Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2013-10-27 19:29 kézifék állítás

TheMan írta: Köszi a tanácsokat

Új a tárcsa, nem tükrös, kicsit ennek ellenére megcsiszoltam forgásirányba.
(ATE Powerdisc)

A "feszítő csigán" a dobban nem merek egyenlőre állítani, mert félek, hogy súrlódik,
ahogy írtam, megpróbálok még a bovdenen feszíteni a kéziféknél az utastérben.

Finoman próbáltam "megvasalni", hogy lassú tempónál kicsi húztam a kézit, hátha
kicsit össze kell kopnia.

Most használom így, aztán 1 hét múlva leveszem a kereket, megnézem tudok-e utána állítani.
Akkor más ötletem nincs, ennyit lehet tenni...

Köszi még egyszer






Után állításnál elég 1 kerékcsavart kivenned, benyúlva a lyukon tudsz állítani a pofákon.

Pocses Elküldve: 2013-10-27 18:13 kézifék állítás

TheMan írta: Sziasztok,

Van esetleg valakinek javaslata erre a dologra?
(visszaolvastam, de igazi megoldást nem láttam)

kicseréltem a tárcsákat, betéteket, aztán a kézifékhez tartozó betéteket, rugókat, stifteket amik a betéteket tartják. (minden ATE)

Miután kész lett:

#1 Utastérben a bovdent lazára engedtem
#2 Alaphelyzetre állítottam a hátsó "csigás feszítőcsavart".
(ami a dobfék-pofákat feszíti szét)
#3 Tárcsa fel (hátra)
#4 akadálymentesen forog
#5 elkezdem feszíteni a "csigás feszítőcsavart", a kerékcsavar lukon keresztül
míg lájtosan súrlódtak a betétek a dobhoz.
#6 beállítottam a bovdent az utastérben, hogy 4 kattanásra fogjon a gyári
verzió szerint.

Eredmény: elgurul az autó.

Jobban nem szeretnék feszíteni a csigán, mert félek, hogy a súrlódás miatt felhevül a hátsófék, a kézifékkart meg brutál húzhatom akkor sem jobb a fék, kvázi elgurul a bringa.

Tanácstalan vagyok a folytatást illetőleg....

Előre is köszönöm a hozzászoktatásokat
-Man-






Ahogy olvasom jól csináltál mindent. Nem tükrös nagyon belül a fékdob? Csiszold meg durvább csiszolóvászonnal, (esetleg a fékpofákat is) én is felcsiszoltam mikor javítottam, és brutálisan fog ha behúzom. Próbaképp el akartam vele indulni befékezve, leült a segge a verdának el sem indult, persze csak finoman nem erőltettem.

Pocses Elküldve: 2013-10-26 12:31 Motorolaj

Plk89 írta:
MattM325 írta:
Plk89 írta: ma reggel elhagyva a garazsom egy olajfoltra lettem figyelmes.felnyitom a kapotat es a motor elejen alul a szijak mogott olajas minden picit.valaki esetleg talalkozot mar ilyennel?mit kell csereljek ?valamilyen pakolast??????


Arcpakolást
Leírtak alapján főtengely szimering, de lehet vezérmáház tömítése is.
Tisztítsd meg pl. féktisztítóval és figyeld a friss olajfolyást.


es ez megis mennyibe fog kerulni kb?????


Nem kell betojni. Nem eget rengető hiba és a költsége sem húzós. Nekem is tavasszal olajcserénél lesz egy homlokfaloldali főtengely szimering csere, + az olajszivattyú tömítés is.

Pocses Elküldve: 2013-10-25 20:37 Féktárcsa és fékbetét

jlaci74 írta:
Pocses írta:
jlaci74 írta:
tomy1228 írta:
Pocses írta: Hy!

Tapasztalat Jurid fékbetétről valakinek.....?
Köszönöm.


Az biztos hogy gyári beszállító,én gyárit vettem de a Jurid felirat ott volt benne a BMW embléma mellet!



Igen, de a Jurid többféle minőséget gyárt és amit pl. az unixban veszel az nem ugyanaz mint ami a gyári dobozban van...


Végül is Juridot vettem bele, még mi raktuk bele a vőmmel. Ma ugye nézte a szerelő azt mondta teljesen jó. Tudom az Ate kerámiabetétes és nem ég meg de az sajna 3x annyiba kerül.
Nem versenyzek így nincs rá szükségem.


