Petike fórum hozzászólásai

Petike Elküldve: 2009-09-30 08:50 Hátsósárvédõ szélesítés

Hori írta:
hanzi3 írta: 9,5 x 19-el gurigazom et 37 volt az elsö felnim merete alafert, de a 8,5x 18 et 35 -höz képest 11mm-el van kintebb, igaz nekem is peremeznem kellett az alább látható peremezöt hasznaltam én is. 8-10 mm-ert ki lehet vele hozni festés és vágás nélkül. Most 9,5 x 19 et 32- öm van hátul , d e ehhez még 2 mm-ert ki kell , hogy hozzak belöle. A sárvédö iv megmarad a gumi betéttel együtt.



Na akkor lesz gondom ha megveszem a felnit amit kinéztem R19 9.5" ET27 sebaj ha összejön befaragom majd valahogy


Styling 67M 19"???

Petike Elküldve: 2009-09-28 19:22 Multikormány probléma.

Vangelis írta: Üdv fórumtársak!

Nem találtam ilyesmi hasonló problémát, vagy topikot.

Ha mégis van akkor figyelmetlen voltam és feleslegesen nyitottam uj fórumot.

Az volna a gondom, hogy tegnap vettem észre, hogy a rádió távirányítója a multikormányon nem mûködik.

Vagyis nem tudom a csatornát váltani, és a hangerõ fel- le sem mûködik.

Utána megjavult, de már megint nem akar mûködni
A tempomat vezérelhetõ a kormányról, azzal nincs semmi gond.
Mi szokott ilyenkor a gond lenni?

Kontakt hiba vagy csak egyszerûen bexartak a kormány kapcsolói?

Ha valakinek volt ilyen gondja megköszönöm a segítéset.

THX


Hi!

Szerintem a te autódban a Schleifring (csúszógyûrû) a kormányban és nem a kormányoszlopon külön található, namost ebben tudtommal egy igen hajlékony szalagon vannak az info átviteélst felelõs kis szálak, amelyek a sok tekergetéstõl idõvel megfáradnak, ez szokott ilyen kontakt problémát okozni.

petike

Petike Elküldve: 2009-09-25 20:13 Vigyázzatok A hülye sofõrökkel!

InsectKiller írta: Egyik BMW-s cimborám, aki nem is olyan régen kapott egy Suzuki GSX-R-t a héten életét vesztette.
Élete volt a száguldás. Elõször 4 majd 2 keréken. Ma volt a temetése ahol jelen volt több száz ember, motorosok és BMW-sek egyaránt!
Nyugodj Békében Tomika!
http://baon.hu/galerialp/32895
http://bmw-team-kecskemet.gpor...g=31259959



...faterom tavaly márc. 29-én találkozott egy színtén a helyzet magaslatán lévõ trabantossal. Városon kívül ki akarta kerülni emberünket, aki hirtelen rájött, hogy hopp épp itt kellene befordulnom a putrimhoz a dûlõútra, és index nélkül befordult apám elé, aki már ekkor elõzte emberünket. 110-el ment a Hayabusa-val!!!!!, mert nem egy barom, de így is 3 hétig volt élet és halál közt az intenzíven, csoda, hogy életben maradt.
Sosem állatkodott, miért is tenné 53 évesen, mégis besz..pta egy szarházi alkoholista féreg miatt. Ha megtalálom a linket a balesetõl tanúlság képp belinkelem.

petike

...vigyázzatok magatokra gyerekek, és bassza meg az összeg köcsög SÜN aki engem szívat, mert városon kívül a 4 sávos fõúton 120-al merek menni 90 helyett, miért nem a közlekedéshez teljesen impotens állatokat szedik ki a forgalomból, akik a halálos balesetek kb. 80%-ért felelõsek, az olyan bunkókat, akik vezetés közben azt sem tudjám melyik bolygón vannak éppen, nemhogy a tükörbe nézzenek, ami köztudott, hogy kizárólag optikai tuning célokat szolgál.

Petike Elküldve: 2009-09-24 22:02 NT tavaszi átvizsgálás - találkozó - 2009 március 21.

Steve írta: Nekem személy szerint nem teccik ez a verzió.
Sajna az NT kell ahhoz, hogy ennyi autó összegyûljön egyszerre egy helyen.



