb lett, jobban húzott, de most meg nem indul.

Valaki van a közelben, esetleg egy olvasóval, vagy egy jó (olcsó) traier-es számot tudtok???

Esetleg valami ötlet? Délkörül megyünk ki érte! Hátha...!

Köszi!



azóta sem indul be? jelenség alapján gyújtótrafóra gondolnék. talán lehet írtam korábban is. próbáld újra beindítani. hátha még beindulna.


Nem tudom, nem sokára megyünk ki érte - ott lett hagyva Biatorbágyon.
Gyújtótekercs? Valahogy tudok csekkolni rajta?
Valami amit megtudok ott nézni - tegnap már sötét is volt, meg az ideg is szétbaszott, nem próbálkoztam. Szerelő azt mondta, hogy dugja rá hiba kiolvasót! Honnan....!?
Azért is írtam, hátha van valakinek arrafelé!
Megnézem, hogy van-e benzin nyomás, meg nem tudom...! Valami?
Ütögetve volt már a tank !
Ha nem megy akkor trailer-el el kell vitetnem a szerelőhöz!

Köszi a gyors választ.



nekem ugyanez volt, anno 2x csinálta, oylan 1000km-es közökkel, harmadikra emgadta magát végleg, igaz menet közben a gyújtótrafó. elvileg ha beindulna, akkor lenen hibaüzenet, meg check engine lámpa. igazából 3 hengerrel be kéne neki indulni, de lehet többhalt meg, nem csak egy trafó. igazából csekkolni nagyon nem tudsz mit, ha a burkolatot leszednéd (ha szemben állsz a jobb odalról) a motorról, de ahhoz kb a pollenszűrő tartóját is le kell venni, akkor fel lehetne cserélgetni a trafókat, hátha legalább beindulna. lehet ha pont az egyes hengeré hal meg, akkor nem indul be az autó. nekem a 3-asban volt, vagy a 2-esben már nem is tudom, de még beindult csak majd szét rázta az autót. előtte meg ugynaaz volt, mint neked indításnál.


Ja egyébként, olyan volt mintha, kevesebb henger menne...!
Fél óra múlva indulunk, majd megpróbálok belepillantani, de nem tudom...!
Ha szanaszét kell szedni, lehet nem állnék neki - így is millióan lesznek kint.
Nincs valami Biatorbágyi szerelő ismerősöd? Vagy közeli?
Mert még oda talán elvontatnánk!

Egyébként mi van, ha áll a kocsi,!? Miért indul be???

Köszi!


AC is csinál ilyeneket, hogy nem idnul, vársz néhány órát és indul. Meddig van a tank?




Félig van, már ment az ütögetés is ! Remélem jó helyen !
Majd most világosba megnézem, van-e benzin nyomás - remélem menni fog !
1 óra múlva kiderül mi van. Viszont ha indul, akkor mi a fa..t csináljak!!!????

Köszi!

Paco Elküldve: 2014-03-09 10:11 Nem indul. please help me!

YELLOW írta:
Paco írta:
YELLOW írta:
Paco írta:
Sziasztok!

Megint megállt, most az outlet-be Biatorbágyon !
A jelenség: beindult, döccent néhányat, de leállt - hiába nyomtam a gázpedált. Ezt még néhányszor megtette, aztán nem kísérleteztem. Hibát nem ír!

Múlt héten hoztam el a szerelőtől, ahol vezérműlánc csere volt, mert meg volt nyúlva és átugrott. Azóta semmi gond, hangja is szebb lett, jobban húzott, de most meg nem indul.

Valaki van a közelben, esetleg egy olvasóval, vagy egy jó (olcsó) traier-es számot tudtok???

Esetleg valami ötlet? Délkörül megyünk ki érte! Hátha...!

Köszi!



azóta sem indul be? jelenség alapján gyújtótrafóra gondolnék. talán lehet írtam korábban is. próbáld újra beindítani. hátha még beindulna.


