Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2013-09-11 11:36 Belsõ

YELLOW írta:
dbtibi írta:
toki24 írta: Hali!

Jobb kormányosból való könyöklőt át lehet rakni a bal kormányosba? nincs máshogy kialakitva? pl kézifék helye stb.. köszönöm


Szia,
a jobbkormányos könyöklő a jobbkormányos autóhoz való a balkormányosnak bal oldalon van a "kivágása" a jobbosnak jobb oldalon,



ha belerakod egy balkormányos autóba a jobbos könyöklőt akkor bele fog ütközni a kézifékkar, nem ?!



tudom, hogy valakinek van balos autóban jobbos könyöklő, de szerintem ez full gáz. valaki benéz egy talin mondjuk mit gondol? átépített jobbos bontószökevény autó. mostanában hoznak azért elég sok balos gépet is. jó biztos többet kérnek érte, de ha már kéne inkább spórolnék még hozzá. ha később tudnék szerezni a jobbos úgyis eladhatatlan.


Én tuti szégyellném, biztos nem mosolyognák meg. Meg tartja a mondás:
akinek van pénze majomra, legyen pénze banánra is.

Pocses Elküldve: 2013-09-11 09:04 Társalgó

nickname írta:
dbtibi írta: Autónavigátor.hu
2013. szeptember 10., kedd 6:05 (7 órája)

Újonnan drága volt, ma árával olcsó a BMW E46-os 3-asa
Kell-e félni az E46-os 3-as BMW-től?




Ez a cikk minden csak nem reális



Hát a dízeleket jól lehúzták a cikkben. Mi reális mi nem az. Ma minden "macskazsák" amit veszel, már újban is nemcsak használtban. Az alkatrészek szinte ugyanolyan árban vannak bimmerhez is mint más nyugati konkurens verdához. Sőt nekem még szerencsém is van mert a vőmön keresztül 46% kedvezményem van az egyik "bótban". A múltkor vettem hátsókipu dobot 31945 helyett 16110 pénzért.

Pocses Elküldve: 2013-09-11 06:48 Belsõ

toki24 írta: Hali!

Jobb kormányosból való könyöklőt át lehet rakni a bal kormányosba? nincs máshogy kialakitva? pl kézifék helye stb.. köszönöm


Ahogy nézegetem, elég nehéz találni könyöklőt. De keresgélj csak lesz bal kormányosba való. Eleresztesz 1/2 telefont, annyit megér, nehogy jobbosból valót tegyél már bele.

http://racing-bazar.hu/?Bmw+E4...B6kl%C5%91

Pocses Elküldve: 2013-09-10 12:00 Kuplung__

YELLOW írta:
Pocses írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy amikor benyomom a kuplungot akkor nyöszörög egy kcisit.. vajon miért?!

de csak néha..


hát nekem mindig, hidegben nem annyira. azt mondták rá szokásos, elvileg a mester sem tudta honnan is jön. hogy maga csak a pedál nyiszorog, vagy esetleg a kuplung munkahenger... amúgy zavaró, hogy nem tudni honnan jön, vagy mi is az oka.


Akkor nem csak egyedi Problema ez. De akkor semmi komolyabb baj ugye?


Nem hinném. Az enyém is kinyomáskor van amikor "cirmog" egész halkan. Nem foglalkozok vele, szépen kiemel, egészen fent fog nem pedig lent ami ugye kopottságra utalna.


de nekem nem cirmog,hanem kb olyan, mint amikor ilyen régebbi ágyneműtartós ágyon felemelet a fekvőlapot, iylen nyikorgó rugó hangja van.


Kend + jól rugózsírral.

Pocses Elküldve: 2013-09-10 11:52 Kuplung__

toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni hogy amikor benyomom a kuplungot akkor nyöszörög egy kcisit.. vajon miért?!

de csak néha..


hát nekem mindig, hidegben nem annyira. azt mondták rá szokásos, elvileg a mester sem tudta honnan is jön. hogy maga csak a pedál nyiszorog, vagy esetleg a kuplung munkahenger... amúgy zavaró, hogy nem tudni honnan jön, vagy mi is az oka.


Akkor nem csak egyedi Problema ez. De akkor semmi komolyabb baj ugye?


Nem hinném. Az enyém is kinyomáskor van amikor "cirmog" egész halkan. Nem foglalkozok vele, szépen kiemel, egészen fent fog nem pedig lent ami ugye kopottságra utalna.

