Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2018-03-03 10:41 Futómû és hibái

ultras1885 írta:
Pocses írta:
ultras1885 írta: Sziasztok Fanok!

Egy kis helpre lenne szükségem mert én nem jövök rá mi okozza a jelenséget és hátha tapasztalt már valaki hasonlót. A tünetem, hogy elindulás után a bal hátsó kerék felől ilyen nyöszörgő hangot hallok(u-u-u-uu-uuu... ), mintha szorulna valami. Ahogy gyorsabban forog a kerék úgy egyre gyorsabban majd olyan 40km/h felett elhallgat (vagy csak akkor már a többi zaj elnyomja). Látható jele nincs, hogy valami elengedte volna magát, nem is melegszik fel semmi de nagyon zavaró. És nem is állandóan csinálja de viszonylag sűrűn. A másik tünet ami vagy ehhez kapcsolódik vagy ettől független ezt nem tudom, de ha pl. jövök ki a körforgalomból és elkezdek gyorsítani akkor ugyanúgy a bal hátsó felől olyan kopogó hang jön, mintha valaki alulról kalapáccsal ütné az alvázat (igaz nincs ehhez tartozó rezgés vagy más jelenség csak a kopogó hang). Utána gyorsításra ismét előjön egy darabig de olyan 2000-es fordulatszám felett. Mi a tosz lehet ez? Kerékcsapágy cserélve lett, porvédő lemez helyrerakva (a szokásos halált már produkálta ) Csinálhat ilyet ha döglődik a féltengelyem? Vagy diffi? Valami ötlet esetleg tapasztalat? Előre is köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat!


A bölcső nem lehet kiszakadva az alvázból?


Sajnos ki volt szakadva mikor a hátulról jövő dübögő hang alapján a diffi nagy szilentet kicseréltük. Akkor derült ki,hogy az enyém sem úszta meg. Akkor meg lett javítva az is,diffi szilent cserélve. Ez a hibajelenség megszűnt. Engem az zavar,hogy indulásnál a kerék felől a sebesség növekedésével arányosan sűrűbben jön a "szoruló" hang. De semmi látható jele nincs és 40 felett elhallgat,majd ha lassítok megállás előtt megint jön a hang. A tárcsát se látom úgy kopni mintha fogna a fék menet közben,nem is melegszik semmi de mégis olyan mintha szorulna valami... a másik kalapáló hang meg nagy talány,nemrég voltam futóművesnél is de az sem talált semmit. Szóval ez egyelőre nagy talány Sőt ma már kapott hátra két új lengéscsillapítót is, figyelgetem majd a kopogást,bár azt is körforgalomból vagy élesebb kanyar után hallom ahogy újra tolod neki. Ezért gondoltam a féltengelyre mert jobbos kanyarnál,körforgalom után ugye a terhelést az kapja és a nagyobb ív miatt gyorsabban kell forognia. De nem tudom,hogy a haldokló féltengely produkálhat-e ilyet...



Teló cserénél toronycsapágyakat nézted milyen állapotúak?

Pocses Elküldve: 2018-03-01 17:39 Futómû és hibái

ultras1885 írta: Sziasztok Fanok!

Egy kis helpre lenne szükségem mert én nem jövök rá mi okozza a jelenséget és hátha tapasztalt már valaki hasonlót. A tünetem, hogy elindulás után a bal hátsó kerék felől ilyen nyöszörgő hangot hallok(u-u-u-uu-uuu... ), mintha szorulna valami. Ahogy gyorsabban forog a kerék úgy egyre gyorsabban majd olyan 40km/h felett elhallgat (vagy csak akkor már a többi zaj elnyomja). Látható jele nincs, hogy valami elengedte volna magát, nem is melegszik fel semmi de nagyon zavaró. És nem is állandóan csinálja de viszonylag sűrűn. A másik tünet ami vagy ehhez kapcsolódik vagy ettől független ezt nem tudom, de ha pl. jövök ki a körforgalomból és elkezdek gyorsítani akkor ugyanúgy a bal hátsó felől olyan kopogó hang jön, mintha valaki alulról kalapáccsal ütné az alvázat (igaz nincs ehhez tartozó rezgés vagy más jelenség csak a kopogó hang). Utána gyorsításra ismét előjön egy darabig de olyan 2000-es fordulatszám felett. Mi a tosz lehet ez? Kerékcsapágy cserélve lett, porvédő lemez helyrerakva (a szokásos halált már produkálta ) Csinálhat ilyet ha döglődik a féltengelyem? Vagy diffi? Valami ötlet esetleg tapasztalat? Előre is köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat!


