Pocses Elküldve: 2014-11-21 09:35 Lengéscsillapitó
Thomasito írta: Most cseréltem lengéscsillapítókat (első-hátsó), leírom a tapasztalataimat.
eddig nagy kedvencem volt a Bilstein és most is azt vettem. Aki nagy rajongója a márkának most ne is olvassa tovább!
Két hét után kiszedettem és visszavittem (B4), mert nyekeregtek mint egy lovaskocsi. Terhelés alatt száraz időben még csak nagyon halkan hallatszott, esőben viszont már üresen is. Becseréltem őket inkább Sachs-ra még ha rá is kellett fizetni, mert nem ígérték, hogy a következő páros nem fogja ugyan azt csinálni. A boltos srác is panaszkodott a Bilsteinre, hogy az utóbbi években nem ugyan azt a minőséget hozzák mint régen. A Monroe is ugyan ez, sok embertől lehet hallani, meg itt fórumon is lehet olvasni, hogy nem százasok. Nagy a szórás, sok a selejtes közöttük.
Aki Sachsot akar venni annak egy kis segítség: két féle van általában, az egyik az Advantage a másik a Supertouring. Az Advantage a drágább, ez kicsit keményebb-sportosabb. A Supertouring picivel lágyabb, kényelmesebb. Persze nem óriási a különbség, de azért lehet érezni. Én városba, magyar utakra, 17" vagy nagyobb felnikhez inkább a Supertouringot javaslom, mivel komfortosabb. De ízlések és pofonok.
Pocses Elküldve: 2014-11-17 10:19 Mi lehet a baj?
david01 írta:hancurozo írta:david01 írta: Üdv mindenkinek!
Olyan problémára szeretnék segítséget kérni hogy tegnap kijöttem Ausztriába és mikor felmentem a pályára hosszabban mentem nagy tempóval furcsa morgó ,búgó hangra lettem figyelmes.Ma reggel kerültem egyet az autóval és kb 50km/h-tól hallatszik ez a hang hátulról elkezdtem rángatni a kormányt és mikor jobbra rántom tehát mikor a jobb hátsó kerék tehermentesül halkul de nem hallgat el teljesen.Vehetem biztosra hogy jobb hátsó kerékcsapágy vagy esetleg lehet difi is ??Milyen hangja van a difinek mikor nem 100%-os??
Ez nem difi. A kerékcsapágyad pakol és költözik az örök vadászmezőkre
Értem Tudom hogy ez hülye kérdés de amugy mi az amit a csapágy ezek után még kibír használhatom az autót vagy ne eröltessem?? mert az a helyzet hogy csak áprilisban leszek megint magyarba és az az igaz hogy itt Ausztriába nem nagyon szeretnék javíttatni kicsit zsebbenyúlós lenne (szerintem)
Pocses Elküldve: 2014-11-14 12:29 Mi lehet a baj?
Memmaao írta:jons írta:
Egyszóval kopott a rendszer ami átviszi a hajtást az útra. Lehet itt szilentezni, de sajnos ez az igazság amit írtam.
Tehát a megoldás inkább a rádió hangosítása?
Pocses Elküldve: 2014-11-13 14:07 Autóvásárlás
Andriskom írta: Sziasztok!
Első BMW vásárlása előtt állok. E46-t szeretnék, '99-'01 evjaratuakat nezegettem, max 950ezer lenne a rá szánt összeg.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...to-8431511
http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-8417801
http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-8236425
nem szeretnék sem driftelni vele, sem gyorsulásokra járni, sima hétköznapi használatra venném! bele vághatok vagy inkább várjak még és szánjak rá több pénzt?
A segitseget es jo tanacsokat elore is koszonom!
Pocses Elküldve: 2014-11-07 08:01 légzsak_
B3NIST írta:Pocses írta:Csacsa12 írta:B3NIST írta: Sziasztok! A közelmúltban vettem egy 95-ös 320i cabriot. A honosításon nem ment át, mivel gyújtásra nem villant ki a légzsák ellenőrző lámpa. Az autó volt volt már diagnosztikán, kiderült hogy a légzsákindító modul rossz, cserélni kell.Az lenne a kérdésem, hogy ha bontottat teszek a helyére az úgy működni fog?sajnos az eddig megkérdezett autovillamosságis szerelők egyike sem tudott érdemleges választ adni. Szóval jól jönne egy kis segítség olyantól aki valóban tudja mi a teendő segítségeteket előre is köszönöm!Üdv, István
Szevasz! Csak ötlet, vidd el Lendvai Attilához. Neki jó eséllyel lesz ide való modul, egy próbához.
Szia!
Nekem is bratyeszomnak is Ő a szerelőnk, csak ajánlani tudom. Kell is hozzá türelem, mert rengeteg a munkája.
Üdv.: Pocses
Egy telefonszámot tudtok mondani?
Pocses Elküldve: 2014-11-06 09:46 légzsak_
Csacsa12 írta:B3NIST írta: Sziasztok! A közelmúltban vettem egy 95-ös 320i cabriot. A honosításon nem ment át, mivel gyújtásra nem villant ki a légzsák ellenőrző lámpa. Az autó volt volt már diagnosztikán, kiderült hogy a légzsákindító modul rossz, cserélni kell.Az lenne a kérdésem, hogy ha bontottat teszek a helyére az úgy működni fog?sajnos az eddig megkérdezett autovillamosságis szerelők egyike sem tudott érdemleges választ adni. Szóval jól jönne egy kis segítség olyantól aki valóban tudja mi a teendő segítségeteket előre is köszönöm!Üdv, István
Szevasz! Csak ötlet, vidd el Lendvai Attilához. Neki jó eséllyel lesz ide való modul, egy próbához.
