Pintyi86 fórum hozzászólásai
« előző123következő »

Pintyi86 Elküldve: 2012-11-15 23:36 Heeelp...!

az ac pumpa az a tankomba van ha jól tudom vagy a hátsó ülés alatt ?

Pintyi86 Elküldve: 2012-11-15 23:27 Heeelp...!

Sziasztok érdeklődnek hol található ez a ac pumpa relé tudomásom szerint kint a motortérbe a fekete csavaros műanyag doboz alatt na de itt sok relé van melyik az ?
azért kérdem mert ma leparkoltam és aztán semmi nem indul be pedig félig a tank az ac nem nem ad semmi hangot a injektoron van egy kis szelep abból sem spriccel a benzin azt mondták a haverok ac pumpa relé lesz , vagy komplett ac pumpa ezért kezdeném a olcsobb megoldással a relével.
De nem tudom melyik az ac relé aki tud segíteni előre is köszönöm.

Pintyi86 Elküldve: 2012-11-01 21:51 Segítsetek!

[quote="anubisz"]
Pintyi86 írta:
Pintyi86 írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.


Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.

Töltsd le ezt, biztos benne van, meg amúgy is szerelgetsz otthon.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf


Én ezt cseréltem ki pont tipus szerint.
http://www.bardiauto.hu/websho...elo-jelado


A 3 as amúgy köszönöm a szerelési útmutatót.



Hát a 3 az hűtővíz hőmérséklet jeladó

A főtengely jeladód az indítómotor alatt van, ha nem férsz hozzá, leszedheted az indítómotort.Ha jól értelmeztem a fordítást, itt a nyers google fordítása.Már ha ezt a jeladót kell cserélni,mert ha ez volt cserélve pár napja akkor biztos nem ez a baj, már ha jó lett bele véve.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/07/10/11
Majd másold be a szöveget a google fordítóba, nem teszi ide be, biztos a képek megzavarják a fordítót, de elég jól lefordítja.













Én pontosan egy ilyent cseréltem kihttp://static.schmiedmann.dk/P...88_big.jpg ezt hozta a hibakód 1 napig semmi sem volt majd ujra kigyulladt a motorelektronika hibajelző lehetséges az , hogy nem mentem vissza az új jeladó csere után töröltetni a hibakódot ?


Pintyi86 Elküldve: 2012-11-01 19:19 Segítsetek!

[quote="Pintyi86"]
anubisz írta:
Pintyi86 írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.


Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.

Töltsd le ezt, biztos benne van, meg amúgy is szerelgetsz otthon.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf


Én ezt cseréltem ki pont tipus szerint.
http://www.bardiauto.hu/websho...elo-jelado


A 3 as amúgy köszönöm a szerelési útmutatót.

Pintyi86 Elküldve: 2012-11-01 19:16 Segítsetek!

[quote="anubisz"]
Pintyi86 írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.


Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.

Töltsd le ezt, biztos benne van, meg amúgy is szerelgetsz otthon.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf


Én ezt cseréltem ki pont tipus szerint.
http://www.bardiauto.hu/websho...elo-jelado

Pintyi86 Elküldve: 2012-11-01 19:04 Segítsetek!

hil írta:
Pintyi86 írta:

Amúgy nem tudom, hogy ki de jó hogy eltüntette a írásokat én ma regisztráltam ide elsőnek mert úgy ajánlották az oldalt azt mondták , hogy itt kapok általában a kérdéseimre választ.
Nem gondoltam volna , hogy így indul de bölcsebb leszek máskor nem piszkítom magam az irigyekkel.


Szia!
Én cseréltem már, igaz e36 320i-ben, ahhoz nem kellett semmi célszerszám meg diag, csak kis idő, meg türelem, mert igen rossz helyen volt.
Ezért a kis csörtéért meg ne okold Magad, nem szokott ilyen lenni általában.

Magam részéről a törlést sajnálom, mert legalább megmaradt volna az utókor számára az érintett szégyenkezésére.




Hát mikor kiolvasta a hibát a Bmw-s csávó ki törölt mindent és csak a jeladó maradt benne azt mondta azt nem lehet kitörölni mert az a rossz amíg ki nem cserélem benne lesz én megyek valamikor újból ki olvastatni meg töröltetni ha továbbra is égni fog nem tudom mi van amugy mindig én szerelem a Bmw-m én cseréltem rajta kartergáz csőt, megtisztítottam a kartergáz visszaverőszelepet.

Pintyi86 Elküldve: 2012-11-01 18:46 Segítsetek!

[quote="Pintyi86"]
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.


Amúgy nem tudom, hogy ki de jó hogy eltüntette a írásokat én ma regisztráltam ide elsőnek mert úgy ajánlották az oldalt azt mondták , hogy itt kapok általában a kérdéseimre választ.
Nem gondoltam volna , hogy így indul de bölcsebb leszek máskor nem piszkítom magam az irigyekkel.

Pintyi86 Elküldve: 2012-11-01 18:41 Segítsetek!

[quote="anubisz"]
Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.

Pintyi86 Elküldve: 2012-11-01 16:17 Segítsetek!

Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.
« előző123következő »