Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2018-12-29 13:01 Karosszéria (javítás?)



Na lett is bontott Balatonakaliról 10 papír+futárért. Jóval barátságosabb mint az új ára és sértetlen, igaz még be van csomagolva mint a szendvics.
Januárban remélem felkerül a fényezett lökös alá azt helyreáll a rend.



Pocses Elküldve: 2018-12-29 12:54 Motor hibajel(sarga)

peti9577 írta: sziasztok! lenne egy e46 316i (n46b18a)
és kb 100km-ként világít a check engine lámpa,kitörlöm és 100km után kb vissza jön! ezt a hibát írja: 29F4 Catalytic-converter conversion 1
Ez katalizátor cserével szűnik meg vagy lambdaszonda?


Szevasz!
Lambdaszonda hibát dobott nekem is műszaki előtt, (hol bejelzett, hol nem) azt mint kiderült mivel már nem egy rendszer a kipufogóm hanem kettő helyen is bilincses toldású, kifújt észre sem vettem és ezért mért rossz adatot. Le lett tömítve rendesen azóta jó. Ha a Tied sem egy rendszer már, akkor nézd meg ezt is hátha...

Pocses Elküldve: 2018-12-07 19:19 Karosszéria (javítás?)

b_imi írta:
Pocses írta: Szevasztok!

A lökös totyikot nem tudom megnyitni valami hiba történt ezt írja ezért ide írok, remélem nem gond.
Nemrég belém csusszantak hátulról lámpánál, már álltam (!) azért a fékről leléptem míg megvolt a "behatolás". Nemsoká lejár a műszaki így gyorsba felrakattam lakatosommal az új hátsó lököst, az mondta nem kell más csak az a belső üvegszálas energiaelnyelő vagy mi mert deformálódott így az újba átrakva a bal hátsó illesztés elég kókány. Ajtó alatti rész is kapott egy kicsit, fényezés majd csak jövőre januárban.
Na a kérdésem az lenne honnét tudnék ilyen üvegszálas "izét" beszerezni sajna még a megnevezését sem tudom.





Cikkszám alapján találsz pár verziót. Aztán eldöntöd, mennyit szánsz rá.



Köszi!
Már túrjuk is a megfelelőt, gyakorlatilag olyan a formája mint az alumínium tartónak.

Pocses Elküldve: 2018-12-07 12:59 Karosszéria (javítás?)

Szevasztok!

A lökös totyikot nem tudom megnyitni valami hiba történt ezt írja ezért ide írok, remélem nem gond.
Nemrég belém csusszantak hátulról lámpánál, már álltam (!) azért a fékről leléptem míg megvolt a "behatolás". Nemsoká lejár a műszaki így gyorsba felrakattam lakatosommal az új hátsó lököst, az mondta nem kell más csak az a belső üvegszálas energiaelnyelő vagy mi mert deformálódott így az újba átrakva a bal hátsó illesztés elég kókány. Ajtó alatti rész is kapott egy kicsit, fényezés majd csak jövőre januárban.
Na a kérdésem az lenne honnét tudnék ilyen üvegszálas "izét" beszerezni sajna még a megnevezését sem tudom.



Pocses Elküldve: 2018-12-03 22:34 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Krapulax6 írta: Sziasztok.
Faceliftes e46 touringhoz keresek jó állapotú bal első sárvédőt.
Nos kb. kettő hete..Sajnos megannyi bontó facebookos csoportot keresve sem találok.Vagy rohad vagy face előtti vagy már eladta stb.
Kérdésem az,hogy melyik utángyártott márka áll a legközelebb méretpontosság terén a gyárihoz?Van egy utángyártott szarom de kb egy hét után leszedtem az autóról ,mert már annyira zavart az a tróger moslék pontatlansága.Hallottam ,hogy talán a Klokkerholm.
Szerintetek?
Vagy ha esetleg valakinek van az ne tartsa magában


Jó lesz vegyed! Less rá az autónkra ebből a márkából válogattunk elemeket mi is gyakorlatilag az eleje is új Klokkerholmból.

Pocses Elküldve: 2018-11-01 11:03 Mi lehet a baj?