Nem tudom, nem sokára megyünk ki érte - ott lett hagyva Biatorbágyon.
Gyújtótekercs? Valahogy tudok csekkolni rajta?
Valami amit megtudok ott nézni - tegnap már sötét is volt, meg az ideg is szétbaszott, nem próbálkoztam. Szerelő azt mondta, hogy dugja rá hiba kiolvasót! Honnan....!?
Azért is írtam, hátha van valakinek arrafelé!
Megnézem, hogy van-e benzin nyomás, meg nem tudom...! Valami?
Ütögetve volt már a tank !
Ha nem megy akkor trailer-el el kell vitetnem a szerelőhöz!

Köszi a gyors választ.



nekem ugyanez volt, anno 2x csinálta, oylan 1000km-es közökkel, harmadikra emgadta magát végleg, igaz menet közben a gyújtótrafó. elvileg ha beindulna, akkor lenen hibaüzenet, meg check engine lámpa. igazából 3 hengerrel be kéne neki indulni, de lehet többhalt meg, nem csak egy trafó. igazából csekkolni nagyon nem tudsz mit, ha a burkolatot leszednéd (ha szemben állsz a jobb odalról) a motorról, de ahhoz kb a pollenszűrő tartóját is le kell venni, akkor fel lehetne cserélgetni a trafókat, hátha legalább beindulna. lehet ha pont az egyes hengeré hal meg, akkor nem indul be az autó. nekem a 3-asban volt, vagy a 2-esben már nem is tudom, de még beindult csak majd szét rázta az autót. előtte meg ugynaaz volt, mint neked indításnál.


Ja egyébként, olyan volt mintha, kevesebb henger menne...!
Fél óra múlva indulunk, majd megpróbálok belepillantani, de nem tudom...!
Ha szanaszét kell szedni, lehet nem állnék neki - így is millióan lesznek kint.
Nincs valami Biatorbágyi szerelő ismerősöd? Vagy közeli?
Mert még oda talán elvontatnánk!

Egyébként mi van, ha áll a kocsi,!? Miért indul be???

Köszi!

Paco Elküldve: 2014-03-09 09:40 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

A másik fórumpont alá már írtam (Nem indul. please help me!), de gondoltam...!
A problémám, hogy nem indul a motor - kicsit beindult, döccent néhányat, de leállt, olyan fura hangja is volt - hiába nyomtam a gázpedált. Ezt még néhányszor megtette, aztán nem kísérleteztem. Hibát nem ír!

Egyébként múlt héten hoztam el a szerelőtől, ahol vezérműlánc csere volt, mert meg volt nyúlva és átugrott. Azóta semmi gond, hangja is szebb lett, jobban húzott, de most meg nem indul.

Valaki van a közelben, esetleg egy olvasóval, vagy egy jó (olcsó) traier-es számot tudtok???

Esetleg valami ötlet? Délkörül megyünk ki érte! Hátha...!

Köszi!

Paco Elküldve: 2014-03-09 09:40 Nem indul. please help me!

YELLOW írta:
Paco írta:
Sziasztok!

Megint megállt, most az outlet-be Biatorbágyon !
A jelenség: beindult, döccent néhányat, de leállt - hiába nyomtam a gázpedált. Ezt még néhányszor megtette, aztán nem kísérleteztem. Hibát nem ír!

Múlt héten hoztam el a szerelőtől, ahol vezérműlánc csere volt, mert meg volt nyúlva és átugrott. Azóta semmi gond, hangja is szebb lett, jobban húzott, de most meg nem indul.

Valaki van a közelben, esetleg egy olvasóval, vagy egy jó (olcsó) traier-es számot tudtok???

Esetleg valami ötlet? Délkörül megyünk ki érte! Hátha...!

Köszi!


azóta sem indul be? jelenség alapján gyújtótrafóra gondolnék. talán lehet írtam korábban is. próbáld újra beindítani. hátha még beindulna.


