Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2014-11-21 09:37 Társalgó

Szevasztok!

Barátom neje is gazdagította a mi "kis" táborunkat egy 120i-vel, majd lövök róla képeket, szombaton fogom kipróbálni. Nagyon szép kellemes kék a színe.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-11-21 09:35 Lengéscsillapitó

Thomasito írta: Most cseréltem lengéscsillapítókat (első-hátsó), leírom a tapasztalataimat.
eddig nagy kedvencem volt a Bilstein és most is azt vettem. Aki nagy rajongója a márkának most ne is olvassa tovább!
Két hét után kiszedettem és visszavittem (B4), mert nyekeregtek mint egy lovaskocsi. Terhelés alatt száraz időben még csak nagyon halkan hallatszott, esőben viszont már üresen is. Becseréltem őket inkább Sachs-ra még ha rá is kellett fizetni, mert nem ígérték, hogy a következő páros nem fogja ugyan azt csinálni. A boltos srác is panaszkodott a Bilsteinre, hogy az utóbbi években nem ugyan azt a minőséget hozzák mint régen. A Monroe is ugyan ez, sok embertől lehet hallani, meg itt fórumon is lehet olvasni, hogy nem százasok. Nagy a szórás, sok a selejtes közöttük.

Aki Sachsot akar venni annak egy kis segítség: két féle van általában, az egyik az Advantage a másik a Supertouring. Az Advantage a drágább, ez kicsit keményebb-sportosabb. A Supertouring picivel lágyabb, kényelmesebb. Persze nem óriási a különbség, de azért lehet érezni. Én városba, magyar utakra, 17" vagy nagyobb felnikhez inkább a Supertouringot javaslom, mivel komfortosabb. De ízlések és pofonok.


Szia!

Én nemrég Monroe Reflex telókat tettem be hátra, ahogy néztük kb. a gyáriakat cserélhettem most le! A keményebbik verziót választottam, eddig nagyon jó, főleg a régiek után. Majd ha esetleg lesz vele valami gebasz írok róla...

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-11-17 10:19 Mi lehet a baj?

david01 írta:
hancurozo írta:
david01 írta: Üdv mindenkinek!

Olyan problémára szeretnék segítséget kérni hogy tegnap kijöttem Ausztriába és mikor felmentem a pályára hosszabban mentem nagy tempóval furcsa morgó ,búgó hangra lettem figyelmes.Ma reggel kerültem egyet az autóval és kb 50km/h-tól hallatszik ez a hang hátulról elkezdtem rángatni a kormányt és mikor jobbra rántom tehát mikor a jobb hátsó kerék tehermentesül halkul de nem hallgat el teljesen.Vehetem biztosra hogy jobb hátsó kerékcsapágy vagy esetleg lehet difi is ??Milyen hangja van a difinek mikor nem 100%-os??


Ez nem difi. A kerékcsapágyad pakol és költözik az örök vadászmezőkre


Értem Tudom hogy ez hülye kérdés de amugy mi az amit a csapágy ezek után még kibír használhatom az autót vagy ne eröltessem?? mert az a helyzet hogy csak áprilisban leszek megint magyarba és az az igaz hogy itt Ausztriába nem nagyon szeretnék javíttatni kicsit zsebbenyúlós lenne (szerintem)


Szia!

Arra figyelj, hogy melegszik a felni vagy sem. Nekem igaz a fék munkahenger ragadt anno a bal hátsónál, és ezért "ellett" meg a csapágy mert a túlmelegedéstől távozhatott a zárt csapágyból a kenőanyag. SKF-et vettem bele asszem 8-9 ropi között volt kedvezménnyel unixos. Ha már cseréled akkor érdemes a kézifék porvédőlemezt is cserélni ha még nem volt, akkor gondolom elég ramaty állapotban lehet már. Ja, a melegedés miatt aztán megadta magát az ABS jeladóm is az is cserére szorult.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-11-14 12:29 Mi lehet a baj?

Memmaao írta:
jons írta:

Egyszóval kopott a rendszer ami átviszi a hajtást az útra. Lehet itt szilentezni, de sajnos ez az igazság amit írtam.



Tehát a megoldás inkább a rádió hangosítása?



Szia!

