Pocses fórum hozzászólásai

Pocses Elküldve: 2013-09-02 09:34 Futómû és hibái

jedematik írta: Üdv mindenkinek
Új vagyok a fórumon és a segítségeteket kérném.
Beruháztam egy 316i compact-ba 97-es.Most derült ki amikor nyomvályús úton mentünk ,hogy elhúzza a vályú ide-oda.
Stab.rud? Vagy szilentek?
Segítsetek hol keressem a bibit
kösz és ha rossz helyre írtam ,bocs


Szia!

Mekkora a gumma a vason? Mert minél szélesebb a futófelület és amellett peresebb is, annál jobban megvezeti a nyomvályú. Nekem is valamikor ha elég mély, még a 205/55 is elhúzza kicsit. De ugyanígy az ex ótómnál is ezt csinálta ezzel a mérettel.

Pocses Elküldve: 2013-09-02 07:27 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

Maistro írta: Sziasztok szeretnek venni ég brock 28 felni szettet 5x120 17 et 35 ez felmegy az e 46 ra 225/45r17 es gumikkal ?


ET 35-el simán jó lesz, nem fog kilógni.

Pocses Elküldve: 2013-09-01 16:21 Kézifék beszakadt....avagy a megszorult bal hátsó kerék

b_imi írta:
Pocses írta:
b_imi írta:
Pocses írta: Na meglett a hiba. A hátsó lemez ami burkolja a fékdobot hátulról, az alsó fékpofa csavarja kiszakadt a lemezből és ezáltal eltudott fordulni oldal irányba és hozzáért a dobhoz. Tettem másik csavart alátét mindkettő oldalról, ráhúztam az anyát, vissza a fékpofa csavarra a rugót, rá szintén alátét + anya lepontoztam a végét így nem csavarodhat le.


Annak a rögzítő elemnek pont az a lényege, hogy el tudjon mozdulni. Ha fixen rögzítetted az nem jó.


Mivel erősebb, azaz nagyobb átmérőjű csavart tettem bele, ezért marófejjel kitágítottam a fékbetéten a furatot ugyanúgy kosárgörbe alakban. Így van mozgása bőven minden irányban.

Akkor oké.


Nagyon "rá spannolni" nem mertem visszaengedtem, így most a jobb hátsó jobban fog behúzott kéziféknél érezni ha finoman indulok. Majd a napokban kiveszek egy kerékcsavart és állítok rajta fokozatosan

Pocses Elküldve: 2013-09-01 16:13 Kézifék beszakadt....avagy a megszorult bal hátsó kerék

b_imi írta:
Pocses írta: Na meglett a hiba. A hátsó lemez ami burkolja a fékdobot hátulról, az alsó fékpofa csavarja kiszakadt a lemezből és ezáltal eltudott fordulni oldal irányba és hozzáért a dobhoz. Tettem másik csavart alátét mindkettő oldalról, ráhúztam az anyát, vissza a fékpofa csavarra a rugót, rá szintén alátét + anya lepontoztam a végét így nem csavarodhat le.


Annak a rögzítő elemnek pont az a lényege, hogy el tudjon mozdulni. Ha fixen rögzítetted az nem jó.


Mivel erősebb, azaz nagyobb átmérőjű csavart tettem bele, ezért marófejjel kitágítottam a fékbetéten a furatot ugyanúgy kosárgörbe alakban. Így van mozgása bőven minden irányban.

Pocses Elküldve: 2013-09-01 14:46 Mi lehet a baj?

Adris89 írta: Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. 1998 évjáratú e46 320d Bmw-m van. A kérdésem a következő. Van az indexkapcsolón egy "BC" nevű gomb. (Gondolom a feldézeti compuer lesz az) Azt ha megnyomom semmi sem történik, továbbra is az órát mutatja. Illetve még az időt sem tudom beállítani, a műszerfalon a két gombot ha nyomom az egyik a napi km-t nullázza a másik meg átvált pm-ről at-re. ennyit tudok változtatni a műszerfalon. Ötlete valakinek?