Nem mondtam, hogy csak az ATE jó, azt sem hogy a Jurid szar lenne...
Nem akarom ismételni amit írtam, szerintem értelmezhető ...




Teljesen igazad van, nem kételkedik benne senki sem szerintem. Én is csak a véleményem osztottam meg, ezáltal egymásnak tudunk segíteni.

Pocses Elküldve: 2013-10-25 20:11 Féktárcsa és fékbetét

jlaci74 írta:
tomy1228 írta:
Pocses írta: Hy!

Tapasztalat Jurid fékbetétről valakinek.....?
Köszönöm.


Az biztos hogy gyári beszállító,én gyárit vettem de a Jurid felirat ott volt benne a BMW embléma mellet!



Igen, de a Jurid többféle minőséget gyárt és amit pl. az unixban veszel az nem ugyanaz mint ami a gyári dobozban van...


Végül is Juridot vettem bele, még mi raktuk bele a vőmmel. Ma ugye nézte a szerelő azt mondta teljesen jó. Tudom az Ate kerámiabetétes és nem ég meg de az sajna 3x annyiba kerül.
Nem versenyzek így nincs rá szükségem.

Pocses Elküldve: 2013-10-25 20:08 Féktárcsa és fékbetét

anubisz írta:
Pocses írta: Na megoldódott a bal hátsófékem ragadása. Szerelő szétkapta finoman felcsiszolta a munkahengert, kipucolt mindent, berakta az új tömítéskészletet azt go.


Néha nézz azért a kerék felé, mert nekem is polirral kezdték, de ha mély volt a rozsda utána hiba volt cserélve a tömítés, eresztette az olajat, Verte rá a felnire, meg mindenhova. Csak az új dugó segített.


Ránézek, még kérdeztem is tőle, hogy nem lenne jobb dugóval együtt venni a javítókészletet, erre mondta nem. Mondom ok. Mély rozsdanyomot nem találtunk rajta, néztem mikor csiszolta ott álltam mellette. De néha rálesek majd, meg figyelem a tartályban az olajszintet.

Pocses Elküldve: 2013-10-25 17:59 Féktárcsa és fékbetét

Na megoldódott a bal hátsófékem ragadása. Szerelő szétkapta finoman felcsiszolta a munkahengert, kipucolt mindent, berakta az új tömítéskészletet azt go.

Pocses Elküldve: 2013-10-24 18:32 Segítsetek!

medveborke írta:
Pocses írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Nemrég bejelzett egy hibát a vas, elvittem kiolvastatni, elvileg szegény a keverék.
Azt mondták, hogy lambda szonda.

Kicsit furcsállottam, mert elég flegmák voltak és igazából nem nézték terhelés alatt, még alapjáraton sem!

Elvittem egy közeli szerelőhőz, kiolvasta, ránézett terhelés alatt is, de a lambda tökéletes értékeket mutatott!

Ötlet, hogy mihez nyúljak? Nem szeretnék végigmenni minden "cserélhető" alkatrészen...

A kocsi tökéletesen megy, nem fogyaszt többet. Hidegen kicsit gyengébb, de amint közel ér az üzemi hőfokhoz, tökéletesen megy!

Köszönöm akinek van valami tippje!

Üdv



Szia!

Nekem is ezek voltak a tünetek, és szerény volt a keverékem. Légmennyiségmérő cseréje oldotta meg. Még elején lehetsz akkor a hibának. Később már hidegen el sem tudsz majd indulni vele, mert nem lesz semmi ereje a túl szerény keverék miatt. Miután cserélve lett, megdöbbentő volt a változás a motor teljesítményében.



Na ez biztató! Legalábbis, hogy talán jó úton járok
Hétvégén rá is nézek, nem hiányzik nekem, hogy ott ragadjak valahol!

Köszi szépen az infót, ránézek, remélem ez lesz a probléma!


Korábban itt visszaolvasva tanácsolták, hogy húzd le a stekkert és akkor átlagot számít és kiderül ha "működik a vas" akkor az a hibás. Hát lehúztam, de sokkal rosszabb volt gyakorlatilag használhatatlan.

Pocses Elküldve: 2013-10-24 18:19 Segítsetek!

medveborke írta: Sziasztok!

Nemrég bejelzett egy hibát a vas, elvittem kiolvastatni, elvileg szegény a keverék.
Azt mondták, hogy lambda szonda.

Kicsit furcsállottam, mert elég flegmák voltak és igazából nem nézték terhelés alatt, még alapjáraton sem!

