Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2019-02-28 20:29 Gumiabroncs

hil írta:
Pocses írta:





Van esetleg valakinek tapasztalata ilyen gumival? Előre vettem őket, a hátsók még idén elfutnak 5mm '2012-esek, alig kopottak nem macskásak (Goodride márka ez is csájna) aztán jövő tavasszal veszek még egy párat hátra is.


Szia,
valahol azt olvastam, hogy ez a mintázat meglehetősen zajos. Én nem próbáltam, nem tudom, csak leírtam azt, amit olvastam
Bye: hil



Hy hil!
Ha a téli guminál nem hangosabb akkor jó lesz. Asszony nem tiporja, de ha majd én megyek próbára teszem rendesen azt megírom milyen. Csak ugye bejön lassan a motoros szezon azt nem nagyon ülök már a náci bárkába, inkább mindig motorra. De véleményezni mindenképpen fogom. Már nejem mondta mért nem vettem egyszerre 4db-ot belőle, hogy egyforma legyen. Mondtam neki ha ramaty lesz veszek másik 4-et valami prémiumot, csak ilyenkor elgondolkozok, kell ez nekünk... amire mi használjuk, én sem nyomom ki a szemét nem még az asszonykám az öreg NYÓC szelepesnek.

Pocses Elküldve: 2019-02-28 14:51 Gumiabroncs

YELLOW írta: én is agyalok már megint. az egyik fele a másiknak. de az eddigit 11 év alatt nem tudtam felére koptatni, így van értelme drágább gumit venni? hamarabb megöregszik, mint elkopik.
viszont a kanyartapadás meg fontos, nagyon fontos, esőben is.
az is durva, hogy külföldön olyan márkákat feltesznek, amiken mi magyar húzgáljuk a szánkat. mégis elvannak vele kint is.

Hankook Ventus V12 Evo2 K120 XL


Achilles ATR Sport 2 XL



Télibe Hankook van nekem is nagyon jól tapad de ha jön a melegebb idő akkor ugye már takonyban a hurkapálca. Pont ezért gondoltam veszek csájnát de akkor abból már a legrégebb óta gumigyártótól láttam a kársztájlingon is a hsz-ket ott sem kapott nagyon sok hideget, meg a gumiteszt.com-on is kapott 4 csillagot. Nem megyünk évente 10ezret ugye váltott gumigarnitúrával nyári/téli. Lesz tapasztalat mindenképp leírom...

Pocses Elküldve: 2019-02-28 14:28 Gumiabroncs







Van esetleg valakinek tapasztalata ilyen gumival? Előre vettem őket, a hátsók még idén elfutnak 5mm '2012-esek, alig kopottak nem macskásak (Goodride márka ez is csájna) aztán jövő tavasszal veszek még egy párat hátra is.

Pocses Elküldve: 2019-01-27 18:18 légzsak_

Adamyno írta:
Pocses írta:
Adamyno írta: Van egy hibám ami soha nem akar eltűnni. A légzsák modulban azt jelzi, hogy low voltage. Törölni sem tudom sajna (BMW Scannerrel próbáltam, az látja, Rheingolddal is néztem, az nem látja. INPA... a német nem az erősségem )

Mitől lehet? Esetleg volt valakinek ilyesmi? Live data szerint minden OK.


Volt néhány éve légzsákmodul csere visszahívás az összes legyártott E46-ra a Tiedben cserélhették? Enyémben megvolt "gariban".


Gondolkodtam rajta, de vajon én ezt honnan fogom megtudni? Scannerrel látom a légzsák modult, mindenféle sorozatszámokat meg ilyeneket. Abból vajon lehet tudni, hogy cserés volt-e? Gondolom nem igazán örülnének nekem a márkaszervizben ha csak emiatt odamennék.


De. Odamész beviszed a kulcsot abból kiolvassák volt modulcsere vagy sem, ha nem volt kapsz időpontot a díjmentes cserére ennyi.