A bölcső nem lehet kiszakadva az alvázból?

Pocses Elküldve: 2018-01-21 19:04 Segítség, beázik az autóm!!!!

Tibo írta: Üdv uraim!

Beázik az autóm de olyan szinten hogy tocsog a víz az anyósülés mögött, a kárpitot leszedtem és nincs leválva a szivacs így más ötletem nincs, illetve a pollenszűrőm mindig nedves, arra rájöttem hogy az ablaktörlő és a levélrács közötti tömítésnél folyik be. Hol kapható ilyen?


Unix, bárdi valamelyikben tuti lesz.

Pocses Elküldve: 2018-01-12 13:04 Csomagtartó nyitás

Doxa320d írta: Sziasztok,

E90 2005-ös modellbe csomagtartó gázteleszkópot honnan tudok rendleni?vagy mi a pontos megnevezése?
köszi


Unixban van raktáron többféle. Ajtóteleszkóp így keresd! Én anno az enyémhez Meyle márkát vettem azóta is teszi a dolgát épp csak nem nyitja fel mikor megnyomom a kulcson a gombot.

Pocses Elküldve: 2017-12-30 08:12 Társalgó

mickeystone írta:
mickeystone írta:
Pocses írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta: Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (199. Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.

Köszi!


biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.


Köszi! Mindenkèpp megnèzetem. Akku okozhat hibàs üzeneteket? Sajna màra kifeküdt...


rossz feszültség szintek okozhatnak, de nem feltétlen az akksira gyanakodnék, hanem bárhol lehet éppen kontakt hiba. mivel menet közben sem jobb, így nem hinném, hogy akksi.


Köszi! Mà csak egy megbízható szerelő kellene...


Győrben tudok megbízhatót, csak ugye adatlapodon nincs lakhely így nehézkesebb jó szerelőt ajánlani elérhető közelségben.


Bocsi, a lakhely kimaradt-Sopron


UI: olajcserère Castrol 5w40-es?


Évek óta ezt rakott bele szerelőm, most Mobil 5W-40 ami van benne.

Pocses Elküldve: 2017-12-29 13:05 Társalgó

mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta:
YELLOW írta:
mickeystone írta: Sziasztok! Nemrèg vettem egy E39 2.8 IA-t (199. Két kèrdèsem lenne: a kipörgèsgàtló làmpa vilàgít, ABS működik,ez vmi jeladó, vagy esetleg van ötletetek. Màsik kérdés, hogy akku cserénél kell valamit tanítattni az autóval, vagy csak be az új, és lehet haladni.

Köszi!


biztiket nézd át. nem hiszem, hogy jeladó, de mindenképp hibakódolvasás kellene, rendes BMW-hez való diaggal.
ha szerencséd van a rádió nem fog kódot kérni akksi csere után. idő meg ilyenek kinullázódnak.


Köszi! Mindenkèpp megnèzetem. Akku okozhat hibàs üzeneteket? Sajna màra kifeküdt...


rossz feszültség szintek okozhatnak, de nem feltétlen az akksira gyanakodnék, hanem bárhol lehet éppen kontakt hiba. mivel menet közben sem jobb, így nem hinném, hogy akksi.