Nem tudom, nem sokára megyünk ki érte - ott lett hagyva Biatorbágyon.
Gyújtótekercs? Valahogy tudok csekkolni rajta?
Valami amit megtudok ott nézni - tegnap már sötét is volt, meg az ideg is szétbaszott, nem próbálkoztam. Szerelő azt mondta, hogy dugja rá hiba kiolvasót! Honnan....!?
Azért is írtam, hátha van valakinek arrafelé!
Megnézem, hogy van-e benzin nyomás, meg nem tudom...! Valami?
Ütögetve volt már a tank !
Ha nem megy akkor trailer-el el kell vitetnem a szerelőhöz!

Köszi a gyors választ.

Paco Elküldve: 2014-03-09 09:22 Nem indul. please help me!

anubisz írta:
Paco írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Paco írta:
zoli900 írta:
Paco írta: Sziasztok!

Többször megállt a kocsim (318i, 2002, compact, automata)!
Először menet közben - nem akart beindulni utána, csak forgatta. Fogaskerékbe felkiáltó jel.
Trailer hívás, irány a szerelő, mikor leengedtük, simán beindult!?
Persze a hiba üzenet eltűnt!
A computerbe főtengely jeladó hiba, amit ki is cseréltek.
Azóta 2-szer lefulladt, de semmi más gond - hibát nem írt, egyből el is indult!
Most hétvégén, megálltunk ebédelni, és már nem indult - csak forgatta!
Reggel sem indult - rádugták a kiolvasót, de semmi extra hiba.
Másnap reggel simán beindult a szerelőnek!? Vezérműtengely jeladó hibát ír még, amit ki is cserélnek!Ja most a kocsi Egerbe van, én meg Pesten, holnap megyek érte!
Valami ötlet?

Kicsit idegesítő a dolog!
AC? Vagy valami más?

Előre is köszönöm!
Üdv.: Török László




Sokszor hallottam,hogy hasonló gondokat okozott a vezérműtengely jeladó,mindenképp érdemes kicserélni.
A fogaskerék felkiáltó jellel azt jelenti,hogy a váltó vészüzemmódba kapcsolt.
Nálunk is volt ilyen amikor túlmelegedett,mert gyenge a motor valami miatt és a váltó túlmelegedett egy emelkedőn.
Majd leállíitottam pár perc és a beinditásnál már el is tünt a fogaskerék.
Kiolvasásnál bent is volt utána,hogy volt valami a váltóval.
Lehet az tilt le és nem engedi beinditani,csak mikor lehült.


Szia Zoli!

Köszi a gyors a választ !
Holnap reggel cserélve lesz a vezérműtengely jeladó, aztán meglátjuk....!
Remélem nem áll meg felfelé Egerből!
Igen valami vészüzemet láttam a leírásába, meg hogy lassan menjek el egy BMW szakszervizig - mondjuk nem indult be, szóval nehéz lett volna !
Egyébként az élessaroknál mentem vele, azóta is félek ott átmenni.
Akkor jó 2 óra múlva indult be, némi traileres rázatás után.
De hogy most mi volt, azt még mindig nem tudom, de nagyon remélem, hogy a másik jeladó!
Most másfél napig haldoklott, és attól függetlenül, hogy benne volt ez a hiba beindult, azért félek még picit.
Itt olvastam, hogy esetleg az AC, majd meg is nézetem jövő hét hétfőn a fenti szerelővel. De már berakok műszert, kalapácsot, meg mit-tudom-én mit, ha megint megáll, tudjak valamit csinálni.
Valami reléről is beszéltek, de még átolvasok itt is amit csak tudok!

Köszi!



szerintem ez nem AC lesz. mint szoktam írni melegen nem indulás gyertya esete lehet. bár a váltó vészüzem jelenthet valamit. bár a motor nem beinduláshoz nem tudom, hogy van köze. összefüggés lehet éppen. lehet a váltóra sem ártana egy szoftver frissítés. bár ha írta a jeladót, akkor reméljük az. mellesleg a vészüzem jel lehet attól is, hogy ha leáll a motor, vagy ha nem megy, akkor vontatni sem nagyon szabad automata váltóst. állítólag éppen finoman lehet, de nem ajánlott.


