Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2015-02-22 08:59 bmw diagnosztika

Tano írta:
Pitykoo írta: most próbálom majd, hogy angolul legyenek a fülek.
ez az ecu vagy car ez az, hogy ki olvasom vagy rátöltöm?!
https://www.youtube.com/watch?v=tYyIe69_cZc
én így szoktam próbálkozni nem tudom jó e?!
ha van egy kis időd megnézed, hogy így csinálhatom e tovább?!
Köszi!


Az NCS beállításainál át tudod írni hogy angolul legyen.
Jó a videó alapján is, ez az a verzió amit írtam az egy vezérlős kiválasztás (process ecu). Az elejéhez annyi, hogy érdemes elmenteni egy profilt, és akkor nem kell mindig jelszavat beírogatni az elején.


Aham, köszi!
És annak lehet bármi a neve vagy ez kötött benne, mert szoktam látni érdekes elnevezéseket?!

Pitykoo Elküldve: 2015-02-21 20:10 bmw diagnosztika

Tano írta: Az elején amikor kilvastatod vele az autót, akkor az összes modul szerepel a trc-ben, ezért 60KB körüli. Ilyenkor a középső részen is fel van sorolva az összes. Ha csak egy modult olvastatsz ki akkor a néhány KB-os. Attól függ, hogy a menüpontokból a "process ECU", vagy a "process car" opciót választod. Ha közben ezzel nem variálsz, akkor ugyanoda fogod visszaírni mint amiből kiolvastad. Meg nyilván ezért kell átnézni az ablakot, hogy a jó helyre a jó dolgokat írd vissza, illetve backupot kel csinálni. Másik modulba próbálnád meg visszaírni szerintem hibaüzenetet is dobna, mivel másik modul nem tudná értelmezni azokat a funkciókat. De ezt inkább ne próbáld ki.


most próbálom majd, hogy angolul legyenek a fülek.
ez az ecu vagy car ez az, hogy ki olvasom vagy rátöltöm?!
https://www.youtube.com/watch?v=tYyIe69_cZc
én így szoktam próbálkozni nem tudom jó e?!
ha van egy kis időd megnézed, hogy így csinálhatom e tovább?!
Köszi!

Pitykoo Elküldve: 2015-02-21 19:53 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
a légzsákos volt a gépen, és a TRC file az ~50kB, a MAN file jóval kevesebb


Nekem az a TRC szokott 7 kb-t lenni mind ARB mind GM5-nél
Neked nincs véletlenül olyan videód ahogy te szoktad csinálni?!
Szoktam nézegetni youtub-on videókat de van rengeteg féle ahogyan csinálják és nem tudom melyik a jó vagy rossz...


hát passz... most így nem tudok videót fejből


majd lassacskán csak rájövök

Pitykoo Elküldve: 2015-02-21 19:40 bmw diagnosztika


a légzsákos volt a gépen, és a TRC file az ~50kB, a MAN file jóval kevesebb[/quote]

Nekem az a TRC szokott 7 kb-t lenni mind ARB mind GM5-nél
Neked nincs véletlenül olyan videód ahogy te szoktad csinálni?!
Szoktam nézegetni youtub-on videókat de van rengeteg féle ahogyan csinálják és nem tudom melyik a jó vagy rossz...

Pitykoo Elküldve: 2015-02-21 19:24 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az miért lehet, hogy mikor expertel programozom és ugye rak a Work-be egy FSW_PSW filet és csak 7kb-! abba kevés dolog van.
De van hogy 55-60kb-! a mérete és abba benne van minden!?
A leszedésnél van a hiba vagy a kábel miatt lehet?!
Előre is köszönöm a segítséget!


ha ugyanabból a modulból szeded le, akkor gáz. de ha másikból akkor normális. hisz minden modulban más-más mennyiségű adat (funkció) van.


ugyan abból sajna....
csak nem tudom, hogy a leszedési módszerem a rossz vagy akkor mi?!


arra azért vigyázzál, hogy bármelyik modulból mentesz le, azt ugyanolyan néven menti le. és ha nem figyelsz oda, akkor lehet egy másik modul adatait töltöd fel egy másik modulba. aztán nem fog működni. NCS Dummy-t használod? vagy csak simán nyomod?


most kezdtem vele ismerkedni. Ha valamiből letöltök és módosítás után vissza akkor a Work ben levő FSW_PSW-t lementem külön mappába aztán a mappa tartalmát törlöm, hogy ne keveredjen egy másikkal! A dummy-t még nem mert még azt nem értem sajna, hogy hogy műkszik!
Egyébként általában mekkora méretű file-nak kellene lennie?!