Pocses Elküldve: 2019-01-27 11:31 légzsak_

Adamyno írta: Van egy hibám ami soha nem akar eltűnni. A légzsák modulban azt jelzi, hogy low voltage. Törölni sem tudom sajna (BMW Scannerrel próbáltam, az látja, Rheingolddal is néztem, az nem látja. INPA... a német nem az erősségem )

Mitől lehet? Esetleg volt valakinek ilyesmi? Live data szerint minden OK.


Volt néhány éve légzsákmodul csere visszahívás az összes legyártott E46-ra a Tiedben cserélhették? Enyémben megvolt "gariban".

Pocses Elküldve: 2019-01-20 20:54 Fûtés - Klíma

imreandris írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
YELLOW írta:
imreandris írta: Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy 2005-ös bmw e90 320i - nél mennyi a normál üzemi vízhőfok? Most lett hűtőfolyadék cserélve és 105 - 108 C° ot mutat rejtett menüben. Ez normális vagy sok?
Köszönöm a segítséget!


normális. 108°C körül kapcsol a venti, legalábbis E46-nál. sokban az E90 sem különbözhet. dízeleknél szokott alacsonyabb lenni, náluk 95°C a max kb.
nyugi zárt rendszerben nem 100°C-on fog forrni a víz.


dízel 88°C


a termosztát ott nyit ki nem?


Még egy kérdésem lenne. A kiegyenlítő tartályban a piros szintjelző pálca letört csak az uszó része van bent. Meddig kell legyen kb a hűtőfolyadék a tartályban? Lehet bele venni ilyen pálcát külön?


Azt nem tudom kapsz e külön ilyet, de a szint a lezáró "kupak" alján van nyakban a szint, szinte majd tele a tartály.

Pocses Elküldve: 2019-01-15 15:28 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Adamyno írta:
Pocses írta:
Adamyno írta: Kitisztítottam a légtömegmérőt. Előtte alapjáraton olyan 4-4.2g/s volt amit mért, most 2-2.5g/s.

50km után visszajöttek a hibák piroslámpánál. Mindig alapjáraton jön a hiba úgy vettem észre. Picit ingadozik is az alapjárat, olyan 685 és 705 között. Szerintem nem tud falsot szívni, bár azt javasolták, hogy úgy tudom kideríteni ha hideg motornál befújok egy kis féktisztítót a motortérbe és felpörög a motor, akkor szív. Nem tudom mennyire biztonságos ez a módszer.


Ha befújsz és felpörög akkor valószínű szerény a keveréked. Szerintem a külön kapható tisztító is sima féktisztító spray. Unixban kapsz spray-t meg külön érzékelőt is ház nélkül de semmi értelme. Mint írtam korábban évekkel ezelőtt Magneti Marelli vettem újat azóta is tökéletesen működik! Előtte bontott használtat ami pár hónapig volt jó! Így kedvezmény ide vagy oda a kettő árával vettem teljes áron egy jót. Szerelőm Attila sem ajánlotta a Bosch márkát, az olaszt szokták foswágen konszernekbe is tenni mert megbízható.


Most rendeltem egy utángyártottat, aztán lehet nem is ez a baja. Ha megjavul, akkor egy darabig biztos jó lesz. Viszont ha elromlik akkor majd én is olyat veszek csak nem tudtam milyen márka legyen.

Egyébként nektek milyen értéket szokott mérni a légtömegmérő? Nekem olyan 4g/s volt a tisztítás előtt alapjáraton (meleg motorral), egy darabig 2g/s lett de most megint 4 körül van. Mi lehet a helyes érték 2.2-es M45 motor esetén? Csak hogy legyen mihez viszonyítani.


Nagyon alsó polcosat ne vegyél mert tuti pikk-pakk megellik vagy már eleve nem lesz jó hozzá. Én ilyen mértékekhez nem értek nem vagyok szerelő diagolásra ott van Attila.

Pocses Elküldve: 2019-01-14 15:59 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Adamyno írta: Kitisztítottam a légtömegmérőt. Előtte alapjáraton olyan 4-4.2g/s volt amit mért, most 2-2.5g/s.