Pocses Elküldve: 2013-09-10 10:08 Kulso tukorfutes

haka írta:
Pocses írta:
Látod én meg azt sem tudom, hogy az enyém múkodik avagy sem. De remélem igen.


Ma reggel sokmindenkinek kiderülhetett van-e benne, jó párás idő volt
Meredt szemekkel néztem, hogy lesz-e valami, amikor bekapcsoltam a szélvédő fűtést. Nagy örömömre pár sec alatt le is szárította, csak úgy füstölt


Az nálam is működik előírás szerint, először maxon megy, utána visszaveszi, majd le is kapcsolja.

Pocses Elküldve: 2013-09-10 09:18 Kulso tukorfutes

dbtibi írta:
HCsabi írta:
Pocses írta:
dbtibi írta:
ateszka86 írta: ma okosabb lettem és kiderült mindegyik e46ba van ükörfűtés...megfogtam és meleg volt


Ezen felbuzdúlva (mert még kezdő vagyok, és ez lesz az első tél a Bömbivel) és Szoták Dáviddal egyeztetve én is kipróbáltam az én külső tükreim fűtenek-e( és egyfolytában-e, anélkül hogy én kapcsolnám valahol) és láss csodát -> megy boldog voltam ahogy kiszálltam -> a vezető oldali működik, átmentem a másik oldalra nah persze az nem ...
Tükröt cseréltek ami nem fűtőszálas, esetleg van valami biztosíték ami kimehetett ?!
A kocsival kapott alkatrész és javítási számlákban majd megnézem, nincs-e esetleg külső tükör a számlákon (persze németül), és akkor már tudom esetleg cserélték-e ...


Régen ugye volt olyan autóm is amiben nem volt tükörfűtés, még csak állítható sem volt max kézzel kinyúltam belülről. Télen lekapargattam mielőtt beültem, és aznap már nem kellett semmit csinálni vele szépen hátraláttam mindegyikben. Ez a tükörfűtés túl van spilázva, de azt tényleg nem értem mi a lóf@szért fűt folyamatosan. Agyon van bonyolítva.



Az enyém is fűt állandóan de én nem bánom. Amikor esőbe megyek,szépen leszárítja és tökéletes a látás benne.


"Amikor esőbe megyek,szépen leszárítja és tökéletes a látás benne" - nah ez eddig fel sem tűnt a 4hónap alatt, hogy a vezetőoldalin egy vízcsepp sincs, a másikon pedig van
Én is jó dolognak tartom. Nem kell szétkarmolni a tükröt kaparóval, persze ha van olyan ami oda is fér, közben elállítod a tükörlapot a nyomás miatt ...


Látod én meg azt sem tudom, hogy az enyém múkodik avagy sem. De remélem igen.

Pocses Elküldve: 2013-09-10 08:14 E46 TÍPUSHIBÁK

Barbajsz írta:
YELLOW írta:
Barbajsz írta: N46B18A motorba milyen gyújtógyertyát ajánlotok, milyet kell belerakni amit "szeret"?
Motorolajra is kérnék ajánlásokat.
Egy ilyen motor mennyit megy el gond nélkül nagy eséllyel?
Köszönöm!


szerintem gyertyában: NGK BKR6EQUP
olajban, 0w-30, 0w-40, sok km-nél ha csipegeti az olajat, akkor 5w-30, 5w-40 de inkább az első kettő. márkában legyen BMW LL-04 minősítése, Mobil 1, Aral, Fuchs, Eneos, Liqui Molly, én ezeket választanám.
mennyit megy el? ereraz tud válaszolni, akinél új kora óta nála van, és normálisan járt vele. hogy mi lenen a komolyabb gond, az nézőpont kérdése, mert ugye időszakosan cserélendő kopóalkatrészek vannak. szerintem erre nem lehet konkrétumot mondani, de henger bontás mentesen, 300ezret simán el kell neki. vagy akár többet is.


Köszönöm a választ! Láttam egy videót yt-on:
YouTube videó
Ez most mit jelent, valaki elmagyarázná? Azt értem hogy akkor szarabb a BMW olaj de van-e jelentősége a mindennapi használatban, illetve ha nem hagyjuk 40 ezret menni egy olajjal a kocsit? Tehát ez a kísérlet visszaadja életszerűrűséget?


Én úgy látom a Castrol a gyengébb minőségű, ráégett az üveg falára, viszont a másik az nem.

