Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2013-11-10 20:13 Motorolaj

YELLOW írta:
Pocses írta:
haka írta:
jons írta:
Biztos ez? Kényelemben meg felszereltségben? Mire gondolsz? Talán egy másik bmw-ről beszélhetünk esetleg.
Egy 18i-nek, vagy 20td-nek milyen teljesítménye van te...


Hát szerintem nem egy 10 éves autó technológiája egyáltalán nem mérhető egy maiéhoz.
Nézz meg egy új nissant, peugeot-ot majdnem hogy bármit és hasonlítsd össze a 10 éves bmw-vel. Ég és föld lesz. De azért ez annyira nem is csoda, hiszem 10 év alatt akkorát fejlődik a világ, hogy csoda, hogy még kereke van az autónak
Kényelem szempontjából is azt gondolom, hogy egy 0-1-2 éves autónak kényelmesebbek az ülései, sokkal jobb, hogy minden új rajta, nem kell vásárolgatni alkatrészeket, nem kell azzal foglalkozni, hogy elromlanak dolgok, mert évekig nem fog még semmi sem.
Ilyesmire gondoltam a kényelem technika terén.

Az meg hogy a benzinest sem tolja valaki 2k főlé x ideig elindulás után, hát én tényleg elhiszem, hogy jót tesz neki. De volt eddig már sok autónk és egyiknél sem foglalkoztam ilyesmivel, és sosem éreztem, hogy bármi károm lett volna belőle.

Teljes mértékben megértem, ha valaki olyan, hogy vigyázni akar az értékeire amennyire csak lehet és olyan vagyok hogy élvezni, használni szeretem a tárgyakat és csak annyira vigyázni rájuk, amennyire szükséges, nem jobban, hiszen ezért veszem őket^^


A használt "öregedő" bimmerem előtt kettő új autót vettem, és nem osztom a véleményed. Pedig a második nem volt "fapados" de igenis van különbség rendesen egy alacsonyabb kategória G Astra és egy E46 között rendesen. Sorolhatnám az illesztésektől, a belső cirmogásáig valami mindig zörgött, széthullott váltó 27ezer km-nél 6mm lötyögtek a féltengelyek minden irányban, a dupla vez.tengely lefogató bilincseknél a 20 db csavarból 18 laza volt kézzel tudtam becsavarni őket még jó, hogy véletlen olvastam a gyári hibáról a nagy hálón. Sorolhatnám.....


azé a géj asztra egy koros az E46-tal...


Mind111 az már csak a múlt, igaz azért rálocsoltam arra is 3 kilót, hogy kinézzen valahogy.

Pocses Elküldve: 2013-11-10 20:04 Motorolaj

haka írta:
jons írta:
Biztos ez? Kényelemben meg felszereltségben? Mire gondolsz? Talán egy másik bmw-ről beszélhetünk esetleg.
Egy 18i-nek, vagy 20td-nek milyen teljesítménye van te...


Hát szerintem nem egy 10 éves autó technológiája egyáltalán nem mérhető egy maiéhoz.
Nézz meg egy új nissant, peugeot-ot majdnem hogy bármit és hasonlítsd össze a 10 éves bmw-vel. Ég és föld lesz. De azért ez annyira nem is csoda, hiszem 10 év alatt akkorát fejlődik a világ, hogy csoda, hogy még kereke van az autónak
Kényelem szempontjából is azt gondolom, hogy egy 0-1-2 éves autónak kényelmesebbek az ülései, sokkal jobb, hogy minden új rajta, nem kell vásárolgatni alkatrészeket, nem kell azzal foglalkozni, hogy elromlanak dolgok, mert évekig nem fog még semmi sem.
Ilyesmire gondoltam a kényelem technika terén.

Az meg hogy a benzinest sem tolja valaki 2k főlé x ideig elindulás után, hát én tényleg elhiszem, hogy jót tesz neki. De volt eddig már sok autónk és egyiknél sem foglalkoztam ilyesmivel, és sosem éreztem, hogy bármi károm lett volna belőle.

