Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2013-11-13 07:18 Termosztát

Neo954 írta:
Pocses írta:
Neo954 írta:
Pocses írta:
Neo954 írta: Lenne egy kérdésem hozzátok!
Szerintetek megkenjem a termosztátházat körbe valami loctite tömítővel összerakáskor?
Vagy elég az új gumigyűrű?
Előre is köszi a választ!
Üdv.:Neo





Gyári alkatrész jó lesz, ne az után gyártottat válaszd.


Vahler gyári minőség, de nem ez volt a kérdés!


Értem, és az elnézése kérem. Én vagyok a hule. Nálam a fékjavításnál is elég volt, hogy a gyári javítókészlet tömítései lett használva, nem beszállítóé, és nem szivárog.


Szerintem fiatalabb vagyok mint te szóval tegezhetsz nyugodtan!
A fék azért az kicsit komolyabb dolog minthogy esetlegessen cseppenik egy kis hűtőfolyadék. Szerintem összerakom simán az új gumigyűrűvel, aztán ha cseppenik max leveszem és megkenem tömítőmasszával.
Bár szépen bedugták a vákumpumpa alá szóval élmény lesz leszedni. Ráadásul műanyag a könyök ami a termosztát háza is egyben.

Ui.:Már akartam írni, hogy majd valamikor összefuthatnánk egyet személyesen dumálni, mert nem vagyunk olyan messze.


Köszönöm +tisztelsz.
Simán találkozhatunk bármikor legalább +lesem a szép vasad.
Az én szer.könyvem szerint amíg vezették, 30.000km-ént volt termo.csere.

Pocses Elküldve: 2013-11-12 21:39 Termosztát

Neo954 írta:
Pocses írta:
Neo954 írta: Lenne egy kérdésem hozzátok!
Szerintetek megkenjem a termosztátházat körbe valami loctite tömítővel összerakáskor?
Vagy elég az új gumigyűrű?
Előre is köszi a választ!
Üdv.:Neo





Gyári alkatrész jó lesz, ne az után gyártottat válaszd.


Vahler gyári minőség, de nem ez volt a kérdés!


Értem, és az elnézése kérem. Én vagyok a hule. Nálam a fékjavításnál is elég volt, hogy a gyári javítókészlet tömítései lett használva, nem beszállítóé, és nem szivárog.

Pocses Elküldve: 2013-11-12 21:34 Termosztát

Neo954 írta: Lenne egy kérdésem hozzátok!
Szerintetek megkenjem a termosztátházat körbe valami loctite tömítővel összerakáskor?
Vagy elég az új gumigyűrű?
Előre is köszi a választ!
Üdv.:Neo





Gyári alkatrész jó lesz, ne az után gyártottat válaszd.

Pocses Elküldve: 2013-11-12 21:17 Társalgó

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Vicc az egész, ezen csak nevetni tudok. Szintén egy parasztvakittás.
Akkor ha garázsban áll 4 hónapig a kocsi megmozdítás nélkül kidobhatod a gumikat, ha telephelyen áll hónapokig kidobhatod a gumikat,és szintén a az autógyár telephelyén is mozgatják a kocsikat biztos hetente, vagy ha valaki elutazik pár hétre és hazajön, cserélheti a gumikat mert mozdítás nélkül állt heteket.
Ha teher nélkül tönkremegy állítva, mi lesz vele akkor ha nyomja 1500,2000kg
Istenem segíts meg.....


én mondjuk néha megmozgatom őket, meg van hozzá tartó iylen V alakú tartó cucc. gondolkoztam ezen az álványon, amire fektetve teszed fel, de csak 225-ös gumiig jó, csináltatni jobb volna, de áén azt rosszabbnak tartom. amúgy hosszútávon nem jó autósúlyával rajta állni, de az évet jelent, nem pár hónapot.


Jó atyám mesélte, anno Épfu panelszállítás nagy faluba Óbudára, délután megrakták a kocsikat (Maz) másnap hajnalban indultak fuvarba. Kockásra alakultak a gumik a sújától! Majd az M1-en 30-40 km után szépen kör alakúra formálódtak! (már nem rázkódott a vas) Én csak röhögtem mikor mesélte, de így volt. Azon is nevet amit manapság a téli gumival művelnek a gyártók. Jó üzletpolitika...


