Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2013-12-05 12:39 Belsõ

toki24 írta:
jakuzaa írta:
Robin68 írta:
Kertesz írta: Sziasztok
váltógombot szeretnék cserélni mivel az eredeti eléggé lekopott, ( E46 318 Touring - 5 seba kérdésem hogy hogy lehet mindenféle roncsolás nélkül leszedni illetve hogy bontóból érdemes-e venni vagy amit ott leszedünk sérült-e
köszönet!!


Azért néha unalmas perceidben böngészgeted a fórumot?
A kereső a barátod... itt nézd meg



Ha az eredeti gomb van rajta,akkor fogod,jól meghúzod felfelé,és lejön.
(egy nút van a váltókarba,és abba illeszkedik a váltógomb belseje,(mint egy
bolha)ezt kell széthúzni.) üdv: J


Így van, felfelé csak és ksz. Sógor mikor kioprobálta a kocsit azt hitte ,hogy a R felfelé huzni és balra aztán mikor felakarta huzni -.- kezébe is maradt, mondom isten áldjon meg csak balra ki és r-be vagy


El kellett vón mondani neki hogyan múkodik.

Pocses Elküldve: 2013-12-05 12:13 Társalgó

hetykepityke írta: Sziasztok!

Arra lettem figyelmes, hogy mostanában eléggé nagy a beltéri zaj a kocsiba... esetleg egy ablak gumi csere megoldhatja a problémát? Fel is van puklisodva, ami tipikus e46 hiba ahogy olvastam... Mire érdemes még figyelni?

Köszönöm!


Itt: http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...segek.html

érdeklődj.

Pocses Elküldve: 2013-12-05 11:58 Autóvásárlás

gzu11 írta:
nickname írta:
Medvedisznoman írta:
Medvedisznoman írta:
gzu11 írta:
Medvedisznoman írta: Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy mi a menete az alvázszám alapján történő szervízmúlt lekérdezésnek? Gondolom telefonon a BMW szervíz max édesanyám foglalkozásáról fog tájékoztatni. Valakinek van esetleg ilyen kontaktja?


Megmondod, hogy autót szeretnél vásárolni, és le akarod kérni az adatait!

Megadják addig, amíg BMW szakszervízben volt szervizelve a teljes múltját.
Személyesen még felszereltségi listát is nyomtatnak, és ezt mind INGYEN!!!

Érdemes lekérni mind a kettőt, mert sokmindent meglehet tudni belőle...


Nem gondoltam volna, hogy BMW szervízben bármit is adnak ingyen a cukorkán kívül
Szerinted akár telefonon keresztül is elmondják?



... a válasz az hogy nem megpróbáltam


Az az ingyen 26 ezer forint körül van, és vinni kell forgalmit is






Amiről Te beszélsz, az az állapotfelmérés díja, és nem 26eFt, hanem 32eFt...

Alvázszámot megadva kiadják az autó adatait (személyesen)!!!
Nekem kiadták, pedig még a takarítót sem ismeretem...

Egyik ismerősöm tegnap kért infót egy másik autóról (E46 Touring), szintén alvázszám alapján, kiadták neki az egész felszereltségi listát...

Én Debrecenben a Mag1-től kértem infót anno...

Győrben az A1-nél is korrektek...

Bp.-en a Rack-nál viszont nem igazán közlékenyek...


Győrben tudok más alternatívát igaz nem alvázszám hanem saját maga végzi 3 ropi az átvizsgálás +5 a gépre rádug kiolvasás, és már mondja is az állapotát.

Pocses Elküldve: 2013-12-05 06:52 Társalgó

[quote="anubisz"]Ezt hozta a mikulás minden kedves fórumtagnak.


YouTube videó

Köszi minden tag nevében!
Megnézném honnét nőt ki a lábuk.....

