Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2013-11-17 18:54 Légtömegmérõ

anubisz írta: Nesze neked 370 Eurós tömegmérő, egy maroknyi dollárért, hogy idézzem a híres westent
Tuti az ebay, meg a többiek is többnyire ezzel vannak tele.
http://www.alibaba.com/showroo...7-451.html


Akkor lehet én is jobban jártam a használt bontott, de gyárival!

Pocses Elküldve: 2013-11-17 16:44 Légtömegmérõ

adee9 írta:
MattM325 írta:
adee9 írta: Sziasztok! Ma jött meg az új bosch légtömegmérőm. Holnap délután fogom vele kipróbálni az autót. Kell majd valami frissítés az autó agyának vagy nem?


A Bosch dobozon rajta van elvileg ha frissítést kér, de valószínű érzed ha nem okés (főleg alacsony fordulaton).

Ez áll a dobozon: "Ha 0 928 400 314 helyett 0 928 400 527 kerül beszerelésre,
a vezérloegységet egy BMW-muhelyben át kell programoztatni."



Na ma délután megvolt a csere kompletten házzal együtt és sajnos pontosan ugyanúgy viselkedik a kocsi, mint a régivel. Azaz füstöl és torpan is. Amit MattM325 írt, rajta van a dobozon, viszont nekem a régi utolsó 3 számjegye nem 314, hanem 468. Most akkor lehet, hogy már egyszer cserélték benne és az sem volt felprogramozva, vagy nem is a légtömegmérő a rossz? Ha le van húzva a csati, abszolút nem füstöl és nem is torpan, viszont gyengébb, főleg alacsony fordulaton. Mi lehet a baj? Szívesen fogadok véleményeket, elméleteket.


Nekem is nemrég volt légmennyiségmérő cserém. Én is ajánlottam, hogy hozok az unixból bosch márkájút, de még utólagos programozással sem ajánlotta a szerelőm. ( vagy felismeri vagy nem ) Mondta gyárit rendel "labancoknál" 300 ójró.
Mondom neki annyiért bontott blokkot kapok a verdámba.
Akkor legyen gyári bontott, azt +hozta 15 ropiért, eddig jól végzi a dolgát igaz többet eszik a vas, de jobban is megy jóval.
Állat szerény volt a keverékem csere előtt.
Próbáltam a réginél, én is lehúztam indítás előtt a stekkert, de sokkal rosszabb volt úgy mintha rá van kötve a rendszerre.

Pocses Elküldve: 2013-11-17 14:22 Mi lehet a baj?

nickname írta:
Pocses írta:
nickname írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta:
Hello! Azt tudja mindenki hogy nem márka szervíz, de segítséget lehet kérni. Most adtam ki párnapja rengeteg pénzt és nem jó. Nincs gondoma poénnal, de lehetőleg a segítség/tanács/tipp jobban jön.
Köszi mindenkinek aki tanácsokat ad. Üdv


Pár napja vetted..miért nem viszed vissza?!
csak egy pici érdekesség még 170 pár ezer km-el railnyomás hiba?!



Ez az amit állandóan irok, Márka specifikus szerelő nélkül NEM VESZÜNK BMW-t ha nincs kellő ismeretünk és műszaki hátterünk hozzá.

Nem azért olcsók ezek az autók mert hibátlanok.


Sajnálják az emberek a 10-20-30 ezer forintot egy bevizsgálásra, meg is van az eredménye.

Nem rossz indulatból írom, hanem tapasztaltból.





Pont ezt írtam én is, ha megnézeti biztos nem veszi meg, mert ez a hiba tuti nem 3 nap alatt jött elő. Minimum egy rövid út után legalább kiolvastatom,be ír e valami hibát. Főleg a D nél ahol egy közepes motor hiba is súlyos több 100 ezrekbe kerül.