Pitykoo Elküldve: 2015-02-21 19:15 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az miért lehet, hogy mikor expertel programozom és ugye rak a Work-be egy FSW_PSW filet és csak 7kb-! abba kevés dolog van.
De van hogy 55-60kb-! a mérete és abba benne van minden!?
A leszedésnél van a hiba vagy a kábel miatt lehet?!
Előre is köszönöm a segítséget!


ha ugyanabból a modulból szeded le, akkor gáz. de ha másikból akkor normális. hisz minden modulban más-más mennyiségű adat (funkció) van.


ugyan abból sajna....
csak nem tudom, hogy a leszedési módszerem a rossz vagy akkor mi?!
https://www.youtube.com/watch?v=tYyIe69_cZc
ezt a módszert követve szoktam csinálni...


Pitykoo Elküldve: 2015-02-21 19:02 bmw diagnosztika

Hali!
Az miért lehet, hogy mikor expertel programozom és ugye rak a Work-be egy FSW_PSW filet és csak 7kb-! abba kevés dolog van.
De van hogy 55-60kb-! a mérete és abba benne van minden!?
A leszedésnél van a hiba vagy a kábel miatt lehet?!
Előre is köszönöm a segítséget!

Pitykoo Elküldve: 2015-02-16 20:09 bmw diagnosztika

Hali!
Sajna az ülésfoglaltság érzékelő hibám kiegészült egy ilyennel!!!

134 mrsa vorne rechts
fehler aktuell vorhanden
programmierung fehlegeschlagen
fehler nicht sporadisch

Valakinek valami ötlet, hogy mi ez és hogy lehet eltüntetni?!
Törölni próbáltam, de visszajön....

Pitykoo Elküldve: 2015-02-15 17:44 bmw diagnosztika

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Valaki meg tudja mondani mi a hiba oka!??
http://kepfeltoltes.hu/view/15...es.hu_.jpg
A COAPI még 2060 és 1020 is szokott lenni!
Valaki valami ötlet!!?


szerintem csak annyi, hogy ezzel a kábellel nem fogsz tudni mindenhova benézni


Az igen, akkor vágjam földhöz??!
Pedig csak az ülésfoglaltságot akarom kikapcsolni....

Ui.: Ezt már akkor írja ki amikor vissza akarom tölteni a kocsira a változást...
Kiolvasni engedi mindegyiket...

Pitykoo Elküldve: 2015-02-15 17:40 bmw diagnosztika

Hali!
Valaki meg tudja mondani mi a hiba oka!??
http://kepfeltoltes.hu/view/15...es.hu_.jpg
A COAPI még 2060 és 1020 is szokott lenni!
Valaki valami ötlet!!?

Pitykoo Elküldve: 2015-02-15 17:33 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Rorybreaker írta:
Pitykoo írta:
lela írta:
nyenyere írta: Sziasztok! Új vagyok az oldalon, nemrég szereztem be egy e46 320d-t 2002 évjárat.
Szeretnék hozzá diag kábelt+programot, milyen kell ehhez a típushoz és honnan lehetne beszerezni?


Mindenképp azt ajánlom hogy olvasd el az egész fórumot az elejétől, és utána tudni fogod.Sőt ha kicsit többet szeretnél tudni az autód műszaki tartalmáról, előforduló problémákról a többi topikot is érdemes elolvasni.


Hali!
Én egy ilyet vettem és eddig teljesen hibátlan!!
http://www.ebay.com/itm/For-BM...1621954745
Viszont tényleg olvasgass vissza rendesen, hogy képbe legyél...


Szia!
Én is készülök venni valami diagnosztikát.
Ezzel, amit linkeltél, mit lehet csinálni? Mindent?
Azt meg lehet valahogy nézni, hogy tekertek e a km álláson már előzőleg?

Köszi!


Hali!
Az Inpa része teljesen hibátlanul működig!
Most próbálok ismerkedni az Expertel, elvileg ugye az is megy vele rendesen csak nekem valami hibákat dob és nem tudom még miért.
Eddig megérte az árát!
Én ha vennék akkor viszont már ilyet vennék!

http://www.ebay.com/itm/BMW-MI...rkt%3D4%26

Pitykoo Elküldve: 2015-02-10 18:33 Mi lehet a baj?

toki24 írta: Jó estét kívánoK!


Ilyen hangot ad a kocsim, mikor 2 alatt van a fordulatilletve amikor elváltok és esik lefelé a fordulat mig nem váltok fel pl.

http://indavideo.hu/video/kerreg

Szerintetek ?



A lendkerék nem adhat ilyen hangot??!! 250-300e km körül esedékes a csere...

Pitykoo Elküldve: 2015-02-08 11:25 Olajzabálás

mrred írta: Sziasztok!