Van ilyen kollégám, aztán mikor műszakira viszi a "poloját" akkor meg majd 2Kilót rálocsol mert minden le van élve rajta.
Évekig úgy használta, retyemók volt az üz.any.űszivattyú volt, hogy 4X állt le neki mire kapott szegény motor benyát, majd 1X-csak végleg megállt.
Erre kérdem mi lett bele? Nem volt 20 ropi munkadíjjal együtt a csere alkatrész, eltelt pár hónap, és már megint kapkod a vas.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-11-13 14:07 Autóvásárlás

Andriskom írta: Sziasztok!
Első BMW vásárlása előtt állok. E46-t szeretnék, '99-'01 evjaratuakat nezegettem, max 950ezer lenne a rá szánt összeg.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...to-8431511
http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-8417801
http://www.hasznaltauto.hu/aut...6i-8236425
nem szeretnék sem driftelni vele, sem gyorsulásokra járni, sima hétköznapi használatra venném! bele vághatok vagy inkább várjak még és szánjak rá több pénzt?
A segitseget es jo tanacsokat elore is koszonom!


Szia!

Az első hirdetés szövege valami állat:
Nagyon megkímélt és tökéletesen karbantartott a gépkocsi. Garantált és valós a futástelitetség!!! Mekkora ökörség. Felejtős.
Én is a másodikat nézném meg mint Yellow márkatársunk.
Rozsdát ill. javításokat keress mindenhol. Lehetőleg olyan emberrel menj aki tud az "agyában turkálni" na nem az eladóéban. Km óra állása felejtős, állapotot nézz az óra nem mérvadó. Az enyém anno 218313 km-el vettem most 230 körül van, már nem lesz többet tekergetve az tuti.
Szerelőm Attila azt mondta valószínű nagyon jól átírták mindenhol a megtett km-ert mert a kormányom kopásából ítélve alsó hangon is 300+...
Az én szervizkönyvemben 2009-ben volt az utolsó bejegyzés miszerint 179ezerpárszáz megtett km van, 2013 máj. ekkor vettem a fent említett futott km-el.

Ja, még valami. A szerelőm 6 évig volt a német bimmer gyárban fejlesztési mérnök, akivel dolgozik is szintén ott melózott asszem egy lakatos team vezetője volt.
Nagyon patent a munkája, csak ajánlani tudom.

Üdv.: Pocses


Pocses Elküldve: 2014-11-07 08:01 légzsak_

B3NIST írta:
Pocses írta:
Csacsa12 írta:
B3NIST írta: Sziasztok! A közelmúltban vettem egy 95-ös 320i cabriot. A honosításon nem ment át, mivel gyújtásra nem villant ki a légzsák ellenőrző lámpa. Az autó volt volt már diagnosztikán, kiderült hogy a légzsákindító modul rossz, cserélni kell.Az lenne a kérdésem, hogy ha bontottat teszek a helyére az úgy működni fog?sajnos az eddig megkérdezett autovillamosságis szerelők egyike sem tudott érdemleges választ adni. Szóval jól jönne egy kis segítség olyantól aki valóban tudja mi a teendő segítségeteket előre is köszönöm!Üdv, István

Szevasz! Csak ötlet, vidd el Lendvai Attilához. Neki jó eséllyel lesz ide való modul, egy próbához.



Szia!

Nekem is bratyeszomnak is Ő a szerelőnk, csak ajánlani tudom. Kell is hozzá türelem, mert rengeteg a munkája.

Üdv.: Pocses


Egy telefonszámot tudtok mondani?



Szia!

Priviben küldtem a tel.számát.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-11-06 09:46 légzsak_

Csacsa12 írta:
B3NIST írta: Sziasztok! A közelmúltban vettem egy 95-ös 320i cabriot. A honosításon nem ment át, mivel gyújtásra nem villant ki a légzsák ellenőrző lámpa. Az autó volt volt már diagnosztikán, kiderült hogy a légzsákindító modul rossz, cserélni kell.Az lenne a kérdésem, hogy ha bontottat teszek a helyére az úgy működni fog?sajnos az eddig megkérdezett autovillamosságis szerelők egyike sem tudott érdemleges választ adni. Szóval jól jönne egy kis segítség olyantól aki valóban tudja mi a teendő segítségeteket előre is köszönöm!Üdv, István

Szevasz! Csak ötlet, vidd el Lendvai Attilához. Neki jó eséllyel lesz ide való modul, egy próbához.



