hali!
keret innen:
http://autohifidiszkont.hu/bmw-tuning.hu/ az e46 alkatrészek közt kb. az oldal 2/3-nál találod, van 2 fajta, tiszta alu és festett mûanyag, az alu sokkal drágább és állítólag szopás berakni, mert azt nem pattintani, hanem ragasztani kell.
9900+ postaköltség volt. Ez króm színû, de rhantos kolléga matt felületût szerzett, az elvileg jobban hasonlít a gyárira, de a krómnak is megvannak az elõnyei, pl este faszán tükrözõdik rajta a mûszerfal világítása (tényleg állat).
Beszerelés kb 20 perc: a mûszeregységet 2 torx fejû csavar fogja (egyébként a mûszeregység itthon készül!!!) fent, ezeket kicsavarod, kormányt magad felé húzod teljesen és legalsó állásba állítod, így ki tudod húzni a mûszegységet, amin 2 csati van hátul. Ezeket 1-1 fül felhajtásával tudod kiszedni. Ha ez megvan kezedben a mûszeregységgel bemész vmi tiszta helyre, a hátulján találsz 4db szintén torx fejû réz színû csavart, ezeket kicsavarod, így a hátsó borítás levehetõ (egy pár patent is fogja), ezt követõen elölrõl kihúzod a kilóméter nullázót és a másik gombocskát (csak bátran!!), így a komplett mûszer a mutatókkalegyütt kijön hátultól. Ezt félrerakod és hátulról most már kényelmesen be tudod rakni a karikákat a mûszerek helyén lévõ lyukakon keresztül, bepattintod õket a helyükre, megtörölgeted õket és a plexit belülrõl az ujjlenyomatok miatt, mûszeregység összerak, visszatesza helyére, gyújtást ad, óra beállít, BC nyelve beálít (navi és kis navi esetén),motor elindít, és kipróbál,hogy ráb...ál-e
)))).
Sok sikert, és slusszkulcsot a biztonság kedvéért vedd ki, mikor szerelsz.
Peti