50km után visszajöttek a hibák piroslámpánál. Mindig alapjáraton jön a hiba úgy vettem észre. Picit ingadozik is az alapjárat, olyan 685 és 705 között. Szerintem nem tud falsot szívni, bár azt javasolták, hogy úgy tudom kideríteni ha hideg motornál befújok egy kis féktisztítót a motortérbe és felpörög a motor, akkor szív. Nem tudom mennyire biztonságos ez a módszer.


Ha befújsz és felpörög akkor valószínű szerény a keveréked. Szerintem a külön kapható tisztító is sima féktisztító spray. Unixban kapsz spray-t meg külön érzékelőt is ház nélkül de semmi értelme. Mint írtam korábban évekkel ezelőtt Magneti Marelli vettem újat azóta is tökéletesen működik! Előtte bontott használtat ami pár hónapig volt jó! Így kedvezmény ide vagy oda a kettő árával vettem teljes áron egy jót. Szerelőm Attila sem ajánlotta a Bosch márkát, az olaszt szokták foswágen konszernekbe is tenni mert megbízható.

Pocses Elküldve: 2019-01-12 07:20 Mi lehet a baj?_

Adamyno írta: Lehúztam a MAF sensort. Olyan mintha egyenletesebb lenne az alapjárat (700 rpm) és érezhetően erősebb lett a motor :O Ez létezhet?

Mentem vele finoman is, gyorsan is, járattam alapjáraton is, de a hiba nem jött vissza viszont ahogy bedugtam a szenzort, kb. 3-5 perc alapjáraton és visszajött a hiba.
Gondolom akkor az lesz a ludas. Viszont most elkezdett nyikorogni valami a motortérben 1000rpm fordulatszám alatt. Csináltam videót róla de még töltődik fel.

Video1
Video2


Dettó ez volt nekem is akkor kevesebb levegőt mér mint amennyit beszív így ugye kevesebb benyát is ad hozzá ezért szegényedik el a keverék és gyengébb a motor, légmennyiség mérő csere.
Az a cirmogás meg vagy generátor vagy vízpumpa lesz szerintem. Lazítsd be a szíjat alapjárat közben persze vigyázz a kezeidre ha elhallgat akkor ez a kettő közül keressed a ludast. Nekem pár hónapja volt vízpumpa cserém generátorra gyanakodtam nem az volt 25 papírért megmondták, de akkor már kapott új fesszabot, vízpumpa meg 18 papír volt + munkadíj.

Pocses Elküldve: 2019-01-12 07:12 3. Bmwfanatics Baráti Kirándulás

Streetwolf írta: Sziasztok Fórumtársak!

Nem tudom mit szólnátok egy BMWfanatics fórum-találkozóhoz. Ahol megismerhetjük egymást személyesen,beszélgethetnénk egy jót, eszmecserét folytathatnánk a felmerülő kérdések halmazában, és megcsodálhatnánk egymás BMW-jét is... Természetesen figyelembe véve azt, - ki-honnan jön - mindenki által kompromisszumos megoldást választva a helyszínt illetően. Onnan kialakítva akár különböző programokat is. Természetesen az időpont is megbeszélés tárgyát képezhetné. Tavasz vége, nyár eleje gondolom ideális lehetne minden kedves fórumtársnak is. Tervezhetővé tenni,hogy minél többen el tudjunk jönni,ha szeretnénk. Addigra szépen ki lehetne "csinosítani" a kedvencünket is.
Mit gondoltok,ez kivitelezhető lenne?

Üdvözlettel, Streetwolf


Na én még nem voltam ilyenen egyszer sem, ha klappol az időpont mért is ne...
Legfeljebb lehet, hogy én külön motorral megyek nejem meg autóval, mert ugye az már bőven motoros szezon így inkább választom a kettővel kevesebb kereket.

Pocses Elküldve: 2019-01-12 07:09 Most vettem BMW-t

Adamyno írta: 1. Szerintetek ez így jól van? (A kábelkötegelővel oda húzott vezeték)


2. Csak úgy érdekességképpen... ez a kis lyuk középen egy fényérzékelő lehet? Mire való?




Ennyire nem húztam volna meg a gyors kötözőt mert átvághatja mikor rezeg mozog, meg minek is oda elvan a vízcső felett simán.
Az meg asszem a belsővilágítás fényérzékelője ha jól emlékszem, ha nem majd jól kijavítanak.

