Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2014-01-14 18:46 Egyenetlen alapjárat

Robi1201 írta:
Pocses írta:
Robi1201 írta:
Pocses írta:
Robi1201 írta: Sziasztok van egy 2002 e46 320ci Bmw olyan jelenseget produkal hogy amikor hideg a motor akadozik az alapjarat olyan mintha lefulladna illetve docog, de amikor eleri az uzemi hofokot akkor semmi baja nincs (vizmutato felig) Ez lenne a problemam
Koszonom a segitseget illetve a valaszokat


Szia!

A "docog" az mit jelent? Nincs benn hidegen erő, várni kell míg melegszik? A "vízmutató félig" az akkor függőlegesen áll?
Nálam a légmennyiségmérő cseréje előtt volt ez a tünet hidegen erőtlenség, fulladt amíg ki nem mozdult a kék sávból. ( szerény keverék a mért kevés átáramló levegő miatt )


Igen ninncs benne ero es olyan az alapjarat mintha kiesne a motor belole annyira rangat de amikor kijon a kek savbol semmi bjaja sincs


Dettó ez volt a hibám nekem is. Check control lámpa nem világít? Nekem bejelzett. Többen ajánlották már a légmennyiségmérő csati lehúzását és úgy próbálni, " átlagot számol" nálam nem jött be még rosszabb lett. Gyári bontott lett beletéve, mikor elhoztam szerelőtől fülig ért a mosolyom akkora különbség volt.


Check lampa nem vilagit meg ez idaig...Most rakerestem az ebayen Mert Munchenben lakom es olyam 30euro ujonnan csak azt nem tudom hogy erdeme e utangyartot venni


Azt semmiképpen sem ajánlotta a szerelőm. Vagy gyári új, vagy gyári bontott beszerelési garival, de ha van lehetőséged akkor próbáld ki egy "kölcsön cserével" mielőtt veszel egyet.

Pocses Elküldve: 2014-01-14 18:29 Egyenetlen alapjárat

Robi1201 írta:
Pocses írta:
Robi1201 írta: Sziasztok van egy 2002 e46 320ci Bmw olyan jelenseget produkal hogy amikor hideg a motor akadozik az alapjarat olyan mintha lefulladna illetve docog, de amikor eleri az uzemi hofokot akkor semmi baja nincs (vizmutato felig) Ez lenne a problemam
Koszonom a segitseget illetve a valaszokat


Szia!

A "docog" az mit jelent? Nincs benn hidegen erő, várni kell míg melegszik? A "vízmutató félig" az akkor függőlegesen áll?
Nálam a légmennyiségmérő cseréje előtt volt ez a tünet hidegen erőtlenség, fulladt amíg ki nem mozdult a kék sávból. ( szerény keverék a mért kevés átáramló levegő miatt )


Igen ninncs benne ero es olyan az alapjarat mintha kiesne a motor belole annyira rangat de amikor kijon a kek savbol semmi bjaja sincs


Dettó ez volt a hibám nekem is. Check control lámpa nem világít? Nekem bejelzett. Többen ajánlották már a légmennyiségmérő csati lehúzását és úgy próbálni, " átlagot számol" nálam nem jött be még rosszabb lett. Gyári bontott lett beletéve, mikor elhoztam szerelőtől fülig ért a mosolyom akkora különbség volt.

Pocses Elküldve: 2014-01-14 18:20 Egyenetlen alapjárat

Robi1201 írta: Sziasztok van egy 2002 e46 320ci Bmw olyan jelenseget produkal hogy amikor hideg a motor akadozik az alapjarat olyan mintha lefulladna illetve docog, de amikor eleri az uzemi hofokot akkor semmi baja nincs (vizmutato felig) Ez lenne a problemam
Koszonom a segitseget illetve a valaszokat


Szia!