Nem akarok kötekedni, de ez a gyertya mizériád, basszus.Olyan ember nincs akinek ne a gyertyát írnád,ha nem indul a kocsija. 60,70 ezret bírnak ezek a gyertyák. Olyannal még nem találkoztam itt akinek így nem indult a kocsija,és a gyertya volt szar.Már ha nem 150 ezret ment már vele. Lehet valami gyertya gyártónak vagy az üzletkötője.
Valaki jelentkezzen már,akinek gyertya gondja volt, mikor hol indult, hol nem a kocsi.
Kicserélte a gyertyákat,és minden tipp topp lett. Az egész rendszerbe talán a gyertyák bírják a legtovább. Soha életbe nem jártam úgy,hogy a gyertya miatt nem ment a kocsi, pedig volt már pár, max a trabant,mikor beköpte a gyertyát.
Nem mondom,hogy kizárt, de mindig erre gondolni. Ránézek,nincs szét olvadva, na kicserélem mindet 6 db 20,30 ezer, aztán kuka, mert ugyan úgy nem indul. Mondjuk pénztárca szűkítésnek jó,ha már nincs mire költeni. Egyet,egyet ki szoktak csavarni,nincs e megolvadva, meg égve, aztán kész. Ha tökéletesen néz ki,minek kéne kicserélni mindet. Na mindegy,had cserélgessék, úgy is mindenki azért fut a boltba egyből,utána meg írják, jaj kicseréltem minden gyertyát, trafót, mégse megy.



Sziasztok!

Megjöttem Egerből, minden baj nélkül. A vezérműtengely jeladó nem lett kicserélve - illetve ki lett, de mégis írta utána is a hibát, hiába cserélte meg egy másikkal is.
Gyertya? Nem tudom, azért hétfőn azt is megnézetem.
Szóval 3-szor állt meg tulajdonképpen a kocsi
1. - Élessaroknál mentem, kábé 5 percre a cégtől és menet közben állt meg - indítgatás, trailer, szerelőhöz elvitel, leengedés után indulás. Főtengely jeladó hiba - kicserélve.
2. - Ez tulajdonképpen 2 megállás - elsőre szintén nem messze az élessaroktól. Lefulladt, de utána simán beindult. Utána Demjénbe 50 km után itt is megállás és indulás után! Itt is lefulladás és elindulás.
3. - Eger, olyan 1 perce ment a motor, megállás 1 órára, és utána "kék halál"!
Másnap reggel sem indult, csak utána való nap!

Valami ötlet még? Mit nézessek meg a szerelővel?
A lenti szerelő azt mondta, hogy a vezérműláncot és feszítőt cserélni kellene, de nem hiszem hogy ennek köze lenne a megállásokhoz!?
Azt hogy tudom lecsekkolni, hogy az AC megy - hallgatózáson kívül???

Köszönöm!


Veszel 2 ezerért egy ilyet
http://coolautoo.hu/guminyomas...2-bar.html
ha nem indul rácsípteted a injektoroknál levő szelepre,ott kell nyomást mérni,ahogy én csináltam, galériába a képeim között van, hogyan. Valami jeladód szarakodik, vagy esetleg tényleg az AC, de hallani is,hogy megy,vagy nem, esetleg így megméred, mikor nem indul, 2000 kibírsz,annyit a szerelő is elkér


Sziasztok!

Megint megállt, most az outlet-be Biatorbágyon !
A jelenség: beindult, döccent néhányat, de leállt - hiába nyomtam a gázpedált. Ezt még néhányszor megtette, aztán nem kísérleteztem. Hibát nem ír!