Teljes mértékben megértem, ha valaki olyan, hogy vigyázni akar az értékeire amennyire csak lehet és olyan vagyok hogy élvezni, használni szeretem a tárgyakat és csak annyira vigyázni rájuk, amennyire szükséges, nem jobban, hiszen ezért veszem őket^^


A használt "öregedő" bimmerem előtt kettő új autót vettem, és nem osztom a véleményed. Pedig a második nem volt "fapados" de igenis van különbség rendesen egy alacsonyabb kategória G Astra és egy E46 között rendesen. Sorolhatnám az illesztésektől, a belső cirmogásáig valami mindig zörgött, széthullott váltó 27ezer km-nél 6mm lötyögtek a féltengelyek minden irányban, a dupla vez.tengely lefogató bilincseknél a 20 db csavarból 18 laza volt kézzel tudtam becsavarni őket még jó, hogy véletlen olvastam a gyári hibáról a nagy hálón. Sorolhatnám.....

Pocses Elküldve: 2013-11-10 19:28 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta: igazából a konkrét szabályzást a felső szondák végzik az esetünkben. ugye "hengerpáronként" figyeli. a katalizátor előtt és után is van. ezek inkább azért vannak, hogy figyeljék a katalizátor állapotát.


Bratyóm vasában azért mért rosszul, mert kettő menettel kijjebb volt mint kellett volna.
Még a szerelő is csodálkozott mert ezek inkább belerohadnak, alig lehet őket kihajtani cserekor.

Pocses Elküldve: 2013-11-10 18:20 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

tupac961 írta: Eddig nem ismertem de már igen.Lehet hülye egy kérdés volt de ez már a kétségbeesés jele, mert igazából első motor hiba mióta megvettem a gépet és pont a legrosszabbkor!


A fehér füst utalhat hűtőfolyadék beszivárgásra is. Ellenőrizd a folyadékszintet, bár ha legalább 1L hiányozna már, akkor bejelezne a műszerfalon az ikonja is.

Pocses Elküldve: 2013-11-10 12:52 Csörgõkígyók ébredése a motortérben

tupac961 írta: Sziasztok!Lenne egy fontos kérdésem!Ma reggel mikor beinditottam az autómat a motornál furcsa csörgő hangot hallottam ami sajnos nem is szünt meg,ráadásul a kipufogóból is fehér füst száll kifelé ami abszolút nem megszokott.Az autót 2 napot a munkatársaim használták,sajnos és persze senki nem tud semmit.Ami a lényeg,ők az olcsóbbik benzint tankolták bele az alacsonyabb oktáv számút és nemtudom hogy csak ez e lehet a probléma?!A helyzetet tovább rontja hogy Németországban dolgozom ahol nem a szervizek hozzá nem értésétől félek hanem a kölcségektől.


Nem ismered a mondást? Nőt, autót, soha nem adunk kölcsön.

Pocses Elküldve: 2013-11-10 12:50 alufelni

SpeXXX írta: Sziasztok!

Egy E91-esre szeretnék téli kerekeket felrakni. A nyári 18"-as felnik hátul szélesebbek. A kinézett 17"-es gyári felni azonban 4 egyforma szélesség.
Ezeket fel lehet rakni így? Nem tesz kárt a futóműben?

Segítségeteket előre is köszönöm!


Nyugodtan felteheted nem lesz gond vele.

Pocses Elküldve: 2013-11-09 15:24 Bemutatkozás, elsõ lépések, üdv a klubban sziasztok :)

LegoHead írta:
YELLOW írta:
LegoHead írta:
Tettem fel pár képet


egy picit sokkolt


Új képek,remélem most már jobban tetszik



Néztem őket, facca lett.

Pocses Elküldve: 2013-11-09 14:41 Kopog az eleje!!

BarG írta: Bár nem ebbe a topikba való az utolsó lapon olvasható filozófálások többsége, de azért én is hozzáfűzném a gondolataimat.
Igen, ma már akár 1M alatt is lehet venni E46-ot, tehát akinek ilyenje van, az ma már nem kiváltság. Sajna egyre lepusztultabbak az E46-ok, láttam olyat, aki lengőkart már csak akkor cseréltetett, amikor a göbcsukló kiszakadt az aluminium lengőkarból, a lengőkar egy darabjával együtt. Szóval dúl a pénztelenség és az igénytelenség, kéz-a-kézben. Igen, a BMW egy igényesebb autó akar lenni a többinél, ami nagy átlagban igaz is, néhány bosszantó igénytelenséggel vegyítve. Az igénytelenséget most a típuushibákra értettem, amikből van szép számmal és a tervezők igénytelenségéből fakad. Az alkatrész árak nem vita, hogy drágák, nagyjából hozzák az eredeti szalonautó árkülönbözetet. Persze lehet venni olcsóbb utángyártott alkatrészeket, ha valaki vállalja a velük való kalandozást és akár szerencséje iis lehet az illetőnek. Az üzemanyag pumpával én is kalandozok most, kalandoztam féktárcsával, rá is fáztam. Lengőkarokból is jönnek az egyre olcsóbb, sose látott nevű gyártmányok, majd nyilatkozzon valaki, hogy mit is bírtak a pecséteshez képest.