Pocses Elküldve: 2013-12-03 20:32 Kopog az eleje!!

vidarene1991 írta:
YELLOW írta:
vidarene1991 írta:
compact írta:
vidarene1991 írta:
compact írta:
vidarene1991 írta: Hali!jobb keréknél zörög valami elég hangosan,de csak ha élesen kanyarodok balra!olyan gyorsan csörgö vibráló hang!
tipp valaki???


Féktárcsa mögött a porvédő lemez?



látod azt még nem néztem!
de az hogy érhet bele?az egybe tér a kerékkel nem ?


Igen, de jártam már úgy, hogy vhogy beesett egy kavics a lemez és a féktárcsa közé és az is csak kanyarodáskor súrlódott!
Húztam picit a lemezén és akkor esett ki a kavics.


szerintem nekem nem az lesz a gond :/ mert ez olyan elég rázós hang :/ de viszont ha valameik csap lenne tönkre,akkor rázna az auto is kanyarba nem ???


rázós hang? ezt hogy érted? ráz a kormány? vagy oylan hangja van mint a filmekben, amikor valakit megráz az áram?


épp ezaz hogy se nem ráz semmi kanyarba se egyenes menetbe...csak mikor élesen térek balra hallom ezt az kopogó hangot,föleg ha kisebb kátyúba sikerül bele menni....

kormány csap csinálhatja?vagy lengö kar?vagy a stabilizátor rudnál az a két gumi szilent?


A legegyszerűbb megoldás: vidd el hozzáértő szerelőhöz, felemeli, megkéri a kollégáját mozgassa a kereket függőleges majd vízszintes irányban, eközben Ő ellenőrzi az összes csatlakozási pontot a futóművön és már mondja is mi lóg és csere érett.
Én is már megvettem ma a Meyle kormányösszekötőket mindkettő oldalra 1 hét múlva csere oszt ennyi más nem lóg.

Pocses Elküldve: 2013-12-03 20:20 Mi lehet a baj?

PBazsi írta: Idén aug.-ba hoztam be németből és már ott kint rá kellett tölteni 1x. Aztán az út után itthon megint... aztán cserélték az olajat (5w 35 Castrol), ami biztos, h. megtörtént. Az, h. tényleg annyi van-e benne mint amit a műszerfal ír... hát nemtom. Egy ilyen szelepszimering-csere mennyibe fáj, nem tudjátok?


Hát 5W-35 az tuti nem létezik, nem hiszem el, hogy nem folyik esetleg valahol az olaj. Nekem igaz régebbi a blokk mint Neked, 6ezer km-en evett meg 1L 5W-30 ból úgy, hogy a főtengely szimering és az olajszivattyú tömítésnél is szivárog az olaj!
Tavasszal olajcserekor cserélve lesznek

Pocses Elküldve: 2013-12-02 19:48 e46 Tipusok-motorkodok-évjárat

compact írta:
gdavid írta:
Bero írta:
gdavid írta: Sziasztok!
Olyankor mi a helyzet, hogy ha a forgalmiban gyártási évnek 2001-van írva, de VIN Code alapján 1998-as::


Nekem is a forgalmiban 2001-es évjárat van beírva,VIN kód alapján pedig 2000-es..


De szerinted ilyenkor mivan ??
Mert nem tudom per pillanat eldönteni hogy melyik az igazi.


Az igazság 99%-ban a VIN szerinti adat.
Általában a kinti autóknál szokott előfordulni az "elírás", mert az első forgalomba helyezés dátumát nézik, nem pedig a gyártás évet és így kerül helytelen adat a forgalmiba és a nyilvántartásba is!



Én is hirdetés szerint '99.06. haviként vettem és '99.09.23-án gyártották, '99.10.04-én értékesítették "labanciában".

Pocses Elküldve: 2013-11-30 18:58 Társalgó

Darius írta: Sziasztok! M 135 BMW Doppelspeiche tipusú alufelnit keresek.Ha esetleg vkinek van szép állapotú eladó,az irjon!Vagy ha vki tudja hol tudnék ilyet venni!Köszi!