A műszerfalon lévő jobboldali gombot forgasd el, akkor tudod az időt beállítani.
A BC gombhoz sajna nem tudok hozzászólni, nekem működik minden nyomásra. Ha pedig 3 mp-nél tovább nyomod egy bizonyos opciónál, azt újra kezdi számolni. Pl.: átlagfogyasztás.

Pocses Elküldve: 2013-09-01 14:23 Kézifék beszakadt....avagy a megszorult bal hátsó kerék

Na meglett a hiba. A hátsó lemez ami burkolja a fékdobot hátulról, az alsó fékpofa csavarja kiszakadt a lemezből és ezáltal eltudott fordulni oldal irányba és hozzáért a dobhoz. Tettem másik csavart alátét mindkettő oldalról, ráhúztam az anyát, vissza a fékpofa csavarra a rugót, rá szintén alátét + anya lepontoztam a végét így nem csavarodhat le.

Pocses Elküldve: 2013-09-01 09:30 Kézifék beszakadt....avagy a megszorult bal hátsó kerék

b_imi írta:
Pocses írta: Hy!

Tegnap észrevettem, hogy a bal hátsó kézifékem befog menet közben, mikor megálltam már fékszag és enyhe füst volt a keréknél. Ma ránézek mindenképp, esetleg tapasztalat mit nézzek meg mi lehet a hiba okozója.....

Köszi!


Előfordulhat, hogy a féket a bowden feszességét szabályzó csavarral (kézifék kar) állították, nem a beállító csavarral.


Nem állítottam rajta, az asszony meg főleg nem. Először befújok majd féktisztítóval azt meglátom. Ha nem segít akkor lekapom a tárcsát azt +lesem a pofákat.


Pocses Elküldve: 2013-09-01 08:30 Kézifék beszakadt....avagy a megszorult bal hátsó kerék

Hy!

Tegnap észrevettem, hogy a bal hátsó kézifékem befog menet közben, mikor megálltam már fékszag és enyhe füst volt a keréknél. Ma ránézek mindenképp, esetleg tapasztalat mit nézzek meg mi lehet a hiba okozója.....

Köszi!

Pocses Elküldve: 2013-08-29 20:45 Tükör

norbeee írta:
Pocses írta:
norbeee írta: Sziasztok!

Meg lehet azt oldani hogy tolatáskor a jobb tükör automatikusan lebukjon? Az e39 esen ami volt korábban nekem azon így működött és nagyon szerettem. Mióta nem lehet forgalommal szemben parkolni azóta kétszer ütöttem meg a felnit béna vagyok

Köszi


Látod én ilyen extráról még nem is hallottam. Asszonykám is autómatice nyúl már évek óta a tükörállító kapcsolóért és lehajtja a tüköréapot, így szépen látja a padkát. Tőlem leste el.


pedig a e39 ben alap addig megyek míg ki nem találom hogy működne ez e46 ban. remélem csak programozás kérdése, ha nem akkor rákötöm a hétramenetet a tükörállítóra


Mindig tanul az embör fia. Majd számolj be hogyan sikerült a művelet.

Pocses Elküldve: 2013-08-29 20:42 Tükör

norbeee írta: Sziasztok!

Meg lehet azt oldani hogy tolatáskor a jobb tükör automatikusan lebukjon? Az e39 esen ami volt korábban nekem azon így működött és nagyon szerettem. Mióta nem lehet forgalommal szemben parkolni azóta kétszer ütöttem meg a felnit béna vagyok

Köszi


Látod én ilyen extráról még nem is hallottam. Asszonykám is autómatice nyúl már évek óta a tükörállító kapcsolóért és lehajtja a tükörlapot, így szépen látja a padkát. Tőlem leste el.

