Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2013-12-16 11:38 Ékszíj tárcsa

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

Pár napja cserélte szerelőm az olajszűrőház tömítésem, ezzel nincs is gond nem ereszt már, de megkért mossam le a blokk elejét és az alját, addig nem pakol vissza semmi burkolatot.
Homlokegyenest ellent mond a nézetemmel, miszerint magasnyomásúval nem mosunk semmilyen főleg nem idősebb technikát, mert kimoshatjuk vele a kenőanyagot a forgó alkatrészekből!
Természetesen másnapra szép halkan "lendkerekes autó" hangja lett.
Felhívom mondja fújjam le WD-40 el a szíjat, ha nem múlik el a hang akkor valamelyik görgő... Nem Qúr szét az ideg!!!
Brigó + slagból éppen csak víz kombóval takarítottam már a nyáron, nem is lett gondom belőle.
Most akkor vegyek szíjat komplett szettel mert ugye nem szarral gurítunk, itt a kérdésem: valahogy tudok esetleg a görgőknek kenést adni, vagy jól kib@sztam magammal...


próbálj meg motorlánc olajzót. kifújod ugye folyik, aztán zsír lesz belőle. befolyik ahova kell, aztán kenőanyaggá válik. szerintem ez a legjobb megoldás.


Van is mivel motorozok ill. most nem mert eladtam, egy kis szünet.
Elértem telón Attilát szerdán rakja vissza a valag műanyagot alul és felül is, akkor ránéz remélem megkeni. Ez volt az első és az utolsó motormosásom gőzborotvával.


nem is szabad, a brigéc, vízes bázisú megold minden mocskot, aztán folyóvízzel simán leöblíteni. a kőzborotva mindenhiva benyomja a vizet, én rosszul vagyok, amikor kozmetikában is ilyet látok. aztán csodálkoznak ez a szenzor, az a szenzor zárlatos lett.


Életem értelme meg őrjöng, b@ssz@m meg mikor mentem a mosóba is végig ezt mondtam nem szabadna lemosnom és lemostam én ökör állat stb stb...


ez most olyan, hogy melóhelyen az egyik scanner nem olvasta a barcode-ot, ilyen festékes volt a plexi előtte. mondom az ablaktisztító nem hozza le. mondják ott, hogy hazsnáljak rá flux remover-t, mondom azt nem lehet mert bemattítja a műanyagot, megmarja. erre én hülye csak lefújtam és letöröltem vele, mondom gyors leszek. hát nem megmarta? nem is értem, pedig én mondtam mit csinál, oszt erre megcsinálom. szerencsére volt tartalék, vagyis egy rossz, aminek a plexijét át lehetett rakni. szóval van ilyen, hogy az ember tudja, és valamiért megcsinálja. mai napig nem értem


Ami a legjobb az egészből, tök olaj a blokk eleje mert lefújtam ugye a szíjat, tehát adtam a szarnak egy pofont.
Szerda reggel kell hívnom remélem ráér, apám ami van nála átlagosan 10 BMW kint a háza előtt, az udvarban is vagy 8, ugye 1-1 meg az aknán és a csáposon.

Pocses Elküldve: 2013-12-16 11:29 Ékszíj tárcsa

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

Pár napja cserélte szerelőm az olajszűrőház tömítésem, ezzel nincs is gond nem ereszt már, de megkért mossam le a blokk elejét és az alját, addig nem pakol vissza semmi burkolatot.
Homlokegyenest ellent mond a nézetemmel, miszerint magasnyomásúval nem mosunk semmilyen főleg nem idősebb technikát, mert kimoshatjuk vele a kenőanyagot a forgó alkatrészekből!
Természetesen másnapra szép halkan "lendkerekes autó" hangja lett.
Felhívom mondja fújjam le WD-40 el a szíjat, ha nem múlik el a hang akkor valamelyik görgő... Nem Qúr szét az ideg!!!
Brigó + slagból éppen csak víz kombóval takarítottam már a nyáron, nem is lett gondom belőle.
Most akkor vegyek szíjat komplett szettel mert ugye nem szarral gurítunk, itt a kérdésem: valahogy tudok esetleg a görgőknek kenést adni, vagy jól kib@sztam magammal...


próbálj meg motorlánc olajzót. kifújod ugye folyik, aztán zsír lesz belőle. befolyik ahova kell, aztán kenőanyaggá válik. szerintem ez a legjobb megoldás.