"Citromcsavarós" felnit találsz : Duen, Racing, Apród, Jófogás, stb stb a "Qoogle" nagyon hasznos segítség ebben!

Pocses Elküldve: 2013-11-30 18:55 Akkumulátor

TheMan írta: Sziasztok,

Tapasztalt valaki olyat, hogy nem megy a hátsóablakfűtés járó motornál,
mert gyengélkedik az akksi?

A műszerfal szerinti töltés (titkos menüben) 14.0 járó motornál, leállítva meg 12,7 V-ról pár óra alatt eléri a 12,1V-os szintet.

Töltöttem az akksit 15 órát kiszerelt állapotban (gyári BMW, 4 éves) de 12,8-nál írta, hogy fullon van. (?) (automata töltővel töltöttem.)

A "varázsszem" feketés-zöld, tehát abban a cellában közepesen rossz a sav állapota.
(a többiben meg ki tudja, mert mérni nem lehet)

Ekkor visszaraktam az akksit, de nem megy a hátsóablak fűtés változatlanul.

Az autó indul, az akksi nem 100%-os, de nem tudom, hogy a csere után elinul-e az ablakfűtés?

Ha van valakinek tapasztalata előre is köszönöm
-Man-


Az akku állapotának nincs köze a hátsóablakfűtéshez. Az ugye meg csak "parasztvakítás" a kis ablak az akkun, jól is írtad, hogy csak annak az 1 cellának mutatja a savszintjét.
Attól még a többiben lehet megfelelő a savszint. Barátomnak 9 éves volt a gyári akku, kicserélte idén már nem reszkírozza meg a telet vele, pedig nem gyengélkedett még.


Pocses Elküldve: 2013-11-29 20:52 Klíma

csaki91 írta: Hali mindenki

Olyan kérdésem lenne ami már lehet hogy elhangzott párszor
Na szóval...a kérdésem annyi lenne hogy a klíma az hűtő vagy esetleg fűt is?
Mert inditás után ha egyből bekapcsolom akkor nem fúj meleget csak szép lassan melegszik fel
Ez normális?
Előre is köszi


Ez normális. A klímával csak hűteni tudsz legjobb tudomásom szerint. De akkor is használhatod, ha nagyon párásak az ablakok belül, mert ilyenkor hamar kiszárítja a levegőt a klíma. Amúgy is be kell kapcsolni 3-4 hetente egy 15-20 percre járatni szezonon kívül is.

Pocses Elküldve: 2013-11-28 19:45 Segítség!!!

ateszka86 írta: esetleg vki tudna linkelni vmi videot vagy képeket h tudom szétszedni a lámpát teljesen, motorját, foncsorokat stb, mert van egy lámpám aminek ép mindene, de abban a motor nem mozgatja a lámpákat, hallani hallatszik h dolgozik, de nem állítja. Megköszönném ha lineklnétek vmit h tudom szétkapni a lámpát teljesen h megcseréljem


Igaz ez FL pilács nem tom segít avagy sem:


YouTube videó

Na ez már FL előtti, de sajna csak az elejét cseréli ki:


YouTube videó

Pocses Elküldve: 2013-11-28 15:03 E46 lámpa

ember84 írta: Kinek mi a tapasztalata,e46 hátsó lámpáthogy lehet legjobban kitakarítani?Izzó helyén ujjjal benyúlás,vagy ruhával?Vagy valami tapasztalat?


Kiszereled szög 1szerű én is így csináltam. Aztán mosdóban csap alatt folyékony mosószer + víz kitakarítod ennyi.