Köszi! Mà csak egy megbízható szerelő kellene...


Győrben tudok megbízhatót, csak ugye adatlapodon nincs lakhely így nehézkesebb jó szerelőt ajánlani elérhető közelségben.

Pocses Elküldve: 2017-12-23 14:41 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta:
YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!



Mint láthatjuk még mindig sok a lekme tyütyü, nem hiszem el!

Pocses Elküldve: 2017-12-22 08:32 M43TU motor

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Phonixboy írta: Üdv olyan kérdésem lenne hogy adott egy e46 318i m43tub19es motorral mennyire kell szét faragni és mit kell cserélni ha ki akarom cserélni m44b19es motorra
szerintem nem érdemes kínlódni vele, ha csak nem célod, hogy az eredeti motorszámmal és ahhoz tartozó adószinttel, erősebb motorod legyen.
egyéb esetben cserélj kompletten motort.most így hirtelen nem is tudom, hogy a váltó difi áttételek azonosak-e, vagy a lendkerék is azonos-e, de kb csak a blokk tud maradni.
Szerintem sem érdemes ezen gondolkozni,mert a szerelés,és lepapírozás árából már vehetsz egy nagyobb motoros e46-ot.Amikor vetted az autót ugye kábé másfél hónapja,akkor még erősnek érezted?Nem csesztetésből írom,de te is hírtelen felindulásból vettél BMW-t,ráadásul valami szutykot.A hibára értem csak,amit leírtál a fórumba.Előző hsz-ekből indulok ki.Én anno kifizettem a kocsimért 2 misit,plusz még ráköltöttem 1-et(de csak szépítgetésre),és a kis 1.6-os motorjával szaggatja az utat,megy mint a golyó(n40b16ab)A motorhoz nem lett nyúlva,csak gyertyákat cseréltem,és benyaszűrőt,plusz kapott egy láncugrásgátlót,meg egy lánc feszítót.Az igaz ugyan,hogy ebben csak 70 000 km volt akkor.Most van 109 000 körül.Ezért nem érdemes olcsóért autót venni,mert azzal csak a szívás van.Gondolom "aprópénzért" vetted az enyémhez képest.A motorcserét felejtsd el,inkább add el ezt,és vegyél kicsit drágábban nagyobb motorost.Tanulópénznek jó volt a dolog.Legközelebb már biztosan jobban választasz.A motorcserét felejtsd el,nem éri meg.Ráadásul még ennél is többet fogsz vele szívni,hidd el.Jó ez a motor,ami van benne.A hiba okán akarod csupán cserélni,akkor inkább old meg a gondját.De ne motorcserével!!!Azzal sokkal több gondot csinálsz magadnak,hidd el. Ha időközben eltünt a hibajelzés,vagyis megoldottad a baját,és érzésre szépen húz a gép ugye,akkor használd.Az egy jó moci,szinte örökéletű.Igaz,nem egy agyonhúzott motor,de legalább sokáig fog még szolgálni.Ha esetleg kicserélnéd a mocit,szerintem az sem lenne nagy előrelépés menetdinamikában,és fogyasztásban sem.Én biztosan nem agyalnék motorcserén.Akkor már egy erősebb Bömös...Ezt meg el kell adni.Ráadásul más sem szívesen vesz átépített kocsit,az biztos.



"1.6-os motorjával szaggatja az utat" ezen besírtam!
Boldog karácsonyt!
Nagyon jól tudjuk, ezeknek a motoroknak jól lepadlózzuk és az ég világon nem történik semmi, mondom semmi! Ettől független nagyon szeressem az öreg 105 lovas 8 szelepest és nem ütöm vágom, tudtam mit veszek anno.

Pocses Elküldve: 2017-12-06 20:34 Pillanatnyi üzemanyag ellátási hiba ( sárga hibalámpaval)

glaci9 írta: Sziasztok!