Havernak is így volt bömivel kint dolgozott, a barátnője kért meg töltsem fel az akksit, kimentem, kiszereltem haza hoztam, feltöltöttem, majd vissza, mondtam lehet nem ártana beindítani, vagy 2-3 hónapot állt. azt hittem a begyógyult fék miatt rár, közben a gumi lehetett.

szerk.: na meg keményebbre kell fújni a gumit, nem kockásodik annyira


Ja kérem ez így van. Ma kérdezte a gumis mennyi kő bele? Mondom az értékeket, erre csodálkozik, mondtam neki nem fejből, hanem a B oszlopon levő adattábláról van az infó.
Elhozom irány az első b.kút nézem erre egyikben sincs meg a megfelelő nyomás.
Pedig mondtam neki ez egy 1300 kg-os vas nem 9nyócvan wazzz.

Pocses Elküldve: 2013-11-12 21:07 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta: Vicc az egész, ezen csak nevetni tudok. Szintén egy parasztvakittás.
Akkor ha garázsban áll 4 hónapig a kocsi megmozdítás nélkül kidobhatod a gumikat, ha telephelyen áll hónapokig kidobhatod a gumikat,és szintén a az autógyár telephelyén is mozgatják a kocsikat biztos hetente, vagy ha valaki elutazik pár hétre és hazajön, cserélheti a gumikat mert mozdítás nélkül állt heteket.
Ha teher nélkül tönkremegy állítva, mi lesz vele akkor ha nyomja 1500,2000kg
Istenem segíts meg.....


én mondjuk néha megmozgatom őket, meg van hozzá tartó iylen V alakú tartó cucc. gondolkoztam ezen az álványon, amire fektetve teszed fel, de csak 225-ös gumiig jó, csináltatni jobb volna, de áén azt rosszabbnak tartom. amúgy hosszútávon nem jó autósúlyával rajta állni, de az évet jelent, nem pár hónapot.


Jó atyám mesélte, anno Épfu panelszállítás nagy faluba Óbudára, délután megrakták a kocsikat (Maz) másnap hajnalban indultak fuvarba. Kockásra alakultak a gumik a sújától! Majd az M1-en 30-40 km után szépen kör alakúra formálódtak! (már nem rázkódott a vas) Én csak röhögtem mikor mesélte, de így volt. Azon is nevet amit manapság a téli gumival művelnek a gyártók. Jó üzletpolitika...

Pocses Elküldve: 2013-11-12 20:53 Társalgó

dbtibi írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta:
dbtibi írta: Sziasztok,
nem tudom ki hogy áll vele, nálam már felnik-gumik lecserélve télire (Nokian WRD3-at vettem végül, 195/65 R15), fagyálló ellenőrizve -35°-ig jó. Gumiszőnyegekre cserélve a velúrok.


Ezt találtam a Totalcar-on a gumik tárolásával kapcsolatban, lehet benne valami, nem ? :
ITT AZ EGÉSZ CIKK




én pedig felnistül állítva szoktam, nem volt még baja


én is eddig mindegyik autómról állítva tettem el az aknába, nem volt még bajuk


Én egymásra fektetve felnistül rakom le, tavasszal meg úgyis centírozva lesz utána kerül fel.

Pocses Elküldve: 2013-11-12 20:50 Termosztát

GRM írta: Sziasztok!

Nem melegszik fel üzemi hőfokra a hűtővíz. Az autó 320d – EU4-es motorral.
Tegnap éjjel visszaolvastam itt több mint húsz oldalt, ezért a kis termosztát cserével fogom kezdeni.
Ma még azért megnéztem a rejtett menüvel is – külső hőmérséklet 12 fok – autó indít, kis járatás után 27 fokos vízzel indultam, nyugodt tempóval kb. 15 km – az eredmény 67 fokos víz.
Levettem a motor burkolatot, gyári a kis termosztát – lehet még az eredeti. (8 éves a kocsi)
Viszont meglepődve tapasztaltam a kiegyenlítő tartályban kevés a víz, a kis pálca nem teljesen hideg motornál lent van a tartály pereme alatt.(legalább 2 centivel) Még azért „úszik” – lenyomtam egy párszor.
Most a kérdés: miért nem jelzi a műszerfalon hogy kevés a hűtővíz? A műszerfal tesztet gyorsan megcsináltam és ott világít a szimbólum.


Ha legalább 1 litert kell bele utánatölteni akkor fog jelezni a műszerfalon.

Pocses Elküldve: 2013-11-12 17:59 kormánymû

Na ma kiderült kerékcserénél (téli garn.) lesz mindkettő oldalon kormányösszekötő cserém mert lógnak már. Jövőhónapban cseréltetem a komplett vízcsöveket akkor lezavartatom azt is egy valagra a szerelőmmel.

Pocses Elküldve: 2013-11-12 17:53 Gumi

KOGE86 írta: Eladó!!!!