Dinnye11 írta: Sziasztok!

Segítség kellene!E46 fl előtti 318i-ről lenne szó!
Az autó erőtlen , torpan hidegen ,üzemmelegen,beinditásnál is és ha lassítok egy lámpához alapjárat leesik 500 körül aztán visszaáll, alapjáraton remeg a kaszni is.Hibakód nincs ,az összes vákumcső cserélve , kartergázszűrő , üzemanyagszivattyú,gyertyák,légtömegmérő....sorolhatnám még!
4 szerelőnél volt már, de nemtudnak mit kezdeni vele!
Mi lehet vele a probléma?


Próbáld ki csatlakozóval lehúzott légmennyiség mérővel.

Pocses Elküldve: 2018-11-01 09:27 kerékcsapágy

blueman írta: Na ma megint belefutottam.

Korabban leszakadt a kezifekem, az elozo szerelom mindent amit kiszedett eltuntetett, ures a kezifek csak a kezifek kabel maradt a helyen, illetve allitolag neha szorul a jobb kerekcsapagyom, ami jobban aggasztott, de mas szerint lehet a difibol jott csak hang, elotte siman rasutottek, hogy mar szogletesedik.

Ezutan jott a zsakbamacska, vittem kerekcsapagyat, kezifekbetetet, kezifekpofa tarto 0060877 KLO/JK....
Szerelo hiv, hogy torott a rugo elso menete, mindenkepp cserelni kellene, illetve a jobb hatso kerekcsapagy is cseres, de az irdatlan szivas, lehet megsem kell, ha nincs ra keret, kesobb is lehet. Mondom rendben, kesobb jon a hivas, hogy a kezifekpofa tartot nem lehet feltenni a 0060877 KLO/JK- ra mert teljesen elrohadt, beszakadt az eredeti felfogato hely, ezert le kellene szedni a kerekcsapagyat?/ agyat de az teljesen osszerohadt nem jon le, ha lejon serulni fog nem lehet visszarakni, vagy amugyis szet kell vagni, azaz feltengely csere is kell ezutan.
kezifektarto, feltengely, rugo anyagot adjak munka: ezek csereje plusz kerekcsapagy, vegosszeg 120 ezer forint amit nekik kell megfizetni, ez mennyire korrekt?

Illetve, van ilyen, hogy egy rohadt kezifekbetet tartot nem lehet rogziteni es ezert ilyen megoldassal lehet megoldani, ami szamomra kicsit sokkolo, marmint az anyagi vonzatat.

Mit gondoltok?


Keress egy rendes szerelőt! Győrben tudok ajánlani.
Nekem semmi fennakadása nem volt a bal hátsó kerékcsapágy cseréjével (SKF) plusz mindkettő porvédő lemezt cseréltettem én is mert átrohadtak már. Azokat meg tudja úgy cserélni, hogy nem veszi ki a féltengelyeket.

Pocses Elküldve: 2018-09-29 07:56 BMW318i E46

Horser írta: Így 50 évesen végre megvettem 2. BMW-met. Sajnos nagyon belenyúltam, mert rögtön Valvetronik szelepvezérlés hibás lett. Addig, amíg a javításra összejön a cash, addig annyi kérdésem lenne, hogy ha lehúzom a vezérlés csatlakozót. lehet-e használni az autót?
Mivel a komplett motor csere olcsóbb a vezérlés cserénél, ezért most motorra várok.


Használhatod csak normál szelepvezérlésű lesz így. Győrben tudok ajánlani megbízható szerelőt, nem hinném, hogy a motorcsere a legjobb megoldás és a legolcsóbb, mert ugye az is "macskazsák" lehet. Ja igen volt ilyen probléma barátom nejének 120i autóján a vezérlőmotor újan 140 papír lett volna, de bontottan lett bele 30 papírért. Tökéletesen működik.

Pocses Elküldve: 2018-09-24 11:44 alufelni

adams22 írta: Sziasztok!

BMW styling 46 alufelnit keresek 15 collos méretben. (5x120 ET42)
Garnitúrában és csak jó állapotban!

