Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2014-06-08 09:44 Motor-váltó

jrtom írta:
Pitykoo írta: Hali!
Leszedtem a nívó csövet meg ami beleágazik csövet és megnéztem őket!
Nincs eldugulva, tiszták!
Motor beindít olajsapka letekerés még most se érzem a levegőt!
Hol lehet a hiba, mit nézzek még meg rajta?!
Előre is köszi!


Hogyha nem változik a motor járása levett beöntősapka vagy kihúzott nívópálcára akkor még mindig falsot szív a motor valahol vagy valamelyik kartergázcső elvan dugulva. Át kell nézni az összes csövet sajna.


Az jó!
Sajna nagyon nem merem jobban megbontani nehogy elrontsak valamit!
Am... mikor gázt adok hallani olyan hangot mintha valahonnan szívna be levegőt csak nem tudom honnan...
Akkor lehet azt kéne megkeresni!?

Pitykoo Elküldve: 2014-06-07 18:41 Klíma automatika hiba

Hali!
Na,ma is szenvedtem kicsit a klímával!
Ha lezártam a csapnál akkor kajak jó hideg levegőt fújt!
Amint visszarakom az új vagy a régi csapomat egy darabig jó aztán megint lent és fent meleget középen hideget fúj!!
Mi lehet a gond, mit cseréljek!??
Előre is köszi!

Pitykoo Elküldve: 2014-06-07 18:24 Motor-váltó

Hali!
Leszedtem a nívó csövet meg ami beleágazik csövet és megnéztem őket!
Nincs eldugulva, tiszták!
Motor beindít olajsapka letekerés még most se érzem a levegőt!
Hol lehet a hiba, mit nézzek még meg rajta?!
Előre is köszi!

Pitykoo Elküldve: 2014-06-06 18:49 Klíma gondok

Hali!
Sajna az örömöm nem tartott sokáig!!
Ugye már kérdeztem, hogy mi lehet a hiba ha a klíma megy és középen hideget fúj be, de a láb ill. szélvédőre meleg megy! Válasz: fűtéscsap!!
Megvettem (hát jó ára van) beraktam,kipróbáltam jó volt, működött rendesen.
Hideg mindenütt, vagy meleg mindenütt kb. egy hétig!
Ma újra kellett volna használnom mert majd meg rohadtam a kocsiba és megint csak középen fújt hideget, lent fent meleget, akármit akárhova állítottam!!!
Most beszart az új fűtéscsapom vagy van még más is ami ezt okozhatja?!
Vagy zárjam le megint a csövet és nézzem meg hogy úgy jó e és ha igen akkor eddig bírta?! De ha így van akkor mitől romolhatott el, vagy van valami ami elronthatja?!?
Segítséget előre is köszönöm!!
Ez most kicsit már bas.....a a csőröm!

Pitykoo Elküldve: 2014-06-04 17:26 Klíma automatika hiba

Hali!
Sajna az örömöm nem tartott sokáig!!
Ugye már kérdeztem, hogy mi lehet a hiba ha a klíma megy és középen hideget fúj be, de a láb ill. szélvédőre meleg megy! Válasz: fűtéscsap!!
Megvettem (hát jó ára van) beraktam,kipróbáltam jó volt, működött rendesen.
Hideg mindenütt, vagy meleg mindenütt kb. egy hétig!
Ma újra kellett volna használnom mert majd meg rohadtam a kocsiba és megint csak középen fújt hideget, lent fent meleget, akármit akárhova állítottam!!!
Most beszart az új fűtéscsapom vagy van még más is ami ezt okozhatja?!
Vagy zárjam le megint a csövet és nézzem meg hogy úgy jó e és ha igen akkor eddig bírta?! De ha így van akkor mitől romolhatott el, vagy van valami ami elronthatja?!?
Segítséget előre is köszönöm!!
Ez most kicsit már bas.....a a csőröm!

Pitykoo Elküldve: 2014-05-29 21:01 Klíma automatika hiba

Polgardi1989 írta:
jons írta:
Polgardi1989 írta: Üdv!
EGy olyan kérdésem lenne, hátha valakinek volt tapasztalata! A gondom a következő: Bekapcsolom menet közbe a klímát tökéletesen működik majd 5 perc után ki be kapcsol! Megnéztem a motortérbe a klíma szíjtárcsát is hol forog hol nem! Mikor leállítom a kocsit olyan hang jön a műszerfal mögül mintha forrna a víz valahol!