Szia!

Nekem is bratyeszomnak is Ő a szerelőnk, csak ajánlani tudom. Kell is hozzá türelem, mert rengeteg a munkája.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-11-05 15:45 Utánagyártott Sárvédő !

kundof1 írta:
Pocses írta:
kundof1 írta: Sziasztok!

Nekem sajnos rozsdásodik a sárvédőm, mind a két első. Bontottba nem találok, rozsdamenteset, sehonnan se, pedig jó pár bontóst felhívtam már.
Az lenne a kérdésem, h utángyártottat érdemes felrakni? illeszkedni fog rendesen? melyiket érdemes venni, mert ahogyan néztem van több márkájú is!


Szia!

Én Klokkerholm márkájút vettem az unixban. Egész jó lett az illesztés, persze nem gyári, és ugye az sem mindegy, hogy dolgozik a lakatos.
Ne felejtsd el belülről is kezelni, főleg az íveknél.

Üdv.: Pocses


Én is néztem az unixba őket jo áron vannak, de félek, h nagy lesz a hézag, vagy nemfog passzolni. Neked látszik rajta h utángyártott?


Ezt nem vágom: látszik, hogy után gyártott?!
Az irányjelző felett egy kicsit nagyobb a hézag a motorháztető és a sárvédő között, ezt látni ha szemben állsz az autóval. Más eltérés nincs szépen fut mindenhol.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-11-04 17:26 Utánagyártott Sárvédő !

kundof1 írta: Sziasztok!

Nekem sajnos rozsdásodik a sárvédőm, mind a két első. Bontottba nem találok, rozsdamenteset, sehonnan se, pedig jó pár bontóst felhívtam már.
Az lenne a kérdésem, h utángyártottat érdemes felrakni? illeszkedni fog rendesen? melyiket érdemes venni, mert ahogyan néztem van több márkájú is!


Szia!

Én Klokkerholm márkájút vettem az unixban. Egész jó lett az illesztés, persze nem gyári, és ugye az sem mindegy, hogy dolgozik a lakatos.
Ne felejtsd el belülről is kezelni, főleg az íveknél.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-11-01 17:18 Ékszíj tárcsa

Sziasztok!

Cserélném a napokban hosszbordás szíj, vezetőgörgő, feszítőgörgőket komplett. Unixban veszem, így ennek megfelelően a kínálatukból melyik lenne a legmegfelelőbb márka?
Köszönöm a segítséget.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-11-01 17:14 Autóvásárlás

hil írta: Sziasztok!
Szerintetek mennyire reális az, hogy van egy 2005-ben átadott (németországi pecséttel igazolva) e46 316i (N46b1Német országban használt autó és a következő bejegyzés 2009-ben (Budapest Motors pecséttel) 42000Km, ezalatt a 4 évben szerviz nem látta, most pedig 110 000Km-t mutat a számláló?
Vagy csak én lennék túl bizalmatlan???
hil


Elég "macskazsákszagú" nem hordták garanciaidő alatt szervizbe? Ez érdekes...

Pocses Elküldve: 2014-10-30 05:24 kézifék állítás

ute107 írta:
Pocses írta:
Anno a bal hátsómnál csapágycsere volt alapból, ezért hívtam szerelőm, hogy vegyek jobb hátsóra is, mondta nemszükséges simán cseréli csapágycsere nélkül.



Hogyan??? Sogór kocsijáról mindkettő oldalon lerohadtak, nincs ez miatt kéziféke.


Sőt ez a k..va lemez is 7000ft/db, mellé kell még minden kézifék apróság mert összetörtek...


Szia!

Szerelőm 4ezerért tud gyári porvédőt, nekem unixból valamivel drágább lenne kedvezménnyel is a Klokkerholm. Ugye emellé még jön majd a javító készlet a fékpofákhoz. Sokszor csak lesek a mesteren, pl.: hibakód kiolvasás 1ezer FT / db. Vagy amikor cserélte a kormányösszekötőket, 5ezert kért munkadíjba a 2őért. De volt úgy felhívott, ne hari de ez is gáz volt így javítottam, mert "nem bírtam elnézni".
Már találkoztam hasz.ótón olyan hirdetéssel ahol az Ő nevével kezdték a leírást ki szervizelte.