E46-okat 700-900ezeré akarnak venni, mikro a 10 évvel öregebb BMW-k, is 600-800ezerbe kerülnek, de egy full fapad 800 cm3 matiz ami egy idős az E46-tal ugyanannyiba kerül. nem furcsa? nem gonbdolkozik el ezen senki? nem nem, a matiz, meg golf, vagy 307-es pözsó van túlárazva, hanem az a kibebaxott E46 egy rakás szar, egy bontószökevény.

de az is durva, hogy munkatársam sógora vett egy behozott e46-ot, nem nézett ki rosszul, de pár nap után árokba borult vele, olcsón vette, de így egy szar lett. légzsákot visszanyomkodták, nem számít, hogy jelez. a sok kis majom megveszi, mert balalgásra kapnak annyi pénzt, hogy esetleg egy jobb darabot megvesznek kintről, de azt is pár nap alatt leamortizálják. ilyenkor van az, amikor valaki arcoskodásból vesz BMW-t nem fanatikusság miatt.


Minden második E46 egy pénztemető az első évben,amit itthon veszel, na meg amit kintről hoznak, utána már azon múlik menyire vigyáz rá az ember.


Szerinted egy Facelift E46 reálisan 1.600.000 Ft ért vagy az alatt mit tud ? "elárulom semmit. Ami Németországban is kvázi költségmentes az reálisan 4.500- 7000 ezer euro közt mozog" Amit kintről eladásra hoznak be az mind egy bontószökevény szemét, ami egy picit meg van kozmetikázva. Mindenki álmokat kerget, és mire rájön rémálom lesz belőle.

Persze azzal fog véget érni a történet hogy a BMW az egy pénztemető szar.



Sajnos totál igazad van!
Szerelőm is ezt mondta a múltkor.
Sokan megveszik aztán jönnek "ez is szar @ az is szar".
Kérdezi mért csodálkoznak az emberek egy több százezer km-t futott verdán???
Sajnos ezeken is elkopik elhasználódik minden. Ez ilyen fajta ez a jármű.
De ha nem ling-long alkatrészt veszel hozzá, akkor az olyan mint az új.
Nagyon kocka a srác, nekem és barátomnak is mindig mondja had szerezze be Ő az alkatrészt mert nem akar cseng jüan cinget beletenni..... ( tudom minden szerelő fog az alkatrészen is )


Amíg az ilyen hirdetésekre ugranak az emberek addig nincs miről beszélni.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...va-7401240

Fog ez még nemsokára panaszkodni, hogy leesett a turbó, pedig alig van benne kilométer





Nevetséges a megtett km! Pl.: a digóknál a dízel BMW-k átlagosan 5 éves korára a 300 ezret simán futották már. Akkor meg miről beszélünk...

Pocses Elküldve: 2013-11-17 13:29 Mi lehet a baj?

nickname írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
nickname írta:
szotakdavid írta:
DeeEvil írta:
Hello! Azt tudja mindenki hogy nem márka szervíz, de segítséget lehet kérni. Most adtam ki párnapja rengeteg pénzt és nem jó. Nincs gondoma poénnal, de lehetőleg a segítség/tanács/tipp jobban jön.
Köszi mindenkinek aki tanácsokat ad. Üdv


Pár napja vetted..miért nem viszed vissza?!
csak egy pici érdekesség még 170 pár ezer km-el railnyomás hiba?!



Ez az amit állandóan irok, Márka specifikus szerelő nélkül NEM VESZÜNK BMW-t ha nincs kellő ismeretünk és műszaki hátterünk hozzá.

Nem azért olcsók ezek az autók mert hibátlanok.


Sajnálják az emberek a 10-20-30 ezer forintot egy bevizsgálásra, meg is van az eredménye.

Nem rossz indulatból írom, hanem tapasztaltból.





Pont ezt írtam én is, ha megnézeti biztos nem veszi meg, mert ez a hiba tuti nem 3 nap alatt jött elő. Minimum egy rövid út után legalább kiolvastatom,be ír e valami hibát. Főleg a D nél ahol egy közepes motor hiba is súlyos több 100 ezrekbe kerül.


E46-okat 700-900ezeré akarnak venni, mikro a 10 évvel öregebb BMW-k, is 600-800ezerbe kerülnek, de egy full fapad 800 cm3 matiz ami egy idős az E46-tal ugyanannyiba kerül. nem furcsa? nem gonbdolkozik el ezen senki? nem nem, a matiz, meg golf, vagy 307-es pözsó van túlárazva, hanem az a kibebaxott E46 egy rakás szar, egy bontószökevény.

de az is durva, hogy munkatársam sógora vett egy behozott e46-ot, nem nézett ki rosszul, de pár nap után árokba borult vele, olcsón vette, de így egy szar lett. légzsákot visszanyomkodták, nem számít, hogy jelez. a sok kis majom megveszi, mert balalgásra kapnak annyi pénzt, hogy esetleg egy jobb darabot megvesznek kintről, de azt is pár nap alatt leamortizálják. ilyenkor van az, amikor valaki arcoskodásból vesz BMW-t nem fanatikusság miatt.