Biztos, hogy nem forog? Nem csak úgy látod, mintha? A ki-be kapcsolás teljesen normális. Így dolgozik a klíma. A fagyasztó szekrényed kompresszorja sem megy állandóan. Eléri a hőfokot, kikapcsol, ha nem így lenne lejegesedne az egész rendszer.
A vízforrás hang: A leálló klíma kompresszor hangját hallod. Leállítás után egy darabig szabadon fut és a csapágya már nincs a helyzet magaslatán.


Forog rendesen utána meg lelassul mintha megszorult volt majd kattanik meg a motornak is változik a hangja picit utána megin felgyorsul, aztán megin lelassul! de amikor lelassul nem is fújja a hideget! 5-10 másodpercenként váltakozik


Hali!
Nekem ilyen, és nekem is félpercenként leáll és újraindul, meg én igen hangosnak találom, bár lehet ez a normális!!??

https://www.youtube.com/watch?...e=youtu.be

Pitykoo Elküldve: 2014-05-29 20:33 Motor-váltó

jrtom írta:
Pitykoo írta:
Még annyit, hogy tömítőkarikát rendelj a nívóra.



Oksa, köszi!
Holnap megrendelem aztán meglátjuk mi lesz... [/quote]

Am... ma vettem tömítő karikát és megnéztem felűről mivel lesz dolgom..
A nívó csövet azt csak ki kell húzni belőle és a csövet kitisztítani meg ahova bemegy azt vagy azt a csövet ami beleágazik?!
Aknából jobb csinálni vagy meg lehet fentről is?!


[/quote
Meglehet fentről is csinálni. Igen a leágazást kell kipucolni és ki kell húzni a karterből, de látni fogod. Az olajból viszont kell leengedni.[/quote]

Oksa, köszi!
Szombaton megpróbálom megcsinálni!

Pitykoo Elküldve: 2014-05-29 20:12 Motor-váltó


Még annyit, hogy tömítőkarikát rendelj a nívóra.[/quote]

Oksa, köszi!
Holnap megrendelem aztán meglátjuk mi lesz... [/quote]

Am... ma vettem tömítő karikát és megnéztem felűről mivel lesz dolgom..
A nívó csövet azt csak ki kell húzni belőle és a csövet kitisztítani meg ahova bemegy azt vagy azt a csövet ami beleágazik?!
Aknából jobb csinálni vagy meg lehet fentről is?!


Pitykoo Elküldve: 2014-05-28 21:04 Motor-váltó

jrtom írta:
Pitykoo írta:
jrtom írta:
Pitykoo írta:
jrtom írta:
Pitykoo írta: Hali!
A kérdésem az lenne hogy az mennyire baj vagy sem, hogy amikor a motorolaj beöntő kupakot leveszem járó motornál akkor nem érzek semmi féle levegő mozgást ill. a motor fordulata vagy hangja sem változik!? Ezelőtt egy F astrám volt azon ha levettem rendesen lehetett érezni a levegőt sőt ha a kupakot simán rajtahagytam akkor az ott rezgett rajta rendesen majd le esett és a motor hangja is megváltozott!!
Baj e ez a jelenség ha igen mennyire és mit nézzek meg vagy mit tudok csinálni vele!?
Szervizbe nemrég cserélték a kartergáz csöveket ott azt mondták ez nem gond hogy ilyen, de sztem nem így kéne működni...
Válaszokat előre is köszönöm...


Szia. Az úgy nem jó, a motorjárásának megkell változni. Nem tud visszaszellőztetni a karterba. A kartercsövek lehet hogy jók csak a nívópálca csöve van teljesen eldugulva, ott ahol a szellőztető szelepről rámegy a cső.


Aham...de magát a nívópálcát könnyen ki tudom húzni, vagy az független tőle?!
Azzal mit tudok csinálni?! Szedjem szét pucoljam ki?!
Am... meg könnyen rá tudok ismerni hogy melyik az amit te mondasz?!


