Pitykoo fórum hozzászólásai

Pitykoo Elküldve: 2017-01-22 10:24 Klímavezérlõ hiba

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Tudja valaki, hogy mi lehet az oka annak ha az auto gombot megnyomom akkor nem csinál rá semmit?!
Milyen érzékelővel lehet összefüggésbe ami miatt nem működik?!
Előre is köszi!


úgy gondolom azzal a kis ventivel, vagy ott bent lévő ézékelővel, ami vezérlő panelen van, tudod ami szokott még ott magának zúgni. ő ott szívja be a levegőt, aztán bent nyilván valami hőfokfüggő valamin keresztül vezérlődik. nem szedtem még szét ilyet, de erre gondolok.


Köszi.
A kis venti az pörög magának mikor leállítom a kocsit...
De ugye mikor megnyomom az auto gombot ki is írja azt de nem csinál rá semmit.
Tegnap kiderült, hogy rossz a termosztátom, nem e azzal lehet összefüggésbe valahogy!?
De lehet kiszedem és szétszedem hátha látok valamit rajta...

Pitykoo Elküldve: 2017-01-21 21:35 Klímavezérlõ hiba

Hali!
Tudja valaki, hogy mi lehet az oka annak ha az auto gombot megnyomom akkor nem csinál rá semmit?!
Milyen érzékelővel lehet összefüggésbe ami miatt nem működik?!
Előre is köszi!

Pitykoo Elküldve: 2017-01-21 21:28 Mi lehet a baj?

katonaza írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Valaki találkozott már olyannal, hogy egyszer csak az olajbeöntő sapkát levéve nagyon nagy vákuum keletkezett a motorban?! Szinte erővel lehet levenni és rendesen úgy szív mint a porszívó?! Mi okozhatja ezt?
Előre is köszönöm!


kartergáz szűrő


A külső olajlecsapató vagy van benne még máshol is valamilyen?!


Erre gondolsz Pitykoo?
http://www.realoem.com/bmw/enU...Id=11_2194
Érdemes végignézni, sokszor néhány perces keresgélés nyomán meg lehet találni benne a választ.
A linkben a hónapot igazítsd a tiédhez.


Arra gondoltam mert az tudtam csak, hogy azon kívül van e még máshol valami.
Mert már találkoztam olyan kocsival ahol szelepfedélbe és karterban is volt ilyen hálós szűrő.

Pitykoo Elküldve: 2017-01-18 17:52 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Valaki találkozott már olyannal, hogy egyszer csak az olajbeöntő sapkát levéve nagyon nagy vákuum keletkezett a motorban?! Szinte erővel lehet levenni és rendesen úgy szív mint a porszívó?! Mi okozhatja ezt?
Előre is köszönöm!


kartergáz szűrő


A külső olajlecsapató vagy van benne még máshol is valamilyen?!

Pitykoo Elküldve: 2017-01-17 17:40 Mi lehet a baj?

Hali!
Valaki találkozott már olyannal, hogy egyszer csak az olajbeöntő sapkát levéve nagyon nagy vákuum keletkezett a motorban?! Szinte erővel lehet levenni és rendesen úgy szív mint a porszívó?! Mi okozhatja ezt?
Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2016-12-11 09:20 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Na hali!
Újabb gondom akadt. Így kezdődött. A kocsiból egyre jobban elkezdett fogyni az olaj.
Aztán már látható is volta kocsi alatt az olajfolt. Úgy voltam vele, hogy majd megnézetem.
Közben ránéztem a vízszintre is és 1 litert rá kellett töltenem./másfél éve nem volt rátöltve/. Viszont a mai nap mentem a kocsival és kigyulladt a sárga olajos lámpa.
Mondom félreállok, töltök rá egy kicsit. A motorháztetőt felemelve gondoltam kihúzom a nívót hogy tényleg kevés e az olaj és hát kicsapott belőle az olaj és forrt, rotyogott az egész a csőben és köpködött össze vissza mindent. Gyorsan visszanyomtam a pálcát!
Hazaérve megnéztem és ott is forrt ugye meg viszont a hűtővíz betöltő melletti vastag vízcső kő kemény volt! Elkezdtem keresni a hibát. A vizet és olajat leengettem, hogy megnézzem keveredtek e, de nem látszott rajta, hogy igen. Aztán vissza az egész és újra próba. Üzem meleg motornál megint forrt a nívónál az olaj viszont a lenti visszatérő hűtőcsövem hideg volt ezért kivettem a termosztátot megnézni. Próba. És a visszatérő is meleg volt rendesen,cső nem keményedett viszont a forrás megmaradt. Aztán megnéztem a kartercsöveket. Ha a fenti csövet lehúztam ami látszik a videón akkor nem forrt semmi hangot nem adott, amint visszadugtam forrt és nyomta kifele az olajat. Karterszűrő ki, tisztítása, csövek ki és tisztítása, majd össze az egész. Sajna a gond megmaradt bár egy kicsivel enyhébb lett a bugyogása! Valaki tapasztalat vagy ötlet, hogy mi lehet ez?!
Hengerfej vagy valami az olaj karterban eldugult?! Ja és olajnyomás van megnéztem azt is...

