Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2014-10-20 17:40 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Pitykoo írta:
Dog írta:
Pitykoo írta:
Pitykoo írta: Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!


Vagy, hogy melyik típust ajánlanátok!?


Az ülést nyugodtan kiszedheted Én inkább kárpitosra biznám a huzatot elég feszesre van húzva kinlodjon az vele....Ha tudsz szerezni gyári betétet a kábelköteg nemvoltdrága márkaszervizbesem vezérlőt meg kb 10ért kapsz és teljes gyári rendszered lesz.


Aham.... köszi!
Utána járok van e valahol kárpitos....
Egyébkén ilyen univerzálisat tudnának nekem adni szinte ingyen ezért gondoltam, hogy azt beleteszem....
Jó lett volna ha nem olyan szívatós a huzat le fel rakása....


Még annyit, hogy le kell e venni az aksiról a sarut mielőtt kiszedem azt ülést vagy nem?!


célszerű levenni bármi elektronyos dolgot csinálsz. meg az ülésfoglaltságjelző hibát fog beírni. ha van aki kitörölje a hibát, akkor maradhat az akksi rajta.


Aham....köszi!
Az úgy is mostanában sokszor jelez, majd azt is ki kellesz iktatni!
Annak mi a szerepe amúgy?
Hogy csak ott durran a zsák ahol ülnek?!

Pitykoo Elküldve: 2014-10-20 17:03 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Pitykoo írta:
Dog írta:
Pitykoo írta:
Pitykoo írta: Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!


Vagy, hogy melyik típust ajánlanátok!?


Az ülést nyugodtan kiszedheted Én inkább kárpitosra biznám a huzatot elég feszesre van húzva kinlodjon az vele....Ha tudsz szerezni gyári betétet a kábelköteg nemvoltdrága márkaszervizbesem vezérlőt meg kb 10ért kapsz és teljes gyári rendszered lesz.


Aham.... köszi!
Utána járok van e valahol kárpitos....
Egyébkén ilyen univerzálisat tudnának nekem adni szinte ingyen ezért gondoltam, hogy azt beleteszem....
Jó lett volna ha nem olyan szívatós a huzat le fel rakása....


Még annyit, hogy le kell e venni az aksiról a sarut mielőtt kiszedem azt ülést vagy nem?!

Pitykoo Elküldve: 2014-10-20 17:01 kormánymû

Pitykoo írta:

Hali!
A jó múltkorában alánéztem a kocsinak és megnéztem egy két dolgot!
Sajnos eléggé szar úton járok vele és hát meg is van az eredménye, na mindegy....
Amit viszont észrevettem az az, hogy amit a képen be is jelöltem a kormányművön az a rúd ami csatlakozik a kormányoszlophoz(ha jól tudom az a neve) az lötyög a helyén és már menet közben ill. a kormány tekerésekor is hangja van!
Fel lehet e újítani azt ill. ha kiszedem a kormányművet én meg tudom csinálni!?
Mit kell ott cserélni, hogy jó legyen?!
Vagy hagyjam és inkább vegyek bontottat?
Előre is köszi!



Valaki valami tipp, ötlet?!

Pitykoo Elküldve: 2014-10-20 16:44 Motor-váltó

Hello!
Nos voltam szervízbe,vadonatúj a kuplungom a kettős tömegű lendkeréknek semmi baja és a difi szilent is jó!Kizárásos alapon a váltóm lesz a bűnös!
Most nem cserélem ki,majd ha tönkre megy,mert csak a huppanás hallatszik,amúgy semmi baja a váltónak!


Nem tudják megjavítani, vagy nem érdemes vele foglalkozni?!










Pitykoo Elküldve: 2014-10-19 18:48 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Dog írta:
Pitykoo írta:
Pitykoo írta: Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!


Vagy, hogy melyik típust ajánlanátok!?


Az ülést nyugodtan kiszedheted Én inkább kárpitosra biznám a huzatot elég feszesre van húzva kinlodjon az vele....Ha tudsz szerezni gyári betétet a kábelköteg nemvoltdrága márkaszervizbesem vezérlőt meg kb 10ért kapsz és teljes gyári rendszered lesz.


Aham.... köszi!
Utána járok van e valahol kárpitos....
Egyébkén ilyen univerzálisat tudnának nekem adni szinte ingyen ezért gondoltam, hogy azt beleteszem....
Jó lett volna ha nem olyan szívatós a huzat le fel rakása....

Pitykoo Elküldve: 2014-10-19 13:20 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Pitykoo írta: Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!


Vagy, hogy melyik típust ajánlanátok!?

Pitykoo Elküldve: 2014-10-19 13:15 Futómû és hibái

Hali!
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy az M-es hátsó szilent (első lengőkar) az jó e a simához illetve miben lenne másabb ha azt tenném bele?!
Megéri vele foglalkozni?
Köszi!