Múlt héten hoztam el a szerelőtől, ahol vezérműlánc csere volt, mert meg volt nyúlva és átugrott. Azóta semmi gond, hangja is szebb lett, jobban húzott, de most meg nem indul.

Valaki van a közelben, esetleg egy olvasóval, vagy egy jó (olcsó) traier-es számot tudtok???

Esetleg valami ötlet? Délkörül megyünk ki érte! Hátha...!

Köszi!

Paco Elküldve: 2014-02-18 19:50 Nem indul. please help me!

anubisz írta:
Paco írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Paco írta:
zoli900 írta:
Paco írta: Sziasztok!

Többször megállt a kocsim (318i, 2002, compact, automata)!
Először menet közben - nem akart beindulni utána, csak forgatta. Fogaskerékbe felkiáltó jel.
Trailer hívás, irány a szerelő, mikor leengedtük, simán beindult!?
Persze a hiba üzenet eltűnt!
A computerbe főtengely jeladó hiba, amit ki is cseréltek.
Azóta 2-szer lefulladt, de semmi más gond - hibát nem írt, egyből el is indult!
Most hétvégén, megálltunk ebédelni, és már nem indult - csak forgatta!
Reggel sem indult - rádugták a kiolvasót, de semmi extra hiba.
Másnap reggel simán beindult a szerelőnek!? Vezérműtengely jeladó hibát ír még, amit ki is cserélnek!Ja most a kocsi Egerbe van, én meg Pesten, holnap megyek érte!
Valami ötlet?

Kicsit idegesítő a dolog!
AC? Vagy valami más?

Előre is köszönöm!
Üdv.: Török László




Sokszor hallottam,hogy hasonló gondokat okozott a vezérműtengely jeladó,mindenképp érdemes kicserélni.
A fogaskerék felkiáltó jellel azt jelenti,hogy a váltó vészüzemmódba kapcsolt.
Nálunk is volt ilyen amikor túlmelegedett,mert gyenge a motor valami miatt és a váltó túlmelegedett egy emelkedőn.
Majd leállíitottam pár perc és a beinditásnál már el is tünt a fogaskerék.
Kiolvasásnál bent is volt utána,hogy volt valami a váltóval.
Lehet az tilt le és nem engedi beinditani,csak mikor lehült.


Szia Zoli!

Köszi a gyors a választ !
Holnap reggel cserélve lesz a vezérműtengely jeladó, aztán meglátjuk....!
Remélem nem áll meg felfelé Egerből!
Igen valami vészüzemet láttam a leírásába, meg hogy lassan menjek el egy BMW szakszervizig - mondjuk nem indult be, szóval nehéz lett volna !
Egyébként az élessaroknál mentem vele, azóta is félek ott átmenni.
Akkor jó 2 óra múlva indult be, némi traileres rázatás után.
De hogy most mi volt, azt még mindig nem tudom, de nagyon remélem, hogy a másik jeladó!
Most másfél napig haldoklott, és attól függetlenül, hogy benne volt ez a hiba beindult, azért félek még picit.
Itt olvastam, hogy esetleg az AC, majd meg is nézetem jövő hét hétfőn a fenti szerelővel. De már berakok műszert, kalapácsot, meg mit-tudom-én mit, ha megint megáll, tudjak valamit csinálni.
Valami reléről is beszéltek, de még átolvasok itt is amit csak tudok!

Köszi!



szerintem ez nem AC lesz. mint szoktam írni melegen nem indulás gyertya esete lehet. bár a váltó vészüzem jelenthet valamit. bár a motor nem beinduláshoz nem tudom, hogy van köze. összefüggés lehet éppen. lehet a váltóra sem ártana egy szoftver frissítés. bár ha írta a jeladót, akkor reméljük az. mellesleg a vészüzem jel lehet attól is, hogy ha leáll a motor, vagy ha nem megy, akkor vontatni sem nagyon szabad automata váltóst. állítólag éppen finoman lehet, de nem ajánlott.