Pocses Elküldve: 2013-08-29 16:29 Autóvásárlás

YELLOW írta: ez az egész olyan, hogy nézd meg pl erre az oldalra mennyien vagyunk felregisztrálva, ebből kb. hány user az, aki hazsnálja a fórumot, írásra is. persze vannak akik nem lépnk be, mert csak olvasnak, sajnos még több az, aki azért nem lép be, mert nem is akar/mer írni.
hogy miért? szerintem egyszerű. inkább rá szánja a sok időt és keresget a fórumon, amíg a gondjára meg nem találja a hibát. mert nem meri elírni, azt a sok xart, ami mondjuk van az autójával, mert ugye nyoma marad, esetleg megjegyezzük, ha kép is van róla rendszámmal, aztán ha kikerülne hirdetésbe és más érdeklődne felőle, akkor már lenne egy háttere, ami esetleg ronatná a bizniszt. egy fejletteb típus az, aki ír, de persze havernak van gondja ezzel meg azzal. néha akkor éreztem a részéről kínosnak, mikor ugyanazt a típust, évjáratot adta meg, mint ami pont neki van.
nos akik nem írnak, azok lehet nem találják meg azt amit keresnek, nem csinálják meg, vagy épp kontárhoz kerülnek, aztán ezeket a gépeket látjuk 1-1,5 milla között hirdetve.
szerintem addig nincs azzal baj, ha egy autóval bajok vannak, de az normálisan meg van csinálva. és valószínű egy aktív fórumozónál, ez valószínűbb. lehet túls sci-fi megen, ez az elgondolás, de sokszor a látogatók száma, 4-5x annyi, mint az aktuálisan jelenlévők száma. mondjuk én speciel, sokszor el is felejtek kilépni, vagy akkor, ha másik géphez megyek.
no azt akartam ezzel mondani, hogy itthon is ki lehet fogni jót, külföldön többet, a rosszak aránya fordított. de a nagy külföld begyepesedést már el lehet felejteni, nem az van már mint régen, kicsit túl van misztifikálva ez a német piaci izé is.


1et értek veled. Minden "macskazsák" minden. Én szívtam az új autóval is, pedig vettem 2őt is! Jó az első nem jött be fapados és gyenge volt, de az első új autóm. A másodikon sorra jöttek elő a jobbnál jobb hibák kemény 61300 futott km-el. 3 Mill. A mostanit ami van, használtan "öregecskén" vettem, de vittem hozzáértő szakembert, akivel láttuk már előre mire kell majd költenem. Úgy néz ki, nem vettem romhalmazt.
Ezután más nem is jöhet szóba csakis BMW.
Ja jut eszembe az első autóm egy '78-as Ford Fiesta 1.3 volt '92-ben lett behozva 10 évig hajtottam, mikor eladtam 24 évesen akkor kellett benne termosztátot cserélni, még az eredeti volt benne! 526 km mutatott a számlálója, kitudja hányszor fordult már át.....

Pocses Elküldve: 2013-08-29 15:29 Polír

lalada írta: hali!
vki polírozott már fel E90/91 ködlámpát? kiszedtem a kavicskarcokat 2000es vízpapírral, most viszont opálos kissé, fel kéne fényesíteni. ötlet? thx


Felénk Győrben a Spááár és a Tecsóóó előtti parkolóban is egyazon cég javít szélvédőket, és ott helyben políroz lámpákat is. Nemrég mikor mentünk egair barátom vasáért Fehérvárra, kaptunk egy követ a szélvédőre. Hazafelé egyből mentünk javíttatni, akkor kérdeztem a srácot mert láttam a reklámjukat.