Minden második E46 egy pénztemető az első évben,amit itthon veszel, na meg amit kintről hoznak, utána már azon múlik menyire vigyáz rá az ember.


Szerinted egy Facelift E46 reálisan 1.600.000 Ft ért vagy az alatt mit tud ? "elárulom semmit. Ami Németországban is kvázi költségmentes az reálisan 4.500- 7000 ezer euro közt mozog" Amit kintről eladásra hoznak be az mind egy bontószökevény szemét, ami egy picit meg van kozmetikázva. Mindenki álmokat kerget, és mire rájön rémálom lesz belőle.

Persze azzal fog véget érni a történet hogy a BMW az egy pénztemető szar.



Sajnos totál igazad van!
Szerelőm is ezt mondta a múltkor.
Sokan megveszik aztán jönnek "ez is szar @ az is szar".
Kérdezi mért csodálkoznak az emberek egy több százezer km-t futott verdán???
Sajnos ezeken is elkopik elhasználódik minden. Ez ilyen fajta ez a jármű.
De ha nem ling-long alkatrészt veszel hozzá, akkor az olyan mint az új.
Nagyon kocka a srác, nekem és barátomnak is mindig mondja had szerezze be Ő az alkatrészt mert nem akar cseng jüan cinget beletenni..... ( tudom minden szerelő fog az alkatrészen is )

Pocses Elküldve: 2013-11-16 19:43 Vicces :)

Pocses Elküldve: 2013-11-16 18:56 Ápolás, tisztítás

Anno mikor megvettem a vasat nekem a klímahasználatakor volt porszaga de mint állat.
A tisztító spray + citrusos spray megtette jótékony hatását.
De előtte 2 órát vizes porszívóztam megállás nélkül az egész belsejét.

Pocses Elküldve: 2013-11-16 14:02 kormánymû

dukematee írta:
compact írta:
dukematee írta: Sziasztok!

Egy kereszteződésben teljes megfordulás közben a kormányom elkezdett erősen remegni és egy erőteljes búgó hangot adott. Azóta indulás után az első balra kanyarodásom után ismét jelentkezik, vagy ha kicsit erősebben lépek a fékre, sőt ilyenkor felerősödik.Olyan a hang mintha szorulna valami. Utána egy darabig még morog, de álló helyzetben is, és a kormány továbbra is remeg. Esetleg valakinek volt hasonló problémája? Ha tudtok valami tanácsot, hogy mi lehet a ludas azt megköszönném.


Érdekes a jelenség, de én a legegyszerűbbel, egy szervó olajszint ellenőrzéssel kezdeném!
Ha ok, akkor szervó szivattyú, esetleg a kormánymű haldoklik.



Szia, megnéztem a szervó olajat, az alján van kb 1cm , és a fagyállóm is elfogyott. 1 hónapja voltam olajcserén és akkor ezek rendben voltak.


Hol szoktál parkolni?
Ezeknek nyoma kellene, hogy legyen a földön.

Pocses Elküldve: 2013-11-16 13:22 Egyenetlen alapjárat

JuhaszMark írta:
YELLOW írta:
JuhaszMark írta: Hello mindenki most vettem egy bmw320d-t és pár nap után fura dolog történt... simán indul nem füstöl nincs semmi baja de ha adok neki 1 kis gázfröccsöt akkor elkezd dadogni a motor nem füstöl ilyenkor se és csak dadog ha berakom sebességbe akkor még jobban rázkódik... (autómata a kocsi) akitöl vettem azt mondta h tankolt és valami trutyit felkaphatott spurit is meg rendes tisztitot is raktam bele de egyre többet csinálja... nemcsak hideg hanem meleg motornál is valakinek valami ötlet? köszönöm elöre is a válaszokat.