Pocses Elküldve: 2014-11-05 15:45 Utánagyártott Sárvédő !
kundof1 írta:Pocses írta:kundof1 írta: Sziasztok!
Nekem sajnos rozsdásodik a sárvédőm, mind a két első. Bontottba nem találok, rozsdamenteset, sehonnan se, pedig jó pár bontóst felhívtam már.
Az lenne a kérdésem, h utángyártottat érdemes felrakni? illeszkedni fog rendesen? melyiket érdemes venni, mert ahogyan néztem van több márkájú is!
Szia!
Én Klokkerholm márkájút vettem az unixban. Egész jó lett az illesztés, persze nem gyári, és ugye az sem mindegy, hogy dolgozik a lakatos.
Ne felejtsd el belülről is kezelni, főleg az íveknél.
Üdv.: Pocses
Én is néztem az unixba őket jo áron vannak, de félek, h nagy lesz a hézag, vagy nemfog passzolni. Neked látszik rajta h utángyártott?
Pocses Elküldve: 2014-11-04 17:26 Utánagyártott Sárvédő !
kundof1 írta: Sziasztok!
Nekem sajnos rozsdásodik a sárvédőm, mind a két első. Bontottba nem találok, rozsdamenteset, sehonnan se, pedig jó pár bontóst felhívtam már.
Az lenne a kérdésem, h utángyártottat érdemes felrakni? illeszkedni fog rendesen? melyiket érdemes venni, mert ahogyan néztem van több márkájú is!
Pocses Elküldve: 2014-11-01 17:18 Ékszíj tárcsa
Pocses Elküldve: 2014-11-01 17:14 Autóvásárlás
hil írta: Sziasztok!
Szerintetek mennyire reális az, hogy van egy 2005-ben átadott (németországi pecséttel igazolva) e46 316i (N46b1Német országban használt autó és a következő bejegyzés 2009-ben (Budapest Motors pecséttel) 42000Km, ezalatt a 4 évben szerviz nem látta, most pedig 110 000Km-t mutat a számláló?
Vagy csak én lennék túl bizalmatlan???
hil
Pocses Elküldve: 2014-10-30 05:24 kézifék állítás
ute107 írta:Pocses írta:
Anno a bal hátsómnál csapágycsere volt alapból, ezért hívtam szerelőm, hogy vegyek jobb hátsóra is, mondta nemszükséges simán cseréli csapágycsere nélkül.
Hogyan??? Sogór kocsijáról mindkettő oldalon lerohadtak, nincs ez miatt kéziféke.
Sőt ez a k..va lemez is 7000ft/db, mellé kell még minden kézifék apróság mert összetörtek...
Pocses Elküldve: 2014-10-29 21:08 kézifék állítás
szicsu írta:Pocses írta:szicsu írta: Sziasztok!
Segítség kellene.Elég harmatos a kézifékem.Még tavasszal cseréltünk fékpofákat,és be is állítottuk hogy ne nyisson túl nagyot.Nem igazán fog...Ha egy kicsit nagyobb lejtőn állok meg simán elgurul.Most,hogy felraktam a téli kerekeket azt vettem észre,hogy a bal oldalon tudok mozdítani a keréken egy kicsit előre hátra,és közben hallok egy nyikorgó hangot.Valami tipp,hogy mi lehet a baj???
Előre is köszönök minden segítséget...
Szia!
A porvédőlemezed milyen állapotban van, nem nagyon korrodált? Ugye arra van felfogatva a fékpofa. Enyémen a bal hátsó már cserélve lett, decemberben megy műszakira akkor a jobb hátsó is új lesz, ( szerelőm majd cseréli ) mert elfordult a minap az egyik fékpofám, miközben szedtem szét kifordult a másik is. ( időzített bomba ) Kikaptam egyben az egészet, csak a bowdenvég maradt így nem lesz gebasz addig eljárni vele. Ha ezek jók és nem rozsdafészek az egész, akkor belehet állítani, hogy patentül fogjon.
Üdv.: Pocses
Hát nem a legszebb,de bele lehetett rakni a befogatót.Viszont én is gondolkodtam már a lemezek cseréjén.A kerékcsapágy nem sínyli meg a cserét?
Pocses Elküldve: 2014-10-29 21:05 kézifék állítás
hancurozo írta:b_imi írta: A kéziféket nem így kell beállítani.
Először a bovden feszességét kell belőni a karnál lévő két állító csavarral úgy, hogy a betét ne lötyögjön kiengedett állapotban. Aztán az után állítóval a betéteket a dobhoz kell állítani.
Ha a karnál túl van feszítve a bovden, a betétek menet közben lötyögnek és bekaphatnak.
Pont fordítva. És ez (szinte) minden "után állítóval" felszerelt dobfékre igaz. Mindig a dobhoz állítod a betétet és csak ezután állítod a bovdent. Itt, mivel nem automata utánállítás van (mint azoknál a kocsiknál, ahol a rögzítőfék egyben az üzemi fék is), nem igazán van jelentősége. De ha valaki megtanulja a helyes beállítást, a későbbiekben nem fog hibázni off dobfékkel szerelt autóknál sem.
Pocses Elküldve: 2014-10-29 10:47 kézifék állítás
szicsu írta: Sziasztok!
Segítség kellene.Elég harmatos a kézifékem.Még tavasszal cseréltünk fékpofákat,és be is állítottuk hogy ne nyisson túl nagyot.Nem igazán fog...Ha egy kicsit nagyobb lejtőn állok meg simán elgurul.Most,hogy felraktam a téli kerekeket azt vettem észre,hogy a bal oldalon tudok mozdítani a keréken egy kicsit előre hátra,és közben hallok egy nyikorgó hangot.Valami tipp,hogy mi lehet a baj???
Előre is köszönök minden segítséget...