...sajnos igaz, de pl. 2007 tavaszán is igen jó kis társaság jött össze Gödöllõn, lehet nem is baj, ha nincs "nyalóka" így legalább tényleg csak azok mennek el, akik egy kicsit is fanatikusak, persze, ha az idejük engedi.

petike

Petike Elküldve: 2009-09-24 21:41 NT tavaszi átvizsgálás - találkozó - 2009 március 21.

Zotyi30d írta:
Robinson írta:
Oldboy írta: Üdv!
Palotai Józsi felhívott telefonon, hogy kimondott hétvégi átvizsgálós talit nem rendezne az NT Autó, de október folyamán a klubtagok autóit mukaidõben átvizsgálnák a szokásos módon.
Kérdésként csak az merült fel, hogy lehet igazolni a klub tagság tényét.
Erre kérnének javaslatot. Végül is akinek van kártyája az már megfelelõ lenne. Esetleg lehet szervezni mini tali formájában csoportokat, mivel az ajánlat egész októberre szólna. Téma adva, hozzá lehet szólni akit érdekel.
Oldboy!


Hello,

Köszi az infót! Már kérdeztem Steve-et is, hogy mi a helyzet, de nem tudott mit mondani, ezért gondolkodtam rajta, hogy már meg kéne õket keresnem, de ezek szerint már azt sem kell...

Ez a tali szempontjából szomorú, hiszen egy komolyabb összeröffenést kell nélkülözünk. A kártya valóban igazoló értékû.

Viszont ennek fényében ki kéne találni valamit, ami miatt szintén hajlandó a sok klubtárs összejönni. (zárójelben jegyzem meg, hogy elég szomorú, hogy erre csak akkor képesek a kedves klubtagok, ha ingyen kapnak valamit )


Ezzel nem értek egyet! Mivel mi vidékrõl mentünk,nekünk sosem volt ingyen.


...és még csak autót sem vizsgáltattam át 1x sem, szóval a 8-as anyát mindenki megtarthatja magának.

petike

Petike Elküldve: 2009-09-24 07:03 Féktárcsa és fékbetét

Lacci írta:
ute107 írta: EBC fékbetéteket próbáljátok ki.... zöld....és fog is mint a zöld festék....
mellé ATE....

Lassulási versenyt csak így nyersz....!


EBC nem tûnik vészesnek árban sem, pláne hogy lenn van a font erõsen.
Tárcsa miért nem EBC, jobb az ATE vagy azért, hogy ~5ezerrel olcsóbb?

Naív kérdés:
Miben nyilvánul meg ha hullámos lesz a tárcsa? Mármint ráz a fék ha nyomja az ember, vagy csak kevésbé fog?

Ui: van egy gyanúm, hogy nekem a gyári szett van fenn így 120ezer kilóméternél..


...ha behullámosodik a tárcsa, rázza a kormányt fékezéskor mint a vadállat. Egyébként ez inkább a 30d-30i modellekre jellemzõ a 330mm-es elsõ tárcsa miatt, igen termetes példányok, 20d-nél még nem igen hallottam ilyenrõl.

petike

Petike Elküldve: 2009-09-23 22:16 Féktárcsa és fékbetét

hil írta:
Tiba írta: 60ezer+ áfa...hmm

Nem tudom, de sok embertõl hallottam, hogy a Brembonak jó a neve, de akinek volt azok szinte mind köpködték, hogy meghullámosodott. Nekem errõl nincs személyes tapasztalatom és a fentiek után azt gondolom, nem is lesz
hil


...így van, nálunk annak idején az e39 530d alatt kb 3e km-t bírt, egy kalap szar a brembo, legalábbis a BMW-hez valóak.

petike

Petike Elküldve: 2009-09-23 21:40 Féktárcsa és fékbetét

Garaj írta:
Petike írta:
Garaj írta: Hello.

Van valakinek valamilyen tapasztalata fúrt/mart féktárcsákkal kapcsolatosan? Melyiket érdemes megvenni? PL: zimmermann, brembo


...pl gyári performance fúrt tárcsák..... mert van

petike


Gyári m3-ra gondolsz vagy külön gyárt a többi szériára? Valaki tudja,hogy az m3-as tárcsa mekkora? Nekem most van 80 e km benne és szerelõ mondta hogy lassan cserélni kellene. Szerintem akkor inkább maradok a gyárinál, ha tényleg 3x annyit bír ki.