Van is mivel motorozok ill. most nem mert eladtam, egy kis szünet.
Elértem telón Attilát szerdán rakja vissza a valag műanyagot alul és felül is, akkor ránéz remélem megkeni. Ez volt az első és az utolsó motormosásom gőzborotvával.


nem is szabad, a brigéc, vízes bázisú megold minden mocskot, aztán folyóvízzel simán leöblíteni. a kőzborotva mindenhiva benyomja a vizet, én rosszul vagyok, amikor kozmetikában is ilyet látok. aztán csodálkoznak ez a szenzor, az a szenzor zárlatos lett.


Életem értelme meg őrjöng, b@ssz@m meg mikor mentem a mosóba is végig ezt mondtam nem szabadna lemosnom és lemostam én ökör állat stb stb...

Pocses Elküldve: 2013-12-16 11:25 Ékszíj tárcsa

YELLOW írta:
Pocses írta: Hy!

Pár napja cserélte szerelőm az olajszűrőház tömítésem, ezzel nincs is gond nem ereszt már, de megkért mossam le a blokk elejét és az alját, addig nem pakol vissza semmi burkolatot.
Homlokegyenest ellent mond a nézetemmel, miszerint magasnyomásúval nem mosunk semmilyen főleg nem idősebb technikát, mert kimoshatjuk vele a kenőanyagot a forgó alkatrészekből!
Természetesen másnapra szép halkan "lendkerekes autó" hangja lett.
Felhívom mondja fújjam le WD-40 el a szíjat, ha nem múlik el a hang akkor valamelyik görgő... Nem Qúr szét az ideg!!!
Brigó + slagból éppen csak víz kombóval takarítottam már a nyáron, nem is lett gondom belőle.
Most akkor vegyek szíjat komplett szettel mert ugye nem szarral gurítunk, itt a kérdésem: valahogy tudok esetleg a görgőknek kenést adni, vagy jól kib@sztam magammal...


próbálj meg motorlánc olajzót. kifújod ugye folyik, aztán zsír lesz belőle. befolyik ahova kell, aztán kenőanyaggá válik. szerintem ez a legjobb megoldás.


Van is mivel motorozok ill. most nem mert eladtam, egy kis szünet.
Elértem telón Attilát szerdán rakja vissza a valag műanyagot alul és felül is, akkor ránéz remélem megkeni. Ez volt az első és az utolsó motormosásom gőzborotvával.
Ráadásul patent állapotban vannak a tárcsák és a szíj is.

Pocses Elküldve: 2013-12-16 10:58 Fék nyereg csere nagyobbra, kérnék infót

SP_323i írta:
Neo954 írta:
SP_323i írta:
Ahogy látom az oltás ment rendesen, de hogyha vki a fejébe vesz egy projektet, akkor nehéz lesz abból kiverni



Nem a projekt-el van a probléma, hanem annak felhasználási módjáról....
Én is gyűjtögetek még egy E36-ra (23i 25i 28i motorral) játszás céljából, de nem közúton szeretném kihasználni a teljesítményét, hanem elmenni pályanapokra, aztán ha benézek valamit akkor ott a soderágy meg a gumifal.

A közúton meg jöhet bárki szembe, nem kellene egyrészt a statisztikákat, másrészt a márka amúgy sem jó megítélését még jobban süllyeszteni.