na így válaszolok, mert megint kifagyott ez a fcsomó



Értem Hát mindenféleképpen elfogom vinni nehogy nagyobb baja legyen... Nekem is gyanús volt az amit a pali mondott... de 3 napig nemvolt semmi baja utána meg csak 1x reggel hidegen kicsit bedadogott utána 2 napig megint semmi de most utóbbi 3 napba mindig csinálja :S fogalmamsincs mibaja lehet olvasgattam de pont ilyen baja senkinek nem volt... amúgy most volt leműszakiztatva mielőtt elhoztam... szigorítottan mert németből lett hozva, megvan hozzá minden kinti szervízről az igazolás... köszönöm a segítséget





Barátomnak is szigorított műszakin volt anno nyáron, semmit nem lehetett észrevenni, aztán 96 ropi volt a futóműjavítás a jobb elején mert valamikor kaphatott egy nagyobb ütést.

Pocses Elküldve: 2013-11-15 13:16 Teligumiszett

YELLOW írta:
PBazsi írta:
YELLOW írta:
PBazsi írta: Sziasztok,
azt tudja v.ki, h. milyen paraméterekkel ajánl téligumit a gyár egy 2003-as (okt.) E46 318i -hez?

Köszi


valószínű 195/65 R15


Köszi, viszont találtam egy ilyet:

http://www.treffseiten.de/bmw/...ine_03.pdf





a féktárcsák egyformák, szóval a 15-ös is elfér, legalább olcsóbb abból a gumi. mondjuk ha úgy jönne ki a lépés és éenne egy jó ajánlat én is 205/55 R16-ost tennék fel télre, de csak azért, hogy ne legyen annyira ballonos, de amúgy bőven jó a R15-ös télen.


Igen jó, nekem is ez a méret van 15-ben. Még a nyári 205/55 R16-hoz képest is jóval ballonosabb, furcsa is volt az első km-ken. A téli gumiban nem igazán jó a túl széles mert eloszlik a teher és könnyebben elforog mintha keskenyebb lenne ami jobban belenyomódik a hóba.

Pocses Elküldve: 2013-11-15 13:04 Business rádió kérdés

deda írta: Hello.Olyan problémám lenne, hogy kazettás business rádióm van, és beszerettem volna kötni egy cd tárat. A kábelek minden a helyén van, áramot is kap, de viszont a lejátszón nincs olyan mód hogy cd csak kazetta illetve rádió. Ilyenkor mi tévő legyek?


Nekem is gyári kazettás van, én megoldottam egy "transzmutterrel". Nem akarom megbontani mert nincs összeba..... sehol karcmentesen szép minden. Igaz nem sokat használom mert legtöbbször nejem is jön velem, Ő nagysága meg nem bírja az Iron Maiden stílusát, én meg "kenumellű gyíksáska gípi" zenét nem hallgatok.

Pocses Elküldve: 2013-11-14 20:22 Gumiabroncs

veszkoo85 írta: Hali fanok!!!!!!!!!!
Mindenkin téli gumiban rója a kilométereket már?????????
üdv:minden kedves márkatársnak.


Szevasz Neked is...
Igen már fent vannak a mislenyek, furcsa is volt először, jóval hangosabb + ballonosabb is.

Pocses Elküldve: 2013-11-14 19:25 Fûtés - Klíma

ezsolyzoli írta: akkor lehet hogy kicsit érthetetlenül írtam le, ez azután van amiután beáll üzemi hőfokra a motor...volt már több automata klímás autóm is, ezzel tisztában vagyok, de így elég fura a produkció. majd egy légtelenítést eszközölök! nemrég volt hűtőcserém, lehet közrejátszik...

compact írta:
ezsolyzoli írta: Sziasztok!

Az utóbbi időben arra lettem figyelmes, hogy hogyha csak pötyögök az autóval akkor nem nagyon akar fűteni, automata klímás, szóval nem is nagyon nyom semmilyen levegőt; ha feljebb kapcsolom a hőmérsékletet meg a fordulatot is, akkor is csak jobban nyomja az inkább hideg levegőt...

Viszont ha kicsit odalépek neki (automatán van a klíma), akkor egyből elkezdi a beállított hőfokot fújni, ahogy működnie kéne kb onnantól hogy bemelegedett.

Szóval elég furcsa, visszaolvasva sem találtam olyat aki találkozott már ilyen problémával.

Előre is köszi!