Üdv.: Pocses

Pocses Elküldve: 2014-10-29 21:08 kézifék állítás

szicsu írta:
Pocses írta:
szicsu írta: Sziasztok!
Segítség kellene.Elég harmatos a kézifékem.Még tavasszal cseréltünk fékpofákat,és be is állítottuk hogy ne nyisson túl nagyot.Nem igazán fog...Ha egy kicsit nagyobb lejtőn állok meg simán elgurul.Most,hogy felraktam a téli kerekeket azt vettem észre,hogy a bal oldalon tudok mozdítani a keréken egy kicsit előre hátra,és közben hallok egy nyikorgó hangot.Valami tipp,hogy mi lehet a baj???
Előre is köszönök minden segítséget...


Szia!

A porvédőlemezed milyen állapotban van, nem nagyon korrodált? Ugye arra van felfogatva a fékpofa. Enyémen a bal hátsó már cserélve lett, decemberben megy műszakira akkor a jobb hátsó is új lesz, ( szerelőm majd cseréli ) mert elfordult a minap az egyik fékpofám, miközben szedtem szét kifordult a másik is. ( időzített bomba ) Kikaptam egyben az egészet, csak a bowdenvég maradt így nem lesz gebasz addig eljárni vele. Ha ezek jók és nem rozsdafészek az egész, akkor belehet állítani, hogy patentül fogjon.

Üdv.: Pocses

Hát nem a legszebb,de bele lehetett rakni a befogatót.Viszont én is gondolkodtam már a lemezek cseréjén.A kerékcsapágy nem sínyli meg a cserét?


Anno a bal hátsómnál csapágycsere volt alapból, ezért hívtam szerelőm, hogy vegyek jobb hátsóra is, mondta nemszükséges simán cseréli csapágycsere nélkül.

Pocses Elküldve: 2014-10-29 21:05 kézifék állítás

hancurozo írta:
b_imi írta: A kéziféket nem így kell beállítani.
Először a bovden feszességét kell belőni a karnál lévő két állító csavarral úgy, hogy a betét ne lötyögjön kiengedett állapotban. Aztán az után állítóval a betéteket a dobhoz kell állítani.

Ha a karnál túl van feszítve a bovden, a betétek menet közben lötyögnek és bekaphatnak.


Pont fordítva. És ez (szinte) minden "után állítóval" felszerelt dobfékre igaz. Mindig a dobhoz állítod a betétet és csak ezután állítod a bovdent. Itt, mivel nem automata utánállítás van (mint azoknál a kocsiknál, ahol a rögzítőfék egyben az üzemi fék is), nem igazán van jelentősége. De ha valaki megtanulja a helyes beállítást, a későbbiekben nem fog hibázni off dobfékkel szerelt autóknál sem.


Pontosan. Elég egy kerékcsavart kivenni és ha nincs összerohadva minden már állíthatóak is a pofák szét avagy össze egy keskeny lapos csavarhúzóval, megemelt "seggel" kerék időnként forgatva fog a fékpofa kiengedve vagy még éppen nem.

Pocses Elküldve: 2014-10-29 10:47 kézifék állítás

szicsu írta: Sziasztok!
Segítség kellene.Elég harmatos a kézifékem.Még tavasszal cseréltünk fékpofákat,és be is állítottuk hogy ne nyisson túl nagyot.Nem igazán fog...Ha egy kicsit nagyobb lejtőn állok meg simán elgurul.Most,hogy felraktam a téli kerekeket azt vettem észre,hogy a bal oldalon tudok mozdítani a keréken egy kicsit előre hátra,és közben hallok egy nyikorgó hangot.Valami tipp,hogy mi lehet a baj???
Előre is köszönök minden segítséget...


Szia!

A porvédőlemezed milyen állapotban van, nem nagyon korrodált? Ugye arra van felfogatva a fékpofa. Enyémen a bal hátsó már cserélve lett, decemberben megy műszakira akkor a jobb hátsó is új lesz, ( szerelőm majd cseréli ) mert elfordult a minap az egyik fékpofám, miközben szedtem szét kifordult a másik is. ( időzített bomba ) Kikaptam egyben az egészet, csak a bowdenvég maradt így nem lesz gebasz addig eljárni vele. Ha ezek jók és nem rozsdafészek az egész, akkor belehet állítani, hogy patentül fogjon.

Üdv.: Pocses