A légszűrőházat meg a gégecsövet ami a folytószelepre megy kiveszed akkor hozzáférsz a pálca csövének csavarjához és kitudod húzni, de az olajból lekell engedni mert folyni fog. Látni fogod, hogy nívó csövének van egy leágazása amire megy egy dumicső ami a te esetedben állítólag új, de az kiderül úgy is ha megnézed. Szóval az a leágazás szokott eldugulni az olajsártól. Kilehet pucolni, de kell hozzó gázlámpa és azzal kell melegíteni, hogy fellágyúljon a kokszos olaj a csőben, utánna levegővel kell fujatni. Ezt a műveletet lehetőleg szabtéren csináld mert kicsit füst lesz


Oksa, köszönöm szépen a segítséget..
Megpróbálom majd hátha sikerül és majd jelentkezem milyen lett!


Még annyit, hogy tömítőkarikát rendelj a nívóra.


Oksa, köszi!
Holnap megrendelem aztán meglátjuk mi lesz...

Pitykoo Elküldve: 2014-05-27 20:41 Motor-váltó

jrtom írta:
Pitykoo írta:
jrtom írta:
Pitykoo írta: Hali!
A kérdésem az lenne hogy az mennyire baj vagy sem, hogy amikor a motorolaj beöntő kupakot leveszem járó motornál akkor nem érzek semmi féle levegő mozgást ill. a motor fordulata vagy hangja sem változik!? Ezelőtt egy F astrám volt azon ha levettem rendesen lehetett érezni a levegőt sőt ha a kupakot simán rajtahagytam akkor az ott rezgett rajta rendesen majd le esett és a motor hangja is megváltozott!!
Baj e ez a jelenség ha igen mennyire és mit nézzek meg vagy mit tudok csinálni vele!?
Szervizbe nemrég cserélték a kartergáz csöveket ott azt mondták ez nem gond hogy ilyen, de sztem nem így kéne működni...
Válaszokat előre is köszönöm...


Szia. Az úgy nem jó, a motorjárásának megkell változni. Nem tud visszaszellőztetni a karterba. A kartercsövek lehet hogy jók csak a nívópálca csöve van teljesen eldugulva, ott ahol a szellőztető szelepről rámegy a cső.


Aham...de magát a nívópálcát könnyen ki tudom húzni, vagy az független tőle?!
Azzal mit tudok csinálni?! Szedjem szét pucoljam ki?!
Am... meg könnyen rá tudok ismerni hogy melyik az amit te mondasz?!


A légszűrőházat meg a gégecsövet ami a folytószelepre megy kiveszed akkor hozzáférsz a pálca csövének csavarjához és kitudod húzni, de az olajból lekell engedni mert folyni fog. Látni fogod, hogy nívó csövének van egy leágazása amire megy egy dumicső ami a te esetedben állítólag új, de az kiderül úgy is ha megnézed. Szóval az a leágazás szokott eldugulni az olajsártól. Kilehet pucolni, de kell hozzó gázlámpa és azzal kell melegíteni, hogy fellágyúljon a kokszos olaj a csőben, utánna levegővel kell fujatni. Ezt a műveletet lehetőleg szabtéren csináld mert kicsit füst lesz


Oksa, köszönöm szépen a segítséget..
Megpróbálom majd hátha sikerül és majd jelentkezem milyen lett!

Pitykoo Elküldve: 2014-05-27 19:57 Motor-váltó

jrtom írta:
Pitykoo írta: Hali!
A kérdésem az lenne hogy az mennyire baj vagy sem, hogy amikor a motorolaj beöntő kupakot leveszem járó motornál akkor nem érzek semmi féle levegő mozgást ill. a motor fordulata vagy hangja sem változik!? Ezelőtt egy F astrám volt azon ha levettem rendesen lehetett érezni a levegőt sőt ha a kupakot simán rajtahagytam akkor az ott rezgett rajta rendesen majd le esett és a motor hangja is megváltozott!!
Baj e ez a jelenség ha igen mennyire és mit nézzek meg vagy mit tudok csinálni vele!?
Szervizbe nemrég cserélték a kartergáz csöveket ott azt mondták ez nem gond hogy ilyen, de sztem nem így kéne működni...
Válaszokat előre is köszönöm...


Szia. Az úgy nem jó, a motorjárásának megkell változni. Nem tud visszaszellőztetni a karterba. A kartercsövek lehet hogy jók csak a nívópálca csöve van teljesen eldugulva, ott ahol a szellőztető szelepről rámegy a cső.


Aham...de magát a nívópálcát könnyen ki tudom húzni, vagy az független tőle?!
Azzal mit tudok csinálni?! Szedjem szét pucoljam ki?!
Am... meg könnyen rá tudok ismerni hogy melyik az amit te mondasz?!