A "docog" az mit jelent? Nincs benn hidegen erő, várni kell míg melegszik? A "vízmutató félig" az akkor függőlegesen áll?
Nálam a légmennyiségmérő cseréje előtt volt ez a tünet hidegen erőtlenség, fulladt amíg ki nem mozdult a kék sávból. ( szerény keverék a mért kevés átáramló levegő miatt )

Pocses Elküldve: 2014-01-11 10:00 BMW, BMW,BMW

batigol09 írta: Sziasztok!

Mai nap tankolás közben mellémjön egy középkorú férfi és csak annyit mond a 2002 év végi "12" éves BMW -mre, hogy "jaj de szép autó" és mosolyogva visszamegy és tankolja tovább a kocsiját. (ez már harmadszorra történik meg velem 3 év alatt) Steril E46 semmi tuning. Azt hiszem ennél nagyobb dícséret nem kell a márkának, szerintem a tervezők sem gondoltak rá, hogy lesz olyan ember 2014 ben aki megdícséri az 1998 (2002fl) ban létrehozott bömikét.

Hát csak ennyi (asszem soha nem adom el :iszunkra


A minap tapasztaltam én is hasonlót.
Megálltam bratyómék előtt, egyszer csak a szemközti ház udvaráról tolat ki egy idősebb úr egy szép fekete 118 dezsővel. Kiszáll kapu becsuk, odafordul felém mondja: uram nagyon szép az autója. Megköszöntem viszont dicsértem a vasát, erre mondja szép szép csak az övé kicsi, mondom nem kicsi, mindig relatív a nagysága. Ennyit asszem az E46 örökifjú formájáról...

Pocses Elküldve: 2014-01-09 13:07 Egyenetlen alapjárat

zmathe írta: Udv melegen nagyon ingadozik az alapjarat hidegen hibatlanul szepen mukodik, tobbnyire akkor csinalja amikor leszalok palyarol es huzamosabb idon at 130 folott utazok lambdaszondat csereltem, legtomegmerot is. Hibauzenet gyanant lambdaszondat ir ki meg mindig, emellett gyujtas pozicionalo szenzort meg uzemanyag ellato rendszert... ha torlom a hibauzenetet lehet h 10 perc utan visszairja magat es az is lehet hogy egy honapig hibatlanul mukodik. Amugy egy 316i e46 1.9. rol van szo.


YouTube videó



Nem semmi ahogy ingadozik, de ahogy látom izzókat is kell majd cserélned.

Pocses Elküldve: 2014-01-09 13:05 BMW alufelni

YELLOW írta:
petike73 írta: Sziasztok Fan-ok!
Eladó 4 db gyári felni 5x120 7x16 sérülésmentes,A link neve


ez, hogy lehet ET20, ha az agy átmérő E46 méret, ráadásul a felni is E46 style. viszont ET47, ET43 körül kell ezeknek lenni.


Igen ezen én is csak lestem, az enyém is ET 47.

Pocses Elküldve: 2014-01-06 13:10 Társalgó

Neo954 írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
szotakdavid írta:
Neo954 írta:
szotakdavid írta:
Neo954 írta:
Igen közben leesett nekem is, hogy a tárcsa elfér csak a féknyereg nem....

De akkor ezek miért vannak itt? Vagy van kisebb fékes 7-es is?
8jx17 et24

8jx17 et24 szintén

Üdv.:Neo



Gondolom a kisebb motoros 7-hez.Nekem pont a fék lenne a lényeg..


Ilyen féket akarsz rakni a 3-asra? Vagyhogy?


elgondolkodtam..hátul maradna a 30d előre meg 348mm-es 45i


Csak nehogy orra ess vele..


"Megyünk mit a szél, óvatos tempóval kurvagyorsan!"

Neo facca az új aláírásod!


Köszi!

by: Varga "Cigány" Zoltán


Anno láttam élőben, na meg Janikát és Rangát is R.I.P.