Michelin Pilot Winter téligumik 6-7 mm profilmélységgel. méretek: 17 225/50
szakadásmentes 1 telet futottak. 20000 Ft-ért... alku nincs!


Szerintem nem jól hirdeted. Hol marad a "kecske & káposzta" szindróma?
Mindenki szeret alkudni, akkor hirdethetnéd 25 papíért irányárba hidd el sokkal vevőcsalogatóbb. A DOT számot ne felejtsd ki, mert nagyon sokakat az érdekel elsőre, mert lehet, hogy 1 szezonos, csak 6-8 évet meg állt valahol a gumma elfekvőben.
Én ma rakattam fel a 195/65 R15 misleny gumikat állat mennyire ballonos, nagyon furcsa volt az első pár km-en.

Pocses Elküldve: 2013-11-12 07:34 Egyenetlen alapjárat

mokussska írta: ma a harmadik reggel történik meg a következő.az első indításkor a motor pár másodperc után lefullad,és gázadás nélkül másodszorra is lefullad.harmadik alkalommal kicsi gázadás mellet beindul,pár másodpercig ingadozik az alapjárat kb 800-1300 között,aztán minden oké. mi lehet a probléma?


Hát ez így elég tág hibalehetőség. Majrélámpa világít, vagy felvillant? Diagolni kellene...

Pocses Elküldve: 2013-11-11 19:00 kopogó/kattogó hang

Neo954 írta:
Pocses írta:
nobi03 írta: sziasztok!
segitséget szeretnék kérni mert nekem is kopog motornál valami de csak hidegen és kicsit zavaró hogy mi lehet egy e46 318i ről van szó de itt a video nekem is ugyan ilyen hangot ad ki a segitséget előre is köszönöm!!!

A link neve


Hát elég borzacskó hang. Vezérlés, netán a szelepek, hidrotőke? Én leginkább a legutóbbira gyanakodnék. B@sszus ehhez képest az én blokkom gyönyörűen duruzsol, hála...


Nem vennék rá mérget, hogy vezérlés vagy szelep mert elég csendes volt mikor odatette a kamerát. Viszont ami ijesztő, a kommentek között szerepelt egy főtengelycsapágyas tipp is, és nemrég az egyik traktorunknál ez történt (15000 üó után) és kísértetiesen hasonlított rá a hangja.


Hát a "csendes" az relatív. Viszont ha igazad van, akkor zsebbenyúlós lesz a mutatvány viszont lesz egy teljesen felújított blokkja. Mert ugye ha rendesen meg kell bontani, akkor már illendő cserélni mindent ami csere érett.

Pocses Elküldve: 2013-11-11 16:09 kopogó/kattogó hang

nobi03 írta: sziasztok!
segitséget szeretnék kérni mert nekem is kopog motornál valami de csak hidegen és kicsit zavaró hogy mi lehet egy e46 318i ről van szó de itt a video nekem is ugyan ilyen hangot ad ki a segitséget előre is köszönöm!!!

A link neve


Hát elég borzacskó hang. Vezérlés, netán a szelepek, hidrotőke? Én leginkább a legutóbbira gyanakodnék. B@sszus ehhez képest az én blokkom gyönyörűen duruzsol, hála...

Pocses Elküldve: 2013-11-11 15:59 Autóvásárlás

zuziq írta:
gzu11 írta: Sziasztok!

Az autó 1 éves korában került Magyarországra 49ekm-rel, Belgiumból. Azóta egy tulaja van, azaz a második tulajdonos birtokolja jelenleg is. E mellett a családban van egy másik E46 Coupe + még egy vagy két másik autó (szintén BMW-k). Be fogom vizsgáltatni, már időpontot is egyeztettem a hivatalos márkaszervízzel!

Jelenlegi tulaja azt mondja hibátlan, nulla forint költségű.

Nekem megéri azt a 32eFt-ot, hogy megtudjam a konkrét állapotát, de a tulaj nagyon készséges, azt mondja bárhol bevizsgáltatható!

Bízok benne, hogy nincs takargatni valója, és mivel sokadik autó a családban, nekem hihetőnek tűnik ennek tudatában a km óra állás.

Az ülés, kormány nekem korrektnek tűnik...