Nem akarok kötekedni, de ez a gyertya mizériád, basszus.Olyan ember nincs akinek ne a gyertyát írnád,ha nem indul a kocsija. 60,70 ezret bírnak ezek a gyertyák. Olyannal még nem találkoztam itt akinek így nem indult a kocsija,és a gyertya volt szar.Már ha nem 150 ezret ment már vele. Lehet valami gyertya gyártónak vagy az üzletkötője.
Valaki jelentkezzen már,akinek gyertya gondja volt, mikor hol indult, hol nem a kocsi.
Kicserélte a gyertyákat,és minden tipp topp lett. Az egész rendszerbe talán a gyertyák bírják a legtovább. Soha életbe nem jártam úgy,hogy a gyertya miatt nem ment a kocsi, pedig volt már pár, max a trabant,mikor beköpte a gyertyát.
Nem mondom,hogy kizárt, de mindig erre gondolni. Ránézek,nincs szét olvadva, na kicserélem mindet 6 db 20,30 ezer, aztán kuka, mert ugyan úgy nem indul. Mondjuk pénztárca szűkítésnek jó,ha már nincs mire költeni. Egyet,egyet ki szoktak csavarni,nincs e megolvadva, meg égve, aztán kész. Ha tökéletesen néz ki,minek kéne kicserélni mindet. Na mindegy,had cserélgessék, úgy is mindenki azért fut a boltba egyből,utána meg írják, jaj kicseréltem minden gyertyát, trafót, mégse megy.



Sziasztok!

Megjöttem Egerből, minden baj nélkül. A vezérműtengely jeladó nem lett kicserélve - illetve ki lett, de mégis írta utána is a hibát, hiába cserélte meg egy másikkal is.
Gyertya? Nem tudom, azért hétfőn azt is megnézetem.
Szóval 3-szor állt meg tulajdonképpen a kocsi
1. - Élessaroknál mentem, kábé 5 percre a cégtől és menet közben állt meg - indítgatás, trailer, szerelőhöz elvitel, leengedés után indulás. Főtengely jeladó hiba - kicserélve.
2. - Ez tulajdonképpen 2 megállás - elsőre szintén nem messze az élessaroktól. Lefulladt, de utána simán beindult. Utána Demjénbe 50 km után itt is megállás és indulás után! Itt is lefulladás és elindulás.
3. - Eger, olyan 1 perce ment a motor, megállás 1 órára, és utána "kék halál"!
Másnap reggel sem indult, csak utána való nap!

Valami ötlet még? Mit nézessek meg a szerelővel?
A lenti szerelő azt mondta, hogy a vezérműláncot és feszítőt cserélni kellene, de nem hiszem hogy ennek köze lenne a megállásokhoz!?
Azt hogy tudom lecsekkolni, hogy az AC megy - hallgatózáson kívül???

Köszönöm!


Veszel 2 ezerért egy ilyet
http://coolautoo.hu/guminyomas...2-bar.html
ha nem indul rácsípteted a injektoroknál levő szelepre,ott kell nyomást mérni,ahogy én csináltam, galériába a képeim között van, hogyan. Valami jeladód szarakodik, vagy esetleg tényleg az AC, de hallani is,hogy megy,vagy nem, esetleg így megméred, mikor nem indul, 2000 kibírsz,annyit a szerelő is elkér


Köszi, rendelek is egyet és csekkolom a képeid, hogysmint kell.....!


Paco Elküldve: 2014-02-18 19:41 Nem indul. please help me!

hancurozo írta:
Paco írta:


Sziasztok!