Pocses Elküldve: 2014-01-06 12:46 Társalgó

Neo954 írta:
szotakdavid írta:
Neo954 írta:
szotakdavid írta:
Neo954 írta:
Igen közben leesett nekem is, hogy a tárcsa elfér csak a féknyereg nem....

De akkor ezek miért vannak itt? Vagy van kisebb fékes 7-es is?
8jx17 et24

8jx17 et24 szintén

Üdv.:Neo



Gondolom a kisebb motoros 7-hez.Nekem pont a fék lenne a lényeg..


Ilyen féket akarsz rakni a 3-asra? Vagyhogy?


elgondolkodtam..hátul maradna a 30d előre meg 348mm-es 45i


Csak nehogy orra ess vele..


"Megyünk mit a szél, óvatos tempóval kurvagyorsan!"

Neo facca az új aláírásod!

Pocses Elküldve: 2014-01-06 12:42 Hűtővíz..:S

hancurozo írta:
Pocses írta:
hancurozo írta:
Neo954 írta:
szasza929 írta: Sziasztok!
Segítség! Tegnap este jöttem haza Hollandiából, először kilyukadt a hűtőm, raktam bele hűtő tömítő folyadékot egy darabig jó is volt, 500 km után kivilant hogy kevés a víz és 10 km-ként töltöttem 1 litert viszont fehér hab jött ki a túlfolyónál. Szerintetek mi a baj.
Köszi


Szia!

A fehér hab a forró hűtőfolyadékkal keveredett hűtőtömítő volt. Meg kell keresni a lyukat, és meg kell javíttatni, mert így megfőződ a motort előbb utóbb.

Üdv.:Neo


Készíthetnél képet a "túlfolyóról". (jó lenne tudni, hogy hol jön a habos víz) Ami valószínű, hogy hűtőtömítős víz.


Meg ne kövezzetek, de hol van ha van "túlfolyó" a zárt rendszerben? Mert én nem tudom. Nem ezért van a kiegyenlítőtartály?


Ezért kértem a képet Lehet, hogy a légtelenítő csavarja is sérült (az enyém is kettétört vízszintesen) és azt gondolta túlfolyónak.


Igen én is arra tippelek, nekem is automatikusan cserélte újra a szerelő a csavart mikor javította a rendszert. A vízcsőcsonkomon volt kb 1,5 cm hajszálrepedés + egy visszafolyócsövön egy tű átmérőjű lyuk. Hidegen szivárgott, de üzemi hőfokon nyomás alatt nem. Mondta már nem kell aggódnom a víz miatt.

Pocses Elküldve: 2014-01-06 12:29 Hűtővíz..:S

hancurozo írta:
Neo954 írta:
szasza929 írta: Sziasztok!
Segítség! Tegnap este jöttem haza Hollandiából, először kilyukadt a hűtőm, raktam bele hűtő tömítő folyadékot egy darabig jó is volt, 500 km után kivilant hogy kevés a víz és 10 km-ként töltöttem 1 litert viszont fehér hab jött ki a túlfolyónál. Szerintetek mi a baj.
Köszi


Szia!

A fehér hab a forró hűtőfolyadékkal keveredett hűtőtömítő volt. Meg kell keresni a lyukat, és meg kell javíttatni, mert így megfőződ a motort előbb utóbb.

Üdv.:Neo


Készíthetnél képet a "túlfolyóról". (jó lenne tudni, hogy hol jön a habos víz) Ami valószínű, hogy hűtőtömítős víz.


Meg ne kövezzetek, de hol van ha van "túlfolyó" a zárt rendszerben? Mert én nem tudom. Nem ezért van a kiegyenlítőtartály?

Pocses Elküldve: 2014-01-05 19:46 M43TU motor

szotakdavid írta:
Pocses írta:

Majrélámpa nem villant fel, vagy nem világít?


Mi az a "Majrélámpa"?? nem láttam még ilyet egyikbe se...


Check engine:



Mintha nem Tudnád miről van szó.....