Pocses Elküldve: 2013-08-29 14:59 BMW kulcsok

Szepy01 írta:
YELLOW írta:
Szepy01 írta:
Igazad van le irhatam volna. Na de az elején leirtam,hogy "Elvittem a kulcsot egy hozzáértő szakemberhez,hogy elemet cseréltesek benne meg kulcs tokot,de kiderült,hogy aksis és hogy maga az elektronikáról le van törve a középső microkapcsoló meg valami ellenálás amit nem lehet kideríteni,hogy honnan hiányozhat."! Ott álltam a kulcsos mellet szerinted nem vertem volna orrba az illetőt ha úgy szedte volna szét a kulcsot! Sőt meg is javitotta volna ha lehetet volna. De nem lehet. És bocsi ,hogy miattam vitáztatok.!


na várjál... most akkor mikor az autót vetted, egy roncs kulcsot kaptál hozzá, ami meg volt sérülve, mert aze lőző tulaj a csomagtér ajtó alól feszegett ki?
mennyit adtál így az autóért? ha szabad kérdezni.


Hú láttom te nagyon szeretsz másnak a lelkivilágába bele tépni. Nem az a bajom,hogy igy vettem az autót mert tudtam róla tájékoztatva voltam mindenről. Én csak annyit kérdeztem nem e tudtok segiteni abban,hogy hol lehet kulcsot szerezni hozzá olcsón és hogy ne kelljen bemenni a BMW szervizbe és 80 ezret kidobni egyért. Ha tudni akkarod az autót úgy vettem, ami papirra is van fektetve,hogy a volt tulaj fizeti a két kulcsot. Csak ha lett volna olcsobb megoldás azt nem lett volna rossz. De mindegy hadjuk. Bemegyek a BMW hez megrendelem a 2 kulcsot ő meg kifizeti! Ennyi.



Szia!

Szerintem Nála érdeklődj kulcs ügyben:

http://www.bmwfanatics.hu/apro...ml?id=3950

Pocses Elküldve: 2013-08-26 19:17 BMW kulcsok

haka írta:
Pocses írta: Rombusz kulcsba keresek a közepébe a zárógombra BMW logot. Esetleg nincs valamelyikőtöknek infója honnét rendelhetnék?
Köcccce.


http://www.mobilgumi.hu/

Küllem -> kiegészítők itt megtalálod.
Van is neki szerintem, én is majd nem sokára fogom megkapni.


Köszi. Az enyém nem ilyen tollas, hanem csak a belseje van megmunkálva a kulcsnak. Nemtom arra jó lehet vajon? 12 mm átmérőjű a helye megmértem sublerrel.

Pocses Elküldve: 2013-08-26 19:00 Olajcsere

kempelen írta:
Pocses írta:
kempelen írta:
YELLOW írta: lassan itt az olajcsere, és elhatároztam, hogy csinálok egy blokk mosást.
igen szerettem volna a xado terméket kipróbálni, de itt helyben sehol nem kapni, rendelve, meg lenne vagy 3000 Ft-ba postával.

a tuskóban kapni a Wynn's termékét, 850Ft körül, neten is 750 körül mennek. arra gondoltam beleteszek egy ilyet. vélemény? elnézve főleg petróleumot tartalmaz, amit igazából az egyik motorokban jártas bmw-s kollégám is javasolt, hogy gazdaboltban vegyek petróleumot, és nyugodtan öntsem bele, ő maga is úgy csinálta, valóban jó lett az eredmény.
szerintetek? jó lesz ez nekem? valakinek esetleg negatív vélemény a tisztítóval kapcsolatban? (STP-t nem szeretnék az biztos)




Tulajdonképpen miért is van szükség a 80 ezret futott autódban - amit nem is igazán használsz - erre?

Sem gyakorlatban, sem (ál)tudományosan nem indokolja ezt semmi.

Unatkozol?




223ezret futottnál már indokolt lehet "1 mosás"?


Egy jó állapotú, tisztességesen szervizelt benzines motorban még 223 ezer után sem indolt beleönteni semmiféle tisztító adalékot. Inkább friss olajat...



Köszi. Akkor hagyom a fenébe, még hidegindításkor sem "cirmog" benne semmi.