Most vettem egy 318i 1895ccm 2000-es évjáratú autót.
Vásárlás előtt átvizsgáltattam, hibakódot is olvastak és rendben volt az autó. Az első út a kútra történt, mert világított a lámpája. 58 litert el is nyelt.
Hazaúton tökéletesen ment a járgány, de bekapcsolt a motorhiba narancssárga lámpája.
Elvittem egy független szerelőhöz és megnézte.
A hiba pillanatnyi üzemanyag ellátás volt. Ezt törölte, majd külön, gépről bekapcsolta a benzin pumpát ami tökéletesen működött.
A hiba nem jött vissza.
Elhoztam az autót, de kb. 40km után ismét megjelent a hibalámpa.
Sajnos ötletem sincs mi okozhatja, mert az autó hibátlanul megy. Nem vettem észre semmi változást a hibalámpa jelzése után sem.
Az autó is elég jól egyben van. Csak egy hátsó kipufogó dob cserére szorul, de máskülönben remek.
Viszont most kicsit kétségbe vagyok esve, mert nem tudom mi lehet a hiba és feleslegesnek tartok még egy olyan hibaolvasást 5000-ért ami után ismét visszajön a hiba...

Láttam, hogy itt már mások is jártak így, ezért kérnélek titeket, hogy bárkinek bármi ötlete van, ossza meg velem.

Köszönöm előre is.


Szevasz!

Ezeknél a motoroknál nagyon nem szokott más hiba lenni mint a levegő mennyiségmérő.
Nekem is sokáig dobta be a kicsi "sárga tengeralattjárót" szerelőm látta is hibakiolvasásakor, hogy szerény a keverék de pontosan nem tudta megmondani mi okozhatja használjuk azt majd kiforrja magát. Így is lett mikor már annyira nem ment hidegen míg ki nem mozdult a kék sávból a hőfokmérő mutató addig semmi ereje nem volt. Ezután már ment rendesen, ekkor olvasta ki újra a hibát és meglett a ludas. Ugye ennek lehet az ellenkezője mikor jóval több áthaladó levegőt mér és így meg dús lesz a keverék ekkor jelentkezik a jóval több fogyasztás. Használd járj vele a fogyasztását figyeld mindenképp, azt majd ha valamelyik tünet jelentkezik akkor lehet továbblépni.

Pocses Elküldve: 2017-11-25 07:49 (Segítsetek Légyszi!) Nem megy sokat fogyaszt!!!

Csakis Shell kúton tankolok majd 5-éve és a legolcsóbb 95-öst kapja az öreg 8 szelepes 1.9. Városban 10L/100km a fogyasztása országúton 6.5-7.2L/100km. Semmiféle kopogása nincs a motornak tökéletesen jár hidegen vagy üzem melegen.

Pocses Elküldve: 2017-11-20 16:40 Légtömegmérõ

negativ0001 írta:
bricktopm írta:
negativ0001 írta: Sziasztok! Vegig olvastam a topikot, de vegul nem tudom, hogy az en tipusomnal, ha levegotomegmerot cserelek, akkor kell-e tarsitani a szamitogeppel.
En egy vadi uj Magnetti Marellit tettem be, de rosszabb volt, mint a haldoklo eredeti l.tomegmero. Hidegen nem is tudtam gyorsulni, mert megbotlott es fustolt, viszont melegen nagyon lepett,csak 4000 fordulat folott enyhen akadozott a gyorsulas. Visszakuldtem es rendeltem egy Bosch 0 280 217 124,(meg nem erkezett meg) csak azt nem tudom, hogy kell-e adaptalni .....
Szerintetek?



Szia, kell, ez tuti. Én gyári BOSCH-t tettem elsőre a BOSCH helyére és azt is kellett.. Amíg csak rádugva jártam 14L + volt az átlagom. Mondjuk nekem ugy is ment mint a disznó.