Én sem azért vettem E46-ot, hogy "kitűnjek" a többi autóstársam közül.
Vettem ezelőtt egymásután kettő új autót is szalonban járólapról, és nekem azok voltak csalódások. Mindkettő verdánál már akkor használt BMW-t szerettem volna venni, de mindenki állandóan lebeszélt. 23 évvel ezelőtt beültem egy E30 coupe sor6 iker karbis 125LE vasba és azóta szerettem volna. Amikor megjelent az E46 na akkor döntöttem 1x venni fogok!!! Na nekem ezért van ez a típus, és félre nem értendő nekem és nejemnek a FL előtti tetszik jobban így ilyet vettünk, ill. vettem.
Ja és azt sem bánom ha még 3 kilót rá kell költsek, rozsdafészekkel sosem közlekedtem, meg a műszaki állapota is fontos, a kinézetéről nem is beszélve. Igyekszem úgy csinálni, hogy legyen "banánra" is pénzem.

Pocses Elküldve: 2013-11-08 21:34 Kopog az eleje!!

jons írta:
compact írta:
e46-ot már golf 4 árban lehet venni az alkatrész árak és a fenntartása mégis 5X annyi, ráadásul semmivel sem különb.

Ezzel itt nem leszel túl népszerű.


Hát ja! Akkor az E46 Compact mennyivel különb, ha az még kisebb 3 ajtós bebujkálós? Lehet nem is az övé, lefotózott egy vasat az utcán oldalról.
Ettől függetlenül nekem nagyon tetszik a legkisebb is.

Pocses Elküldve: 2013-11-08 20:37 Kopog az eleje!!

compact írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
jlaci74 írta:
pot írta: Sziasztok lengéscsillapitót akarok cserélni a kocsiba egy oldalon néztem SRLINE lengéscsillapitót 12500ft/db szerintetek ez jó lehet?????????????????????????


Névtelen olasz felújított, annyit ér amennyibe kerül, vagy még annyit se ...
Egy Fiat Uno-ba lehet hogy elmegy, de egy Bmw-be felejtős.


Látom már a leng.csillapítókat is ellenőrizni kell, ha BMW vesz az ember, mert ilyeneket találhat benne az ember,Ha lehetne kapni 5000 ért azt is beraknák sokan. Nem tudom minek egyeseknek BMW ha 20 ezerből akarják fenntartani.


Igazad is van!

Akinek van pénze majomra, annak legyen pénze banánra is!


Ezzel akkor van gáz ha a banán ára nem arányos a majoméval!
e46-ot már golf 4 árban lehet venni az alkatrész árak és a fenntartása mégis 5X annyi, ráadásul semmivel sem különb.



Akkor mért nem Golf 4-el futkosol? Az 5X annyi + baromság úgy ahogy mondom. Barátomnak cserés lesz 2 db gyújtótrafója, 3 papírral olcsóbb darabja mint az 1.4-es Fabiába! Ez csak 1 példa. Ő meg én meg akármelyikünk azért jár BMW-vel és nem Fówágennel mert ezt szeretjük ez kell nekünk ez tetszik nekünk. Komolyan Neked mért nem Golf 4-ed van......?

Pocses Elküldve: 2013-11-08 14:41 Autóvásárlás

lalada írta:
csbalu írta: Ez ám az eladó autó apukáim Nézzétek meg a képeket meg olvassátok el a hirdetést
http://aprod.hu/hirdetes/bmw-3...b8c302d43b

A kínálat ékköve


nem is tudom sírjak vagy nevessek..no komment.


A réti niggerek jól mutatnak a képeken, bizalomgerjesztő.

Pocses Elküldve: 2013-11-08 14:33 Kopog az eleje!!

anubisz írta:
jlaci74 írta:
pot írta: Sziasztok lengéscsillapitót akarok cserélni a kocsiba egy oldalon néztem SRLINE lengéscsillapitót 12500ft/db szerintetek ez jó lehet?????????????????????????


Névtelen olasz felújított, annyit ér amennyibe kerül, vagy még annyit se ...
Egy Fiat Uno-ba lehet hogy elmegy, de egy Bmw-be felejtős.