Pocses Elküldve: 2013-11-27 14:33 Teligumiszett

hancurozo írta:
YELLOW írta:
a facom verjem bele, hogy a hirdetés nem képes külön ablakon megnyílni, most írhatom újra

ha elől van a kopottabb gumi, akkor hiába érzed a kormányon a bajt, ha nem tudsz megállni, vagy nem fordul el, hiába tekered, mert nincs tapadás.
a hátulja meg megy az eleje után, és ez a lényeg. szerintem. anno írtam, hogy apám a kadettot hátul nyárival, vagy korábban kopott télivel hazsnálta, sosem volt semmi gáz vele. tudom ez csak egy példa.
ha nem vagyok gyakorlott vezető és tudom RWD-s autóm van, akkor nem fogok kanyarban kigyorsítani, a kanyarba bemenetelkor a megfelelő tempóra lassítok. én speciel érzem, hogy mit csinál a hátulja, és tudom is mit kell tenni, ha... persze bármikor beüthet valami, amire én sem számítok.
de aki nem tudja mély vízben mit kell csinálni a kezével, lábával, az ne menjen bele.
én akkor is azt mondom, legyen szó báérmilyen hajtásról, az autót elől kormányzod, a fékhatás nagyobb százaléka ott van, oda kell a tapadás.


Keress utána. Sok oldal foglalkozik ezzel. Sőt a Michelin is. Majd akkor talán nem a saját hülyeségedet szajkózod.
http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/060216f/
http://www.vezess.hu/magazin/h...ink/27369/


Köszönöm a bimmeres nép nevében!
Yellow kartárs lusta rákeresni, pedig a "Qoogle" csodákra képes.

Pocses Elküldve: 2013-11-27 14:27 Teligumiszett

YELLOW írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Szemy írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta: Na pár perce nekem is felkerültek a téliek. volt itt téma, hogy a jobb állapotú gumik hova kerüljenek. annak elelnére, hogy a jobbak tavaly hátul voltak, amit én kértem (pedig más a véleményem erről, csak koptatni szerettem volna), a jelölés is azt mutatta, erre a umis szerelősrác mégis előre tette fel. tehát ők tudják. gondolkoztam, hogy megint hátra rakatom, de mindegy. jövőre újakat kell vennem, hiába nekem jó, lenen még, de már égő gumishoz menni vele, pedig nem repedezett, pedig majd 10 éves gumik. télen úgyis száraon, vagy max esőben megyke hosszabb távra, hóban meg csak itt a környéken, oda meg bőven jó, hisz nagy hóban is simán elment.
mondjuk az új gumival majd az lesz a bajom, hogy nem merem majd hóban csapatni sem...


Célszerübb a jobbat előre rakni hogy irányítható/irányíthatóbb legyen a legkisebb megcsúszásnál is, gondolom azért rakta előre.


persze tudom miért, csak korábban téma volt. én ezt írtam akkor, hogy a jobb előre kell, hiába hátul a hajtott kerék. elől fog jobban a fék, azzzal irányítasz, egy RWD hátsó megcsúszást könnyebb megfogni, mintha elől lenne gond.


Szia Yellow!

Veletlenül se vedd tiszteletlensegnek, de az utolso mondatodat at kellene gondolni, mert nagyon melle durrant. Ha ugy lenne, ahogy Te mondod, akkor miert nem engedik sehol a vilagon a hatso kerekek blokkolasat fekezes eseten? A valasz egyben azt a kerdest is meg fogja oldani, hogy miert mindig a hatso tengelyre kell tenni a jobb allapotu gumikat.

Szemy



Korábban Én is ezt írtam, de le lettem "qummogva" így már nem szólok semmit. Akárhol is van a kihajtás a járművön mindig hátra kell tenni a jobb minőségű gumit, mert azt nem tudod kormányozni, és "csak" gurul utánad.
Rengeteg gumigyártó és tesztelő oldalán ezt ajánlják, az ellenkezőjét még nem olvastam máshol csak itt.


akkor valaki homályosítson fel, mert nem tudom megérteni sajnos az álláspontotokat.