Ha automatán van akkor amíg nem elég meleg a víz ahhoz, hogy fűtsön vele, addig nem nyomja feleslegesen a hűvös vagy hideg levegőt!




És nem lett egyből hűtőcsere után légtelenítve?
Nem tom mit kell annyit agonizálni ezen a fűtésen, panelen állítok 1-2 fokot feljebb ill. lejjebb attól függően melegem van avagy fázom és kész. Vagy ha esetleg az ablakra kell fújatni pára vagy leolvasztás miatt az is csak 1db kapcsoló. Én szeretem szög egyszerű a kezelése és pontos is. Anno a manuálisat állandóan állítgattam sosem sikerült belőnöm.

Pocses Elküldve: 2013-11-14 17:35 Belsõ

toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Hali!

köszi a helpet mindenkinek! sikerült összerakni minden zsír. szürkéből lett fekete. ne szóljatok le érte de serintem okés. minyá+ rakok fel képet!


ne haragudj meg, de az a bőr a könyöklőn rettentően csúnya... az inkább textilbőrnek tűnik. ami ugye nem bőr, ráadásul színben elüt. nem tom mennyiért húzták be, de nálunk az egyik szűcs 3-4ezerből rendes bőrből megcsinálta volna, ami színben is illik meg hasonlít a gyárihoz. látom a Plasti fújás jó lett...



Nem haragszok meg, DE nekem tökéletes még ugyis mattulni fog valamennyit.

Amugy meg tuti nem bőr ja de kibánja?!!!!! Nekem alapbol nem volt benne most van és ez a lnyeg.


Nem volt benne eredetileg könyöktámasz?
Szerintem jó lett a végeredmény. Van a racccingb.... is egy hirdető készít és árul textil, de eredeti bőrből is váltó - kézifék szoknyákat, minőségi a munkája, anno rendeltem tőle én is az Astrába. Majd kell a bimmerembe is mer 2 helyen van egy kis lyuk rajta.

Pocses Elküldve: 2013-11-14 16:53 Egyenetlen alapjárat

Hát ja, akkor értem mért néztem be.....

Pocses Elküldve: 2013-11-14 16:26 Egyenetlen alapjárat

Kristen76 írta:
Pocses írta:
mokussska írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
mokussska írta: ma a harmadik reggel történik meg a következő.az első indításkor a motor pár másodperc után lefullad,és gázadás nélkül másodszorra is lefullad.harmadik alkalommal kicsi gázadás mellet beindul,pár másodpercig ingadozik az alapjárat kb 800-1300 között,aztán minden oké. mi lehet a probléma?


Talán meg kéne nézni az üzemanyag nyomást, ha az jó, utána lehet tovább menni. Nem véletlen, hogy kell neki a gázfröccs. Lehet hogy fossá van dugulva a szűrő,vagy gyenge az AC már. Ha ezek jók, utána kellene gondolkodni. Nekem is ez volt, nem indult egyből, ha indult lefulladt, csak gázfröccsre indult, az AC volt a szar, csere után pöccre indult, Természetesen azért más oka is lehet, de illene sorba menni, ha már lefullad, nehezen indul egy benzines, illene először azért mindjárt az üzemanyag-ellátásra gondolni.
Nem pedig kicserélni minden érzékelőt,aztán lehet nem kap elég benzint.
Sorry....


osztom


az alapjárati szelep az hol található?? nekem is ezek vannak és még melegen is fullad már 5000 fordulatnál és 5200 után nem is pörög
a szerelő is erre tippelt,remélem ennyivel meg is oldódik a dolog.viszont kicsit sikerült neki beszaratni, hogy volt itt nyíregyen egy srác hasonló problémával,nála pl minden szóba jövő dolgot kicseréltek,és egy 'alapjárati szelep' volt végül a probléma.


A hozzá nemértés sajnos. Nálam is volt egy hiba anno ami nem jelzett semmi hibát, de látta a szerelőm gépen, szerény keverék. Mondta használjam, kifog derülni.
Aztán eltelt pár hónap, pár ezer km, hidegen gyenge, egyenletlen, kapkodós lett a vas, lett egy majrélámpám, kiolvasás, légmennyiségmérő csere a vége. Azóta klappol a motor, sőt ilyen jól nem húzott mikor megvettem sem, holott akkor hiba nem volt.




Ez aztán a frappáns HSZ...