Köszönöm!


Pár napja adtam el 16-ost 40 papírért gumival együtt, tűrhető állapotban voltak.

Pocses Elküldve: 2018-09-05 14:55 Társalgó

Szép napot!
Szükségem lenne a kerékdobbetét és a lökhárító műanyagbolhák gyári cikkszámára.
Nagyon köszönöm!

Lökhárítópatent: 51161881149
Kerékdobbetét patent: 51481923999 ha esetleg szintén keresné valaki.



Pocses Elküldve: 2018-08-31 14:27 Mi lehet a baj?

bricktopm írta: Sziasztok!

Van egy kis gondom. Feltöltök róla egy videót.

Ami látható.
Alapjáratom stabilan áll, viszont ha picit érintem a gázpedált(vagy meghúzom a bovdent kézzel 1-2mm-re) akkor ez a jelenség történik. A forulad lefelé indul el. mintha beremegne a motor. Viszont ha ennél kicsivel nagyobb gázt adok akkor nem lefelé indul el(mint mikor pl sz r az alapjárati motor) Rendesen felfelé indul.
Nem cisnálja mindig, de minden nap, mikor milyen kedve van.

Alapjárati motort kicseérltem, légtömegmérőt lerhúztam, de csak csinálja. A teljes levegő rendszert szétkaptam (már vagy 4-5 alkalommal) és kitisztítottam, minden csövet átnéztem a szűrőháztól a a nagy pillangóig. Nem tudok rájönni mi lehet a gond.
Kaptam egy tippet, hogy a kartergáz szellőztető szelep környékén nézzek szét. Ha leveszem a betöltő sapkát nem füstöl a motor és szív rendesen...elég rendesen.

Egyébként jól megy, nem torpan, nem kinlódik, fogyasztása se sz r. NEm tudok mire gondolni.
A link neve


Szia!
Gyertyákra rálestél esetleg? Ha jól látom a vized is melegszik kicsit, nem függőleges a mutató hanem már átbillen jobbra.

Pocses Elküldve: 2018-08-28 10:44 Remeg az autó

Zoli33 írta:
Pocses írta:
Zoli33 írta:
YELLOW írta:
Zoli33 írta: Sziasztok!

Olyat produkál az autó, hogy autópálya sebességnél finoman elkezd remegni a kormány tipikusan úgy mintha szar lenne a centír. De nyári és téli szettel frissen centirozva is csinálja. Ami feltűnt, hogy ha finoman mozgatom a kormányt van olyan pozíció amikor megszűnik és ha kicsit elkezdek kanyarodni akkor előjön, mindegy melyik irányba húzom a kormányt. Első nagy születek újnak, lengéscsillapító új, egyedül a kerékcsapágyra tudok gondolni de azt nem tudom képes e ennyire rázni? Valami ötlet? Szerk: féktárcsák is jók, fékezésnél nem változik semmi.



ha a kerékcsapágy miatt rázna, már régen rossz
inkább kormányműre, vagy kormányösszekötőre gondolj.


Ott sem lóg semmi, a kormanyösszekötők kb egy évesek lemforder. Kezdem feladni


Próbáld ki cseréld meg párban a kerekeket az elsőket ugye a hátsókkal. Lehet a gumival van valami gebasz akkor.


Ezeken már túl vagyok, és írtam hogy mindkét szettel ugyanaz a jelenség, ezért gumi,felni kizárva.


Értelek. Lehet (talán) valamelyik toronycsapágy, de gondolom teló cserekor azokat ellenőriztétek.

Pocses Elküldve: 2018-08-28 09:36 Remeg az autó

Zoli33 írta:
YELLOW írta:
Zoli33 írta: Sziasztok!

Olyat produkál az autó, hogy autópálya sebességnél finoman elkezd remegni a kormány tipikusan úgy mintha szar lenne a centír. De nyári és téli szettel frissen centirozva is csinálja. Ami feltűnt, hogy ha finoman mozgatom a kormányt van olyan pozíció amikor megszűnik és ha kicsit elkezdek kanyarodni akkor előjön, mindegy melyik irányba húzom a kormányt. Első nagy születek újnak, lengéscsillapító új, egyedül a kerékcsapágyra tudok gondolni de azt nem tudom képes e ennyire rázni? Valami ötlet? Szerk: féktárcsák is jók, fékezésnél nem változik semmi.



ha a kerékcsapágy miatt rázna, már régen rossz
inkább kormányműre, vagy kormányösszekötőre gondolj.