Van egy 2005.12 gyártású 320D E91-es autóm. Mostanában nagyon eszi az olajat. Most lett benne cserélve turbó kb 1 hónapja, de mai nap már a sárga kancsó ki is villant. Kb 4000 km-et mentünk vele ezen időszak alatt..szerelők nem nagyon tudtak mit mondani, a turbót mondták még decemberben, január elején meg is adta magát, de már cserélve lett.
Olajszag is szokott lenni néha az utastérben, illetve ha megállok akkor utána kint is olajszag van néha...
Gyári olajjjal van használva (ha át nem b*sznak a szerelők).
Most öntök bele 2 L-et de már nem tudom mit csináljak, hova vigyem....

Mi lehet a baj? hátha már volt valakinek ilyen jellegű gondja,



Hali!
Ehhez a kocsihoz nem értek, de sztem kezdetnek szedd le a motor alatti műanyagot és nézd meg, hogy látsz e valahol olaj folyást, meg a motortérben is nézz szét amennyire csak tudsz...

Pitykoo Elküldve: 2015-02-06 17:53 Differenciálmû

Szebii írta: Nyomva kell tartani par mp.-ig mire teljesen bekapcsolod az ongyilkos modot


Aham.....
Akkor majd megpróbálom úgy! Álló helyzetben lehet csak vagy menet közben is?!

Pitykoo Elküldve: 2015-02-05 14:44 Hifi beszerelése e46-ba

Medvedisznoman írta:
csbalu írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A hét elején betelepült a hangrendszer az autóba. Gyári Business CD, Audio system mx 165 plus szett elöl (faragás nélkül befér), Gladen RS100C4 erősítő és egy mélyláda (hommade, tervezett).
Szakműhelybe vittem, mert ez mégiscsak egy önálló szakma a maga kis fortélyaival. Úgy gondoltam, hogy bármiféle ötlet, vagy tanács a beépítéssel kapcsolatban - például, hogy a jelkábeleket középen vezesse hátra, messze a táptól - sértő lenne a mesterre nézve, meg hát ez a szakmája így alap, hogy ezeket tudja. Utólag persze kiderült, hogy nem lett volna akkora baj "sértegetni" a szenszejt, ugyanis indításkor egyből megébredt a tücsökraj (nem a Maszkura féle) a csipogókban. Amikor szóvá tettem csak annyit mondott, hogy kell egy RCA zajszűrő. Szerinte tök mindegy hogy melyik kábel hol van elvezetve, mert ez a fejegység hibája. Innentől kezdtem megkérdőjelezni a szakértelmét. Az hogy számomra hülyeségnek tűnő dolgokat beszél, az egy dolog, de hogy munkája végeztével nem ellenőrzi le járó motornál a rendszert és úgy hív hogy kész az autó az már gáz. Ráadásul nem is egy városban vagyunk, így némi logisztikai gondot is okoz a dolog. Kétszer. Merthogy jövő héten vihetem vissza megint, hogy kijavítsa, az RCA zajszűrő ugyanis nem segített.
Ejj de hosszú lett. Bocsánat.
Szóval egy kérdést szerettem volna kikanyarintani a monológból, mégpedig, hogy a földhurok egyik okozója ugye az, hogy az RCA kábel árnyékolása mindkét oldalon le van földelve. Gyakorlatban ezt hogyan tudom kiküszöbölni? Meg kell vágni a kábel árnyékolását?


Egy leválasztóval meg tudod oldani a problémát. de az 20Hz és 20kHz között vág... tehát az igazán mélyektől búcsúzz el.. Gondolom nem azt a High-Low adaptert használta amit én mondtam, mivel az galvanikusan leválaszt. Sok sikert, jó keresgélés lesz


Bizony, nem azt. SAL-t használt. Mondtam neki, hogy tegyen be valami faszát, de azt válaszolta hogy ez csak az erősítőt fogja kapcsolni szóval felesleges. Fogalmam sincs hogy mire gondolt, de mint mondtam, nem értek ehhez a szakmához.
RCA szűrőből egy tök közönségeset használtam egy próba erejéig ILYET NI, de semmi sem változott. Érdekesség képpen megemlítem, hogy a zaj 80%-a (ha lehet ilyet mondani) jobb oldalról jön, amelyik oldalon a tápot és az RCA-kat is elvezette.


Én a helyedben kis utána olvasgatással, kérdezgetéssel megcsinálnám magamnak, az a biztos! A sok ilyen kókler szakemberből van már nekem is elegem aki kapugaranciásan csinál mindent, csak a pénzt nézi nem azt, hogy mit ad ki a kezéből!!
Pedig abból lenne a munka....
Tisztelet a kivételnek csak hát egyre ritkább a jó szakember...