Pocses Elküldve: 2014-01-05 19:40 M43TU motor

horisz2 írta:
hil írta:
Pocses írta:
hil írta:
hil írta: Sziasztok!
Lenne egy problémám, amit csak most vettem észre(M43TU motor)a nyitott ablakos autózás következtében: amikor meleg a motor, akkor 1500 és 2000 fordulat között 5.ben mindig megcsörren, mint amikor az ember nem vált vissza időben. Alacsonyabb fokozatban is, de ott nem annyira vehető észre. Hidegen ezt a hangot soha nem tudom előidézni. Egyszer volt torpanás is, aznap diaggal megnéztem és vagy főtengely, vagy vezérműtengely jeladó hiba volt, amit okosan töröltem is és sajnos pontosan nem jegyeztem meg, hogy mi is volt, mert mindkét szó eleje hasonló (crankshaft/camshaft). Ez a beírás azután soha többé nem jött elő. Én a főtengely jeladóra gyanakszom, mert hibakódot az nem szokott beírni. Van folyamatosan még egy beírás:control grid-controlled cooling néven, ez a termosztát fűtés, de nem gondolnám, hogy köze lenne a dologhoz.
Van-e valami ötlet, vagy inkább vegyek bele egy másik motort???
Előre is köszönöm a válaszokat.
bye:hil


Sziasztok! Semmi ötlet, miért is nem csodálkozom ezen???

hil






Nem lehetséges, hogy a szelepek szólalnak meg? Bár azok hidegen még jobban hallhatóak lennének.


Sziasztok!
Kissé megkésve, de válaszolok talán saját magamnak: A DISA szelep adta azt a hangot, szétszedtem a kopott tengelyt perselyeztem, aztán minden jó lett. A leírást már jó régen elküldtem Robinsonnak, hogy tegye fel, de nem látom sehol sem. Közben cseréltem vezérműtengely jeldót is, azóta torpanás sincs.
bye:hil



Hali!
A torpanás az mit takart nálad?
Nekem is ilyen motoros az autóm csak 316i és néha erőteljesebb gyorsításnál, előzésnél nekem is megtorpan kicsit! Nem vészes, de hiba!
Ha neked is ilyen hibád volt, akkor lehet nekem is megoldaná egy vezérműtengely jeladó csere!?
Köszi


Majrélámpa nem villant fel, vagy nem világít?

Pocses Elküldve: 2014-01-05 13:31 Motorolaj

haka írta:
Darius írta:
Pontosan a fent említett dolgok és az SI miatt hordja az ismerősöm Münchenbe a BMW-hez az E60 535d-jét az időszakos szervízekre,mert mint mondja az az időnkénti kiruccanás megér annyit hogy nem az itthoni kókány (Rack,Wallis,Schneider) tábaszós lehúzos cégekhez hordja az autót.


Kicsit ilyenkor mindig elcsodálkozom, hogy vajon én vagyok-e a hülye, hogy autónak kezelem a kocsit, amiből életem során lesz 15 legalább és jó esetben 3-4 márka lehetőleg folyton egyre jobb
Persze tudom nyilván itt azért vannak teljesen fanatikusok ami rendben is van.
Csak úgy látom, hogy talán sok ember többre tartja a kocsiját a gyerekénél, feleségénél, ami talán már túlzás vagy nekem legalább is fura


Na most aki ezt olvassa és már gyereke is van jót röhög pláne ha még unokája is mint nekem. Ezek csak használati tárgyak amik Nekünk fanoknak tetszenek.
Akinek pedig még nincs gyereke, majd ha lesz, Ő-Ők is tudni fogják ennyi.
Ettől függetlenül a véleményem: "Vannak az autók és a BMW."