Ebből kettőnk között nem lesz vita
Viszont ahogy írtam, hogyha vki ilyet a fejébe vesz, akkor abból nehéz kiverni. Szerintem pár hsz nem elég hozzá. Én már túl vagyok egy ilyen korszakon, ráadásul motorral úgyhogy könnyen beszélek, de akinek még benne van a bugi a lábában azt nem könnyű meggyőzni az ellenkezőjéről.
Viszont ha már vki épít egy ilyen vasat, akkor legalább jól csinálja, ne az elcseszésen múljon bárki élete vagy egészsége.

ui
Amúgy pálya párti vagyok én is. Ég és föld ott csapatni mint közúton. Mondhatni verseny tapasztalat


Vőm anno gyorsulási versenyen összetettben 4-ik lett a 3 Golfjával 1.9 TDI!
Az előtte lévő első három az épített vas volt rendszám nélkül, az övé meg rendszámos.
Sajna nagy faluban ellopták neki a Hungexpón.

Pocses Elküldve: 2013-12-16 10:51 Ékszíj tárcsa

Hy!

Pár napja cserélte szerelőm az olajszűrőház tömítésem, ezzel nincs is gond nem ereszt már, de megkért mossam le a blokk elejét és az alját, addig nem pakol vissza semmi burkolatot.
Homlokegyenest ellent mond a nézetemmel, miszerint magasnyomásúval nem mosunk semmilyen főleg nem idősebb technikát, mert kimoshatjuk vele a kenőanyagot a forgó alkatrészekből!
Természetesen másnapra szép halkan "lendkerekes autó" hangja lett.
Felhívom mondja fújjam le WD-40 el a szíjat, ha nem múlik el a hang akkor valamelyik görgő... Nem Qúr szét az ideg!!!
Brigó + slagból éppen csak víz kombóval takarítottam már a nyáron, nem is lett gondom belőle.
Most akkor vegyek szíjat komplett szettel mert ugye nem szarral gurítunk, itt a kérdésem: valahogy tudok esetleg a görgőknek kenést adni, vagy jól kib@sztam magammal...

Pocses Elküldve: 2013-12-15 11:28 Fék nyereg csere nagyobbra, kérnék infót

Rocker0728 írta:
compact írta:
Rocker0728 írta: Helló Szia mindenkinek

Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném


Ha jól értelmeztem akkor az autó még meg sincs, de te már a tuningon gondolkodsz úgy hogy ki tudja milyen alapvető gondjai vannak az autónak, verseny fékre nincs pénzed de a 300 lóra van. Erősen zavaros a dolog és hihetetlen, hogy minden héten felbukkan egy ilyen ember.
Ha nem titok miből áll össze a motor erősités és ki fogja csinálni?
Tisztában vagy a motor gyenge pontjaival egyáltalán?
Azt a teljesitményt le is kell vinni az útra és urallni is kell!
EBC fékben amúgy tudok segiteni ha úgy döntesz, hogy normális féket akarsz!



Kicsit utána néztem a dolgoknak kovácsolt dugattyú más főtengely stb és szép kis finomság .... elég jó kis összeg de meg éri, így a fék tényleg nem lesz hozzá "nagy téttel" kocsit azt hála istenek meg tudjuk csinálni elég jó autószerelő rokonom van tuningolásba is jártas jah kérdésre ami úgy szól miért nem veszek nagyobb jobb autót
nem mindig jobb az egyszerűbb út, nekem nagyobb élvezett másokat meg enni több milliós kocsikat meg "alázni" de srácok nem vagyunk egyformák én ezt szeretem, akinek nem tetszik sajnálom.... (jah és nem egy hét allat terveztemezt az egészet )


Sok sikert az építéshez, csak ezt tudom kívánni.
Engem már nem érdekelnek az ilyen dolgok, a múltkor véletlen többsávos körforgóban "beslisszoltam egy szép 7-es mellé. Majd mikor ződ lett a lámpa eltiporta neki a márkatársam, nejemmel jót röhögtünk, mekkora "puha pöcs" lehetett, hogy melléálltam az öreg táskás szemű 3-ommal.....
Meg inkább a gyerekeimre meg az unokámra költöm a pénzem.