Látom már a leng.csillapítókat is ellenőrizni kell, ha BMW vesz az ember, mert ilyeneket találhat benne az ember,Ha lehetne kapni 5000 ért azt is beraknák sokan. Nem tudom minek egyeseknek BMW ha 20 ezerből akarják fenntartani.


Igazad is van!

Akinek van pénze majomra, annak legyen pénze banánra is!

Pocses Elküldve: 2013-11-06 20:46 Vicces :)

YELLOW írta: kicsit OFF, a górénak nem annyira

kész. Ezen a csonticar-os szövegen most padlót fogtam
"A TALÁLKOZÁS.

1988-at írunk, mikor a Porsche zuffenhauseni gyárából kigurul egy hófehér Porsche 944-es. Pont az nap, mikor Te áhítattal figyeled a család fekete-fehér 8 sávos Grunding tévéjén Derrick főfelügyelőt. A nagy izgalmak közepette semmi más nem jár a fejedben, csak az, hogy az öreged végre kihúzzon a slozira, és megszabaduljon az ipari mennyiségben bevitt Kőbányaitól, hogy aztán kihasználva ezt a pár perc nyugalmat, előkapd a Piedone Hongkongban kazidat, és belődd a videót az éjszakai Tutti-Fruttira, és másnap, mikor a szüleid lelépnek a melóba, odaadd Kiszel Tüncinek azt, ami a legdrágább, a zsepis szüzességed, amit persze a mai napig letagadsz, és ha szóba kerül a téma valami részeg beszélgetésen, mindig azt mondod, hogy Kudlik Juli volt az első. Mindeközben majd ezer kilométerrel arrébb egy Helmut nevű pornóbajszos fazon megveszi élete első Porschéját, felszed vele 9 bajor jánykát, később az egyikről kiderül, hogy se nem bajor, se nem jányka. Pár évvel később elkezdesz lázadozni, és megismered az élet kemény oldalát. Egy Donald rágó segítségével kínok kínja között magadra varrod az első tetkódat, víz nélkül nyomod le a limo cukrot, és elrágcsálsz egy doboz Bedecót csak azért, hogy bevágódj a csajoknál. Helmut közben levágatja a bundesliga séróját, ami miatt aztán a csajok kiábrándulnak belőle, és ekkor a Bundestag törvénybe iktatja, hogy a bundesliga séró bizony még egy Porsche 944-esnél is csajozósabb. Aztán jöttek a kilencvenes évek, és Te minden kedd este besurrantál a panel nagyszobájába, hogy le ne maradj a Twin Peaks legújabb részéről. Persze a legszörnyűbb nem az volt, mikor Bob feltűnt a színen, hanem az, mikor apád azt súgta anyád fülébe, hogy "Drágám, a gyerek már alszik, Te is akarod?" Ilyenkor aztán sikítva menekültél vissza a szobádba, és traubis üdítők szilánkjával próbáltad kivájni a szemed. Helmut ezen a szüleid számára romantikus, számodra Csicsolina kontra ló gusztustalanságú napon elpasszolja a Porschét egy Johann nevű fickónak, pár órával később ez a Johann nevű fazon leparkol egy berlini bank elé, és egy kínai játékpisztoly segítségével kirámolja az egészet. A 211 lóerő nagy segítségére van Johann barátunknak a menekülésben, úgyhogy Derrick ezt most úgy megszívta, mint Bob Marley a vicces cigit. De mit tudsz Te ekkor még a Porschéról, mit tudsz a szervokormányról, mit tudsz a CD-s autórádióról, amiből a nájncignájn luffballon szól, hiszen Te éppen azt vizsgálod a tükörben, hogy milyen fasza kis pinabajszot sikerült növesztened az elmúlt években, így aztán 3 évig nem is engedsz borotvát a közelébe. Johannak nincsenek pinabajusz gondjai, mert a rabolt pénzből Tom Selleck bajuszt ültetett be magának, közben járja a világot, de az istenért sem cserélné le a Porschét. Eltelik újabb pár év, a bajszod még mindig gyérebb, mint Magdi anyusé, úgyhogy lehúzod a francba, és elkezdesz keményen melózni, mert kocsit akarsz, méghozzá nem is akármilyet. Ki tudja hányat írunk, mikor Johann és a Porsche frontálisan ütközik egy tehervonattal. Persze Te most leszarod Johannt, és a Porsche miatt aggódsz, mert tudod, hogy ennek a hülye sztorinak úgyis az lesz a vége, hogy a Porsche valahogy elkerült Csontihoz, Te meg lerakod érte a másfél misit, és mindenki kurva boldog lesz. Na, az a lényeg, hogy a Porsche karcolások nélkül ment át a vonaton, ami meg úgy nyomódott össze, mint Márió harmonikája. A sztori további részében még feltűnnek török vendégmunkások, egy háromszemű román maffiózó, egy fekete jegesmedve, sőt, még Kudlik Juli is visszatér, és szexibb, mint valaha, és az is kiderül, mit keresett Claudia Schiffer és Angela Merkel ebben a Porschéban, de ezekről csak akkor tudhatsz meg többet, ha megveszed a pornóbajszos Helmut első kocsiját."