Hát a szervizben való km kiolvasásról annyit elmondanék hogy én is azt gondoltam hogy az valós de... Stuttgart mellett kinéztem egy bömöst leegyeztettem a kereskedővel hogy megyek és elvinném a kocsit km óra állást nézetni. Ez úgy nézett ki hogy a csini pultos kislány megfogta a kulcsom azt mondta hogy ebbe benne van minden a kulcsot bedugta egy kis kerek műanyag cuccba és szépen elmondta hogy mennyi km van a kocsiban 2 szer volt hivatalos BMW szervizben és a kocsi nem volt törve (ugye ezt akkor tudják ha a kocsi összetört és BMW szervizben lett csináltatva, ha nem akkor fingjuk nincs róla) és Németországban lett vásárolva. Számomra annyira pofon egyszerűnek tűnt a dolog hogy sajnos a személyes véleményem az hogy egy ügyesebb szaki/programozó úgy írja át a kilométert ahogy épp kedve tartja. Azt hozzátenném hogy valamelyest számítástechnikához értőnek tartom magam, egy s mást láttam már.... A km állás akkor válik valóssá egy hivatalos kiolvastatásnál amikor a gazda minden szervizt egy BMW szervizben végeztette el. Pl: uccsó szerviz 2013.05.01-én volt 111000 km állással és mondjuk lekérdezed holnap 11.12-én kiolvasnak belole 121000 km... valószínűsíthető hogy 5-6 hónap alatt nem raktak bele 100000 km... De ez mind csak SZEMÉLYES vélemény!

Jah, az ülésemről rakok nemsoká képet fel.

Üdv!

Fent vannak a képek ha érdekel...









Nekem pl. a kormányom kopottsága jóval több km-re utal mint ami most benne van 224ezer párszáz. Viszont az ülésem szinte nincs is kikopva. (hátul nem is ülhettek sokat) Szerelőmmel nézettem meg, annyit mondott mindenhol ennyit lát, vagy nagyon ügyes volt aki átírta, vagy ténylegesen ennyi a megtett km. Én 218313 km-el vettem.

Pocses Elküldve: 2013-11-10 20:42 Motorolaj

haka írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
A használt "öregedő" bimmerem előtt kettő új autót vettem, és nem osztom a véleményed. Pedig a második nem volt "fapados" de igenis van különbség rendesen egy alacsonyabb kategória G Astra és egy E46 között rendesen. Sorolhatnám az illesztésektől, a belső cirmogásáig valami mindig zörgött, széthullott váltó 27ezer km-nél 6mm lötyögtek a féltengelyek minden irányban, a dupla vez.tengely lefogató bilincseknél a 20 db csavarból 18 laza volt kézzel tudtam becsavarni őket még jó, hogy véletlen olvastam a gyári hibáról a nagy hálón. Sorolhatnám.....


azé a géj asztra egy koros az E46-tal...


Mind111 az már csak a múlt, igaz azért rálocsoltam arra is 3 kilót, hogy kinézzen valahogy.


Jó hát ezért nem suzukit írtam példának
Nekem fordban és peugeotban van jó tapasztalatom, mondjuk fordban 9 éves, az kb egy szinten van csörgés-zörgés szinten, vagyis hát az benzines, szóval kevésbé csörög zörög, mint a bömös és hát még nem vettünk bele extra alkatrészt, ellenben a 1 éves bömössel. Illetve 308-as van most a családban, ami kvázi új, az városi vezetési élményben is elég jót ad. 110-130 ig elég jól húz, pedig valami 92 lovas csak. És sokkal több benne a technika, mint a bömösben, pedig ez sem fullos.
De bemész akár egy nissanba és 4 millárért egy fullos note-ot hozzád vágnak, amiben már tényleg minden van, körben kamera, táblafelismerés sávelhagyás és minden ami létezik manapság. 1,5 évesen 2 milla felett lesz egy kicsivel, ami már annyi lassan, amennyibe fáj a bömös
Szóval ha kényelem és technika kell, akkor szerintem ezek sokkal jobb választások mint a 10 éves gép.
De tudom itt nem ez kell, hisz nekem se az kellett




"De tudom itt nem ez kell, hisz nekem se az kellett"

Na itt mondat el a lényeget amiért mi BMW-vel járunk, köszönöm!

Pocses Elküldve: 2013-11-10 20:31 Motorolaj

szotakdavid írta:
haka írta:

nem kell vásárolgatni alkatrészeket, nem kell azzal foglalkozni, hogy elromlanak dolgok, mert évekig nem fog még semmi sem.
Ilyesmire gondoltam a kényelem technika terén.



Ezt kimondta Neked?!


Szerelőm is mesélte, van pár érdekes ember, aki vesz 10en éves bimmert, és csodálkozik, hogy ezt is azt is cserélni kell. Fura nekik, hogy egy több100ezret futott verdán van alkatrész ami csere érett, csak azért mert BMW. Mekkora idióta az ilyen...