https://www.youtube.com/watch?v=ZcNxDxbKdT4


hát én is karterszűrőt akartam volna mondani. viszont lehet túl sok kipuff gáz jut bele. lehet hengerfejtömítés enged át. egyébként olajat lehet pont a szintjeladónál engedi el.


A nívópálca csövének a tövénél van ugye egy o gyűrű és ott nyomja kifele
Akkor csak nem úszom meg egyszerűen

Pitykoo Elküldve: 2016-12-10 23:00 Mi lehet a baj?

Na hali!
Újabb gondom akadt. Így kezdődött. A kocsiból egyre jobban elkezdett fogyni az olaj.
Aztán már látható is volta kocsi alatt az olajfolt. Úgy voltam vele, hogy majd megnézetem.
Közben ránéztem a vízszintre is és 1 litert rá kellett töltenem./másfél éve nem volt rátöltve/. Viszont a mai nap mentem a kocsival és kigyulladt a sárga olajos lámpa.
Mondom félreállok, töltök rá egy kicsit. A motorháztetőt felemelve gondoltam kihúzom a nívót hogy tényleg kevés e az olaj és hát kicsapott belőle az olaj és forrt, rotyogott az egész a csőben és köpködött össze vissza mindent. Gyorsan visszanyomtam a pálcát!
Hazaérve megnéztem és ott is forrt ugye meg viszont a hűtővíz betöltő melletti vastag vízcső kő kemény volt! Elkezdtem keresni a hibát. A vizet és olajat leengettem, hogy megnézzem keveredtek e, de nem látszott rajta, hogy igen. Aztán vissza az egész és újra próba. Üzem meleg motornál megint forrt a nívónál az olaj viszont a lenti visszatérő hűtőcsövem hideg volt ezért kivettem a termosztátot megnézni. Próba. És a visszatérő is meleg volt rendesen,cső nem keményedett viszont a forrás megmaradt. Aztán megnéztem a kartercsöveket. Ha a fenti csövet lehúztam ami látszik a videón akkor nem forrt semmi hangot nem adott, amint visszadugtam forrt és nyomta kifele az olajat. Karterszűrő ki, tisztítása, csövek ki és tisztítása, majd össze az egész. Sajna a gond megmaradt bár egy kicsivel enyhébb lett a bugyogása! Valaki tapasztalat vagy ötlet, hogy mi lehet ez?!
Hengerfej vagy valami az olaj karterban eldugult?! Ja és olajnyomás van megnéztem azt is...

https://www.youtube.com/watch?v=ZcNxDxbKdT4


Pitykoo Elküldve: 2016-12-08 18:35 diagnosztikai programok

Na hali!
Valaki valami?!
Tapasztalati válaszokat szívesen fogadnék!

Pitykoo Elküldve: 2016-12-01 18:11 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
viktor írta:
Szerintem valamelyik trapézon a gömbfej megadta magát. Akkor szokott kóvályogni.


Akkor meglessük a gömbfejeket, hátha meg lesz a ludas.


szerintem pedig akkor jó úton is kovályogna, meg nyári kerékkel is.


Sima úton nekem nem csinálta, talán csak kicsit félrehúzott. Viszont a legkisebb egyenetlenségre azonnal szédelegni kezdett. Ha úgy is alámásznak, akkor rángassák meg azt is


ilyen kommentek után én is elkezdek parázni... korábban is, csak pl műszakin több különböző helyen sem láttak ezzel kapcsolatos problémát. télivel sokkal mérsékeltebb, nyári szettel jobban érezni. igen egy kis út dőlés is viszi az autót, a nyomvályú rosszabb, de mióta meg van 10 éve is ilyen volt, 62ezer km-rel.
elhiszem, hogy neked az volt a baja, sőt lehet Pitykónak is, de nem feltétlen.
műszakira visszatérve, nekem sosem sufni helyen vizsgázott az autó, volt, hogy kint volt az ellenőr és az enyémet hívták be. sosem fizettem sehol sem többet, mint a hivatalosan fizetendő. sőt utobbi két alkalommal olyan helyen vizsgázott, ahol a műszakiztató is az NKH-nál dolgozott.