Csonti Car, a dumagyár..... Hát ezen én is majd betojtam.
Köszi.

Pocses Elküldve: 2013-11-05 18:51 Hűtővíz..:S

Puli írta:
YELLOW írta:
Puli írta:
Kipróbálom, mert most megnéztem! Egész délelőtt állt a kocsi, és így hidegen teljesen lent van a pálca,mintha nem is lenne víz benn... .. Akkor most kell majd feltöltenem!



így van töltesz bele. aztán beindítod. hagyod melegedni. aztán lehet légteleníteni, már adidg is, amíg csak a kiskör megy. nem kell levenni a sapkát, csak fel lazítani, vagy rátenni a saját súlya nyom annyit. utána visszazársz mindent , fűtést rányitni., oszt próbálni üzemire melegíteni az autót, majd ha üzemi megállsz és járó motornál szintén. csak ugye óvatosan. valószínű másnapra megint alacsony lesz a víz. ezt közben finoman csorgatva is önthetedbele, de én pl vagy 10x öntöttem utána. kétnaponta mindig légtelenítettem. mert másnap néztem és mindig lent volt a szint. mármint az úszó csutkán lent, érdekes a jelző még nem jelzett bent, hogy alacsony lenne. mondjuk aztán már mindig csak üzem melegen légtelenítettem rajta...


:S Töltögettem szépen a vizet, és légtelenítettem,ahogy le van írva! De csak nem normalizálódik a helyzet! Hidegen ma is bejelez a szint! Valahol szökhet? De hol?


Nekem is már utána kellett töltenem, igaz nem ilyen sokat. Viszem majd a szerelőmhöz mondta egyből a hiba forrását. Az elöregedett vízcsövek engedik át magukon a vizet, ( elporladnak) szépen átszivárog rajtuk. Általában csak egy ponton szokott, de cseréli egyben az összeset újra. Nincs értelme egyesével. 20 papír lesz az alkatrész + munkadíj.

Pocses Elküldve: 2013-11-05 15:41 Társalgó

YELLOW írta: Ez a 10.000. kommentem. Azaz 10ezer (tízezer).
Ez volt a célom, ezt elérni. Olyan szép kerek szám. Persze ez nem azt jelenti, hogy csak ezért írogattam, csak mikor észrevettem korábban, hogy mennyi a kommentem, akkor elhatároztam magam, hogy eddig és nem tovább. (Máshol mire észbe kaptam, már 100ezer felett voltam, így ott a 200ezres határt tűztem ki, jelenleg itt állok: Kommentek száma: 111843 db, szóval ez kicsit tovább tart majd, így bele gondolva, elég könnyen szabadultatok meg tőlem.)
Gondolom, ha ezt korábban tudjátok, talán Robinson sem töröl kommenteket, talán 1-2 nappal hamarabb bekövetkezett volna az esemény. Remélem senki nem haragszik rám, remélem nagyon sok embernek segítségére tudtam lenni (bár a visszajelzések alapján igen, aminek nagyon örülök).
Így van! Ez egy korábban megírt szöveg, talán éppen ezért, ilyen helyesen megírt.
Szóval nem sértődtem meg, sőt akik erre vártak, azok ne gondolják, hogy győztek, vagy diadalt arattak felettem. Direkt nem rakok szmájlikat, úgysem figyelt rá senki, mindenki gondoljon olyat amilyet és oda ahova akar, ahogy értelmezni szeretné a leírtakat.
No a lényeg! Köszönök mindenkinek mindent, jót és rosszat! Sokat tanultam én is, sőt még lett volna is mit.
Mindenkinek kívánok további jó fórumozást, jó BMW-zést! A DSC legyen veletek!


Végre nagybetűvel kezdted el a mondatokat, köszönöm.
Na mind111, úgysem bírod ki nélkülünk...
Hasonló jókat Neked is.