Pitykoo Elküldve: 2014-05-27 19:05 Motor-váltó

Hali!
A kérdésem az lenne hogy az mennyire baj vagy sem, hogy amikor a motorolaj beöntő kupakot leveszem járó motornál akkor nem érzek semmi féle levegő mozgást ill. a motor fordulata vagy hangja sem változik!? Ezelőtt egy F astrám volt azon ha levettem rendesen lehetett érezni a levegőt sőt ha a kupakot simán rajtahagytam akkor az ott rezgett rajta rendesen majd le esett és a motor hangja is megváltozott!!
Baj e ez a jelenség ha igen mennyire és mit nézzek meg vagy mit tudok csinálni vele!?
Szervizbe nemrég cserélték a kartergáz csöveket ott azt mondták ez nem gond hogy ilyen, de sztem nem így kéne működni...
Válaszokat előre is köszönöm...

Pitykoo Elküldve: 2014-05-22 20:31 angel eye

Hali!
Valaki tett már a kocsiba RGB ledes karikát?!
Ha igen akkor milyen?!
Vagy mi a véleményetek róla, mennyire jó az?!
Köszi!

Pitykoo Elküldve: 2014-05-21 17:39 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a kormány jobb oldalán van ugye a tempomat vezérlő gombok! A kérdésem az lenne, hogy a bal felső gomb az mire jó, hogy lehet használni mert még nekem nem sikerült!!
Előre is köszi!

https://www.google.hu/search?q...1000%3B560


ha kikapcsol a tempomat, vagy mert te kikapcsolod, vagy mert annyira lelassultál, hogy automatice kikapcsol, akkor azt ha megnyomod, az előzőleg beállított értékre áll be.
mész 130 tempomat, kamion miatt fíkezel, akkor kikapcsol magától. gombot megnyomod és magától visszagyorsít 130-ra. olyan mint egy "Hold" gomb.



Aham... köszi!
Én valami olyasmire gondoltam, hogy mondjuk megyek 60-al és megnyomom akkor elmenti és bármikor amikor azt megnyomom beáll annyira..
Akkor nagyot nem tévedtem csak rosszkor nyomogattam ezek szerint...
Köszi..


igen mert ugye a ki/be kapcsoló egyértelmű. a + gombbal tudod rögzíteni az adott sebességet. utána gombok nyomásával lassíthatsz (-), gyorsíthatsz (+), ezzel módosul a beállított érték is. és mindig az utolsó beállított tárolódik el. amit azzal a gombbal tudsz előhozni, amiről szó van.


Akkor majd kipróbálom, most már kíváncsi vagyok rá...


jah! ha a gyújtást leveszed, vagy leállítod az autót, akkor elfelejti az értéket. addig jegyzi meg, amíg a ződ tempomat ikon világít a műszerfalon.


Ezt viszont jó tudni, mert én azt hittem, hogy akkor azt meg is jegyzi míg mást nem állítok be...

Pitykoo Elküldve: 2014-05-21 17:31 Multikormány beszerelése utólag...

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a kormány jobb oldalán van ugye a tempomat vezérlő gombok! A kérdésem az lenne, hogy a bal felső gomb az mire jó, hogy lehet használni mert még nekem nem sikerült!!
Előre is köszi!

https://www.google.hu/search?q...1000%3B560


ha kikapcsol a tempomat, vagy mert te kikapcsolod, vagy mert annyira lelassultál, hogy automatice kikapcsol, akkor azt ha megnyomod, az előzőleg beállított értékre áll be.
mész 130 tempomat, kamion miatt fíkezel, akkor kikapcsol magától. gombot megnyomod és magától visszagyorsít 130-ra. olyan mint egy "Hold" gomb.



Aham... köszi!
Én valami olyasmire gondoltam, hogy mondjuk megyek 60-al és megnyomom akkor elmenti és bármikor amikor azt megnyomom beáll annyira..
Akkor nagyot nem tévedtem csak rosszkor nyomogattam ezek szerint...
Köszi..


igen mert ugye a ki/be kapcsoló egyértelmű. a + gombbal tudod rögzíteni az adott sebességet. utána gombok nyomásával lassíthatsz (-), gyorsíthatsz (+), ezzel módosul a beállított érték is. és mindig az utolsó beállított tárolódik el. amit azzal a gombbal tudsz előhozni, amiről szó van.


Akkor majd kipróbálom, most már kíváncsi vagyok rá...