Pocses Elküldve: 2019-01-11 16:47 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!


több mint 5ezren láttátok, még sem sikerül képeket feltöltenetek.


legalább az utolsó 20 topic-ot néznétek meg!!! hihetetlen, hogy a tetves FB miatt, már senki nem képes normálisan használni egy fórumot. 5 éve katasztrófa az egész fórom társadalom az egész interneten. mert a FB csak a hülyéket neveli ki.
Fórum -> Legutóbbi hozzászólások


Én már nem hiszem, hogy alacsony a kerítés hanem nincs is egyáltalán.

Pocses Elküldve: 2019-01-11 16:45 Mi lehet a baj?_

Adamyno írta: Újra előjött. Ha jól értelmezem, akkor gyenge a keverék. Mitől lehet? Én a légtömeg mérőre gyanakszom. Világít a tengeralattjáró a műszerfalon.

Hibakódok: P1083, P1085, P0171, P0174


Azt könnyen ellenőrizheted. Húzd le a stekkerét és úgy menj vele akkor egy átlagot számol viszont ha tényleg elszegényedett a benzin/levegő keverék akkor egyből menni fog rendesen. Nálam is így derült ki anno.

Pocses Elküldve: 2019-01-10 21:48 Most vettem BMW-t

Adamyno írta:
hil írta:
Szia,
tapasztalatból írom, a ponyvával többet ártasz az autónak.
Bye: hil




Akkor mire jó az? Én úgy gondoltam, hogy a jégverés és az UV fény ellen jó lehet.


Felejtős a ponyva!
Viszont a rozsdára való fújást azt beszéld meg egy rendes lakatossal aki rozsdaátalakítót fúj az alvázra mielőtt festi. Nézz körül a képeim között, hogy néz ki egy '99-es alváz kezelés előtt.

Pocses Elküldve: 2019-01-07 12:49 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

adams22 írta: Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, hogy a keverék képzést (főleg hideg motornál) befolyásolhatja-e az hogy a légtömegmérő által mért beszívott levegő hőmérséklete +8 - +10 °C körül van, -3 - -4 °C -os környezeti hőmérséklet mellett?
Tehát kint -3 °C van és diagra téve a légtömegmérő +8°C-ot mér.

(Biztos hogy a légtömegmérő méri a hőmérsékletet is nem csak a kg/h-t mert ha lehúzom a csatlakozóját akkor kitér szélsőértékre -38,5 °C -ra.)

Arra gondolok, hogy így elszegényíti a keveréket nekem a még hideg motornál és ezért lehet gyújtáskimaradásom is.
Lehúzott légtömegmérő csatlakozóval nem rángat az autó,szépen megy (nyílván nincs meg a teljes ereje) de ha rádugom nagy gázra nagyon rángat és torpan.

(Adaptációt már töröltem ezerszer, tisztítottam is de a mérőt még nem cseréltem ki).

Köszi a válaszokat!


Szia!
Dettó ezek a hibajelenségek voltak anno az enyémnél is, sőt később már le is állt bekanyarodáskor vagy pl. lámpánál pont zöldre váltott és indulás helyett is leállt. Szerény volt keverék ugye a műszer jóval kevesebb levegőt mért mint amit ténylegesen beszívott a motor így kevés benyát adagolt mellé, harmat gyenge volt az autó miután lehúztam a csatlakozóját azonnal "helyreállt" a rend. A másik véglete mikor meg többet mér mint amit beszív levegőt ekkor meg dús a keverék és nagy a fogyasztása az autónak. Légmennyiség mérőcsere után (Magneti Marelli) mikor beszereltem rádugtam a stekkert még 1-2 percig nem volt egyenletes a motor járása majd ezután már rendesen működött. Egy darabig még volt "kicsi sárga tengeralattjáró" a műszerfalon majd szépen eltűnt megtanulta a comp. Azóta is szépen működik, Bosch márkát nem is ajánlott a szerelőm beépítésre!