Pocses Elküldve: 2013-09-10 08:10 Kulso tukorfutes

dbtibi írta:
ateszka86 írta: ma okosabb lettem és kiderült mindegyik e46ba van ükörfűtés...megfogtam és meleg volt


Ezen felbuzdúlva (mert még kezdő vagyok, és ez lesz az első tél a Bömbivel) és Szoták Dáviddal egyeztetve én is kipróbáltam az én külső tükreim fűtenek-e( és egyfolytában-e, anélkül hogy én kapcsolnám valahol) és láss csodát -> megy boldog voltam ahogy kiszálltam -> a vezető oldali működik, átmentem a másik oldalra nah persze az nem ...
Tükröt cseréltek ami nem fűtőszálas, esetleg van valami biztosíték ami kimehetett ?!
A kocsival kapott alkatrész és javítási számlákban majd megnézem, nincs-e esetleg külső tükör a számlákon (persze németül), és akkor már tudom esetleg cserélték-e ...


Régen ugye volt olyan autóm is amiben nem volt tükörfűtés, még csak állítható sem volt max kézzel kinyúltam belülről. Télen lekapargattam mielőtt beültem, és aznap már nem kellett semmit csinálni vele szépen hátraláttam mindegyikben. Ez a tükörfűtés túl van spilázva, de azt tényleg nem értem mi a lóf@szért fűt folyamatosan. Agyon van bonyolítva.

Pocses Elküldve: 2013-09-09 18:34 Társalgó

Neo954 írta: Édes Istenem majdnem leestem a székről!



"Eladó egy szép 325-ös tds hamann BMW. Az autó teljesen gyári és tuningmentes...."

Ez normális?


Anyám ezen besz@rok, ez állat!

Pocses Elküldve: 2013-09-09 15:43 Kulso tukorfutes

ateszka86 írta:
Pocses írta:
ateszka86 írta: ma okosabb lettem és kiderült mindegyik e46ba van ükörfűtés...megfogtam és meleg volt


Ilyen jó időben is fűt a tükröd :


állandóan megy


Nem csak egy bizonyos C-fok alatt fűt?
Szerintem csak +4-5 fok alatt kapcsol be.

Pocses Elküldve: 2013-09-09 15:39 Díszlécek

ateszka86 írta: Vki nem tudja???


Én sajna nem tudom.

Pocses Elküldve: 2013-09-09 15:38 Kulso tukorfutes

ateszka86 írta: ma okosabb lettem és kiderült mindegyik e46ba van ükörfűtés...megfogtam és meleg volt


Ilyen jó időben is fűt a tükröd :

Pocses Elküldve: 2013-09-09 14:54 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Donato írta: Sziasztok,

Felnicserében lennék és nem tudom, hogy az ET különbség mit okozhat, illetve hogy is van ez??!!
Gyári 16" Style 45 7 széles 5x120 ET47 ről http://www.bmwstylewheels.com/bmw/45
cserélnék
gyári 16" Style 153 7 széles 5x120 ET 34-re. http://www.bmwstylewheels.com/bmw/156
Nos nem tudom van e tapasztalata valakienk kifejezetten a 153-as felnivel e46-on avagy tudnátok segíteni, hogy érdemes e próbálkozni?

Kösz a választ
Üdv G



Ez a style 153: http://www.bmwstylewheels.com/bmw/153 bár nekem jobban bejön a style 45-ös. Simán felteheted nem lesz vele gond.

Pocses Elküldve: 2013-09-07 20:54 E46 TÍPUSHIBÁK

Barbajsz írta: Bocsánat aztán rájöttem, hogy nem a légszűrőházban volt olaj, hanem az olajszűrő házban volt benzin szagú az olaj.
És mintha olajcsere után is ezt érezném a szintmérő pálcán levő olajon.


Ha egész rövidtávokon használod az autód akkor lehet ettől is:

Azoknál a motoroknál (legyen szó motorkerékpár-motorról vagy autó motorjáról) amelyek relatíve rövid távokon közlekednek és nem érik el az üzemi hőfokukat gyakran benzinszagú az olaj.
Ennek magyarázata nagyon egyszerű, ugyanis a hidegindításkori dúsításkor mindig kerül kisebb-nagyobb mennyiségű benzin az olajba, azonban amikor a motorolaj eléri üzemi hőfokát (70-110 fok között) akkor a benzin elpárolog, az olaj nem lesz benzinszagú.
Ha a motor csak rövid távokat megy, nem melegszik fel, akkor az olajban a korszerű motorok zárt olajtere miatt sokáig bent marad a benzin, így benzinszagúvá változtatva az olaj szagát. Többek között ez is egy ok, ami miatt a rövid távok, amelyeket nem üzem meleg motorral teszünk meg nagymértékű kopást okoz.