Elvittem egy közeli szerelőhőz, kiolvasta, ránézett terhelés alatt is, de a lambda tökéletes értékeket mutatott!

Ötlet, hogy mihez nyúljak? Nem szeretnék végigmenni minden "cserélhető" alkatrészen...

A kocsi tökéletesen megy, nem fogyaszt többet. Hidegen kicsit gyengébb, de amint közel ér az üzemi hőfokhoz, tökéletesen megy!

Köszönöm akinek van valami tippje!

Üdv



Szia!

Nekem is ezek voltak a tünetek, és szerény volt a keverékem. Légmennyiségmérő cseréje oldotta meg. Még elején lehetsz akkor a hibának. Később már hidegen el sem tudsz majd indulni vele, mert nem lesz semmi ereje a túl szerény keverék miatt. Miután cserélve lett, megdöbbentő volt a változás a motor teljesítményében.

Pocses Elküldve: 2013-10-24 14:49 hogyan......

dbtibi írta:
lacko85 írta:
dbtibi írta:
lacko85 írta:
Pocses írta: Az enyémben is benne a BC-s kar, '99.09.23-án gyártották.


enyémben nincs.. és még mindig nem az órát mutatja


VIN kódos listát vagy a Vin kódodat beírod ide ?


CA47512


Hááátttt ebben tényleg nincsen Board Computer, akkor nem tudom hogy lehet visszaállatni. Én még mindig gyanítottam hogy valaki cserélt irányjelző kart és nem BC-set vett.

Dingolfing - (gyártás helye)milyen szép városnév


Majdnem olyan mint "pukisztán".

Pocses Elküldve: 2013-10-24 14:31 hogyan......

Az enyémben is benne a BC-s kar, '99.09.23-án gyártották.

Pocses Elküldve: 2013-10-22 20:02 Üzemanyag szivattyú

funkilaci írta: Sziasztok!

Tud valaki 2004es BMW E46 sedanhoz első(vezető)ülés alatti üzemanyag szivattyút?

Köszönöm!


Itt találsz:

http://www.unixauto.hu/Unix_Ja..._Form.aspx

még válaszd ki a pontos motortípusod.

Pocses Elküldve: 2013-10-22 19:46 E36 318tds

Hát az. Megbízható, igaz ővele is nehéz egyeztetni, mert nem akar senkinek sem nemet mondani. De ha megbeszéltem vele az időpontot, akkor pontos ez a lényeg.

Pocses Elküldve: 2013-10-22 14:51 Motorolaj

Nono írta: Sikerült egy barom hibát elkövetnem, olajcserénél az előírt 5l helyett 5,5 liter olajjal töltöttem meg a blokkot.
A szintjelzőn fél centivel van a maximum pont felett a jelzés.
Mit tegyek?


Nívón keresztül leszívják akár benzinkúton is, Győrben is láttam OMV-n.

Pocses Elküldve: 2013-10-22 14:46 Társalgó

YELLOW írta:
Pocses írta:
dbtibi írta: Sziasztok !
Most voltam műszakin a kocsival, első közös műszakink mióta megvettem.
Már nem lehet sajnos bent lenni a kocsi mellett amikor átnézik - de megbízok az emberben - oda visszük az összes céges autót is, és ismerős is. Munkavédelmisek járnak a nyakukra, mert nincs elkerítve az akna, és a delikvens még a végén beleesik és kitöri a nyakát ...

Átnézte körbenézte, jobb első teleszkópot kell majd cserélni (persze akkor párban) és a bal hátsó kézifék nem fog rendesen (ezt lehet csak utánaállítani kell).

Amit néztem lengéscsillapítókat a következők lennének :
Monroe 4910 Monroe lengéscsillapító BMW E46 S3(D)3.98-9.01 MONROE REFLEX
MON G16772 BMW S-3 E46 3.98-9.01(DD) MONROE ORIGINAL (Gas Technology)

Vagy - persze - jöhetnek az ajánlatok kinek mi vált be, mit érdemes.

Köszi előre is


Vőm is a Monroe márkát ajánlja. Jövőre cserélni fogom én is mind a négyet.


én hanyagolnám a Monroe-t, de ha a vőd aszondja, akkor kussoltam
nem olyan rossz a Mondroe, de nem BMW-be való. ha nem sport a téma, akkor én azt mondom Sachs oder Kayaba, vagy inkább újíttasd fel a régit


Igen a Sachs sem rossz, egész jó áron van az unixban. Nincs szó sportról.