Sajna még nem jutottam el sehova
Viszont minden napi használatban van és hát nehéz is nélkülözni..
De nekem egyre jobban olyan érzésem van és nem tudom ez lehetséges e, de mintha néha fellevegősödne a szervó és alig tudom az úton tartani...
Néha meg semmi baja, egyből reagál és megy egyenesen szépen...
Nem nyomvályú meg úthiba az biztos...
Csak hol tud fellevegősödni?!
Szervószivattyúnál vagy a csövön?!
Vagy a kormánymű végén a szimeringnél?!


légteleníti magát a rendszer, szóval elvileg ilyen nem lehet... viszont kormánymű is lehet rossz éppen.


Ennek rendesen utána kellesz járni úgy látom!

Pitykoo Elküldve: 2016-12-01 17:25 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
viktor írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
viktor írta:
Szerintem valamelyik trapézon a gömbfej megadta magát. Akkor szokott kóvályogni.


Akkor meglessük a gömbfejeket, hátha meg lesz a ludas.


szerintem pedig akkor jó úton is kovályogna, meg nyári kerékkel is.


Sima úton nekem nem csinálta, talán csak kicsit félrehúzott. Viszont a legkisebb egyenetlenségre azonnal szédelegni kezdett. Ha úgy is alámásznak, akkor rángassák meg azt is


ilyen kommentek után én is elkezdek parázni... korábban is, csak pl műszakin több különböző helyen sem láttak ezzel kapcsolatos problémát. télivel sokkal mérsékeltebb, nyári szettel jobban érezni. igen egy kis út dőlés is viszi az autót, a nyomvályú rosszabb, de mióta meg van 10 éve is ilyen volt, 62ezer km-rel.
elhiszem, hogy neked az volt a baja, sőt lehet Pitykónak is, de nem feltétlen.
műszakira visszatérve, nekem sosem sufni helyen vizsgázott az autó, volt, hogy kint volt az ellenőr és az enyémet hívták be. sosem fizettem sehol sem többet, mint a hivatalosan fizetendő. sőt utobbi két alkalommal olyan helyen vizsgázott, ahol a műszakiztató is az NKH-nál dolgozott.


Sajna még nem jutottam el sehova
Viszont minden napi használatban van és hát nehéz is nélkülözni..
De nekem egyre jobban olyan érzésem van és nem tudom ez lehetséges e, de mintha néha fellevegősödne a szervó és alig tudom az úton tartani...
Néha meg semmi baja, egyből reagál és megy egyenesen szépen...
Nem nyomvályú meg úthiba az biztos...
Csak hol tud fellevegősödni?!
Szervószivattyúnál vagy a csövön?!
Vagy a kormánymű végén a szimeringnél?!

Pitykoo Elküldve: 2016-11-29 19:45 Mi lehet a baj?

viktor írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Következő problémába kérném a segítséget!
Mitől lehet az, hogy a kocsit alig tudom az úton tartani mióta felraktam a téli kerekeket?!
Ha megyek fele folyamatosan jobbra vagy balra ellenkormányoznom, rátartani kell mert önálló életet él...
A kormányt megmozgatva és a kerekekre rátartva egyből mozog a kerék a legkisebb mozdulatra, tehát gondolom nem a gömbfej az...
Most vagy szar a kormánymű vagy centírozási hiba okozhat ilyet?!
Vagy valami más?!
Előre is köszönöm!


én ezt téliről nyárira átállásnál szoktam érezni. de szélesebb a nyárim, és az ET is más, nagyobb lesz a nyomtáv.
neked mi volt a nyári szett, és milyen a téli? felnik, gumik.


A nyári az 18 225/40

A téli az pedig 16 205/50


felniméret? nem véletlen írtam utána


a 18 az 8j és gyári ET
a 16 az gyári ET de a másik passz....


há ezt nem értem... mindkettőhöz azt írtad gyári ET, de említesz valami másikat, amit nem tudsz...
a gyári ET meg egy dolog, mert mi van ha nem E46 gyári aluról beszélünk, hanem más típuséról.
elég nehéz most a kommunikáció. nehéz lesz megfejteni a 205/50 R16 pedig nem gyári méret. legalábbis nem E46-é.
ha máshogy jön ki a nyomtáv, akkor érzékeny lehet a nyomvájúra. egy jól tapadó gumi is viheti az autót. ez lehet szélesebb gumitól, vagy jobban tapadó új téligumitól is.
de rossz futómű beállítás is okoz ilyet.


Akkor futóműves meg egy centír lesz a megoldás....


centrír nem okoz ilyet... akkor rázna, mint a rosszbaj...