Megjöttem Egerből, minden baj nélkül. A vezérműtengely jeladó nem lett kicserélve - illetve ki lett, de mégis írta utána is a hibát, hiába cserélte meg egy másikkal is.
Gyertya? Nem tudom, azért hétfőn azt is megnézetem.
Szóval 3-szor állt meg tulajdonképpen a kocsi
1. - Élessaroknál mentem, kábé 5 percre a cégtől és menet közben állt meg - indítgatás, trailer, szerelőhöz elvitel, leengedés után indulás. Főtengely jeladó hiba - kicserélve.
2. - Ez tulajdonképpen 2 megállás - elsőre szintén nem messze az élessaroktól. Lefulladt, de utána simán beindult. Utána Demjénbe 50 km után itt is megállás és indulás után! Itt is lefulladás és elindulás.
3. - Eger, olyan 1 perce ment a motor, megállás 1 órára, és utána "kék halál"!
Másnap reggel sem indult, csak utána való nap!

Valami ötlet még? Mit nézessek meg a szerelővel?
A lenti szerelő azt mondta, hogy a vezérműláncot és feszítőt cserélni kellene, de nem hiszem hogy ennek köze lenne a megállásokhoz!?
Azt hogy tudom lecsekkolni, hogy az AC megy - hallgatózáson kívül???

Köszönöm!


A benzin hídon van egy szelep (mint a kerekeken), ott tudsz üzemanyag nyomást is mérni. Ha benyomod rajta a szelepet (simán csak gyújtáson) akkor onnan nagy nyomáson fog jönni a benzin (forró motornál veszélyes, mert belobbanhat). Sima keréknyomás mérőt rákötve a benzin nyomását is megnézheted.


Őőőő, izé, benzin híd? Utána nézek, és köszönöm a választ.
Legalább egy dolgot ki lehetne zárni, ha megint megáll!

Köszi!

Paco Elküldve: 2014-02-18 19:27 Nem indul. please help me!

anubisz írta:
YELLOW írta:
Paco írta:
zoli900 írta:
Paco írta: Sziasztok!

Többször megállt a kocsim (318i, 2002, compact, automata)!
Először menet közben - nem akart beindulni utána, csak forgatta. Fogaskerékbe felkiáltó jel.
Trailer hívás, irány a szerelő, mikor leengedtük, simán beindult!?
Persze a hiba üzenet eltűnt!
A computerbe főtengely jeladó hiba, amit ki is cseréltek.
Azóta 2-szer lefulladt, de semmi más gond - hibát nem írt, egyből el is indult!
Most hétvégén, megálltunk ebédelni, és már nem indult - csak forgatta!
Reggel sem indult - rádugták a kiolvasót, de semmi extra hiba.
Másnap reggel simán beindult a szerelőnek!? Vezérműtengely jeladó hibát ír még, amit ki is cserélnek!Ja most a kocsi Egerbe van, én meg Pesten, holnap megyek érte!
Valami ötlet?

Kicsit idegesítő a dolog!
AC? Vagy valami más?

Előre is köszönöm!
Üdv.: Török László




Sokszor hallottam,hogy hasonló gondokat okozott a vezérműtengely jeladó,mindenképp érdemes kicserélni.
A fogaskerék felkiáltó jellel azt jelenti,hogy a váltó vészüzemmódba kapcsolt.
Nálunk is volt ilyen amikor túlmelegedett,mert gyenge a motor valami miatt és a váltó túlmelegedett egy emelkedőn.
Majd leállíitottam pár perc és a beinditásnál már el is tünt a fogaskerék.
Kiolvasásnál bent is volt utána,hogy volt valami a váltóval.
Lehet az tilt le és nem engedi beinditani,csak mikor lehült.


Szia Zoli!

Köszi a gyors a választ !
Holnap reggel cserélve lesz a vezérműtengely jeladó, aztán meglátjuk....!
Remélem nem áll meg felfelé Egerből!
Igen valami vészüzemet láttam a leírásába, meg hogy lassan menjek el egy BMW szakszervizig - mondjuk nem indult be, szóval nehéz lett volna !
Egyébként az élessaroknál mentem vele, azóta is félek ott átmenni.
Akkor jó 2 óra múlva indult be, némi traileres rázatás után.
De hogy most mi volt, azt még mindig nem tudom, de nagyon remélem, hogy a másik jeladó!
Most másfél napig haldoklott, és attól függetlenül, hogy benne volt ez a hiba beindult, azért félek még picit.
Itt olvastam, hogy esetleg az AC, majd meg is nézetem jövő hét hétfőn a fenti szerelővel. De már berakok műszert, kalapácsot, meg mit-tudom-én mit, ha megint megáll, tudjak valamit csinálni.
Valami reléről is beszéltek, de még átolvasok itt is amit csak tudok!

