Pocses Elküldve: 2013-10-16 17:19 Társalgó
Bulll85 írta:YELLOW írta:Bulll85 írta: Végre!futóműtartó visszakerült a helyére
fasza lett? javított verzióról van kép? csak kiváncsiságból.
Szokta Dávid ismerőse csinálta,szerintem fasza lett.és árban is kedvező volt,összesen 20e. Visszaegyengetés,hegesztés,megerősítés,lefestés.
Pocses Elküldve: 2013-10-14 20:29 Gumiabroncs
anubisz írta:Pocses írta:anubisz írta:Pocses írta:anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta: Lehet inkább csinálok én is valamiből egy kupakot ami rászorul a peremre, és ragasztok rá BMW matricát, mert ezt a krómozott csicsát egyből lelopják, és ugrott a 25,35 euró.
Ha a krómozott szelepsapkáimat is lelopkodták, ez tuti nem marad rajta sokáig.
szelep: alura rejtett, télire hagyományos, ohne lopás.
van itt az a csóka, aki mér FB-n is nyomatja a lopásbiztos szelepsapkát. az a gáz vele, hogy aki el akarja lopni, az avyg célszerszámmal megy, esetleg levágja az egész szelepet, vagy ha nem megy neki, akkor csinál más kárt, ami többe fog kerülni, mint a szelepsapka. szóval nem érdemes... szvsz.
jah kupak dettó, jó oda a zsíros gezemice is.
Hát ja, lehet inkább megint bekenem vastagon zsírral, legalább nem idegeskedem, ha lelopnak valamit, csak elég szarúl néz ki a sötét trutyi ott középen, de inkább, minthogy szét rohadjon a csavar,szét zabálja a rozsda.
Dísztárcsát láttam már 8 ért is, elég szép, BMW de basszus lepattan a kerékről, a rossz utakon, nem egyszer láttam az előttem menőnek, mikor elgurul a kerék mellett
ilyet még fel is raknák:
http://img.jofogas.hu/images/B...286460.jpg
Én pár napja vettem a téli garnra dísztárcsát ezresért/db. Igaz még az E36 - ra való gyári, de jó lesz az lemezfelnire.
17 esek?
15-ös a gumik meg 195/65 Michelin Alpin.
Hát arra könnyű szerezni, nekem 17 a lemezfelnim, arra nehezebb és drágább, van ami 30 körül van. Már a dísztárcsa, BMW azt meg lelopják, régebbi BMW ről már lopták le, csak ugye meg volt jelölve belül, meg kívül, aztán meg is találtam egy másik BMW a városba, fél óra parkolókban körözés után. Akkor még kevesebb volt a BMW 1993 körül, könnyű volt megtalálni.
Pocses Elküldve: 2013-10-14 19:46 Mi lehet a baj?
feco7939 írta:BazsaMW írta:feco7939 írta:BazsaMW írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az aksim totál lemerült.. Le kellett róla vennem a sarut is. Nem tudom, hogy-e miatt lehet-e, de azóta a kulccsal néha nem tudom bezárni az autót. Néha viszont teljesen jól működik. Úgy hallottam, ilyenkor újra "be kell tanítani" az autót néhány apróságra. Valaki tud ebben segíteni?!
Előre is köszi!
Szia! Adj egy email címet és elküldöm amit én összeszedtem a kulcs betanításról, kulcs memóriáról, meg titkos menüről.
ezer köszönet!!!
macie@hotmail.hu
Elküldtem. Használd sikerrel!
Pocses Elküldve: 2013-10-14 19:37 Gumiabroncs
anubisz írta:Pocses írta:anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta: Lehet inkább csinálok én is valamiből egy kupakot ami rászorul a peremre, és ragasztok rá BMW matricát, mert ezt a krómozott csicsát egyből lelopják, és ugrott a 25,35 euró.
Ha a krómozott szelepsapkáimat is lelopkodták, ez tuti nem marad rajta sokáig.
szelep: alura rejtett, télire hagyományos, ohne lopás.
van itt az a csóka, aki mér FB-n is nyomatja a lopásbiztos szelepsapkát. az a gáz vele, hogy aki el akarja lopni, az avyg célszerszámmal megy, esetleg levágja az egész szelepet, vagy ha nem megy neki, akkor csinál más kárt, ami többe fog kerülni, mint a szelepsapka. szóval nem érdemes... szvsz.
jah kupak dettó, jó oda a zsíros gezemice is.
Hát ja, lehet inkább megint bekenem vastagon zsírral, legalább nem idegeskedem, ha lelopnak valamit, csak elég szarúl néz ki a sötét trutyi ott középen, de inkább, minthogy szét rohadjon a csavar,szét zabálja a rozsda.
Dísztárcsát láttam már 8 ért is, elég szép, BMW de basszus lepattan a kerékről, a rossz utakon, nem egyszer láttam az előttem menőnek, mikor elgurul a kerék mellett
ilyet még fel is raknák:
http://img.jofogas.hu/images/B...286460.jpg
Én pár napja vettem a téli garnra dísztárcsát ezresért/db. Igaz még az E36 - ra való gyári, de jó lesz az lemezfelnire.