...nem, erre http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=05 Az m3-é nem fog felmenni, mert a csonkállványok az m3 alatt teljesen mások, ergo azt is kellene cserélned, ha m3 fékeket szeretnél, ami több csillió Ft . Van ilyen gyári lyuggatott.

üdv:

petike

Petike Elküldve: 2009-09-23 17:27 Féktárcsa és fékbetét

Garaj írta: Hello.

Van valakinek valamilyen tapasztalata fúrt/mart féktárcsákkal kapcsolatosan? Melyiket érdemes megvenni? PL: zimmermann, brembo


...pl gyári performance fúrt tárcsák..... mert van

petike

Petike Elküldve: 2009-09-23 17:25 Hátsó futómû hiba

herpa írta: Ha álló helyzetben a jobb hátsó oldala lejjebb van kb. 2 cm-t, mint a bal, akkor a lengéscsillapító rossz? Felemeltem a jobb oldalát, és megnéztem a rugót, nincs eltörve. Miután visszaengedtem, egy ideig rendben volt, majd egy-két óra múlva megint "leeresztett".


hi!

tudtommal a lengéscsillapító nem befolyásolja a verda magasságát, nem lehet, hogy nagyon megfáradt már az a rugó, vagy a toronycsapágy szétszakadt, esetleg, de ez ne legyen, nincs kiszakadva a hátsó híd az alvázból?? ..típushiba volt a te évjáratodban.

petike

Petike Elküldve: 2009-09-23 06:42 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

avolites írta: Magasak szólnak, de az elsõ ajtóban lévõ "mély" hangszórók úgy szólnak mintha hangváltóval levágták volna belõle a mélyet és abban is csak a magas tartomány szólna. Igen igen a 6 hangszórós "megatuti" van benne, de nem tudom elhinni, hogy szériában csak ezt tudná.....



...nekem is ilyen volt az autóban, addig nem igen hallgattam eznét rajta, míg a Harman-Kardon gyári cucc bele nem került.
Egyszerûen KRITIKÁN ALULI, tényleg elszégyellhetnék magukat Münchenben egy kicsit. ...ja és magyar hangszórók vannak benne

petike

Petike Elküldve: 2009-09-22 21:32 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

..csak 1 kérdésem volna, melyik fajta hi-fi cucc van a verdádban???? ...Mert ha a 6 hangszórós megatuti, akkor soha az életben nem fogsz belõle normális hangzást kicsikarni.

petike

Petike Elküldve: 2009-09-18 20:17 Extra gyors találkozó!

Kukume írta: Én most indulok oda.

És mindenki jön aki eddig írta. (telefonos kontakt alapján)

üdv:
Kukume



Géééza, te élsz, azt hittem elvittek a nagymellû földönkívüli lányok egy 3. típusú találkozásra, ezer éve nem láttalak itt

petike

Petike Elküldve: 2009-09-16 09:28 Elsõ lámpák

InsectKiller írta: Sziasztok!
Nem tudja valaki esetleg, hogy a sima lámpából lehet xenonost csinálni?!


...hívd fel rhantost, de szerintem nem igen, a plexi tuti más bennük.

petike

Petike Elküldve: 2009-09-14 13:41 Chip tuning

csu2 írta: peldaul nyiss egy "automata vs manual hulyeknek" topikot es dobald bele ami zavar, es irj egy anyazos levelet, hogy ne legyunk lustak uj topikot nyitni. beszelgetes kozban gyakran megesik, hogy elmegy egy kisse eltero iranyba a fonala, de ez szerintem tok normalis. es ha tetszik, ha nem, akkor is az a velemenyem, hogy kitorolni hozzaszolasokat jelzes nelkul, azotak amelyek nem sertik a joizles hatarat, nem okes. kidobsz kitiltasz nem zavar. ha minden olyan dolog, mint pl. az, hogy 10 portal, 50 beriasa kozol a regiek kozul mit miert vagtak ki, utanajarnek es megjegyeznem, csak idegroncs kisgazda lehetnek.


...a chip tuning-automata váltó dolog nagyon is összefügg, szóval lehet meg kellett volna tartani ezeket a hozzászólásokat. Nem éppen szívmelengetõ dolog majd 400e Ft-t kifizetni egy váltófelújításra chip miatt. Saját tapasztalat, és sajnos nagyon is igaz ezekre a szemét hulladék GM váltókta, hogy nem bírják a nyomatékot .

petike