Pocses Elküldve: 2013-12-15 11:13 316 1.6 motor

extraisti írta: Sziasztok!
Van egy E36 316-osom..
Az a "problémám" vele, hogy ereszti az olajat elvileg két helyen is.
Főleg amikor beindítom egy pár másodperc múlva az olajszűrőház mellett megindul folyni egy darabig majd megáll. Mostanában már mindig olajcseppek vannak alatta, ahol megállok. Úgyhogy szeretném orvosolni a dolgot.
Csináltam róla pár fotót, hogy megtudjam osztani veletek, hátha valakinek van tippje, ötlete, hogy mi lehet a probléma, melyik tömítéseket kellene cserélni?
Egyébként olajfogyasztása nincs az autónak, csak ami elcsepeg. (248,000km van benne)
Köszi előre is.
Az olajszűrőháznál lévő olajfolyás:
http://www.kephost.com/view3.p...i223te.jpg
A motorral szembe állva bal oldalon, ha minden igaz a hengerfejnél is ereszti:
http://www.kephost.com/view3.p...jtucxe.jpg

Ugyanitt a szűrőháznál szivárgott nekem is az olaj, pár napja lett cserélve. Vedd + hozzá a tömítéskészletet azt cseréld ki.












Pocses Elküldve: 2013-12-15 07:39 Fék nyereg csere nagyobbra, kérnék infót

Rocker0728 írta: Helló Szia mindenkinek

Lenne egy kérdessem hamarosan jön egy 2001-es 330D sedan
nagyobb féket hogy lehet rá pakolni előre hátra, pl nagyobb kategória típus társ stb
azért lenne le cserélve mert a gyári 186 LE kicsit fel lenne húzva olyan 350 LE kb és első a fék még ha nincs is meg a motor teljesítmény verseny fékrendszert nem szeretnék venni 300+ ezer ért :S bárkinek valami hasznos információja van meg köszönném


Olcsóbb lenne venni egy gyárilag erősebb verdát. Jó drága hobbi lesz ez kérem. A vőm is így szokta mindig... aztán jé hengerfejes lett, széthullott a váltó... stb stb stb.
Bár mondjuk az tetszett mikor anno a 3as Golfjával E60 530D simán lealázott.
Szegény csókának nyúlt az arca.
Majd 2-3 milla rálocsolása után + rengeteg munkaóra és kész is. Azt eladja a feléért mint amennyit bele feccolt.

Pocses Elküldve: 2013-12-14 15:01 Kopog az eleje!!

jlaci74 írta: Készülnek a lengőkarok...
Jelenleg már csak egy balos van, de jövő héten újra lesz párban is.
Kívül Meyle HD, belül Lemförder gömbfejekkel, ahogy a képen látod.
( Igény esetén más gömbfejekkel is. )
Ha kopog az eleje, keress...







Szia!

Mennyiért javítasz egy oldalt kompletten? Most nincs gond az enyémekkel, de ugye később szükség lehet a munkádra...

Pocses Elküldve: 2013-12-12 21:15 Társalgó

Neo954 írta: "Na mész ám valahá.... Nem sminkülök."

"nem ... , elég lesz, nem kell extrákkal vagánykodni "


Azt hiszem elég népszerűvé váltam most a köreitekben......

Azért rakjak róluk fel képeket?


Pukkadj + nem kő! Bratyóméba van minden ha nem fapadosba akarnék ótózni.

Pocses Elküldve: 2013-12-12 21:04 Társalgó

Neo954 írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
dbtibi írta:
Pocses írta:
dbtibi írta:
Maistro2 írta:
Pocses írta:
Maistro2 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani hogy a belső világításban mekkora szofita izzók vannak ??? és ha jól tudom akkor 4 db ugye?? e46 facelift es autó.
A másik kérdésem pedig, hogy ki van égve a rendszám világításom és nem jelzi az autó normális ez?


Akkor nem 5 inkább? Tető, 2x C oszlop, 2x lábtér. Sajna azt nem tom én még eddig nem cseréltem egyiket sem.


A lábtérben nekem szerintem nincs vagy kiégett hol találom esetleg?
Amúgy ledesre szeretném cserélni őket azért kérdezem


Lábtérben, engem is érdekelne hol van ahol eddig nem vettem észre ?
Vagy enyémben nem széria ?


A "táskás" szeműekben még nincs, csak a "könnyes"ekben.


a manóba ...


Neb@sz nekem van az E36-ban lábtérvilágításom.