Pitykoo Elküldve: 2014-10-18 17:19 Futómû és hibái

Köszi![/quote]
Szia!
Így néz ki a lengőkar szétfűrészelve:



Nem házi munka a csere, de azért sok sikert! A lengőkar egyébként gyári volt, nem Meyle.

hil

Ahamm....
Ebbe ami látszik azaz a fém persely vagy mi amit írtak?!
Lehet kéne venni bontóból e rosszat és azon próbálkozni először!







[/quote]

Pitykoo Elküldve: 2014-10-18 15:37 Futómû és hibái

andree írta:
YELLOW írta:
tibee01 írta:
andree írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az első lengőkarban mennyire nehéz vagy bonyolult kicserélni a gömbfejeket?!
Valaki csinált már ilyet, hogy hogy kell?!
Elég a régit kiütni az ujjat meg betenni vagy ezt is présgéppel kell csinálni?!
Előre is köszönöm!


Szia,
Hivatalosan csak a MeyleHD lengőkar kialakítása alkalmas a gömbfejek cseréjére. Ebben az esetben van egy speciális szerszám a préseléshez (találsz róla videót). A gyári Lemförder lengőkarban - nekem is így csinálták - először esztergával megmarják a régi gömbfejet, amíg ki nem lehet venni, aztán bepréselik az újat. A tartósságáról és a megbízhatóságáról megoszlanak a vélemények, én kíváncsi voltam és már több mint egy éve rendben van. Szerintem ha gyárid van semmiképpen ne kezdj neki, de a Meyle esetében sem javaslom.
Szerintem keresd JLaci74 fórumtársad, nekem 23.000 volt a felújítás Érden, úgy hogy a kiszerelést is fizettem. Szerintem Lacitól nem sokkal többért profin felújított lengőkarokat kapsz.

Üdv.


Köszönöm mindenkinek a választ!
Jól értem, hogy préselve van minden lengőkarba a gömbfej? Nem "házilag" csinálnám, esztergáltatok kinyomót meg üléket alá, és rendesen hidraulikus préssel préselném ki illetve be. Esztergával, hogy marják meg a régi gömbfejet? Ez a rész viszont nem világos. Meg van peremezve préselés után a gyári, és a peremezést marják le róla kiférjen lefelé? Ha ki van szedve a gyári gömbfej alkalmas a Meyle HD fogadására, vagy vagy más átmérőt illetve vállat kell rá marni?


meyle HD-nél cserélhető préselésel, illetve az összkerekes típusoonál a gyári is, ahol vasbú van a lengőkar. viszont bármilyen alu lengőkarből tudnak csinálni Meyle HD megoldást, igaz az utólagos. mert ezeknél vulkanizálva van rá a táma ha jól emlékszem. vannak cégek, akik ugyanúgy rávulkanizálnak, vagy akik átalakítják Meyle HD rendszerűre. ezután már préselhető.


Talán a meyle esetében van egy acél persely amibe bepréseled a gömbfejet (nem biztos), de a gyárinál ilyen nincs. Ez talán azért fontos mert ha nem központosan préselik - nem megfelelő a szerszám - akkor könnyen tönkre lehet tenni a lengőkart. A meyléhez van gyári eszköz.
https://www.youtube.com/watch?v=gWJlctbffrw


Köszi!

Pitykoo Elküldve: 2014-10-18 15:25 Futómû és hibái

andree írta:
Pitykoo írta:
andree írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az első lengőkarban mennyire nehéz vagy bonyolult kicserélni a gömbfejeket?!
Valaki csinált már ilyet, hogy hogy kell?!
Elég a régit kiütni az ujjat meg betenni vagy ezt is présgéppel kell csinálni?!
Előre is köszönöm!


Szia,
Hivatalosan csak a MeyleHD lengőkar kialakítása alkalmas a gömbfejek cseréjére. Ebben az esetben van egy speciális szerszám a préseléshez (találsz róla videót). A gyári Lemförder lengőkarban - nekem is így csinálták - először esztergával megmarják a régi gömbfejet, amíg ki nem lehet venni, aztán bepréselik az újat. A tartósságáról és a megbízhatóságáról megoszlanak a vélemények, én kíváncsi voltam és már több mint egy éve rendben van. Szerintem ha gyárid van semmiképpen ne kezdj neki, de a Meyle esetében sem javaslom.
Szerintem keresd JLaci74 fórumtársad, nekem 23.000 volt a felújítás Érden, úgy hogy a kiszerelést is fizettem. Szerintem Lacitól nem sokkal többért profin felújított lengőkarokat kapsz.

Üdv.


Köszönöm az infókat! Azt hittem, hogy majd kicserélem úgy min más kocsiknál lehet és mehetek is, de ez így ..... elgondolkodtató.
Még annyira nem néztem utána, hogy felújítottat mennyiért adnak, de az új az igen drága, annyi pénzt nem ér....
Érd az messze van sajna, de majd utána járok itt hátha van aki megcsinálja...
Úgy látom ezen a kocsin semmi se olyan egyszerű...
Ammm...és azt honnan tudom meg, hogy MeyleHD vagy gyári?!