Pocses Elküldve: 2014-01-04 17:02 Mi lehet a baj?

dzsoki írta:
dzsoki írta:
Pocses írta:
dzsoki írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
a relék be vannak forrasztva, csak úgy nem tudja kivenni, még kiforrasztani is vigyázva kell, ráadásul le van lakkozva.

mivel ez egy FL előtti modell, így a kulcsban elem van. lehet le van merülve. előbb ezt kellene cserélni, aztán a leírt módon betanítani a kulcsot. de mondom ez csak akkor, ha gombnyomásra sem az ablak, sem a belsőtér világítás nem reagál.


Jah azt nem tudtam, hogy ilyenek a relék!

A kulcson nincsen neki lámpa ami villog ha nyomja a gombot? Mert ha lemerült akkor nem villog.



elem nincs lemerülve.
mindkét kulcsom villog is meg minden csak szartse csinál a zár!
ja és a központi kulccsal sem megy, kézzel körbenyitogatós.
reléket nem piszkálnám mert nincs pontos leírásom hogy melyik mit csinál úgyhogy ez felejtős.
zárom kulccsal, járni tudok vele, csak az ablakokat nem tudom lehúzni, úgyis tél van
mondjuk az ablaktörlő kicsit hiányozni fog!!
bakker
jobb ha keresek egy szervízt mert ez így elég meddő javítás.
minden esetre mindenkinek köszönöm a segítséget!
majd ha lesz megoldás megírom okulásul mindenkinek!
szebb jövőt!

persze ha van még ötlet szívesen veszem





Kösd le az akkut egy 1/2 órára, persze ez is csak egy tipp hátha...


na igen!
a jó öreg húzd ki a falból-dugd vissza technika!

tudod mit?!
megpróbálom!




na ja!
hát az áramtalanítás persze nem jött be!
ez mondjuk nem olyan meglepő!
mindegy!
majd lesz ígyse!
asszem mára jegelem a témát mert szétszexel az ideg!
kell valaki aki ért ehhez a szekérhez!
régi álmom volt ez az autó, kicsit rosszul indul a kapcsolatunk, remélem nem ilyen lesz a folytatás!
szép napot mindenkinek!!!





Én nem is kísérleteznék ha ilyen gondom lenne, azonnal vinném a győri szerelőmhöz Attilához. Gép rádug, oszt már mondja is mit kell cserélni, Ő mennyiért tud gyárit bele garival, bontott gyárit beépítési garival, vagy vihetem én az egyéb után gyártott alkatrészem amit beszerel de arra garit nem vállal ennyi.

Pocses Elküldve: 2014-01-04 14:25 Mi lehet a baj?

dzsoki írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
a relék be vannak forrasztva, csak úgy nem tudja kivenni, még kiforrasztani is vigyázva kell, ráadásul le van lakkozva.

mivel ez egy FL előtti modell, így a kulcsban elem van. lehet le van merülve. előbb ezt kellene cserélni, aztán a leírt módon betanítani a kulcsot. de mondom ez csak akkor, ha gombnyomásra sem az ablak, sem a belsőtér világítás nem reagál.


Jah azt nem tudtam, hogy ilyenek a relék!

A kulcson nincsen neki lámpa ami villog ha nyomja a gombot? Mert ha lemerült akkor nem villog.



elem nincs lemerülve.
mindkét kulcsom villog is meg minden csak szartse csinál a zár!
ja és a központi kulccsal sem megy, kézzel körbenyitogatós.
reléket nem piszkálnám mert nincs pontos leírásom hogy melyik mit csinál úgyhogy ez felejtős.
zárom kulccsal, járni tudok vele, csak az ablakokat nem tudom lehúzni, úgyis tél van
mondjuk az ablaktörlő kicsit hiányozni fog!!
bakker
jobb ha keresek egy szervízt mert ez így elég meddő javítás.
minden esetre mindenkinek köszönöm a segítséget!
majd ha lesz megoldás megírom okulásul mindenkinek!
szebb jövőt!

persze ha van még ötlet szívesen veszem





Kösd le az akkut egy 1/2 órára, persze ez is csak egy tipp hátha...