Köszi!



szerintem ez nem AC lesz. mint szoktam írni melegen nem indulás gyertya esete lehet. bár a váltó vészüzem jelenthet valamit. bár a motor nem beinduláshoz nem tudom, hogy van köze. összefüggés lehet éppen. lehet a váltóra sem ártana egy szoftver frissítés. bár ha írta a jeladót, akkor reméljük az. mellesleg a vészüzem jel lehet attól is, hogy ha leáll a motor, vagy ha nem megy, akkor vontatni sem nagyon szabad automata váltóst. állítólag éppen finoman lehet, de nem ajánlott.


Nem akarok kötekedni, de ez a gyertya mizériád, basszus.Olyan ember nincs akinek ne a gyertyát írnád,ha nem indul a kocsija. 60,70 ezret bírnak ezek a gyertyák. Olyannal még nem találkoztam itt akinek így nem indult a kocsija,és a gyertya volt szar.Már ha nem 150 ezret ment már vele. Lehet valami gyertya gyártónak vagy az üzletkötője.
Valaki jelentkezzen már,akinek gyertya gondja volt, mikor hol indult, hol nem a kocsi.
Kicserélte a gyertyákat,és minden tipp topp lett. Az egész rendszerbe talán a gyertyák bírják a legtovább. Soha életbe nem jártam úgy,hogy a gyertya miatt nem ment a kocsi, pedig volt már pár, max a trabant,mikor beköpte a gyertyát.
Nem mondom,hogy kizárt, de mindig erre gondolni. Ránézek,nincs szét olvadva, na kicserélem mindet 6 db 20,30 ezer, aztán kuka, mert ugyan úgy nem indul. Mondjuk pénztárca szűkítésnek jó,ha már nincs mire költeni. Egyet,egyet ki szoktak csavarni,nincs e megolvadva, meg égve, aztán kész. Ha tökéletesen néz ki,minek kéne kicserélni mindet. Na mindegy,had cserélgessék, úgy is mindenki azért fut a boltba egyből,utána meg írják, jaj kicseréltem minden gyertyát, trafót, mégse megy.



Sziasztok!

Megjöttem Egerből, minden baj nélkül. A vezérműtengely jeladó nem lett kicserélve - illetve ki lett, de mégis írta utána is a hibát, hiába cserélte meg egy másikkal is.
Gyertya? Nem tudom, azért hétfőn azt is megnézetem.
Szóval 3-szor állt meg tulajdonképpen a kocsi
1. - Élessaroknál mentem, kábé 5 percre a cégtől és menet közben állt meg - indítgatás, trailer, szerelőhöz elvitel, leengedés után indulás. Főtengely jeladó hiba - kicserélve.
2. - Ez tulajdonképpen 2 megállás - elsőre szintén nem messze az élessaroktól. Lefulladt, de utána simán beindult. Utána Demjénbe 50 km után itt is megállás és indulás után! Itt is lefulladás és elindulás.
3. - Eger, olyan 1 perce ment a motor, megállás 1 órára, és utána "kék halál"!
Másnap reggel sem indult, csak utána való nap!

Valami ötlet még? Mit nézessek meg a szerelővel?
A lenti szerelő azt mondta, hogy a vezérműláncot és feszítőt cserélni kellene, de nem hiszem hogy ennek köze lenne a megállásokhoz!?
Azt hogy tudom lecsekkolni, hogy az AC megy - hallgatózáson kívül???

Köszönöm!
« előző12következő »