Mindig a jobb gumit rakjuk hátulra (függetlenül attól, hogy hol hajt az autó), mivel a kormányon fogod érezni a tapadást. Ellenkező esetben a kormányon úgy éreznéd, hogy tapadnak a gumik, a valóságban viszont a hátulja már "önálló életet él".


a facom verjem bele, hogy a hirdetés nem képes külön ablakon megnyílni, most írhatom újra

ha elől van a kopottabb gumi, akkor hiába érzed a kormányon a bajt, ha nem tudsz megállni, vagy nem fordul el, hiába tekered, mert nincs tapadás.
a hátulja meg megy az eleje után, és ez a lényeg. szerintem. anno írtam, hogy apám a kadettot hátul nyárival, vagy korábban kopott télivel hazsnálta, sosem volt semmi gáz vele. tudom ez csak egy példa.
ha nem vagyok gyakorlott vezető és tudom RWD-s autóm van, akkor nem fogok kanyarban kigyorsítani, a kanyarba bemenetelkor a megfelelő tempóra lassítok. én speciel érzem, hogy mit csinál a hátulja, és tudom is mit kell tenni, ha... persze bármikor beüthet valami, amire én sem számítok.
de aki nem tudja mély vízben mit kell csinálni a kezével, lábával, az ne menjen bele.
én akkor is azt mondom, legyen szó báérmilyen hajtásról, az autót elől kormányzod, a fékhatás nagyobb százaléka ott van, oda kell a tapadás.


Gumi ide vagy oda, nekem 4 egyforma misleny már fent van vagy 10 mm profillal. Ez lesz az első telem RWD-vel.
Pedig jó atyám is mindig ezt szajkózza hová a millentet. Van a háta mögött lájtos 3 mill. vezetett km..... mindenféle technikával.

Pocses Elküldve: 2013-11-27 13:26 Teligumiszett

Szemy írta:
YELLOW írta:
minimal írta:
YELLOW írta: Na pár perce nekem is felkerültek a téliek. volt itt téma, hogy a jobb állapotú gumik hova kerüljenek. annak elelnére, hogy a jobbak tavaly hátul voltak, amit én kértem (pedig más a véleményem erről, csak koptatni szerettem volna), a jelölés is azt mutatta, erre a umis szerelősrác mégis előre tette fel. tehát ők tudják. gondolkoztam, hogy megint hátra rakatom, de mindegy. jövőre újakat kell vennem, hiába nekem jó, lenen még, de már égő gumishoz menni vele, pedig nem repedezett, pedig majd 10 éves gumik. télen úgyis száraon, vagy max esőben megyke hosszabb távra, hóban meg csak itt a környéken, oda meg bőven jó, hisz nagy hóban is simán elment.
mondjuk az új gumival majd az lesz a bajom, hogy nem merem majd hóban csapatni sem...


Célszerübb a jobbat előre rakni hogy irányítható/irányíthatóbb legyen a legkisebb megcsúszásnál is, gondolom azért rakta előre.


persze tudom miért, csak korábban téma volt. én ezt írtam akkor, hogy a jobb előre kell, hiába hátul a hajtott kerék. elől fog jobban a fék, azzzal irányítasz, egy RWD hátsó megcsúszást könnyebb megfogni, mintha elől lenne gond.


Szia Yellow!

Veletlenül se vedd tiszteletlensegnek, de az utolso mondatodat at kellene gondolni, mert nagyon melle durrant. Ha ugy lenne, ahogy Te mondod, akkor miert nem engedik sehol a vilagon a hatso kerekek blokkolasat fekezes eseten? A valasz egyben azt a kerdest is meg fogja oldani, hogy miert mindig a hatso tengelyre kell tenni a jobb allapotu gumikat.

Szemy



Korábban Én is ezt írtam, de le lettem "qummogva" így már nem szólok semmit. Akárhol is van a kihajtás a járművön mindig hátra kell tenni a jobb minőségű gumit, mert azt nem tudod kormányozni, és "csak" gurul utánad.
Rengeteg gumigyártó és tesztelő oldalán ezt ajánlják, az ellenkezőjét még nem olvastam máshol csak itt.