Ott sem lóg semmi, a kormanyösszekötők kb egy évesek lemforder. Kezdem feladni


Próbáld ki cseréld meg párban a kerekeket az elsőket ugye a hátsókkal. Lehet a gumival van valami gebasz akkor.

Pocses Elküldve: 2018-08-25 19:50 Segítség, beázik az autóm!!!!

Mauser írta:
Koli316i írta: Sziasztok!
Sürgõssen a segítségeteket szeretném kérni. A helyzet az, hogy valahol beázik az autóm (2004 316i). A vezetõ ülés felöli oldalon egy nagyobb esõ után állt a víz a gumiszõnyegen és alatta a kárpitban! Kb. 2-3 dl, vizet csorgattam ki belõle, ami jelentõs mennyiség. A kérdésem az lenne, hogy tapasztalt-e már valaki ilyet? Hol folyhatott be? Mi lehet az oka?
Elõre is köszönöm!

Koli


Szia, megoldódott? Nekem is ugyanez a helyzet, E91. Köszi


Volt ilyen nekem is a vezetőoldali ajtónál. Valami tömítőgumit cserélt a szerelőm ami 2őezerbe került a munkalapon meg 5ropi a munkadíj. Azóta nem ázik be a legnagyobb esőnél sem.

Pocses Elküldve: 2018-08-21 14:29 Autóvásárlás

Vj181 írta:
Pocses írta:
Vj181 írta: Sziasztok!
Kinéztem egy gyönyörű BMW-t (első bmw m lenne) segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy mennyire megbízható ez a model, és hogy mennyire lenne jó vétel.
Egy 2005 ős e90 325i ről lenne szó, 238ezer km-el. Elvileg német országról behozott.
Külsőre gyonyoru, igényes, viszont félek hogy túl sok ez a km és hogy nem lenne megbízható. 2,2m ért kínálja a kereskedő, voltam megnézni, valóban nagyon gyonyoru, beindítottam, szépen indult hidegen, és szépen is járt. Szerintetek vágjak bele? Esetleg mondanatok nekem jó tanácsokat?
Azt olvastam hogy ezek a sor hatos szivo benzines motorok megbízhatóak ha megvannak becsülve, igaz ez?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-13041577



Szia!
Vedd meg csak de tartom magam a korábban leírtakhoz úgy, hogy a szerelőm 6 évig fejlesztőmérnökként dolgozott a bájeréknél, ezután vagy 10 évig volt szervizvezető az A1-ben majd lett maszek na Ő utána írtam le amit nekem mondott. Így nekem több nácibárka nem lesz ha ez kipusztul alólam. Pedig az E90 FL bejönne nem kicsit.


Szia!
Köszönöm válaszod, akkor úgy néz ki én is kihagyom ezt a vételt nagyon sajnálom, gyonyoru autó, de nem akarok folyton a szervizbe ülni vele..


Barátom asszonyának van egy 120i bájere nagyon faja megy is gyári sport futóművel, nemrég 190ezer volt a javítása valami kábelkorbácsban volt a gebasz éktelen szar traktor hangja lett a motornak. Attila akkor már cserélt vezérműláncot is nem akarta anélkül kiadni a kezéből, erre egyik nap megint ugyanaz a tünet megállt körforgó közepén. Majd újraindítás után haza lehetett vele poroszkálni.
Attila elmondása szerint a jó öreg M43 ba a vez.lánc gyári garija 400ezer futásteljesítmény de mondta simán elfutja ennek a dupláját! 16 évig gyártották ezt a kőkori blokkot itt még nem fogott a piros ceruza. A 6 hengeresekről amúgy azt olvastam az évek alatt, hogy jóval tartósabbak mint az újabb sor4 blokkok.