Nekem is, ha izzik a zoknim.....




Utána néztem ETK-ban nem találtam konkrétan lábtérvilágítást, de jó sok Diverse leuchten van, amin lehidaltam az a motorraumleuchte..... egyet be kell szereznem.

De azért a sminktükrötök világít ha elhúzzátok a csuszkát nem?


Na mész ám valahá.... Nem sminkülök.

Pocses Elküldve: 2013-12-12 20:54 Társalgó

Neo954 írta:
dbtibi írta:
Pocses írta:
dbtibi írta:
Maistro2 írta:
Pocses írta:
Maistro2 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani hogy a belső világításban mekkora szofita izzók vannak ??? és ha jól tudom akkor 4 db ugye?? e46 facelift es autó.
A másik kérdésem pedig, hogy ki van égve a rendszám világításom és nem jelzi az autó normális ez?


Akkor nem 5 inkább? Tető, 2x C oszlop, 2x lábtér. Sajna azt nem tom én még eddig nem cseréltem egyiket sem.


A lábtérben nekem szerintem nincs vagy kiégett hol találom esetleg?
Amúgy ledesre szeretném cserélni őket azért kérdezem


Lábtérben, engem is érdekelne hol van ahol eddig nem vettem észre ?
Vagy enyémben nem széria ?


A "táskás" szeműekben még nincs, csak a "könnyes"ekben.


a manóba ...


Neb@sz nekem van az E36-ban lábtérvilágításom.


Nekem is, ha izzik a zoknim.....

Pocses Elküldve: 2013-12-12 20:43 Társalgó

Maistro2 írta:
dbtibi írta:
Pocses írta:
dbtibi írta:
Maistro2 írta:
Pocses írta:
Maistro2 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani hogy a belső világításban mekkora szofita izzók vannak ??? és ha jól tudom akkor 4 db ugye?? e46 facelift es autó.
A másik kérdésem pedig, hogy ki van égve a rendszám világításom és nem jelzi az autó normális ez?


Akkor nem 5 inkább? Tető, 2x C oszlop, 2x lábtér. Sajna azt nem tom én még eddig nem cseréltem egyiket sem.


A lábtérben nekem szerintem nincs vagy kiégett hol találom esetleg?
Amúgy ledesre szeretném cserélni őket azért kérdezem


Lábtérben, engem is érdekelne hol van ahol eddig nem vettem észre ?
Vagy enyémben nem széria ?


A "táskás" szeműekben még nincs, csak a "könnyes"ekben.


a manóba ...


Én még nem találkoztam velük pedig fl


"Könnyes"ben is extra volt anno, biztos nem alapól tették bele.

Pocses Elküldve: 2013-12-12 20:35 Társalgó

dbtibi írta:
Maistro2 írta:
Pocses írta:
Maistro2 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani hogy a belső világításban mekkora szofita izzók vannak ??? és ha jól tudom akkor 4 db ugye?? e46 facelift es autó.
A másik kérdésem pedig, hogy ki van égve a rendszám világításom és nem jelzi az autó normális ez?


Akkor nem 5 inkább? Tető, 2x C oszlop, 2x lábtér. Sajna azt nem tom én még eddig nem cseréltem egyiket sem.


A lábtérben nekem szerintem nincs vagy kiégett hol találom esetleg?
Amúgy ledesre szeretném cserélni őket azért kérdezem


Lábtérben, engem is érdekelne hol van ahol eddig nem vettem észre ?
Vagy enyémben nem széria ?


A "táskás" szeműekben még nincs, csak a "könnyes"ekben.

Pocses Elküldve: 2013-12-12 20:09 Társalgó

Maistro2 írta: Sziasztok!
Valaki meg tudja mondani hogy a belső világításban mekkora szofita izzók vannak ??? és ha jól tudom akkor 4 db ugye?? e46 facelift es autó.
A másik kérdésem pedig, hogy ki van égve a rendszám világításom és nem jelzi az autó normális ez?


Akkor nem 5 inkább? Tető, 2x C oszlop, 2x lábtér. Sajna azt nem tom én még eddig nem cseréltem egyiket sem.