17 esek?
Pocses Elküldve: 2013-10-14 16:44 Légtömegmérõ
Pocses Elküldve: 2013-10-14 16:35 Gumiabroncs
anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta: Lehet inkább csinálok én is valamiből egy kupakot ami rászorul a peremre, és ragasztok rá BMW matricát, mert ezt a krómozott csicsát egyből lelopják, és ugrott a 25,35 euró.
Ha a krómozott szelepsapkáimat is lelopkodták, ez tuti nem marad rajta sokáig.
szelep: alura rejtett, télire hagyományos, ohne lopás.
van itt az a csóka, aki mér FB-n is nyomatja a lopásbiztos szelepsapkát. az a gáz vele, hogy aki el akarja lopni, az avyg célszerszámmal megy, esetleg levágja az egész szelepet, vagy ha nem megy neki, akkor csinál más kárt, ami többe fog kerülni, mint a szelepsapka. szóval nem érdemes... szvsz.
jah kupak dettó, jó oda a zsíros gezemice is.
Hát ja, lehet inkább megint bekenem vastagon zsírral, legalább nem idegeskedem, ha lelopnak valamit, csak elég szarúl néz ki a sötét trutyi ott középen, de inkább, minthogy szét rohadjon a csavar,szét zabálja a rozsda.
Dísztárcsát láttam már 8 ért is, elég szép, BMW de basszus lepattan a kerékről, a rossz utakon, nem egyszer láttam az előttem menőnek, mikor elgurul a kerék mellett
ilyet még fel is raknák:
http://img.jofogas.hu/images/B...286460.jpg
Pocses Elküldve: 2013-10-13 20:50 Önindító
YELLOW írta:MrNaylor írta:
Sziasztok.
A generátor 13,5el tölt, tehát elvileg nem lehet baja. Az akksi full fel van töltődve indulás előtt. Persze, most nem produkálta a hibát, miért is ne, majd hajnalban, mikor szakad az eső... Holnap generátor, önindító leszed, aztán viszema felújító emberhez, nézzem meg őket. Remélem valamelyik megoldja a dolgot, mert nincs több ötlet..
ha motor alapjáraton megy és úgy mérsz 13,5V-ot az nagyon nem jó. mennyit mérsz reggel? arról nem írsz. azért mert 12V-os az akksi, a 12V nem elegndő, reggel indítás nélkül 12,6V körül kell lenni, alatta nem valószínű, hogy könynne indul, 12,2-nál meg talán nem is már, bár ez is függ sok mindentől.
Pocses Elküldve: 2013-10-13 20:28 Légtömegmérõ
ateszka86 írta:Pocses írta:Plk89 írta:Pocses írta:YELLOW írta:Pocses írta: Na úgy néz ki nekem is a légmennyiségmérővel lesz a gondom. Szerelő mondta gyári új 90 ropi, mondtam erre neki én jóval olcsóbban hozok bosch márkában. Azt mondta nem fogja rendesen vagy egyáltalán jól felismerni a comp. ezért nem ajánlja, de semmilyen más márkát sem! Inkább akkor beszerez gyári bontottat. Most erre várok, holnap rácsörgök mifene van.
na erre kiváncsi leszek... a Te tipusodnál nem szokott gond lenni, viszont lenyúlja a 90 ezret, oszt vesz egy 25ezrest bele
hát Te tudod. már írtuk, írtam, hoyg dízeleknél problémás, meg újabb benyásoknál esetleg, de a 90ezer sok így is.
Hát látod én is! 30 körül tudnék bosch-t mondta felejtsem el. Labancoktól szerzi be az új, és a bontott alkatrészeket is.
hat nekem is epp 1.9 es a motor es most fogom elerni a 200.000km,nekem is kell egy legtomegmero,baszkodik kozben,melegen.nekem is olyan arat mondtak h majdnem padlot fogtam,de nem lesz mas valasztasom
Nekem főleg hidegen amíg át nem fordul a víz. De utána sem az igazi nem olyan mint előtte volt. Kevesebb a nyomaték, és "gondolkodik" mikor tipornám neki. Azt mondta elhozhatom nyugodtan míg nem lesz helyette, de inkább ott hagytam megvárom a cserét.
nekem kb 40 volt a légtömegmérő,bosch...utána a motorvezérlést kell frissíteni...h felismerje és akkor fasza nagyon sztem ne bontotatt vegyél,ha nem bosch-t
Pocses Elküldve: 2013-10-13 20:15 Légtömegmérõ
Plk89 írta:Pocses írta:YELLOW írta:Pocses írta: Na úgy néz ki nekem is a légmennyiségmérővel lesz a gondom. Szerelő mondta gyári új 90 ropi, mondtam erre neki én jóval olcsóbban hozok bosch márkában. Azt mondta nem fogja rendesen vagy egyáltalán jól felismerni a comp. ezért nem ajánlja, de semmilyen más márkát sem! Inkább akkor beszerez gyári bontottat. Most erre várok, holnap rácsörgök mifene van.
na erre kiváncsi leszek... a Te tipusodnál nem szokott gond lenni, viszont lenyúlja a 90 ezret, oszt vesz egy 25ezrest bele
hát Te tudod. már írtuk, írtam, hoyg dízeleknél problémás, meg újabb benyásoknál esetleg, de a 90ezer sok így is.