Szerintem valamelyik trapézon a gömbfej megadta magát. Akkor szokott kóvályogni.






Akkor meglessük a gömbfejeket, hátha meg lesz a ludas.

Pitykoo Elküldve: 2016-11-28 18:41 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Következő problémába kérném a segítséget!
Mitől lehet az, hogy a kocsit alig tudom az úton tartani mióta felraktam a téli kerekeket?!
Ha megyek fele folyamatosan jobbra vagy balra ellenkormányoznom, rátartani kell mert önálló életet él...
A kormányt megmozgatva és a kerekekre rátartva egyből mozog a kerék a legkisebb mozdulatra, tehát gondolom nem a gömbfej az...
Most vagy szar a kormánymű vagy centírozási hiba okozhat ilyet?!
Vagy valami más?!
Előre is köszönöm!


én ezt téliről nyárira átállásnál szoktam érezni. de szélesebb a nyárim, és az ET is más, nagyobb lesz a nyomtáv.
neked mi volt a nyári szett, és milyen a téli? felnik, gumik.


A nyári az 18 225/40
A téli az pedig 16 205/50


felniméret? nem véletlen írtam utána


a 18 az 8j és gyári ET
a 16 az gyári ET de a másik passz....


há ezt nem értem... mindkettőhöz azt írtad gyári ET, de említesz valami másikat, amit nem tudsz...
a gyári ET meg egy dolog, mert mi van ha nem E46 gyári aluról beszélünk, hanem más típuséról.
elég nehéz most a kommunikáció. nehéz lesz megfejteni a 205/50 R16 pedig nem gyári méret. legalábbis nem E46-é.
ha máshogy jön ki a nyomtáv, akkor érzékeny lehet a nyomvájúra. egy jól tapadó gumi is viheti az autót. ez lehet szélesebb gumitól, vagy jobban tapadó új téligumitól is.
de rossz futómű beállítás is okoz ilyet.


Akkor futóműves meg egy centír lesz a megoldás....

Pitykoo Elküldve: 2016-11-28 18:19 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Következő problémába kérném a segítséget!
Mitől lehet az, hogy a kocsit alig tudom az úton tartani mióta felraktam a téli kerekeket?!
Ha megyek fele folyamatosan jobbra vagy balra ellenkormányoznom, rátartani kell mert önálló életet él...
A kormányt megmozgatva és a kerekekre rátartva egyből mozog a kerék a legkisebb mozdulatra, tehát gondolom nem a gömbfej az...
Most vagy szar a kormánymű vagy centírozási hiba okozhat ilyet?!
Vagy valami más?!
Előre is köszönöm!


én ezt téliről nyárira átállásnál szoktam érezni. de szélesebb a nyárim, és az ET is más, nagyobb lesz a nyomtáv.
neked mi volt a nyári szett, és milyen a téli? felnik, gumik.


A nyári az 18 225/40
A téli az pedig 16 205/50


felniméret? nem véletlen írtam utána


a 18 az 8j és gyári ET
a 16 az gyári ET de a másik passz....

Pitykoo Elküldve: 2016-11-28 18:13 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pitykoo írta: Hali!
Következő problémába kérném a segítséget!
Mitől lehet az, hogy a kocsit alig tudom az úton tartani mióta felraktam a téli kerekeket?!
Ha megyek fele folyamatosan jobbra vagy balra ellenkormányoznom, rátartani kell mert önálló életet él...
A kormányt megmozgatva és a kerekekre rátartva egyből mozog a kerék a legkisebb mozdulatra, tehát gondolom nem a gömbfej az...
Most vagy szar a kormánymű vagy centírozási hiba okozhat ilyet?!
Vagy valami más?!
Előre is köszönöm!


én ezt téliről nyárira átállásnál szoktam érezni. de szélesebb a nyárim, és az ET is más, nagyobb lesz a nyomtáv.
neked mi volt a nyári szett, és milyen a téli? felnik, gumik.


A nyári az 18 225/40
A téli az pedig 16 205/50

Pitykoo Elküldve: 2016-11-28 18:07 Mi lehet a baj?

Hali!
Következő problémába kérném a segítséget!
Mitől lehet az, hogy a kocsit alig tudom az úton tartani mióta felraktam a téli kerekeket?!
Ha megyek fele folyamatosan jobbra vagy balra ellenkormányoznom, rátartani kell mert önálló életet él...
A kormányt megmozgatva és a kerekekre rátartva egyből mozog a kerék a legkisebb mozdulatra, tehát gondolom nem a gömbfej az...
Most vagy szar a kormánymű vagy centírozási hiba okozhat ilyet?!
Vagy valami más?!
Előre is köszönöm!