A gyárin rajta van a lemförder embléma. Írj Lacinak privátot, szerintem ha kettőt rendelsz kedvezményes a futár.


Köszi!

Pitykoo Elküldve: 2014-10-18 09:30 Futómû és hibái

andree írta:
Pitykoo írta: Hali!
Az első lengőkarban mennyire nehéz vagy bonyolult kicserélni a gömbfejeket?!
Valaki csinált már ilyet, hogy hogy kell?!
Elég a régit kiütni az ujjat meg betenni vagy ezt is présgéppel kell csinálni?!
Előre is köszönöm!


Szia,
Hivatalosan csak a MeyleHD lengőkar kialakítása alkalmas a gömbfejek cseréjére. Ebben az esetben van egy speciális szerszám a préseléshez (találsz róla videót). A gyári Lemförder lengőkarban - nekem is így csinálták - először esztergával megmarják a régi gömbfejet, amíg ki nem lehet venni, aztán bepréselik az újat. A tartósságáról és a megbízhatóságáról megoszlanak a vélemények, én kíváncsi voltam és már több mint egy éve rendben van. Szerintem ha gyárid van semmiképpen ne kezdj neki, de a Meyle esetében sem javaslom.
Szerintem keresd JLaci74 fórumtársad, nekem 23.000 volt a felújítás Érden, úgy hogy a kiszerelést is fizettem. Szerintem Lacitól nem sokkal többért profin felújított lengőkarokat kapsz.

Üdv.


Köszönöm az infókat! Azt hittem, hogy majd kicserélem úgy min más kocsiknál lehet és mehetek is, de ez így ..... elgondolkodtató.
Még annyira nem néztem utána, hogy felújítottat mennyiért adnak, de az új az igen drága, annyi pénzt nem ér....
Érd az messze van sajna, de majd utána járok itt hátha van aki megcsinálja...
Úgy látom ezen a kocsin semmi se olyan egyszerű...
Ammm...és azt honnan tudom meg, hogy MeyleHD vagy gyári?!

Pitykoo Elküldve: 2014-10-17 20:21 kormánymû



Hali!
A jó múltkorában alánéztem a kocsinak és megnéztem egy két dolgot!
Sajnos eléggé szar úton járok vele és hát meg is van az eredménye, na mindegy....
Amit viszont észrevettem az az, hogy amit a képen be is jelöltem a kormányművön az a rúd ami csatlakozik a kormányoszlophoz(ha jól tudom az a neve) az lötyög a helyén és már menet közben ill. a kormány tekerésekor is hangja van!
Fel lehet e újítani azt ill. ha kiszedem a kormányművet én meg tudom csinálni!?
Mit kell ott cserélni, hogy jó legyen?!
Vagy hagyjam és inkább vegyek bontottat?
Előre is köszi!

Pitykoo Elküldve: 2014-10-17 20:10 Futómû és hibái

Hali!
Az első lengőkarban mennyire nehéz vagy bonyolult kicserélni a gömbfejeket?!
Valaki csinált már ilyet, hogy hogy kell?!
Elég a régit kiütni az ujjat meg betenni vagy ezt is présgéppel kell csinálni?!
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2014-10-17 20:05 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Hali!
Olyanba kérnék segítséget, hogy akarok rakni a két első ülésbe fűtést!
A kérdésem az lenne, hogy mire figyeljek az ülés kiszedésekor, ha a csatlakozókat lehúzom és kiszedem az ülést nem lesz semminek semmi baja ha ugyan úgy vissza is rakok mindent(nem szeretnék ellőni semmit) ?!
Az ülésről a gyári huzat mennyire könnyen szedhető le ill. rakható vissza?
Én úgy szeretném ha csak gyújtás után legyen kötve nehogy véletlenül bekapcsolva hagyjam és lemeríti az aksit akkor hova , mire érdemes rákötni?
Előre is köszönöm a válaszokat!

Pitykoo Elküldve: 2014-10-16 19:22 Kuplung__

kmartin írta:
Pitykoo írta:
kmartin írta: Napot mindenki!

Kuplungot kinyomva, kis nyikorgás hallható, valahonnan a motor belseje/alja felől.
Próbáltam körbenézni, de nem igazán sikerült megoldani a problémát.
Valaki tanács?
323Ci 2,5 benzin


Hali!
Nekem olyan volt, hogy amikor nyomogattam akkor nyikorgott! Kuplungcserekor mondták, hogy a kinyomószerkezet nyikorgott,és a kinyomó csapágy is rottyon volt már. Lepucolták, bekenték rendesen és ugye kuplunggal együtt kapott új kinyomócsapágyat! utána semmi hangja nem volt és azóta sincs!
Nekem ez volt nem tudom neked is ez lehet e!


Értem. Ezt ha jól gondolom, nem tudom magamnak megoldani, olajozni, vagy hasonló!?



Szerintem ahhoz ki kell venni a váltót, hogy rendesen hozzáférj!
Az meg nem egyszerű...