Hát látod én is! 30 körül tudnék bosch-t mondta felejtsem el. Labancoktól szerzi be az új, és a bontott alkatrészeket is.
hat nekem is epp 1.9 es a motor es most fogom elerni a 200.000km,nekem is kell egy legtomegmero,baszkodik kozben,melegen.nekem is olyan arat mondtak h majdnem padlot fogtam,de nem lesz mas valasztasom
Pocses Elküldve: 2013-10-13 19:34 Légtömegmérõ
YELLOW írta:Pocses írta: Na úgy néz ki nekem is a légmennyiségmérővel lesz a gondom. Szerelő mondta gyári új 90 ropi, mondtam erre neki én jóval olcsóbban hozok bosch márkában. Azt mondta nem fogja rendesen vagy egyáltalán jól felismerni a comp. ezért nem ajánlja, de semmilyen más márkát sem! Inkább akkor beszerez gyári bontottat. Most erre várok, holnap rácsörgök mifene van.
na erre kiváncsi leszek... a Te tipusodnál nem szokott gond lenni, viszont lenyúlja a 90 ezret, oszt vesz egy 25ezrest bele
hát Te tudod. már írtuk, írtam, hoyg dízeleknél problémás, meg újabb benyásoknál esetleg, de a 90ezer sok így is.
Pocses Elküldve: 2013-10-13 19:26 Légtömegmérõ
Pocses Elküldve: 2013-10-12 18:27 Töltés hiány
Sandibandi írta: Sziasztok gondoltam írok hátha találkozott már valaki ilyen problémával. Az autón világít a töltés lámpa, nincsen töltés mert le is merül. Az a probléma hogy nem folyton világít persze amikor viszem az elektromoshoz akkor nem. Eddig, 2 szer indultam el vele de mind a kétszer jó volt. Egyszer levettük a generátort szinte új, de azért elvittem beméretni azt mondták jó. Tudom, hogy lehet pár dolog ami ezt előidézheti, de ha esetleg lenne pár tipp amit megnézek rajt azt megköszönném. Amúgy egy 2000 évjáratú e46 320 D-ről van szó.
Pocses Elküldve: 2013-10-09 11:25 Társalgó
dbtibi írta:pomzi írta: Sziasztok!
Megosztom a szombati "kalandomat" okulásképp veletek, a képet lent láthatjátok mi lett az autómból. A történet pedig, lakott területen kívül 50-60-nal haladó két kocsit előztem 90-100 körüli tempóval, mikor a hátsó kocsi mellett voltam elkezdett rámhúzódni, átjött a felezővonalon, és mivel nem akartam összetüközni lehúzódtam a padkára, ott a kavicson megindult a hátulja, már nem tudtam megfogni, majd jött egy pörgés egy árok, az árok végén betonfal onnan visszapattanva a levegőben egy pörgés és visszaestem az útra keresztben. Szerencsére kiszálltam egyben a kocsiból. A másik autó sofőrje természetesen tagadja, hogy ő bármit is csinált volna. Jött rendőr, mentő, ezt muszáj megemlítenem, mivel a kiérkező rendőr első kérdése a fenti repülés után, hogy elviteti az autót vagy vitessem én...!? (megint bizonyitottak a rend éber őrei) Közben bevittek a kórházba, majd következett a vallomástétel, ahol nem is érdekelte, hogy hogyan zajlott az eset az én szemszögemből, azt hajtogatta, hogy csak azt látom, hogy lekap az útról aztán megcsúszik és biztos gyorsan is ment, és különben is örüljek, hogy élek...
Így első körben én viszem a balhét, a tanulság pedig, hogy figyeljetek oda, ha autóba ültök, mert ha az a köcsög egy suzukisra húzza rá a kormányt amiben gyerekes család ül, annak nem ilyen vége lesz..
Sajnálom
Nem tudom hogy fogod tudni bizonyítani a dolgot, ha aki rádhúzta tagadja, addig nem tudom mit fogsz tudni tenni. Te még kintebb is húzódtál, hogy ne érjetek össze. Így - a rendőrség szemszögéből nézve - simán lehet hogy Te csak lesodródtál a padkára előzés közben.
Sajnos a BMW-sek megítélésén amúgy sem sok jót dob a média :
- aki BMW-s az állat
- állat módon vezet, és
- Ők okozzák a baleset nagy többségét (mert csak a BMW - mint márka - van megemlítve a balesetek alkalmával, bárki szerepelt még a balesetben egyébként).
Kalappal neked, remélem be tudod bizonyítani valahogy az igazad.
Örülök hogy nem esett bajod, az esetet sajnos a kocsid bánta ami egyben meg is védett.