Miután újra adaptáltam az első 5-10km elég sz r volt, rángatta az alapjáratot stb. Egyszer meg is fulladt. De aztán helyreállt. Most minden f sza. Viszont tömítéseket cseréltem úgyhogy valamelyik hétvégén újra lehajítom róla az összes szenzor-adaptációt.


Ezek szerint a Magnetti is jo lett volna, csak adaptalni kellett volna?


Évek óta Magneti Marelli van az enyémbe és tökéletesen teszi a dolgát.

Pocses Elküldve: 2017-10-03 15:10 M43TU motor

Hy!
Fals levegőt szívhat a motorom mindig ugyanazt a hibát dobja vissza, szerelőm szerint még a szívóhangot is hallani mikor jobban dundizza az ember. Féktisztítóval fújkáltam a motortérben alapjáraton ketyeregve a csöveknél de nem emelkedett az alapjárat. Holnap vittem volna Attilához de lemondta, sőt másik időpontot sem tud adni. Viszont b@ssz@ a bucim... elképzelhető, hogy a karterszellőző szelep lehet a gebasz? Volt cserélve már, de több mint 30ezret futott azóta, ha jól tudom annyi az intervalluma.

Pocses Elküldve: 2017-09-27 12:43 Termosztát

hil írta:
negativ0001 írta:
Arpad írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta: Sziasztok!
Az automhoz (316i 1.9L benzin) harom fele termosztatot lehet venni. Most benne egy 105 C van, de lattam, hogy van 80C es 95C fokos is. Mi donti el, hogy melyiket tegyem bele?
A foldrajzi hely ahol hasznaljak az autot?
Koszi.


jó kérdés... lehetséges, de szerintem neked a 95°C-os kell. a 80-as dízelnek is kevés, a 105 meg már sok, mert kb ott kapcsol a venti nagy fordulatra.


Nekem 105 fokos a termosztátom. Ugyanilyen típus. A miértjét nem tudom.



105C-nel a venti nalam meg nem forog. Majd 108nal kapcsol be. Az uzem homerseklet 103-107 kozott mozog nyaron es telen 95-108. Ha lejton megyek es megy a futes, akkor jon le 97-95re. LPGt akarok bele tenni es az nagyobb hofokon eg 100-150 fokkal, ami nem lenne problema, de azert vedenem legalabb azzal,( foleg az utolso hengert, hutes szempontbol) hogy bele tennek egy 95 fokost, vagy vizbefecskendezest.


Szia,
előző autómban (M43TU 1,9i) 105 fokos volt. LPG-ről azt mondták több hjelyen is (nem akartam belerakni, csak valahogy szóba került), hogy a lambda szondát tönkreteszi, megbolondul tőle, örökös hibajelzésekkel. (ha nekem hazudtak, akkor most én is), előtte járd körbe ezt a kérdést.
bye:hil



Helyes a 105 fok és 108-nál indul el a hűtés gazdagon.

Pocses Elküldve: 2017-09-17 11:49 Képek feltöltése CSAK 1024x768-as méretben, vagy kisebben!

YELLOW írta: Képeket csak 1024x768 méretben lehetséges feltölteni, hogy normálisan jelenjen meg.
Régen az oldal magának alakította át a képeket ilyen méretben, nem számított milyen méretben kerül feltöltésre. "Szerver változás" miatt ez a funkció nem működik. Így az 1024x768 méretnél nagyobb képek rosszul jelennek meg. Hirdetésben és a galériában is.
Mehet a 16:9-es képarány is, csak a kép 1024 képpontól ne legyen szélesebb.
Megértést köszi!


Köszi az infót Yellow!

Pocses Elküldve: 2017-09-17 11:44 Társalgó

Sziasztok!

Mi van a képfeltöltéssel, már elég régóta gebaszos.
Na mind1 itt egy kép a téli garnról a lemezeket váltottam le velük na meg a gumikat is akkor már.